Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VW Polo 1.4
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Adoric99416
Am un vw polo 1.4 16 valve, mi s-a aprins in bord un beculet, m-am uitat pe carte si e ceva cu sonda lambda... Stie cineva ce problema are? ... intre timp becul nu s-a mai aprins. O fi fost ceva intamplator? Sau e ceva grav, ca nu prea ma pricep...? blink.gif
Adrian90853
Cata vreme este stins nu este nici o problema. Dar daca nu se mai stinge atunci ai probleme fie cu sonda lambda fie cu valva EGR. Pentru a sti exact care din cele doua are probleme exact trebuie sa-i faci un test.
Lucas
Am mai vazut cazuri pe forumuri la dieseluri...aceeasi problema..era din cauza ca au alimentat cu o motorina de calitate mai proasta. Asa ca vezi..poate si tu ai pus o benzina de calitate mai proasta. Daca e asa , nu mai baga de la firma aia , sau tipul ala de benzina.
malin34426
trebuie sa mergi mai sportiv cu ea si din cand in cand sa vada drumuri in afara orasului la viteze mai mari. Catalizatorul masinii tale este un catalizator DeNox de acumulare a sulfului ( nitroxizilor) si se auto curata la temperaturi de peste 400 gr celsius, ori la aceste temperaturi nu ajunge decat cu un mers sportiv. Becul s-a aprins pentru ca s-a depasit limita de colmatare si au aparut discrepante intre plaja ideala si cea calculata de date prelevate de pe sondele lambda. cartea spune ca la 2min de mers normal in oras este nevoie de min 2sec de accelerare sustinuta incat catalizatorul sa se mai curete. Mergi mai sportiv!. La cinci functionari repetate mormale(teste pe care softul motorului la face singur) stinge becul si trece eroarea din prezenta in intermitenta.
Adoric99416
Multumesc frumos pt sfaturi!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.