Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina accelereaza in trepte
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
HalbaSus
Sa incep cu inceputul (poate nu are relevanta dar poate are): Acum 2 saptamani am observat la pompa ca masina mea consuma 10%... nu mi se pare mult in conditiile in care stilul meu de condus e destul de sportiv si traficul e infernal, ca sa nu mai zic de faptul ca masina e condusa doar pe distante scurte (cum e mai rau). Am hotarat ca incerc sa scot un condus cat mai mic prin adoptarea unui stil mai cuminte. O saptamana am mers cuminte de tot... fara accelerari bruste, fara viteza, fara... nimic. In final am obtinut un consum de 8.5%... ma rog... nu foarte bine, dar merge, ca sa repet experimentul maduc si alimentez de la petrom Top euro 4 sau cum se numeste motorina aia mai scumpa (am mai bagat de la respectiva statie). Dupa ce plec de acolo revin la stilul meu de condus si observ ca acceleratia e "in trepte"... destul de puternica dar nu accelereaza constant ci de parca as ridica si apasa la loc acceleratia... foarte foarte enervant.
Tot ieri (pe principiul un bai nu vine niciodata singur) s-a desprins o siguranta de la un furtun de apa si mi-a curs antigelul din instalatie (s-a mai intamplat odata anul trecut, am vrut sa schimb siguranta respectiva dar nu era pe stoc, asa ca a fost "mesterita" in stil romanesc... atat a tinut). Initial am asociat cele 2 fenomene... iar faptul ca dimineata in drum spre service nu s-a mai manifestat acceleratia "in trepte" mi-a accentuat aceasta convingere... dar pe masura ce am plecat de la service simptomele au inceput sa reapara... acum iar accelereaza in trepte :bash:

Ce sa fie ?
air_wolf
pompa sau filtrele.
DORU
Cand ai schimbat ultima oara filtrul de motorina?
HalbaSus
Exact la asta ma gandesc... acum 9000 si ceva de km... cred ca azi ma duc sa ii fac revizia (schimb filtre, ulei, etc..)
HalbaSus
Azi am fost sa fac revizia (ulei, filtre, etc...) au schimbat uleiul, filtrul de ulei si de motorina... nici o schimbare... filtru de aer nu aveau asa ca m-am dus la un magazin de piese si auto si m-am hotrat sa montez eu filtrul... nu e tocmai o operatiune grea dar e oricum mai greu decat era la opel... in timp ce studiam modul de deschidere al cutiei filtrului de aer observ un furtun de grosimea unui deget (mai gros) care statea atarnat... iar langa el o tzeava care se potrivea in mod evident in acel furtun... am pus la loc respectivul furtun... si... bingo ! au disparut problemele ! Faza e ca nu inteleg cum ar fi putut iesi acel furtun de acolo decat daca era scos de catre cineva, pentru ca furtunul era indreptat in jos iar tensiunea cauciucului impingea constant furtunul pe teava... eu ii suspectez ca mecanicii de la reprezentanta au agatat respectivul furtun cand mi-au schimbat bratele suspensiei... altfel nu vad cum ar fi putut iesi...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.