Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Xsara PICASSO
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Citroen > Xsara/Picasso
cristianc
Poate citeste vreun posesor sau cineva care a mers cu ea si imi povesteste pe scurt avantaje si dezavantajele masinii!
Multumesc!
Peugeot_Fan
Eu nu am condus-o,dar iti pot spune ca merge excelent.La drive teste a fost foarte buna si fiabila :compress:.
Andrei Suzuki
OFF TOPIC:

Cristian Cosmin-6 am si eu o intrebare pt tine pt ca am vazut ca te cam bagi pe unde nu ai treaba (fara suparare).Daca nu ai condus masina respectiva,de unde stii ca merge excelent?Poate ca ai mers in dreapta,dar parerea mea e ca nu se compara cu, condusu propriu-zis.
cristianc
Andrei nu fi rau. omul se refera probabil la drive-teste din reviste!
stefan-113
mi-am luat anul acesta o asemenea masina. momentan sunt incantat de ea, este foarte spatioasa, usor de condus...
m-am zgarcit la bani si am luat una de 1,9 benzina si m-a dezamagit la consum. in carte scrie 10,8 la consum urban si mie imi consuma 14-15% cu aer conditionat. este putin cam rigida, amortizoarele sunt cam tari, demarajul este cam usurel, adica nu raspunde imediat la pedala...
in rest ai tot felul de lacasuri ptr sticle, spatii de depozitare peste tot, incepand cu usile si terminand cu podeaua.
un plus fata de alte masini la acelaºi pret, aceasta are in standard bagate o multime... (aer conditionat, airbag sofer - pasager si lateral, abs, geamuri electrice fata, computer de bord, etc) iar ca optionale raman destul de putine (culoare metalizata, cotiere la scaunele din fata, proiectoare, radio-cd, genti, climatronic...).
a.... in afara orasului imi consuma cam 7% cu aer conditionat.
astept intrebari! :cheers:
cristianc
Inteleg ca ai cumparat-o noua? Cat te-a costat pana la urma si de ce ai ales-o? tacuma, scenic,zafira sunt probabil tot pe aici?Consumul urban o face atractiva la calatorii pe drumuri intinse
G e o r g e
damien .... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ionut32111
.....Tacuma,este si 14900E si consuma..are un motoras de 2.0L benzina,o xara picasso 2.0HDi 16600E,un scenic 1.5dci 80ci 15500 iar unul cu 100cp-16500E,iar o zafiara 2.0DTI 18800E
cristianc
Preturi de preturi. Cine poate sa isi cumpere e fericit smile.gifsad.gif
eddie
QUOTE(ionut32111)
.....Tacuma,este si 14900E si consuma..are un motoras de 2.0L benzina,o xara picasso 2.0HDi 16600E,un scenic 1.5dci 80ci 15500 iar unul cu 100cp-16500E,iar o zafiara 2.0DTI 18800E


Felicitari, ai castigat premiul intai la concursul PRETUL CORECT,ai spus exact cat am dat eu pe un Opel Zafira in sept.2003 de 2.0 DTI.Insa s-ar putea cam acum la banii astia sa nu mai iti dea dotarile de Elegance la banii astia, ca s-au smecherit....
Bogdan43872
stefan,
a trecut juma' de an de cand rulezi Picasso-ul, care-i feedback-ul acum? am mers cu masina asta in oras, insa ma interesa cum sta pe sosea la viteze mari intr-un regim mai sportiv, masina e inalta si destul de grea. ai trecut deja si o iarna cu ea, cum ti se pare ca lucreaza ABS-ul frantuzesc fata de cel nemtesc care se spune ca e mai dur, "rupe" mai violent la frane tari.
orice comentariu este binevenit...
cele bune tuturor![color=green][/color]
stefan-113
scuze de intarziere !!
nu am mai intrat pe forum de mult.
o singura problema am avut: inchiderea centralizata se activa cand acceleram, pe la 7-8 km/h, ceea ce era cool, dar partea proasta era ca se inchideau usile si daca lasam masina mai mult de cateva minute in stationare cu motorul pornit sau oprit.
m-am dus si i-am bagat benzina, full, dupa care m-am coborat sa-mi mut cealalta conserva si cu toate ca usa era inchisa la prima treapta s-au inchis toate de ma uitam amuzat la masina :evil: .
ptr ca am luat-o in leasing am o singura cheie, noroc ca aveam cealata telecomanda de la alarma si am reusit sa o deschid.
in fine s-a rezolvat problema la service.
in rest consumul a mai scazut putin, pe la 12% in oras, iar alte probleme nu am mai avut, doar ca m-am dus si i-am schimbat uleiul la 10.000 km, ptr ca pana la 20.000 km e cam mult, dupa parerea mea. oricum l-am schimbat mai mult ptr linistea mea, cu toate ca uleiul era curat.
per ansamblu sunt mutumit de ea.
astept intrebari.

apropos, cand am luat-o era intr-o oferta extraordinara, incat am dat pe ea cu toate optiunile - fara genti si trapa - 12.120 CIP, iar acum am vrut sa o vand sa-mi iau una diesel, am gasit cumparator repede, dar cand am vazut noile preturi cu tot cu discount, mi-au cam cazut plombele, tinand cont ca o benzina standard este acum in jur de 12.500 CIP, fara optionale, asa ca am ramas cu ea... bicycle.gif
James Kilowatt
E un model care e in "top rusininica" in mai multe tari europene.
In franta se zvoneste ca cel putin caroseria e facuta cam la misto din motive de economie la sange, insa nu bag mana in foc ca e adevarat pentru ca de zvonit se zvonesc multe.
mihai40235
ma invart de mult pe langa un citoen xsara picasso, vreau sa-mi i-au o masina noua la vreo 15000 €, variantele ar fi megane si octavia, insa mi-a ramas gandul la xsara picasso. e mai scump, dar au o oferta tentanta pentru varianta diesel si a-si face un efort financiar, mi-a ramas la suflet masina, ma intreb daca face banii, e spatios, are dotari si e diesel, 2,0 hdi sx de 90cp. merita?
Bogdan43872
yo!
Domnilor, am deja 2 luni de cand proudly rulez un Picasso HDi SH preluat la 75Tkm. l-am trecut prin toate "apele" asa incat ma ofer pentru disectie...
:boxing:
greu de apreciat corect semnalele de pe diversele piete (apropo de topul rusinica), in America de Sud e in top de ani buni de zile (nu-mi spuneti ca sint saraci, acolo e greu sa te bati cu nord-americanele mari si cu adevarat ieftine), daca nu ma insel in Madrid, Barcelona etc. sint bagate in taximetrie de mult... in Benelux le-am vazut pe strazi in proportie semnificativ mai mare decat Renault-urile de exemplu, in timp ce in CEE Citröen este practic inexistent... din experienta mea (ca fost consultant Citröen, sic!) depinde foarte mult de interesul de piata pe care il au sau nu il au in anumite tari...
Pavalasc38972
Salutare !
Bogdan ,ce ai vrut sa spui cu ,, ma ofer pentru discretie'' :angel: . Vreu sa-mi achizitionez o masina de familie si XARA PICASO e pe lista . Ai mai multe informatii despre fiabilitate ?.
Pavalasc38972
Incepand de astazi sunt posesorul unei Xsara Picasso beer.gif
Masina este rulata : an 2003 28.000 km la bord , motorizare 2 HDI 90cp)
Primele impresii in 200 km parcursi:

- sptioasa si versatila ( scaune spate rabatabile , portbagaj mare: 550 l si accesibil , diverse locuri de depozitare )
- ambianta placuta (chestie de gust cu kilometraj digital )
- dotare buna ( comp de bord , clima , 4 airbaguri , jante aliaj , oglinzi electrice si incalzite )
- pozite de conducere inalta si comoda
- vizibilitate buna ( nu m-au incomodat montantii fata , care sunt masivi )
- zgomot interior rezonabil pentru un diesel , mai accentuat peste 120 Km/h)
- frane f bune
- comenzile la indemana
- rapoarte cutie de viteze bune ( motorul trage bine pentru cei 90 cp)
- Radio_CD OK (acceptabil pentru o masina de familie )
-climatizare OK
-Garda la sol inalta ( 16 cm dar nu stiu sigur )

Ce nu-mi place :
- plasticele din bord predispuse la zgarieturi
- cotiera incomoda ( cred ca nu m-am obisnuit)
- zgomot suspensie spate mare ( cred ca este datorat suspensiei spate cu bara de torsiune )
-lipsa turometru sad.gif
-lipsa deschidere capac combustibil din interior
-directie imprecisa ( necesita acomodare )
-schimbatorul de viteze are cursa cam lunga .

Despre fiabilitate e prea devreme sa ma pronunt, dar prima impresie , dupa 200 Km parcursi, este buna. biggrin.gif
Va tin la curent , sa auzim de bine ! band.gif
chevy
Ma intereseaza si pe mine achizitionarea unui Xsara Picasso. As vrea sa aflu mai multe detalii de la posesori. Ma refer in primul rand la intretinere:
1. Cat costa o revizie facuta in service? Cum sunt service-urile Citroen?
2. Sunt scumpe piesele de Citroen? Masinile frantuzesti au o repetatie proasta in acest sens.
3. Cum se comporta suspensiile? Sunt rigide? Cum se comporta masina in viraje? Are stabilitate?
4. Datorita drumurilor noastre, plasticul incepe sa faca "greierasi"? Finisajul este bun?
5. Scaunele spate se pliaza la nivel cu portbagajul? Ca la Zafira.
6. Sunt fiabile? Cam ce probleme apar la ele?
7. Cum se mentine caroseria? Se zgarie usor? Care este garantia pentru rugina?

Este o masina care imi place: design frumos, spatioasa (chiar vreau una de familie). Astept raspunsurile voastre, multumiri anticipat.
paraschiv105741
salut tuturor!sunt nou pe aici si nou posesor de citroen xsara picasso.motorul masini mele este 2.0hdi.am cumparat-o avariata usor in fata dar acum am rezolvat-o si arata beton.o mica problema am in sensul ca dupa montarea tuturor pieselor,a ramas nelegat furtunul de la vasul de expansiune(din partea de jos,cel gros).cei de la service habar nu au de unde l-au desfacut. ma poate ajuta cineva cu o foto sau o idee?e posibil sa inlocuiasca radiatorul cu unul de alt tip iar acel furtun intra in radiator?
Bogdan112163
Salutare, as vrea sa-mi iau si eu un Citroen Xsara Picasso 2.0 diesel cu cutie automata si as vrea niste pareri (pro si contra) cat de multe daca se poate. :wave:
fratello
QUOTE(Pavalasc38972 @ Sep 27 2005, 09:54 PM) *
Incepand de astazi sunt posesorul unei Xsara Picasso beer.gif
Masina este rulata : an 2003 28.000 km la bord , motorizare 2 HDI 90cp)
Primele impresii in 200 km parcursi:

- sptioasa si versatila ( scaune spate rabatabile , portbagaj mare: 550 l si accesibil , diverse locuri de depozitare )
- ambianta placuta (chestie de gust cu kilometraj digital )
- dotare buna ( comp de bord , clima , 4 airbaguri , jante aliaj , oglinzi electrice si incalzite )
- pozite de conducere inalta si comoda
- vizibilitate buna ( nu m-au incomodat montantii fata , care sunt masivi )
- zgomot interior rezonabil pentru un diesel , mai accentuat peste 120 Km/h)
- frane f bune
- comenzile la indemana
- rapoarte cutie de viteze bune ( motorul trage bine pentru cei 90 cp)
- Radio_CD OK (acceptabil pentru o masina de familie )
-climatizare OK
-Garda la sol inalta ( 16 cm dar nu stiu sigur )

Ce nu-mi place :
- plasticele din bord predispuse la zgarieturi
- cotiera incomoda ( cred ca nu m-am obisnuit)
- zgomot suspensie spate mare ( cred ca este datorat suspensiei spate cu bara de torsiune )
-lipsa turometru sad.gif
-lipsa deschidere capac combustibil din interior
-directie imprecisa ( necesita acomodare )
-schimbatorul de viteze are cursa cam lunga .

Despre fiabilitate e prea devreme sa ma pronunt, dar prima impresie , dupa 200 Km parcursi, este buna. biggrin.gif
Va tin la curent , sa auzim de bine ! band.gif

In caz ca nu te-ai obisnuit mai bine le ridici(sunt rabatabile).
fratello
QUOTE(paraschiv105741 @ May 9 2007, 05:53 PM) *
salut tuturor!sunt nou pe aici si nou posesor de citroen xsara picasso.motorul masini mele este 2.0hdi.am cumparat-o avariata usor in fata dar acum am rezolvat-o si arata beton.o mica problema am in sensul ca dupa montarea tuturor pieselor,a ramas nelegat furtunul de la vasul de expansiune(din partea de jos,cel gros).cei de la service habar nu au de unde l-au desfacut. ma poate ajuta cineva cu o foto sau o idee?e posibil sa inlocuiasca radiatorul cu unul de alt tip iar acel furtun intra in radiator?

acum depinde daca este acelasi tip de vas de expansiune,probabil l-au schimbat ?..dar chiar mecanicii aia de unde erau?...sau unde lucrau de habar n-aveau sa puna un furtun.?
Alexsso Picasso
QUOTE(Andrei Suzuki @ Jul 12 2004, 10:06 PM) *
OFF TOPIC:

Cristian Cosmin-6 am si eu o intrebare pt tine pt ca am vazut ca te cam bagi pe unde nu ai treaba (fara suparare).Daca nu ai condus masina respectiva,de unde stii ca merge excelent?Poate ca ai mers in dreapta,dar parerea mea e ca nu se compara cu, condusu propriu-zis.


Da ai dreptate poate ca nu a conduso dar daca ca pasager in dreapta se simte bine si ii place atunci iti spun eu ca si la condus este foarte manevrabila si e excelenta

Alexsso Picasso
QUOTE(mihai40235 @ May 31 2005, 11:38 AM) *
ma invart de mult pe langa un citoen xsara picasso, vreau sa-mi i-au o masina noua la vreo 15000 €, variantele ar fi megane si octavia, insa mi-a ramas gandul la xsara picasso. e mai scump, dar au o oferta tentanta pentru varianta diesel si a-si face un efort financiar, mi-a ramas la suflet masina, ma intreb daca face banii, e spatios, are dotari si e diesel, 2,0 hdi sx de 90cp. merita?


Bineinteles ca merita, chiar daca e un pic mai scump da merita la bani aia asa o masina spatioasa si cu atatea dotari eu zic sa o iei wink.gif
Nu cred ca o sa te dejamageasca pt ca pe mine(adic pe tata si pe mine) nu ma dezamagit.
Nu o sa regreti
radudinescu
Salut!
haideti sa va povestesc eu despre masinuta asta... eu am una, motor 1.8 16v, benzina, 117 CP. am masina din 2002, cand am luat-o noua, de la minunatul ATS. nu stiu cum si de ce, dar ei au cam tot avut promotii la masina asta, ei stiu, neinteresant. masina a venit pe standard cu cotiere, a/c, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, computer de bord, etc.
am vazut ca intrebau unii cum e ca fiabilitate... ei bine, timp de 5 ani n-am scimbat la ea decat consumabile, plus bucse si o data bieletele. de remarcat faptul ca, se pare, dupa cum ziceau cei de la citroen, am avut eu noroc de o masina cu un mic defect de fabricatie, si anume mi-a plesnit cablu de ambreiaj la un momentdat. ei au zis ca pe motoru asta ar fi problema asta, dar nu e des intalnita. ma rog, am depasit momentul, nimic spectaculos. trebuie sa va mai spun ca n-am mers pe principiul ca am masina si tre sa am grija de ea ca si cum ar depinde viata mea de ea. adica: daca am vrut sa trec un munte pe un drum forestier, am facut-o (da, are garda la sol destul de mare, deci poti sa urci cu ea si borduri inalte, sa treci mici hauri si asa mai departe. o mica atentie aici, pt ca masina are cam jos plasata toba intermediara, si daca nu esti atent poti sparge toba daca iti plac drumurile accidentate). buuun... desi e o masina inalta, e foarte stabila pe curbe. trebuie doar sa te obisnuiesti cu senzatia, adica la viraje stranse, in viteza, etc, se apleaca foarte mult dar eu de cand am masina am reusit sa derapez o singura data, si atunci ca am exagerat eu, mai mult decat ar fi trebuit sa o fac, dar nu a fost foarte greu de controlat si de pus la loc pe trasa pe care trebuia sa mearga.
acum motorul... nu e un motor mic, e destul de insetat... media masinii, dupa 170.000 km e de 9.3l/100km. de mentionat ca majoritatea timpului merg in oras, deci cam asta e consumul pe oras, sa zicem un 10.5l/100km. in afara, daca mergi pe principiul ca e masina de familie si nu vrei s-o alergi, o scoti pe la un 7.5l/100km, daca iti plac depasirile, curbele, viteza trebuie sa fii pregatit sa scoti mai multi bani din buzunar. spre exemplu, pe autostrada la 160km/h merge cam cu 11-12l/100km. pt cei pasionati de curbe, depasiri... si eu sunt pasionat si masina poate, ideea e cat de mult vrei tu sa-i dai sau nu. dat fiind faptul ca e un motor pe benzina, el devine sprinten la turatii mari, implicit si la un consum mai mare. dar chiar si cu 5 oameni in masina, care pleaca in vacanta, nu te lasa la greu, chiar te ajuta.
si acum despre fiabilitate... dupa cum ziceam, consumabile, cablu ala de ambreiaj, articulatii. ei bine, dupa acesti primi 5 ani, am avut niste probleme cu masina, se arsese sonda lamda... una din cele doua. si din cauza asta, pana cand s-au dumirit cei de la service ce si cum, am avut mari probleme, motorul mergea extrem de prost, nu avea putere, consuma foarte mult, mergea subturat etc. de ce zic ca pana cand s-au dumirit... am dus-o la citroen, au zis ca n-are nimic... am dus-o la altu, la fel... ca are nu stiu ce, ba ca injectoarele, ba ca una, ba ca alta. pana si prin italia am dus-o la un service, ca au apucat-o stricaciunie cu sonda asta si pe acolo, nici aia nu s-au prins... ma rog, dupa ce am schimbat si minunata sonda lamda, a fost ok.
serviceul de la ats e foarte scump, si nu neaparat cel mai bun. asa ca daca nu e neaparat sa mergeti la ei, eu va recomand cu caldura sa ii evitati.
la interior, citeam mai sus ca materialele sunt predispuse la zgarieturi sau ceva... pe la mine prin masina s-au perindat multi, n-am intretinut-o sa zici ca era nevasta-mea... (nici macar nu-s insurat thumbsup.gif ) dar in continuare arata bine, finisajele sunt bune, materialele folosite sunt bune, cele care nu-s chiar la vedere nu-s atat de ok, dar ce se vede arata bine, si nu arata ieftin (alde logan, albea si altele din categorie). dupa atatia ani si kilometri, nu vibreaza nimic in masina, totul e la locul lui, nu s-a rablagit deloc.
in concluzie, daca va intereseaza modelu asta de masina, eu recomand asa: daca e sh, incercati sa fie maxim de 2, 3 ani masina, daca e noua e ok. ca motoare, desi fuge bine asta de 1.8, consuma destul de mult, asa ca cel mai bine cred ca e un diesel, plus ca la noi, daca o vrei noua, nu o mai vand astia la ats decat cu 1.6 benzina si asta e lesinat rau, la 90 cp masina e destul de mare si motorul asta doar o misca, nu-ti poate da si senzatii. dar dieselul de 2.0 mie mi se pare cea mai buna alegere.
sper ca am cuprins tot in "micul" meu review, daca mai sunt intrebari, intrebati
sorinel91
sal as avea si eu nevoie de ajutor intr-o probelema .. Care e distanta la culbutor la evacuare la Citroen Xsara-Picasso motor 1,6 benzina??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.