Help - Search - Members - Calendar
Full Version: AJUTATI-MA, SA VA AJUT. IMPORTANT!!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3
_Constantin_
Deschid un nou topic pentru a incerca sa adun cat mai multe din experientele voastre cu masina proprie in speranta ca la sfarsit sa adunam destul material pentru a creea un mega-post in care sa ajutam pe toata lumea.


Ce am nevoie de la voi: In functie de modelul Toyota pe care il detineti v-0as ruga sa scrieti ce "probleme" ati avut la inceput si care s-au dovedit a fi lucruri normale. Aici includem tot de la sunete anormale, la defecte de fabricatie generale( cum sunt oglinzile ) sau consumul mare de combustibil. Orice credeti ca i-ar ajuta pe proaspetii proprietari sa nu isi mai faca griji si sa se bucure de masinile lor.

1.O sa incep eu cu consumul: Primii 5000 km doar benzina omv 100 consumul a variat intre 9% ( afara) si 13-14% in oras - mers destul de agresiv. Dupa primii 10.000 s-a mai stabilizat dar in oras tot peste 11%. Acum la 21.000km indiferent cum merg in oras nu depaseste 10% si in afara rar reusesc sa-l cresc peste 7.5%.

Va astept...
BogdanS
* Problemă falsă: țăcănitul semnalizatorului când îl forțezi să stea cuplat în timp ce revii din curbă;

* Problemă reală, de ținut cont: plexiglasul care protejează indicatoarele de bord se zgârie incredibil de ușor -- la spălătorie aproape garantat se va zgâria;

* Problemă reală, de ținut cont: vopseaua se zgârie superficial foarte ușor -- nu e grav pentru sănătatea mașinii, dar e inestetic dacă te uiți suficient de atent. Un tufiș mai țepos șters ușurel, o haină cu nasturi metalici frecată de portieră, o cataramă de la geantă lovită ușor de portieră -- toate lasă urme.

* Problemă reală, specifică mașinii mele: centurile de siguranță nu se pretensionează cum trebuie. Prin pretensionare înțeleg faptul că tinde să se auto-retragă în utilizare normală, nu mă refer la pretensionarea explozivă în caz de accident (sper să nu aflu dacă am probleme și la aia). Simptome: când dau jos centura rămâne bleagă pe scaun -- trebuie s-o încurajez eu să intre înapoi în locașul ei.
Han.solo
Bogdan, treaba cu centurile am observat-o si eu dar de vina e faptul ca se torsioneaza si nu mai ,,curge" cum trebuie prin gaura respectiva. Daca nu sunt rasucite deloc se trag ok.
Nu spun ca nu e o problema, de cateva ori am inchis portiera peste centuri...
drabisan
Problema reala: drum lung - a 5-a cu drive + pofta irezistibila de tigare=chinuie-te sa scrumezi! (fara drive inseamna ca e galagie pe drum si nu ai chef de tigare).
Problema aproape reala - uneori, rareori, fac galagie curentii de aer la combinatia oglinizi+chedere. Cum as putea sa le dovedesc alora de la service in conditiile in care nu face uneori nici cind merg cu 200, iar alteori face la 160????
Problema reala: de ce navigatia e in Germania 1500 de euro si in RO 2500??? Probabil e combinatie de titaniu si aur si platina, special pentru RO????Ambele fara TVA, dar preturi oficiale?
vio
prb cu zomotul ala metalic sa rezolvat cred . la mine cel putin a disparut total nu se mai aude
1. sa stricat indicatorul de benzina si a fost nevoie sa se schimbe tot bordul (ceasurile )
2. greierashi la grile - sau rezolvat in 2 min cu niste vaselina fina si o reanjare cu 2 pumni:D decat cele centrale .
3. ambreajul la Av cel de 1,6 e f dubios si f slab si nu se poate schimba pe garantie ca e piesa de frictiune si cica nu ar avea garantie blink.gif blink.gif blink.gif

la celelalte 2 Toyo nimic

ca un sfat general pt totzi posesorii de toyota :

NU LASATI LA SPALATORIE SA VA STERGA CEASURILE DE BORD FETELE VOPSITE ECRANELE DE LA CLIMA COMP DE BORD SI CHIAR SI BORDUL. mai bine va rapiti voi 5 min din timp si o faceti cand ajungeti acasa sau sambata duminica . e pacat pt ca tot citesc aici ca le au zgariat cei de acolo . e pacat de ele si nici nu se schimba pe nimic

sa avetzi manualul in mashina pt ca sunt f multe sig prin ea si daca se arde vreuna ai ramas in pom . sau becurile - se chimba f usor e ca la Lego ( mai putin la cele xenon care nu prea gasesti becuri la orice benzinarie)

treaba cu centurile e cam dubioasa . la service , poate ca sau stricat arcurile de pretensionare si cele care trag centura inapoi , nici la dacia mea old nu am patit asa .

dupa cateva mii de km o sa incepa sa vi sa para ca se aud diverse zgomote in mashina care de fapt nu sunt cu timpul o sa te obisnuiesti de fapt cu linistea din mashina si auzi ce nu auzeai prima data ( aici execptiile lui Constantin care a fost bantuit de ele si chiar erau )


pt ca la noi nu se vand la pretz de accesorii se vand pretz de after market ceea ce e reflectat in pretz

inca un pont daca va luatzi accesorii de la Toyota puteti sa vi le montatzi voi singuri , nu se pierde nici garantia mahini nici a produsului pt ca vin cu instructiuni clare si scrie acolo daca e nevoi sa fie facute in service sau acasa wink.gif

nu ma consider atotstiutor dar am scris despre exerientza capatata cu mashinile toyota in decurs de 4 ani aproape si ce am facut sa le fie lor ok
bebelacus
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 cp, 4500 km, silver

din fericire am citit tot manualul masinii imediat cum am luat-o. nu cred ca exista placere mai mare ca atunci cind iti iei masina si te bagi cu manualul in ea ca s-o butonezi. Inveti o gramada de chestii din manual. Inainte de a o comanda si pina sa vina am tot citit reviews, ce s-a postat pe forumuri diverse, asa ca in mare parte eram la curent cu zgomotul de la plecare, zgomot chedere (care s-a rezolvat la modelul facelift)

Probleme pina acum: NIL

Chestii care nu imi plac: sint citeva dar nu stiu daca am putea sa le bagam pe topicul asta. As sublinia totusi, dar e unanim acceptat ca luminile de drum sint mediocre.

Satisfactie: so far, so good. eu unul am o senzatie de pace si liniste cind ma urc in masina asta ca in nici una pe care am avut-o anterior. Sint mai calm ca altadata in trafic, ma enervez mult mai greu. Nu pot sa descriu exact dar imi da un feeling superior, intr-un sens bun, modest.

Consum: 7.1 - oras, 5.6 - afara, mers ca omu' linistit, pina in 140 afara si schimbat viteze in oras pe la 2500. Afara mai urc si la 3000 poate si un pic mai mult dar nu prea des. Uleiul l-am verificat chiar ieri, nu a papat deloc.

Intrebare: Pe topicul asta putem include si chestiile care nu ne plac? Fara sa ne sarim in cap.
Liviu90675
Toyota Corolla, Sedan, 1.4 VVTi, 13200 km, iunie 2006, Light Blue.
O falsa problema pana acum: in timpul mersului se auzea un pacanit ritmic, 1 data pe secunda. Foarte fin, dar enervant. La un moment dat am tras pe dreapta, am oprit motorul, si tot s-a auzit zgomotul. Dupa 2-3 min a stat. De atunci nu l-am mai auzit - de asta spun ca e o false problema.
O alta falsa problema: cand schimb vitezele, pare sa se tureze aiurea (chiar daca am luat piciorul de pe acceleratie). Am intrebat la service si mi s-a raspuns ca e normal, se se intampla pt protectia catalizatorului... asa o fi.
O problema adevarata: din noiembrie claxonul nu mai functioneaza cum trebuie. Mai exact, este gajait. Uneori totusi pare sa sune normal. Sper s-o rezolv la revizia de 15.000.
O alta problema adevarata: consumul mi se pare prea mare - 12-13 in Bucuresti. Ce-i drept, de obicei e f aglomerat (plecat de la semafor la al 4-lea - al 5-lea verde...) si merg in fiecare zi cu masina la serviciu. Media de viteza e de obicei 14 km/h, acum e 11km/h. Nu am simtit nicio diferenta intre consumul in perioada de rodaj si cel de-acum (nici in localitate, nici in afara).
_Constantin_
bebelacus92825 e de preferat sa ne limitam la probleme false sau adevarate. Exista undeva mai jos un topic exact pe tema asta, Aici
HORIA100213
Salut, Constantin. Raspund si eu (in limita a circa 6.000 de km, cati am facut pana acum).

Probleme reale:
- faza scurta reglata prea jos; am schimbat becurile originale cu Philips VisionPlus. Ceva mai bine, dar distanta pana la care lumineaza e tot relativ mica.
- faruri cu lupa: superbe ca design, probleme mari daca o singura insecta se labarteaza chiar in dreptul lor. Cobori si stergi, altfel eficienta fazei scurte se reduce vizibil (ce bune erau niste spalatoare).
- subscriu la vopseaua sensibila: se vad rapid zgarieturile superficiale, iar daca mergi in spatele unui tir care arunca pietre... rezultatele se vad pe capota, din pacate.
- reglaje relativ insuficiente pt. inaltimea scaunului, respectiv inaltime/adancime volan.
- suportul de pahar incastrat in plansa de bord este galagios. Noroc ca am dobandit obiceiul de a-l folosi pt. mobil.
- motor cam zgomotos la acceleratii. Culmea e ca la viteza stabilizata e mult mai silentios, chiar daca ai o turatie relativ mare pt. treapta de viteza curenta (mentionez ca am alimentat doar cu OMV 100, deci nu se pune problema calitatii combustibilului).

Probleme false:
- consum ridicat in oras: in Oradea, mai nou se circula bara la bara si stai de 2-3 ori la semafor (desigur, totusi nu se compara cu traficul infernal din Bucuresti). Consum 10-10,5% in oras, 8,5-9% afara. Mentionez ca in afara orasului vede des viteze de 140-170. Consider consumul absolut rezonabil pt. puterea motorului. Inainte am avut un Logan de 1,4 (75 CP) si lua lejer 7,5-8,5%. Iar cu Avensisul nu am mers un minut fara clima.
- motorul "nu se infinge" - fals. Totul este sa folosesti treapta de viteza potrivita. Vreti sa zboare de la 70-80 km/h la 120? Folositi cu incredere a doua (da, a doua) pana la 100 km/h, iar apoi schimbati a treia. Asa se respecta si indicatiile producatorului vizavi de vitezele maxime pt. fiecare treapta, dar se depasesc rapid si coloanele de tiruri. Desigur, trebuie sa va doriti senzatii mai tari, iar atunci zgomotul motorului nu va deranja, ci dimpotriva. Se poate si doar cu viteza a treia, dar lucrurile se desfasoara mai lent.
- VSC-ul intra greu. Intra greu pentru ca masina este foarte stabila, chiar daca are suspensiii mai moi. Am testat si stiu cum intra la Passat: o curba mai stransa si adio alimentare, care este taiata urgent de ESP. Daca aveti momente cand va indoiti ca masina are un sistem de stabilitate, bruscati volanul intr-o curba sau succesiune de curbe mai stranse, abordate cu viteza. Restul veti auzi si simti voi.
- santulete pe discurile de frana, mai ales in spate: recunosc, nu ma asteptam sa vad asa ceva pe discuri de Avensis (poate am sa pun si niste poze). Sunt provocate de pietricelele care intra in etriere. Se estompeaza dupa un timp si nu exista nici o problema (nici de fiabilitate, nici de eficienta). Si scartaielile sunt aleatorii si oricum dispar dupa cateva mii de km.

Va doresc drum bun si fara evenimente neplacute.
drabisan
Se rezolva o problema si una falsa dintr-o lovitura. Avensisul nu are motor de tinut sub 3000. Si daca schimbi viteza si treapta superioara nu trece de 3000 - adio putere. Si nu poti sa depasesti tir-uri sau autoclave care arunca pietre.
Motoarele pe benzina japoneze cer turatie. Si acolo sint spectaculoase ca putere si ca sunet. Da, consumul intr-un regim dintr-asta nu se pune. Dar ce simti in masina...
Nu sint motoare puturoase, sub nici o forma. Si au acceleratii extrem de placute. Dar sa nu pleci din regim de pensionar - nu se accelereaza de la 2500 ca iti da senzatie de caruta.
In schimb e absolut de senzatie sa accelerezi de la 3500 de ture la 140 la peste 4000 (160) si spre 4500 (180) si chiar mai departe.
Da, am simtit si motor mai puternic - un Mustang care accelera inca violent la 200. Dar motorul era de 4,6!!!
HORIA100213
QUOTE(drabisan)
Se rezolva o problema si una falsa dintr-o lovitura. Avensisul nu are motor de tinut sub 3000. Si daca schimbi viteza si treapta superioara nu trece de 3000 - adio putere. Si nu poti sa depasesti tir-uri sau autoclave care arunca pietre.


Sunt perfect de acord. Cu regimuri de 3.500-4.000 rpm si schimbat de viteze in zonele de 5-6.000, ai putere la discretie, depasesti fara probleme tirurile care iti arunca pietre pe capota si astfel iti protejezi si vopseaua.

Daca vrei schimbari de viteze la 3.000, e bine sa stai la distante corespunzatoare fata de tirurile din fata. Asta daca nu vrei tot praful si toate pietrele de pe drum la tine pe capota, in parbriz etc. La inceput, dupa rodaj, schimbam ca fraierul pe la 3.000 rpm. Mai are rost sa spun ca abia se misca? Pana cand am fost fortat, in timpul depasirii, sa retrogradez in a doua. Senzatiile ca senzatiile, dar faptul ca s-a dus ca din pusca m-a ajutat sa nu ma pup cu cel care venea din fata. Asta este, trebuie turata daca vrei sa se miste bine.

Avantajul fata de diesel este ca ai toata puterea la dispozitie INSTANTANEU, fara sa tremuri in timpul gaurii turbo. Dar trebuie sa retrogradezi si sa o turezi din plin, cu pedala la blana. Oricum, alimentarea se taie la 6.500, asa ca nu exista pericol de supraturare.
vio
QUOTE("HORIA100213")
QUOTE(drabisan)
Se rezolva o problema si una falsa dintr-o lovitura. Avensisul nu are motor de tinut sub 3000. Si daca schimbi viteza si treapta superioara nu trece de 3000 - adio putere. Si nu poti sa depasesti tir-uri sau autoclave care arunca pietre.


Sunt perfect de acord. Cu regimuri de 3.500-4.000 rpm si schimbat de viteze in zonele de 5-6.000, ai putere la discretie, depasesti fara probleme tirurile care iti arunca pietre pe capota si astfel iti protejezi si vopseaua.

Daca vrei schimbari de viteze la 3.000, e bine sa stai la distante corespunzatoare fata de tirurile din fata. Asta daca nu vrei tot praful si toate pietrele de pe drum la tine pe capota, in parbriz etc. La inceput, dupa rodaj, schimbam ca fraierul pe la 3.000 rpm. Mai are rost sa spun ca abia se misca? Pana cand am fost fortat, in timpul depasirii, sa retrogradez in a doua. Senzatiile ca senzatiile, dar faptul ca s-a dus ca din pusca m-a ajutat sa nu ma pup cu cel care venea din fata. Asta este, trebuie turata daca vrei sa se miste bine.

Avantajul fata de diesel este ca ai toata puterea la dispozitie INSTANTANEU, fara sa tremuri in timpul gaurii turbo. Dar trebuie sa retrogradezi si sa o turezi din plin, cu pedala la blana. Oricum, alimentarea se taie la 6.500, asa ca nu exista pericol de supraturare.



gresit nu ai puere ci doar cuplu atat. putere ai la diesel cand cuplu o ia razna in jos catre 0 ...
drabisan
Voi, chiar nu inteleg ce ai vrut sa zici!
La benzina ai putere pina spre 6000. Cuplu, daca nu ma insel, e mai jos decit caii putere. Si cred ca stii foarte bine ca VVTi-ul are putere multa pina la 6000 de rotatii. Pina la 6000 accelereaza intr-o demeta totala.

Florin, I need help! Argumente tehnice. Eu vorbesc doar din ce se simte in masina!

Nu am dreptate? Avensisul accelereaza bine de tot intre 4500 si 6000! Asta am simtit-o in nenumarate rinduri! Nu stiu cum vin graficele, dar intre turatiiile astea am putere intr-un anume fel! Simt ca pot sa fac ce vreau...
vio
QUOTE(drabisan)
Voi, chiar nu inteleg ce ai vrut sa zici!
La benzina ai putere pina spre 6000. Cuplu, daca nu ma insel, e mai jos decit caii putere. Si cred ca stii foarte bine ca VVTi-ul are putere multa pina la 6000 de rotatii. Pina la 6000 accelereaza intr-o demeta totala.

Florin, I need help! Argumente tehnice. Eu vorbesc doar din ce se simte in masina!

Nu am dreptate? Avensisul accelereaza bine de tot intre 4500 si 6000! Asta am simtit-o in nenumarate rinduri! Nu stiu cum vin graficele, dar intre turatiiile astea am putere intr-un anume fel! Simt ca pot sa fac ce vreau...


ma refeream la fraza asta : Avantajul fata de diesel este ca ai toata puterea la dispozitie INSTANTANEU biggrin.gif bezina rulz oricum



CONSUM ISTORIC pt mine cel putin buc - buzau - buc metoda plinului mers 60 - 70 localitati si 100 -110 ca pensoinarii 5,26 % ..... blink.gif blink.gif motor de 1.4 vvt-i
HORIA100213
QUOTE("vio70407")
QUOTE(HORIA100213)
QUOTE(drabisan)
Se rezolva o problema si una falsa dintr-o lovitura. Avensisul nu are motor de tinut sub 3000. Si daca schimbi viteza si treapta superioara nu trece de 3000 - adio putere. Si nu poti sa depasesti tir-uri sau autoclave care arunca pietre.


Sunt perfect de acord. Cu regimuri de 3.500-4.000 rpm si schimbat de viteze in zonele de 5-6.000, ai putere la discretie, depasesti fara probleme tirurile care iti arunca pietre pe capota si astfel iti protejezi si vopseaua.

Daca vrei schimbari de viteze la 3.000, e bine sa stai la distante corespunzatoare fata de tirurile din fata. Asta daca nu vrei tot praful si toate pietrele de pe drum la tine pe capota, in parbriz etc. La inceput, dupa rodaj, schimbam ca fraierul pe la 3.000 rpm. Mai are rost sa spun ca abia se misca? Pana cand am fost fortat, in timpul depasirii, sa retrogradez in a doua. Senzatiile ca senzatiile, dar faptul ca s-a dus ca din pusca m-a ajutat sa nu ma pup cu cel care venea din fata. Asta este, trebuie turata daca vrei sa se miste bine.

Avantajul fata de diesel este ca ai toata puterea la dispozitie INSTANTANEU, fara sa tremuri in timpul gaurii turbo. Dar trebuie sa retrogradezi si sa o turezi din plin, cu pedala la blana. Oricum, alimentarea se taie la 6.500, asa ca nu exista pericol de supraturare.



gresit nu ai puere ci doar cuplu atat. putere ai la diesel cand cuplu o ia razna in jos catre 0 ...


Nu prea am inteles. Cuplul maxim la 1.8 vvt-i se atinge la 4.200, iar puterea maxima la 6.000. Cum adica nu ai putere? Bineinteles ca ai si putere si cuplu INSTANTANEU, cu conditia sa folosesti treapta de viteza corespunzatoare si motorul sa ramana turat. La dieseluri, cu exceptia celor care au doua turbine, exista ceea ce se numeste gaura turbo. Adica, intervalul de timp pana cand turbina intra in functiune. Am condus si modelul 2,2 D-4D de 150 CP. La 1.500 rpm, cand am calcat brusc pedala, pauza... a durat 1-2 secunde pana cand s-a miscat cu adevarat. Ce-i drept, dupa aceea s-a miscat foarte bine, ajutat fiind si de turbina cu geometrie variabila. Dar cand esti in spatele unui tir si vrei sa depasesti rapid ca sa nu te pupi cu ala din fata, si la diesel trebuie sa retrogradezi ca sa ai turatii la care lucreaza bine turbina. Nu vreau sa redeschid vechea polemica benzina versus diesel, dar vroiam sa subliniez ca motorul de 1.8 vvt-i are "vana", cu conditia sa-l urci in ture fara retineri.
Legionaru'
QUOTE(drabisan)
Florin, I need help! Argumente tehnice. Eu vorbesc doar din ce se simte in masina


Imi pare rau.Nu am argumente tehnice. :nope:
Ma simt prea bine intre 4000 si 6400 rpm ca sa mai caut grafice de cuplu si putere! :smokin:
BogdanS
QUOTE(HORIA100213)
[...] la diesel trebuie sa retrogradezi ca sa ai turatii la care lucreaza bine turbina [...] dar vroiam sa subliniez ca motorul de 1.8 vvt-i are "vana", cu conditia sa-l urci in ture fara retineri.


Deci motorul pe benzina are vana la turatii mari, spre deosebire de motorul diesel care are vana la turatii mari?

P.S. Ok, hai sa ne potolim cu asta ca poluam thread-ul aiurea. Insa nu se face ca intr-un thread pentru newbies sa ne batem in benzine/motorine, lasati oamenii sa fie fericiti cu ce si-au luat, orice ar fi aia.
Watcher
Dragut, adevarat, dar se masoara pe scari diferite. smile.gif
Turatii mari la diesel inseamna 3000-4000 pe cand la benzina 4000-6000.
_Constantin_
Hai sa ne limitam la subiect si sa nu ne mai contrazicem atat. Multumesc.
bebelacus
planseul portbagajului foarte sensibil la avensis. am facut recent un drum mai lung si dupa ce am pus 3 geamantane care nu depaseau insumat 50 kg, distribuite uniform, plus vreo 2 sacosi, una cu pantofi si una cu ustensile de toaleta si alte alea, planseul s-a deformat, arcuindu-se in jos, dupa care a ramas asa. acum l-am scos, l-am intors pe partea cealalta si am pus o greutate pe el in speranta ca isi va reveni. partea nasoala era ca, fiind deformat, se lasase si intra sub marginea portbagajului. materiale cam slabe in portbagaj si se cam clatina. ce e bine? ca totusi nu fac nici un zgomot.
ce nu imi mai place? ca motorul nu are capota prevazuta cu niste amortzoare care sa te ajute sa o ridici si sa o mentina deschisa. tot timpul trebuie sa umbli dupa fieroaica aia cu care sa o proptesti.
mortzy
Toyota Corolla HB 1.6 benzina Sol 2006 14.800km

mini-probleme: (pot trai linistit cu astea, dar daca as imbunatati ceva la masina astea as incerca sa le rezolv)

1. lipsa spatiu special in portbagaj pt triunghi si trusa; m as fi multumit cu mai multe "urechi" (sau cum le zice) de care sa prind plasa etc.
2. avaria as vrea o schimbata cu avertizare pasager fara centura.
3. vopseaua foarte "sensibila".
4. apa este aruncata pe parbriz in suvoi si nu disipata ca la alte masini => la viteze mari raman suprafete uscate si necuratate.
5. faza scurta cam chioara smile.gif
6. lipsa scut (de preferat sa iei obstacolele cu partea stanga, desi am inteles ca baia de ulei este foarte solida)

Satisfactii: suficiente cat sa schimb masina tot pe o toyota.
Xalanx
Probleme:

- una singura de fapt, un greieras rebel care se aude in zona bordului, cand e motorul rece si ajung pe la vreo 2500 rpm catre 3000. Nu-mi dau seama unde poate fi.
- sorry, mai e una: pneurile Bridgestone Turanza - sunt niste jeguri. Am avut probleme iarna cu ele, a trebuit sa decuplez si TRC-ul si era sa intru si intr-un gard... rotile fiind nemiscate, frana la blana. Cu viteza melcului, dar se ducea sigur. Am scapat cu frana de mana si o usoara acceleratie cu rotile bracate in directia care trebuia.

Satisfactii:
- motorul se INFIGE SUPERB
- stabilitatea e exceptionala, nu stiu cum e la variantele dinainte de facelift
- senzorul de ploaie: BETON, n-am mai avut inainte si il apreciez mult.
- confortul... nu mai zic
- silentiozitatea, la orice viteza. Izolare fonica de nota 10.
- ergonomia bordului

Si mai multe altele...

LE: Modelul e Avensis 1.8 Luna, varianta facelift. 5000 km.
_Constantin_
Eu din cate stiu fata de varianta de dinainte de face-lift nu exista diferente la suspensie, zicea pe undeva ca ar fi mai lung modelul nou cu 5 mm dar imi este imposibil ca ar face japonezii asemenea risipa de piese. In rest nu pot decat sa va invit sa scrieti cat mai mult aici.
Xalanx
QUOTE(_Constantin_)
Eu din cate stiu fata de varianta de dinainte de face-lift nu exista diferente la suspensie, zicea pe undeva ca ar fi mai lung modelul nou cu 5 mm dar imi este imposibil ca ar face japonezii asemenea risipa de piese. In rest nu pot decat sa va invit sa scrieti cat mai mult aici.


ba da, s-au schimbat mai multe, inclusiv suspensia si directia.

Citez:

Small but rewarding adjustments have been made to the suspension and steering system to achieve noticeable improvements in ride and handling quality.

Suspension changes include retuned shock absorbers, adjustments to the bushes in the rear suspension and changes in anti-roll bar thickness. The result is less road noise, improved ride comfort and better cornering and braking stability. Body rigidity has also been increased with strategic strengthening of key elements, thus improving suspension control.

The Avensis’s efficient aerodynamic performance has been further improved, particularly with regard to the smooth flow of air beneath the car. Detailed revisions reduce the level of wind noise and also contribute to better fuel consumption and vehicle stability.

sursa: http://www.automotoportal.com/article/New_..._Toyota_Avensis
bebelacus
frati avensisti si toyotisti! am si io o problema. cind am fost plecat la maramu' la un moment dat am avut 3 persona e in spate si toti au vrut sa-si puna centurile. surpriza a fost ca am 3 centuri dar numai 2 locuri de prindere. am verificat, am mai rabatat spatrul dar n-am vazut nimic si zic io ca m-am uitat bine. voi stiti ceva? exista prindere doar pt 2 centuri in spate sau sint eu chior si am baut prea multa horinca si am inceput sa orbesc?
e cam nasol daca are doar 2 puncte de prindere dar poate ma insel eu.
Legionaru'
Eu vreau sa produca un kit turbo pentru motorul de 1.8 VVT-i.
DAN
QUOTE(bebelacus92825)
frati avensisti si toyotisti! am si io o problema. cind am fost plecat la maramu' la un moment dat am avut 3 persona e in spate si toti au vrut sa-si puna centurile. surpriza a fost ca am 3 centuri dar numai 2 locuri de prindere. am verificat, am mai rabatat spatrul dar n-am vazut nimic si zic io ca m-am uitat bine. voi stiti ceva? exista prindere doar pt 2 centuri in spate sau sint eu chior si am baut prea multa horinca si am inceput sa orbesc?
e cam nasol daca are doar 2 puncte de prindere dar poate ma insel eu.


Sunt 3 puncte de prindere SIGUR..cum stai pe mijlocul banchetei din spate...ai 2 in stanga si unul in dreapta
Cristian-414
Am 820 km cu Aurisul.
De cateva zile, la viteze f. mici, se aude un scartiit gros - la fel cu cel facut de autobuzele RATB cand franeaza in statie. La inceput mi se parea ca apare cand franez, dar apoi a aparut si fara sa pun piciorul pe frana, la plecatul de pe loc, pentru ca ieri sa inceapa, pentru scurte perioade, sa se auda continuu, in ritmul invartitului rotii - repet, numai la viteze f. mici, cand creste viteza dispare.
Am crezut ca este de la frana, ieri aveam impresia ca si merg infranat - am fost la Toyo Motor, ocazie cu care mi-au facut si revizia de 1000 km, dar nu au gasit nimic. La plecare parea bine, dar dimineata, spre servici, iar a inceput.
La intoarcere eram hotarat sa trec pe la Toyo sa iau pe cineva in masina, sa vada, dar a incetat!...
Stie cineva ce ar putea sa fie?
multumesc.
DAN
e de la placute si discuri...asteapta sa se mai uzeze putin placutele
Xalanx
Mai are cineva greierasul asta in bord? Undeva pe la mijlocul bordului? Rezolvare? Dan, ceva pareri?. E varianta facelift, cred ca e diferit bordul fata de cea de anul trecut.
Cristian-414
QUOTE(DAN)
e de la placute si discuri...asteapta sa se mai uzeze putin placutele

Multumesc mult, m-ai linistit! Mai ales ca plec din nou, week-end-ul asta, spre Moldova la socri!
HORIA100213
Dupa aproape 30.000 de km, majoritatea pe drumurile patriei, pot sa spun ca masina nu e din titan. Au aparut vreo doi greierasi, unul la centura dreapta (doar cand nu e ocupat locul) si altul in zona bordului. Se aud in special pe asfalt cariat.

Raman la parerea ca vopseaua este destul de slaba. E adevarat, nici eu nu sunt un ingeras si nu merg tocmai cu vitezele legale, dar prea multe ciupituri de la pietre... Ne costa scump ecologia si vopselele pe baza de apa!
Xalanx
QUOTE(HORIA100213)
Au aparut vreo doi greierasi, unul la centura dreapta (doar cand nu e ocupat locul) si altul in zona bordului. Se aud in special pe asfalt cariat.


Banuiesc ca greierasul din bord nu este acelasi cu ala de la mine. Care ma calca pe nervi intr-o fericire. Se aude cam de pe la 3000 rpm si mai sus, numai in sarcina (deci pe loc o turez oricat ca nu se aude) si mai ales la accelerari mai rapide sau frana de motor. Cam intre 3000-4500 rpm.
Am fost la service, am luat un domn de-acolo in masina si l-am plimbat cativa km. A ascultat, a deschis toate compartimentele, nici un rezultat. Mi-a zis ca ar trebui sa desfaca bordul, dar asta nu ar fi de dorit. Si ca sa poata repeta fenomenul ar trebui sa se plimbe cu masina cu bordul desfacut. Ceea ce nu-i vine sa faca.
Parerea lui a fost sa astept sa se inrautateasca.
Poate starea mea psihica...
HORIA100213
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(HORIA100213)
Au aparut vreo doi greierasi, unul la centura dreapta (doar cand nu e ocupat locul) si altul in zona bordului. Se aud in special pe asfalt cariat.


Banuiesc ca greierasul din bord nu este acelasi cu ala de la mine. Care ma calca pe nervi intr-o fericire. Se aude cam de pe la 3000 rpm si mai sus, numai in sarcina (deci pe loc o turez oricat ca nu se aude) si mai ales la accelerari mai rapide sau frana de motor. Cam intre 3000-4500 rpm.
Am fost la service, am luat un domn de-acolo in masina si l-am plimbat cativa km. A ascultat, a deschis toate compartimentele, nici un rezultat. Mi-a zis ca ar trebui sa desfaca bordul, dar asta nu ar fi de dorit. Si ca sa poata repeta fenomenul ar trebui sa se plimbe cu masina cu bordul desfacut. Ceea ce nu-i vine sa faca.
Parerea lui a fost sa astept sa se inrautateasca.
Poate starea mea psihica...


Vibratia asta e din categoria asa fac toate. Si la mine se aude la accelerari, intre 3-3500 rpm. La inceput, m-a enervat, dar acum m-am obisnuit. Partea buna: stiu ce turatie am fara sa ma uit la turometru...
Xalanx
This sucks big time. Nu stiu cum te-ai obisnuit...
R_A_D_U
1. Vibreaza ceva la bord sau in bord la peste 3000 rpm.
2. Mi-a zgariat unu' portiera ca s-a gandit el sa o stearga cu palma ... :bandit:
3. Se aude un zgomot metalic cand dau in gropile patriei.

Bineinteles ca la sevice nu s-a mai auzit nimic. blush.gif

4. Farurile intradevar parca bat cam scurt sau jos...stiti voi.
_Constantin_
QUOTE(R_A_D_U)
4. Farurile intradevar parca bat cam scurt sau jos...stiti voi.


Alte becuri si se rezolva. Vezi ca e topic pe tema asta si sunt destule pareri si poze.
Xalanx
Intrebare pentru Horia si Radu (si oricine mai are bazaitul ala in bord la peste 3000 rpm): masinile voastre sunt facelift? Ca s-a schimbat bordul.
R_A_D_U
A mea e chiar inainte facelift. Din cate am citit eu pe aici s-ar putea sa fie de la filtrul de polen....?!?
R_A_D_U
Legat de becurile alea blue parca erau.... cand se ard astea sau cel putin unul dintre ele voi incerca sa vad ce se intampla. Oricum m-am obisnuit deja cu ce am dar ...

He he inca o chestie. Imi ziceam eu inainte sa o cumpar....eu vreau neaparat o masina cu trapa... si totusi n-am...pacat..poate urmatoarea.
HORIA100213
QUOTE(Xalanx)
Intrebare pentru Horia si Radu (si oricine mai are bazaitul ala in bord la peste 3000 rpm): masinile voastre sunt facelift? Ca s-a schimbat bordul.


Da, modelul cu facelift.
Legionaru'
Bazaitul ala vine de la schimbatorul de viteze.Incercati sa puneti mana pe el cand sesizati zgomotul.
Xalanx
QUOTE(Legionaru')
Bazaitul ala vine de la schimbatorul de viteze.Incercati sa puneti mana pe el cand sesizati zgomotul.


de la schimbatorul de viteze??? si atunci de ce se aude in bord????? in dreptul mp3 player-ului adica. Ma faci sa bag o cursa cu masina acum sa testez biggrin.gif
Legionaru'
Mergi si vezi.Sunt si eu curios daca la voi asta e.
Legionaru'
Ai plecat Xalanx?
Xalanx
Deci, Horia, Radu si altii... tre' sa-i dam o bere lui Legionaru. Are perfecta dreptate. Esti mare, tinere!! Cum naiba ai descoperit??
Legionaru'
Multumesc Xalanx!
Berea o bem la Iasi.
Va povestesc maine cum am descoperit.
_Constantin_
Si eu stiam de la ce era dar nu am scris ca am vrut sa va raspunda INVENTATORUL. El mi-a spus si mie si dupa ce am strans putin capul schimbatorului... adio zgomot.
vio
stau si citesc in fiecare zi cate prb apar la avensisurile voastre , cred ca asta care o am io e asa mai deosebita pt ca nu am nici un fel de bazait marait sau ceva de genu asta . a avut ceva sa zicem greierashi centrali dar cum au aparut asa au si disparut. :-s beer.gif
HORIA100213
QUOTE(Legionaru')
Bazaitul ala vine de la schimbatorul de viteze.Incercati sa puneti mana pe el cand sesizati zgomotul.


Legionaru, ti-am ramas dator cu o bere. Ai perfecta dreptate. Cand tin apasat schimbatorul, bazaitul inceteaza. Am incercat sa scap de el definitiv si am invartit o tura manerul schimbatorului, dupa metoda indicata de Constantin, dar degeaba. Sau nu am facut-o cum trebuia.

Solutii?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.