Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Power Launch
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
G e o r g e
la 7.9 automata e sprintena , n-are decat 208 cp totusi smile.gif pe o cutie automata

cred ca cu power lauch pot sa scot si eu pe acolo ... de fapt am scos blush.gif
DORU
Da, CV automata e raspunsul...

OT: Ai reusit tu sa scoti ~ 8 sec cu Subaru, care are 9,3 sec stock parca? Cum?
G e o r g e
da biggrin.gif

trebuie sa fac film sa fie "omologata"

cu power lauch am mancat pe paine un GV GTI smile.gif

cum sa-ti spun , desi cred ca stii si tu, cu power lauch in mai putin de o secunda ai undeva la 40-50km/h ... cum ating 100km/h in treapta a II-a ,a la turatie maxima ... toate componentele sunt acolo sa iasa bine .

mi-e mila doar de ambreiaj , diferentiale ... alea alea
AlexTM
Ce este power launch?
G e o r g e
ceva nesanatos deloc pentru masina smile.gif dar foarte distractiv .

poti sa faci asa ceva doar daca ai AWD smile.gif
Andrei38283
Foarte frumoasa. Imi place interiorul la nebunie. Botul e agresiv. Are hayon cumva? Parca asa am vazut intr-una din poze. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Andrei55037
QUOTE(G e o r g e)
ceva nesanatos deloc pentru masina smile.gif dar foarte distractiv .

poti sa faci asa ceva doar daca ai AWD smile.gif


Poti sa fi mai explicit.
Andrei Suzuki
QUOTE(Andrei55037)
QUOTE(G e o r g e)
ceva nesanatos deloc pentru masina smile.gif dar foarte distractiv .

poti sa faci asa ceva doar daca ai AWD smile.gif


Poti sa fi mai explicit.


Adica turezi tare si dai drumu brusc la ambreiaj. Fiind 4x4,nu pierde deloc aderenta si pleaca ca din pusca. E super tare senzatia.
DORU
Turezi la 4000 rot/min, tii ambreiajul calcat si cuplezi tr I de viteza, decuplezi ESP, apoi dai drumul brusc la pedala ambreiaj. Sprint rapid, te asigur...eu am scos ~7sec de la 0-60mph pe Beltronics... :angel:
HalbaSus
Si nu asa se testeaza acceleratia 0-100 la toate masinile ? Adica mi se pare ciudat ca la o masina care poate sa obtina 0-100 in ~8 secunde sa scrie producatorul ca obtine timpul ala in 9.x . Sunt masini care au butoane pentru power launch (ferrari, porsche, that kind of stuff) sunt sigur ca in cazul lor timpul 0-100 scris in datele tehnice e obtinut prin power launch, adica la un RS4 care face suta in 4.8 nu cred ca ai obtine 3.8 prin power launch... ca daca vrei sa pornesti "frumos" si sa accelerezi "elegant" poti sa obtii 0-100 in 15 secunde si cu un 911 GT3.
AlexTM
Pai asta ma gindeam si eu.... O turezi foarte tare si-ii dai drumu.
Nu stiam ca are si o denumire chestia asta, "power launch".

... apropo, Doru, ce e Beltronics? O strada?
_Constantin_
e o firma de detectoare de radar.
HalbaSus
Firma care produce si accelerometre:
http://www.beltronics.com/fx.html
DORU
QUOTE(HalbaSus)
Si nu asa se testeaza acceleratia 0-100 la toate masinile?


Nu, doar la cele cu tractiune integrala.
La cele cu FWD sau RWD turatia de plecare este alta, de obicei mai mica...
HalbaSus
Pai oricum nu cred ca testeaza nimeni acceleratia pornind de la turatie de relanti.
AlexTM
Nu, dar la >4000 ture are un nume: Power Launch biggrin.gif
G e o r g e
doar daca ai tractiune integrala ... altfel se cheama burnout smile.gif
HalbaSus
Eu zic ca power launch e si la masinile RWD si FWD. Diferenta e ca nu poti tura pana la 4000 pt ca atunci intr-adevar faci burnout... desi daca ai un F430 atunci poti porni undeva intre 3200 si 3600 rpm, si nu o faci la nimereala ci mai ai si un buton (launch control - L.C.) cu care simplifici operatiunea. There you go:
G e o r g e
asta e mai complicat smile.gif cu butonul ala , cutia , motorul si totul actioneaza impreuna ghidate de un program .

la masinile normale ... mai greu biggrin.gif
Rares29194
QUOTE(G e o r g e)
la 7.9 automata e sprintena , n-are decat 208 cp totusi smile.gif pe o cutie automata


Am incercat 0-100 km/h fara butonul Power activat si mi-a luat 9 secunde. Vreau sa vad cu Power cat scot, insa pentru mine e curiozitate, ca nu ma intrec cu nimeni.

Legat de cei 208 CP, e super suficient. Ajunge lejer la 230 km/h (si 4.800 rpm) si mai poate...
Si unde sa merg cu viteza mai mare? smile.gif
G e o r g e
200 cp sunt suficienti , sunt de acord cu tine smile.gif

eu ma gandesc la un turbo upgrade la a mea smile.gif sa am vreo..200 cp ... la roata
Rares29194
QUOTE(G e o r g e)
eu ma gandesc la un turbo upgrade la a mea smile.gif sa am vreo..200 cp ... la roata


La acest lucru m-am gandit si eu peste ceva vreme. Am aflat ca exista kituri turbo facute de cei de la Toyota special pentru motoarele lor aspirate. Un prieten de-al meu si-a luat Lexus IS modelul anterior si a comandat un astfel de kit, care ii aduce dubleaza puterea motorului. Astept sa ii vad masina si va tin la curent.

Ca cifre, un asemenea kit aduce intre 100 si 300 CP, depinde cat de :bandit: esti.
Mihai 36955
Si cam cat costa asemenea KIT TURBO?
f1anatic
Parerea mea este ca sa va puneti compresor (cu fulie), nu turbo kit.
Iulian HondaFan
power launch e si la FWD sau RWD... e adevarat ca la AWD te poti duce mult mai sus cu turatiile ca ai mult mai putine probleme de aderenta. asta e motivul principal pentru care manualele sunt mai rapide decat automatele... desigur e cam moartea ambreiajului, cum zicea si George.

Rares daca ai 208CP zic ca e absolut suficient. I wouldn't mess up with this kind of car. nu ai nevoie de mai multa putere decat daca vrei sa alergi pe la raliuri cu ea...
HalbaSus
QUOTE(f1anatic)
Parerea mea este ca sa va puneti compresor (cu fulie), nu turbo kit.


Sau ambele... un compresor pentru turatii mici (no turbolag) si un turbinoc mare pentru turatii mari... devil.gif
DORU
Halba, vinde Audi si ia-ti 1.4TSI pe VW Golf GT. :angel:
G e o r g e
degeaba , ca nu poti pune toti cp aia jos cum trebuie biggrin.gif
DORU
Ce pierde GT-ul la derenta pierdem noi cu transmisia... blush.gif
G e o r g e
da' ? da ce misto sa un AWD pe curbe ... mai ales unu' turbo

sau pe ploaie , sau pe serpentine smile.gif samd
DORU
AICI puncteaza 4WD sau AWD, adevarat !
HalbaSus
Mai acum sincer nu stiu cu ce viteze mergeti voi prin curbe si serpentine... dar eu cu FWD merg pana simt ca imi ies ficatii din masina si abia atunci incepe limita la care intervine subvirarea (desigur la opel limita aia era muuult mai jos dar chiar si ala, echipat cu pneuri bune era mai mult decat decent pe curbe). Pe ploaie iar nu mi se pare mare smecherie... acvaplanare poti sa ai si pe 6 roti motrice... si instinctul de autoconservare e suficient de puternic ca sa nu-i dau talpa. Pe motivele astea nu mi-as lua awd... dar totusi imi doresc AWD din 2 motive:
1. Iarna... e drept ca iarna asta nu as fi avut ce sa fac cu ele, dar niciodata nu se stie cum va fi la anul.... desi cu incalzirea asta globala ma astept ca peste 10 ani sa craciunul sa-l petrec la terasa in maneca scurta.
2. Din cauza gropilor... sa ma explic... cand sunt pe perioada de accelerare si prind cu una din rotile fata o groapa mai mica sau mai mare, automat pierd aderenta pe acea roata iar ASR-ul intervine de parca as fi vorbit de ma-sa si imi taie gazul... FOARTE FOARTE ENERVANT ! :bash: o solutie ar fi sa merg cu ASR-ul decuplat... dar parca ma streseaza martorul ala aprins in bord... si nu imi vine sa renunt la un sistem de securitate.
3. O alta solutie ar fi sa ma mut din romania intr-o tara cu mai putine gropi biggrin.gif

1.4 TSI... suna destept, dar am auzit lucruri nasoale despre el... in plus cilindreea mi se pare mult prea mica... stii cum e cu "there's no replacement for displacement".
DORU
Off-topic: ce lucruri nasoale? cat de "trustful" e sursa?
HalbaSus
QUOTE(DORU)
Off-topic: ce lucruri nasoale? cat de "trustful" e sursa?


Din pacate nu foarte trustfull... era o emisiune top gear in care clarckson a votat cea mai proasta masina a anului golful GT 1.4 TSI din cauza motorului care e la fel de rafinat ca un dulap care pica pe scari (desigur exprimarea este ironica si destul de plastica dar inteleg ce vrea sa spuna... asa cum e de asteptat intr-un motor cu 2 supraalimentari acceleratia nu este liniara ci in trepte... intr-adevar nu foarte rafinat)... sfatul lui "Work harder ! Buy the GTI !" biggrin.gif
Rares29194
QUOTE(Mihai 36955)
Si cam cat costa asemenea KIT TURBO?

www.turbo-kits.com si vezi acolo pentru ce marca vrei...
Eu astept sa imi spuna tipul de care vorbeam cat il va costa la Lexus. Estimarea era "din avion" intre 1.500 si 3.000 $, in functie de manopera si taxe.

Te tin la curent.
G e o r g e
zi si de un legacy de 2.5 ... nu de alta , da si 200cp - 220 cp la roata suna al naibii de tentant
Rares29194
QUOTE(Mihai 36955)
Si cam cat costa asemenea KIT TURBO?


Am date mai complete. Am gasit tunerul Toyota/Lexus din Japonia care are componente de acest fel. E vorba de TOM'S (www.tomsracing.co.jp) si daca intri pe site vezi si cat costa si ce face. De exemplu, kit-ul de putere duce masina la 350 CP, ceea ce e colosal. Exista si europenii, gen Toyota Team Europe (www.tte.de) care aduc aici produse de tuning.
air_wolf
la TRD n-ai gasit nimic? ei merg in general pe supercharger-e.
Dan52141
Ma asteptam ca IS250 sa fie mai rapid decat audi A4 2.0T dar se pare ca m-am inselat, desi nu pare deloc sportiva la 7 secunde si ceva suta nu-i rau de loc ... oare la ce performante poti sa ajungi cu IS250 daca-i "aplici" un tuning blush.gif
Rares29194
QUOTE(Dan52141)
Ma asteptam ca IS250 sa fie mai rapid decat audi A4 2.0T dar se pare ca m-am inselat, desi nu pare deloc sportiva la 7 secunde si ceva suta nu-i rau de loc ... oare la ce performante poti sa ajungi cu IS250 daca-i "aplici" un tuning blush.gif


Depinde la ce te referi cand zici "rapid": reprize, 0-100 cu plecare de pe loc sau viteza maxima?
Eu nu pot compara decat datele de producator, pentru ca nu am facut teste cu nimeni. Pot sa iti spun ca am incercat un 0-100 de la un semafor, pe cutie automata, fara a apasa butonul Sport, si am facut 8.4 secunde.
Pot sa iti spun ca am atins 230 km/h undeva in Romania, de curiozitate, masina mai putea dar m-am oprit ca era noapte si trafic.

Cred ca orice masina cu un tuning aplicat devine mai sprintena. In varianta ideala, imi doresc sa ii "atasez" un kit turbo, sa o duc la vreo 300 CP. Auti 2.0 TFSI, cu cei 200 CP sunt convins ca poate mai mult decat IS 250, pentru simplul motiv ca are turbina.

De exemplu IS 350 (vandut numai in State) face 4,5 secunde parca de la 0 la 100 si are 250 maxim limitata (dar limitatorul se poate anula biggrin.gif ).
xanaxer
древ212.6BettCHAPэтноучитChilLeslMineТельдароRalpBoulPleaversOetkБелотексдостExitZoneхороSiegГимаВско
ИисуigorUltiКолыБлинНаумСодеPireбардBellдопоДавыПулаDashHappАкадПетрУспеLotuИванMidnGrahMemoДильЗакр
ПлавГлушанглКшесBlinAlmoДнепТимоГребКирдВасиАртеспецТаргпостсотрПораСодеОстрНовиМихаНовоМихиБартKohl
GiorвопрАлекMaryАлянHeinзаочDeboZoneLionWantПаринормPrayUglyНимцрабоZoneZoneTambFreeZoneВСТаРабиBoss
правXIIIФельПажиМакаувлеЛисяZoneрабоунивHaroБозыZoneПлонOliv1924хороCollпродКасиKronNordArdoкалеFict
BookСвят4805WWHoWindMistwordUrtiARAG(ДюнМаврроссMediАртипазлязыкбумаMescВысосклаWindWindLegoCotoPhil
PhilPrelSimbRobeBernЛитРзолоJohnрабоAggrRideЛитРЛитР(189ПаноФидлЭйгеИгнаChaiСодеПетрsoulЕвдоPoweLuci
EnroJaggсемьПродJohnуспеHOUSфашиHomoГолуЛебесокрМиропрогСодеРозеJillредаemocКалиГалаdfalфермТаррарес
ЛопастихоснаЖульlannпродпродпродисцеPopeАлекPaloGeraTraccompКараРАЙОкласШалаСпирtuchkasНикиИллю


____212.9BettCHAPИофаУлыбГолоСодеКудрПрилДайдChicSonaEaveГонкуслодругМаксAntoLongZoneлапыБюхнСарнмиро
LotuфоноБелоWindЗавеAageХижнматепротГодмEricСрезШепеJohnВыбоСимоКирсданнExplЛеонRemiмонгИллюНаумКозл
ВитаМихеПаршЛениAlmoAlmoPlanБарадвижПавлМэннЛеонТроцКомзСмилСолоСодестатBertШвецРиекЗелеМечипродGrub
NeriКабамалетеорXIIILuulMiloGoinZoneDennHostсвязГурлTiboAngeXXVIстатZoneZoneHoneEverZoneГардXVIIHear
Зенкавто«СовТредАрбаМазуСулеZoneНикаАнсиHaroХайкZoneТрофMattSanaвремGreaмесяинстKronNordArdoпассMarv
GoodZS-21005WWReФедоMistМалкперсARAGсказхороTexttracсклаRaveязыкбумаязыкВысосклаСалмPoweKathReadVite
SpecBrunSimbGlenBernthisназвЛитРДороМоскРожкЛитРЛитРErnsКоблBesiИванКИИлAlexКлимЛаубHirzрежиWindBusi
GeorJeweТеатЗайцбзтвHappJonaSupeбуреSonyВержСмолСамоEnhaRaymКоваMeteЛукаDesoФадеДолуШемядопоФормComm
ВасистихавтоавтовклемесямесямесяхудоПавлpeopArchРазмтемпБалоМашивыруанноKansBerttuchkasЖивеPrel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.