Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Urme de ulei in vasul de expansiune!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Adrian95254
Buna. Am o problema: Am gasit urme de ulei pe peretii vasului de expansiune si nivelul de lichid foarte mic. Cred ca s-a mai discutat pe forum problema aceasta dar nu mai gasesc unde. E foarte grav? Azi o sa iau jos vasul si o sa-l spal si o sa urmaresc daca se va mai depune ulei pe el. Sper sa nu. Totusi, daca aveti alte idei va rog sa nu ezitati sa-mi spuneti. Multumesc.
PS: Astra G Y17DTI
Skywalker
Una dintre cauze ar fi garnitura de chiuloasa ciupita.
dobre100734
In cazul meu a fost "TERMOFLOTUL" ! ! ! Din cauza ka am folosit antigel normal (MASINA FUNCTIONEAZA DOAR CU ANTIGEL FARA SILICATI -- DE CULOARE ROSIE) am stricat acea piaesa care este din aluminiu ! Piesa costa 500.00 --600.00 RON dar mai trebuie sa schimbi uleiul si antigelu! ! !
In prima faza am crezut ca am ars garnitura de chiuloasa ...dar la astra 1.7 dti este foarte rezistenta garnitura ! ! ! MULT SUCCES ! ! ! [color=darkblue][/color]
Skywalker
ATTN Dobre, nu folosi limbaj de mirc pe forum, pls!
sergiu-19
E chestie des intalnita la acest model.Nu e nimic grav,poti merge linistit.E vorba de un radiator de ulei.Oricum e bine sa-l schimbi in timp.
dobre100734
Nu stiu la ce te referi prin limbaj de mirc ! Nu folosesc asa ceva ! Dar imi cer scuze daca am deranjat prin asta pe cineva !
cristian95382
In 90% din cazuri este vorba de radiatoru de ulei (termoflot) si nu de garnitura de chiuloasa.Piesa ai aflat deja cat costa si ar fi bine sa o schimbi pentru ca intra si apa in ulei nu doar ulei in apa si o sa ti se duca in final motorul.
Adrian95254
Am fost la mecanic si mi-a spus ca e foarte posibil ca acele urme negre de pe peretii vasului de expansiune sa se datoreze faptului sa au fost puse mai multe tipuri de antigel in masina si glicolii din antigel au reactionat si au format acea substanta de culoare neagra de pe pereti (care are un miros de nuca, dupa parerea mea). Nu stiu ce sa cred, dar nivelul uleiului nu a scazut, deci cred ca nu s-a dus in circuitul de racire. L-am scos vasul acum si il spal cu apa calda si detergent (domestos). Maine il pun sus inapoi. Pot sa pun in sistem doar apa distilata (ca nu mai ingheata afara) sau e neaparat nevoie sa pun jumi-juma antigel fara silicati (rosu) cu apa?
mihai79646
poti sa pui o scurta vreme doar apa distilata dar pe termen lung antigel,ca are si functie de lubrifiere la presetupa pompei de apa
Adrian95254
Si totusi, am o nelamurire: unde se afla termoflotul asta? E radiatorul ala mare din fata? Masina mea are 3 radiatoare: unu mare, peste el are unul subtire in dreapta, cred ca e de la aeru conditionat si in stanga unul gros care cred ca e de la turbina. Cine stie mai precis, sa-mi spuna si mie, va rog
Elvis61841
In fata ai 3 radiatoare unul in spate peste care sunt prinse inca 2 radiatoare , cel mic din partea dreapta este intercoolerul , raceste aerul ce iese din turbina , cel stanga si subtirel este de la AC iar cel mare din spate este de la sistemul de racire al motorului . Termoflotul sau racitorul de ulei este un radiator din alumuniu cam de 15cm/ 15cm si gros cam de 5 cm aflat in spatele filtrului de ulei , in el intra 2 furtune prin care circula antigel din motor , are rolul de a raci uleiul de motor .Asa cum a spus cineva mai sus este bine sa-l schimbi ca nu cumva sa te trezesti mai tarziu cu apa in ulei , daca ai folosi functia cautare ai vedea ca problema asta s-a mai discutat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.