Help - Search - Members - Calendar
Full Version: caz medical
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Medicale
florin55503
sters
Arheopterix
Florin,
E un caz tragic.
Din pacate medicina in romania e varza de multi ani de zile.
Oameni mor cu zilele.
De geaba le dai bani daca habar nu au de meserie.

Nu e suficient sa fi super dotat cu aparatura daca nu stii baza.
Sunt nenumarati medici care au intrat fara examen la facultate si au trecut-o cu pile.
Apoi au ajuns sefi se sectii si profesori.
Asta e.
Sa ajungi intr-un spital aici e jale mare.

Despre sefa ta,daca e moarta cerebral,nu mai e nici o speranta.
Poate ffi mentinuta in viata artificial dar nu are nici un sens.
Daca nu i s-a oxigenat creierul pe o anumita perioada de timp,practic numai organele mai functioneaza.Nu mai are memorie si creierul nu mai da comenzi de nici un fel.
E o tragedie la care inca nu e leac si se pare ca nu va fi nici in viitor.
Daca e o culpa medicala sau nu,cred ca nu o sa stiti niciodata.Sunt si cazuri aiurea care sunt imposibil de diagnosticat,sau f greu.
Nu suntem motoaresau calculatoaree sa fim construiti stas.

Mai greu o sa fie ptr familia ei.
Ediz33425
Ca si in orice profesie dpdv profesional sunt si medici buni sau mai putin buni.Parerea mea e ca problema majora consta in faptul ca nu-si pot infrange orgoliile:fiecare se crede atotstiutor,un fel de Dumnezeu (din pacate cunosc un caz in care o pacienta si-a pierdut viata din cauza diferentelor de opinie legate de medicatie in complicatiile aparute postoperator intre doua cadre univ.-a se citi conferentiar-,ca o consecinta a acestui razboi al orgoliilor).Probabil cei care candideaza la Medicina ar trebui supusi unui test psihologic inainte de admitere?

Referitor la cazul sefei lui Florin subscriu la cele postate la Arheopterix.In situatia descrisa(moarte cerebrala) nu cred ca se mai poate face ceva ptr pacienta(poate pentru altii,si anume donator de organe)
florin55503
sters
air_wolf