Cristi intradevar masina este cumparata din tara si nu are catalizator.
Asta inseamna ca pot sa bag in ea benzina si cu Pb si fara,
iar dupa ce-mi montez o instalatie GPL voi putea spune ca are
tripla alimentare
. In manualul de service scrie ca
"se va verifica convertorul catalitic daca exista"
Ciudat este felul in care au fost echipate aceste masini in Ro. pt.
ca eu am mai avut si un Espero din '96 care era Euro2
si un Damas din '99 era cu benzina cu Pb, daca-i dadeam fara Pb de la o vreme incepea sa tuseasca.
Iar in ce priveste sonda lambda n-am gasit nici o referire
ceea ce-i da dreptate lu James ca are potentiometru de CO.
Ma interesa daca are sau nu catalizator ca sa stiu precis
cu ce pot sa o alimentez (deci pot sa bag linistit si cu Pb. si fara).
Poate ca o sa bag uneori si cu Pb ca cica face bine la injectoare.
Dc avea catalizator eventual as fi facut scandal la taxa pt. rovigneta.
Nu stiu de ce la noi pe cartea de identitate nu se specifica norma de poluare?...
cum e la nemti pe Brief-uri.
iar la cele fara sonda Lambda montarea unei instalatii GPL este mai ieftina
cam cu 100E.