valy95726
Mar 25 2007, 12:42 PM
salut!
am o intrebare:un opel astra hatchback din 2001,am observat ca nici dupa jumatate de ora de mers, nivelul de la presiunea uleiului nu sare de 80,ci este aproape de 80,sub el.masina trage,nu am observat problema asta. voi ce ziceti?stiu ca ar trebui sa fie acul intre 80 si 90....cam care ar fi problema?
multumesc!
Mariustom
Mar 25 2007, 01:00 PM
Valy, cred că vroiai să zici, în loc de presiunea uleiului, temperatura lichidului de răcire, nu ?
Dacă da, înseamnă că, poate, termocupla cuplează ventilatorul mai devreme, și nu apucă lichidul să ajungă la temperatura optimă.
Dacă nu, atunci nu știu
Eren
Mar 25 2007, 04:08 PM
temperatura .. si la mine e la fel
se incalzeste greu si doar daca ii dai ceva ajunge aproape de 90..niciodata 90. Si daca apoi mergi mai incet iar coboara pe la 80.
Vlad95335
Mar 27 2007, 09:04 PM
nu cred sa fie vreo prolema,din ce spui tu.. daca trece de 90,atunci e mai grav
booneK9
Mar 27 2007, 09:16 PM
Stai linistit, masina ta functioneaza in parametri normali.
florin55503
Mar 28 2007, 11:04 AM
la mine deschide pe la 90. sunt unele care deschis mai jos si baga mai putina caldura iarna si altele care deschid putin mai sus ( ca la mine ) si te nenorocesc cu caldura
maiandrei
Apr 3 2007, 06:36 PM
Termostatul este blocat pe deschis.
Se verifica foarte simplu: la 5-10-15 minute de la pornire, daca furtunul spre radiator este cald iar indicatorul inca nu e in preajma lui 90 - termostatul trebuie inlocuit.
[quote="Marius103176"]Termostatul este blocat pe deschis.
Se verifica foarte simplu: la 5-10-15 minute de la pornire, daca furtunul spre radiator este cald iar indicatorul inca nu e in preajma lui 90 - termostatul trebuie inlocuit.[/quote?
Sigur? La mine a ajuns o singura data la 90, si asta cand stateam intr-un ambuteiaj. In rest sta pe la 50-55, si singura problema cu caldura e ca porneste cam greu, dar dupa aia incalzeste bine. :dontgetit:
Mariustom
Apr 4 2007, 10:14 PM
RAV, tu sigur ai probleme cu circuitul de răcire.
Temperatura optimă a lichidului de răcire, indiferent de temperatura mediului ambiant, trebuie să fie în plaja 85 - 93 gr.C (aprox
). La această temperatură motorul funcționează optim.
eddie
Apr 5 2007, 07:40 AM
La mine cand motorul s-a incalzit,acul sta la 85 de grade,nici mai mult,nici mai putin !
A K U
Apr 5 2007, 10:07 AM
La mine (2.2 DTI), a trecut de mai multe ori de 90-cam spre 93. Should I be worried?
booneK9
Apr 5 2007, 11:39 AM
nu, daca ramane acolo nu ai motive de ingrijorare.
Sa nu sara mai sus ... ca atunci se schimba situatia.
off topic: pune-ti si tu tipul de vehicul pilotat in semnatura.
A K U
Apr 5 2007, 12:51 PM
Ce, nu-ti place semnatura mea?
O s-o pun
da' acu' am o mare lene...
booneK9
Apr 5 2007, 10:13 PM
semnatura ta e cul.
asa ca se impune o rectificare: adauga la semnatura si ce pilotezi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.