Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Qashqai
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Arheopterix
Am aflat azi ca trebuie sa soseasca in tara in Martie!
Tare sunt curios.
Tarabostes
sa-l asteptam la aeroport ?
sa-i uram bun venit?
si eu sunt curios ce preturi, ce motoare, ce calitate

stie cineva daca Nissan Note se va vinde la noi?
Random
Qashqai are 4 motorizari : 2 dci-uri de la renault 1,5L si 2.0L si 2 benzina de Nissan:1,6L si 2,0L(asta e un motor nou de la Nissan, bloc de aluminiu,etc).
In Romania vanzarea lui Qashqai incepe in Aprilie, iar variantele 4x4 care se vor vinde doar cu motorizarile mari, de 2 litri, incepand cu Octombrie. Preturile vor fi intre 14.000 si 19.000 CIP.
Se zice ca: e construit pe noua platforma C a lui Renault-Nissan pe care e construit si Nissan Rogue si se vor construi noul Megane si Scenic, suspensia e mult mai confortabila fata de Primera, caseta de directie e luata de la noul Megane, sistemul 4X4 e luat de la X-trail iar materialele sunt asamblate impecabil dar calitatea lor ar fi putut fi mai buna mai ales in zona indicatoarelor de bord. O sa existe 3 nuveluri de echipare:Visia,Accenta,Tekna. Un link catre detalii ale platformei C si nu numai, aici

Nissan Note nu se va vinde la noi, doar n-o sa vrea Renou' concurenta tocmai din "casa".

Offtopic: stiti cum il cheama pe Product Chief Designer de la Nissan Motor Company?...Taiji Toyota. Bine ca nu-l cheama Renault arigato.gif
Arheopterix
Faza cu directia de la Renault,i-mi da o frica groaznica.
Paul46623
QUOTE(Tarabostes)
Stie cineva daca Nissan Note se va vinde la noi?

Note nu-i MPV-ul construit pe platforma Clio/Modus?
Tarabostes
sincer nu stiu,
ce e mai ciudat, e ca pe nissan.ro Note apare pe bannerul de prezentare dar nu si in lista masini :ewpu:
ALIN101773
QUOTE(Random)
Qashqai are 4 motorizari : 2 dci-uri de la renault 1,5L si 2.0L si 2 benzina de Nissan:1,6L si 2,0L(asta e un motor nou de la Nissan, bloc de aluminiu,etc).
In Romania vanzarea lui Qashqai incepe in Aprilie, iar variantele 4x4 care se vor vinde doar cu motorizarile mari, de 2 litri, incepand cu Octombrie. Preturile vor fi intre 14.000 si 19.000 CIP.
Se zice ca: e construit pe noua platforma C a lui Renault-Nissan pe care e construit si Nissan Rogue si se vor construi noul Megane si Scenic, suspensia e mult mai confortabila fata de Primera, caseta de directie e luata de la noul Megane, sistemul 4X4 e luat de la X-trail iar materialele sunt asamblate impecabil dar calitatea lor ar fi putut fi mai buna mai ales in zona indicatoarelor de bord. O sa existe 3 nuveluri de echipare:Visia,Accenta,Tekna. Un link catre detalii ale platformei C si nu numai, aici

Nissan Note nu se va vinde la noi, doar n-o sa vrea Renou' concurenta tocmai din "casa".

Offtopic: stiti cum il cheama pe Product Chief Designer de la Nissan Motor Company?...Taiji Toyota. Bine ca nu-l cheama Renault arigato.gif



---------------------------------------------------------------------------


Tinand cont de experienta negativa cu 1.5 dci pt. Almera,Nissan nu va mai avea curajul sa puna motoare de Renault pe noile modele.QASHQAI va avea 2 mot. dci dar dezvoltate de Nissan(1.5 4x2,2.0 4x2 si4x4)Motorul de 2.0l va fi pus si pe LAGUNA 3 in 2008 dar este facut de NISSAN 100%Daca e dci nu inseamna neaparat ca e renault sau CDI,TDCI o fi tot Renault?2.5 dci de pe PATHFINDER E MOTOR CONSTRUIT DE RENAULT? Cred ca Nissan o sa mai puna motoare de RENAULT pe noile modele cand va pune Audi motoare de Seat peQ7 NOTE,se va lansa in sfarsit anul asta in vara dupa care urmeaza TIIDA! Apoi noul XtraiL,noul PATROL,350Z si poate CABSTAR.se va da drumul la NOTE ca s-a oprit vanzarea la MODUS(pt. RO in sfarsit)
Random
QUOTE
Tinand cont de experienta negativa cu 1.5 dci pt. Almera...

N-a fost o experienta negativa. A fost politica de vanzari a renoului in Romania .
QUOTE
QASHQAI va avea 2 mot. dci dar dezvoltate de Nissan(1.5 4x2,2.0 4x2 si4x4)Motorul de 2.0l va fi pus si pe LAGUNA 3 in 2008 dar este facut de NISSAN 100%

In ce priveste motorul de 2.0dci, acesta e un motor Renault, lui Nissan ii place sa spuna, citez: "Co-developed with Alliance partner Renault, the new 2.0-litre dCi engine" si se fabrica cel putin in Spania(Barcelona) si in Turcia(pe genunchi). E montat si pe Nissan Primastar(pe diferite piete vandut ca Renault Traffic si Ople Vivaro).

QUOTE
Daca e dci nu inseamna neaparat ca e renault sau CDI,TDCI o fi tot Renault?

Nu mai raspund la provocari :boxing: Daca sti ceva ce nu stim noi, spune-ne si noua biggrin.gif

La motorul de 1.5dci lucreaza otomanii 24h/zi in 3 schimburi sa faca fata multitudinii de modele pe care se monteaza.
Din gama de mototare care echipeaza Qashqai cel de 2.0l benzine e 100% Nissan. Se zice ca si ala de 1.6benzina este Nissan dar nu par prea convinsi cei din revista cand spun asta. Se rezuma la a spune "de provenienta" Nissan.
N-am timp sa mai caut pe net acum, e de-ajuns sa citesti revistele de specialitate. La motoarele dci de pe Qashqai in AMS din Martie2007 la pag.42/43 se folosesc expresiile:"Dieselurile sunt imprumutate de la noul Megane", "diesel imprumutat din banca de organe Renault". Daca n-ai incredere in revistele din ro, pe saitul nissan europe sunt toate informatiile de mai sus.Trebuie doar sa cauti. http://www.nissaneurope-newsbureau.com/nis...controller=Home. Daca mai afli ceva nou zi-ne si noua beer.gif
lucian93788
Alin are dreptate!!!

1,5 dCi a fost o experienta negativa, avand in vedere ca era foarte scump.De ce?Pentru ca "fratii" de la Renault omorau astfel un concurent.Chiar daca era din "familie" unul in minus nu strica niciodata.

La fel "fratii" de la Renault s-au gandit sa omoare un concurent pentru bazaconia aia de Modus si n-au adus Note in Romania.Ca cica Nissan Europa nu-si da acceptul sa comercializeze Note in Romania, datorita calitatii proaste a combustibilului.Cand mi-a spus dealerul asa ceva, am pufnit in ras.A inceput si el sa zambeasca... :angel:

De ce e Micra asa de scumpa?Acelasi motiv de la primul alineat.

Se pare ca oamenii astia nu-si dau seama ca pe plan mondial Nissan-ul cam trage caruta.
Xalanx
Buuun, deci a ajuns si la noi. Poze nu pun, desi am facut o gramada, pentru ca puteti gasi pe net destule.
Modelul cu care am mers este un 1.5 diesel, motor de provenienta Renault, 106 CP @ 4000 rpm, 240 Nm @ 2000 rpm. De asemenea, a fost varianta 4x2, o sa testez imediat ce va sosi si varianta 4x4, cu motorul de 2 litri diesel.
Nu ma asteptam ca 1.5 asta sa se infiga vreun pic, dar credeti-ma ca se infige neasteptat de bine. Si se poate tura ca un benzinar, fara sa se plafoneze. Plus ca e si silentios, am schimbat la 4000 si abia se auzea.
Pentru ca n-a fost varianta AWD, nu l-am testat prea mult pe camp, l-am bagat dar un pic intr-o poiana denivelata. Garda la sol este de 200 mm, mai mare decat la Rav4 si lucrul asta se simte. Cuplul de 240 Nm s-a facut simtit in panta abrupta, chiar daca aerul conditionat lucra din plin - pentru ca masina statuse in soare si a fost si destul de cald azi.
Schimbatorul are cursa scurta si mi s-a parut destul de precis.
Calitatea interiorului - este la un nivel mai mult decat acceptabil zic eu, plasticele sunt moi si fine, cu exceptia buzunarelor usilor, care ca la majoritatea masinilor sunt din plastic tare.
Cotiera dintre scaunele din fata poate culisa inainte si inapoi ca sa-ti poti rezema cotul de ea cand conduci, foarte fain.
Torpedoul este impartit frumos, nu e doar o mare galeata si atat, are 1-2-3 buzunarase foarte utile. Si e mare.
Portbagajul are 410 litri si as zice ca e suficient.
In spate este loc aproape ca la Primera, deci nu cred ca e nevoie de mai mult.
Directia - excelenta, ofera feedback, stii tot timpul ce face masina.
Oglinzile laterale sunt MARI, asta mi-a placut.
I-am dat 120 km/h pe un drum asfaltat, nitel serpuit. Nici nu stiu cand a prins viteza asta. I-am dat si a 6-a pentru scurt timp si avea cam 120 sau un pic peste si 2000 rpm. Ergonomic, cu alte cuvinte.
Usile se inchid in sfarsit cu un zgomot placut, nu "zdrang" gen Primera sau Almera.
Vizibilitatea nu are rost sa spun, este foarte buna, pozitia inalta de condus te avantajeaza.
Bordul este ok, n-am avut prea mult timp sa-l studiez, cd player-ul are un sunet fain si butoanele sunt plasate destul de intuitiv. Cat am vazut eu, ma rog...
Franele - sunt EXCELENTE. Bine, masina e usoara, vreo 1400 kg, dar franeaza ca un hatchback autentic, te face sa te simti foarte in control. Franeaza mai bine ca Avensis-ul meu.
Cam atat, scuze pentru stilul dezlanat si cam "la liniuta", n-aveam chef de proze.

Iar acum o mica explicatie. Qashqai nu este un SUV. Este intr-un fel pionierul unei noi categorii care cred ca va mai aduna modele si de la alte marci, care s-ar numi CUV (Crossover Utility Vehicle). Un intermediar intre hatchback si SUV, oferind pe cat posibil avantajele ambelor categorii.

Bottom line - I want one!!!
Baby Blues
QUOTE(Xalanx)
Buuun, deci a ajuns si la noi. Poze nu pun, desi am facut o gramada, pentru ca puteti gasi pe net destule....

Culmea ! Nu prea am gasit poze pe net! Maine poate ne ajuti si cu ceva poze. Am gasit doar un set de vreo 4-5 poze care sunt in format mai mic si neconcludent! Interiorul pare foarte interesant!
Xalanx
Aye, there you go:




[img]http://img158.imageshack.us/img158/2003/p1090418sg3.th.jpg[/img]
Centaurus
Care este pretul de achizitie pentru acest model ?
Xalanx
La cel din poza habar n-am. Preturile incep de la 18.900 DDP, pentru cel 4x2 cu motor 1.6 benzina, varianta Visia.

4x4 nu se pune decat pe 2.0 benzina si respectiv motorina daca nu ma-nsel. Azi voi primi preturile pentru toate variantele si le pun aici.
simpson
Foarte tare frate,insa ce e cu iDRIVE-ul acela cāsh ? ca ecran de navigatie nu vaz. Sigur are el ceva functie decorativa :angel:
Xalanx
Preturile sunt variate, o sa pun cateva din ele:

Motor/Echipare Visia Tekna Tekna Plus
1,6L 115CP 18.890 20.050 -
2,0L 140CP - 22.850 -
1,5L dCi 106CP 20.490 21.650 -
2,0L dCi 150CP - 25.200 -
2,0L 140CP "All Mode 4x4" 23.610 25.350 27.830
2,0L dCi 150CP "All Mode 4x4" 25.960 27.700 30.430

Preturile sunt DDP.

@simpson - nu are idrive smile.gif aia e pentru sistemul audio.
G e o r g e
e mai scump ca un subaru ! fuck ... i think i'll go for subaru smile.gif
simpson
Ce nu pusca,dupa parerea mea este ca daca tot vor sa faca o compacta mai inalta, sa ii lase pret de compacta (gen SX4) ca altfel intram fix in categoria SUV cu toate neajunsurile ei. Iar intre SX4 si SUV (gen RAV4) chiar nu cred ca mai este loc.
Xalanx
Da, e mai scump decat Forester. Dar Subaru are niste mici inconveniente:
- e permanent 4x4, nu la alegerea mea (eu as merge cel mai mult 4x2)
- consuma sensibil mai mult
- nu are diesel. Chiar daca imi place benzina mai mult, cred ca as merge pe diesel la un 4x4. Pentru cuplu, desigur.
Xalanx
QUOTE(simpson)
Ce nu pusca,dupa parerea mea este ca daca tot vor sa faca o compacta mai inalta, sa ii lase pret de compacta (gen SX4) ca altfel intram fix in categoria SUV cu toate neajunsurile ei. Iar intre SX4 si SUV (gen RAV4) chiar nu cred ca mai este loc.


arata-mi tu un SUV diesel de 150 de cai sub 26.000 DDP.
simpson
tuxon care este suv si sedici (sx4) care nu sunt SUV.
Batalia pentru locul 3 continua wink.gif

Stiu,o sa zici ca tucsonu are 140 cp si ca motoru de fiat 1,9 multijet nu dezvolta decat 120 cp, dar in cazul acestui motor,este facilissim sa il aduci la 150 de cai prin OBD,desi daca stam sa calculam raportu de CP pe tona cred ca e cam aceasi treaba cu quashai-ul.

PS. Si inca ceva, in my humble oppinion, Quashai e urāt ca porcu. AM dreptu la o parere nu ? Poate numa Tribeca sa fie ceva mai urāt. Eu nu as da mai mult de 15000 de eur pe o masina atat de inestetica.
G e o r g e
chevi captiva ?

singurele variante care merita mentionate sunt cele "4x4" restul sunt frectie , imi iau ford fusion si zic ca am fassuv ... ce naiba !

inca o data ,in comparatia cu alte suv uri preturile la acest nissan pleaca de la : 23610 benzina / 25960 diesel .

si am o vaga banuiala ca le lipsesc una / doua dotari .

ca idee , un forester 2.5X - 165cp , este 22491 DDP ! fara piele si fara navigatie , are de toate in rest . beat that nissan !
simpson
Captiva e 27.000 frate
Xalanx
Pai daca ti se pare nasoala nu o cumperi si gata, nu te tocmesti la pret. Cum nu m-as urca eu in tribeca (jeez!!!).
Tucson? Gimme a break... biggrin.gif:D:D

Ia, mai fain - Jorj cu Captiva...

Bai fratilor.... biggrin.gif

In fine, parerea mea e ca preturile sunt justificate si faptul ca e model absolut nou, cu motoare noi si performante, ca nu e nici Hyundai si nici Fiat sau Matiz step-father (Chevrolet).... e fain.
G e o r g e
QUOTE(simpson)
Captiva e 27.000 frate


dar captiva este : 4,635/1,850/1,720 (L / l / h)

spre deosebire de : 4,31/ 1,78 / 1,60

nici pe departe nu se apropie de dimensiunile unui suv ...
G e o r g e
QUOTE(Xalanx)
Pai daca ti se pare nasoala nu o cumperi si gata, nu te tocmesti la pret. Cum nu m-as urca eu in tribeca (jeez!!!).
Tucson? Gimme a break... biggrin.gif:D:D

Ia, mai fain - Jorj cu Captiva...

Bai fratilor.... biggrin.gif

In fine, parerea mea e ca preturile sunt justificate si faptul ca e model absolut nou, cu motoare noi si performante, ca nu e nici Hyundai si nici Fiat sau Matiz step-father (Chevrolet).... e fain.


eu zic ca la banii astia iti iei un suv mai suv . nu ca ar fi captiva asa ceva . ce sistem de 4x4 are nissanul asta pe el ? are reductor ?
Xalanx
E sistemul de pe x-trail. Pe care l-am testat personal in conditii relativ nasoale si a iesit cu fruntea sus. N-are reductor si inca o data NU E SUV!!
Reductorul stii cand il folosesc eu? Cand trag o remorca plina cu lemne sau la tractor, ca daca ar fi sa fac poze ar semana cu distractiile lui air_wolf you know what I'm sayin'?
De asemenea nu are nici cabestan...

Are un comutator cu trei pozitii: 4x2, Auto, 4x4 (locked). Este exact ce vreau eu.
simpson
Eu de la inceput am fost sceptic in legatura cu inter-pozitionarea acestui nou model Nissan. Adica fara un shubler, nu faci diferenta intre el si un Xtrail deci blink.gif . Dar ma rog... o fi fost noaptea tarziu cand au decis introducerea lui. Si apoi, daca tot l-au facut, trebuia sa ii dea un "Ceva" irezistibil pe piata ca doar e newcomer. Si repet, arata neconvingator pe dinafara,desi inauntru e mistocut, insa nu ajunge. Are motoare puternice, de masina "recreationala" si atunci de ce sa spunem ca nu e masina "recreationala" ? (Ca asa le zice la hyundai pe site la SUV-uri) O fi SAV ca X3 ? biggrin.gif . O fi SOV ? Totusi ,daca ne tot fierbi ca nu e SUV, ce e ???
Hai ca dau si o bere ca sunt sigur ca ai sa ne spui beer.gif si inca ceva : Polemica e buna,ne mai destindem si noi ...
G e o r g e
nu e suv dar are preturi de suv , intreb si eu ca si simpson, ce e ?
A K U
V-a spus omu' deja ca e CUV biggrin.gif
Xalanx
Haha, v-am prins incompetentilor. De ce nu cititi de la inceput, huh?
quote me:
[quote]
Iar acum o mica explicatie. Qashqai nu este un SUV. Este intr-un fel pionierul unei noi categorii care cred ca va mai aduna modele si de la alte marci, care s-ar numi CUV (Crossover Utility Vehicle). Un intermediar intre hatchback si SUV, oferind pe cat posibil avantajele ambelor categorii.
[/quote][/quote]
G e o r g e
la bani de suv ! nu mersi !
Xalanx
QUOTE(G e o r g e)
la bani de suv ! nu mersi !


you're like, totally welcome sir! biggrin.gif

Nota la Forester - da, imi place. Nu l-am condus inca, dar pot spune ca-mi place deja. Da' cand oi vedea 14 litri prin oras... curat murdar nene Iancule.
O sa fac zilele astea un drive test si cu impricinatul Subaru si o sa postez impresiile, cred ca pe aria Subaru ca nu e newcomer.
Xalanx
Oops... errata blink.gif

Am primit mail de la reprezentanta Subaru din Pitesti ca... nu au masina de drive test. Cu parere de rau.
Han.solo
Foarte frumos ai prezentat. Te rog daca mergi si cu un Forester sa spui diferente (confort, spatiu interior).
Eu am fost ca pasager intr-un Forester si la capitolul confort/spatiu interior nu mi-a placut. Stiu ca e driver's car si pentru asfalt bun...
Motorul dCI de pe Quashai e chiar f. bun, CR3, piezo, aluminiu si foarte rafinat (din ce spun cei care au testat comparabil cu cel de la CRV).
Xalanx
Mersi pentru apreciere. Cred ca o sa ma duc sa vad Forester-ul pe care il au expus in Pitesti (the immovable object, that is) si pentru un drive-test... o sa ies cu harponul la panda pe bulevard sa vanez unul.
G e o r g e
pai da o tura prin bucuresti si aranjezi sigur un drive test , doar 50 km smile.gif de la pitesti pana la radacini , vis a vis de prisma wink.gif

LE: mai ar fi o varianta sa vin eu cu un 2.5XT MY2004 smile.gif prin pitesti tongue.gif sa vezi acolo masina de 30 000 ddp .
Xalanx
QUOTE(G e o r g e)
pai da o tura prin bucuresti si aranjezi sigur un drive test , doar 50 km smile.gif de la pitesti pana la radacini , vis a vis de prisma wink.gif

LE: mai ar fi o varianta sa vin eu cu un 2.5XT MY2004 smile.gif prin pitesti tongue.gif sa vezi acolo masina de 30 000 ddp .


Va fi, in curand. Peste 2 saptamani intru in concediu si cum nu plec undeva departe cu saptamanile, sunt destule sanse sa ajung pe la Radacini.
Xalanx
QUOTE(G e o r g e)
mai ar fi o varianta sa vin eu cu un 2.5XT MY2004 smile.gif prin pitesti tongue.gif sa vezi acolo masina de 30 000 ddp .


Stii si tu de ce costa atat, nu? Ca prinde suta in 6.2 secunde. Interesant este ca nu consuma mai putin decat 2.5 standard. Turbo ar trebui sa reduca un pic consumul.
simpson
Cand ai zis ca e Cross Over m-am gandit ca o zici ca pe un termen care denota o pozitionare intre doua segmente deja existente, insa sa fim bine intelesi SUV nu inseamna offroad si cross over nici atat. Si atunci ce se poate face cu acest CUV (COV) si nu se poate cu un quattro ,de ex ?
ncristi
Am vazut si eu masina si arata nesperat de bine smile.gif

Pacat ca in varianta 2.0 dCI si 150 HP este cam scump smile.gif

Ca o paranteza - motorul asta este demential, superb, sublim ... isi merita fiecare leut smile.gif
Paul46623
La Forester se omite un mic amanunt: are o garda la sol de toata jena. Ori de cate ori vad unul pe strada nu-mi vine a crede ca este categorisit drept SUV.
Xalanx
QUOTE(simpson)
Cand ai zis ca e Cross Over m-am gandit ca o zici ca pe un termen care denota o pozitionare intre doua segmente deja existente, insa sa fim bine intelesi SUV nu inseamna offroad si cross over nici atat. Si atunci ce se poate face cu acest CUV (COV) si nu se poate cu un quattro ,de ex ?


Deja intrebarile astea sunt asa ca sa ne aflam in treaba. Crossover = ceva care se poate preta la light offroad. Sunt n la n clasificari ale masinilor, dupa gusturi. Daca ziceam small offroader nu te gandeai ca Rav4 ar putea fi asa ceva, ci Defender. Cu toate astea, NCAP asa le clasifica.

SUV e un concept general, care include masini cu o usoara pregatire offroad, fara pretentii deosebite de a traversa un rau de 1 metru adancime sau altele asemenea.

iar CUV (nu COV, nu stiu de unde ai scos-o) inseamna cum am mai spus si sper sa retii de data asta, CROSSOVER UTILITY VEHICLE.

Cuvantul Crossover aici semnifica faptul ca autovehiculul in chestiune poate fi supus la solicitari limitate in regim offroad. Offroad = in afara soselei, sa fiu exact.

Ce face Qashqai si nu face Quattro? Pai spre exemplu costa la jumate. Si ai spatiu de SUV, nu de sedan sau de hatchback.

Mai clar decat atat nu cred ca pot fi.
szabo102121
Mi se pare mie, sau bordul ala arata ca o combinatie de borduri dintre Focus si Logan? Nu prea e pe gustul meu...
air_wolf
incerc sa ma uit la pozele alea si sa gasesc ceva ce-mi place... si nu vad nimic. poate doar culoarea. blink.gif nu, nu-mi place masina asta.
sigur nu e made in china???? ca dupa volanul ala... pacat.
Xalanx
Completare adusa de reprezentanta Nissan din Pitesti: "motorul este de origine RENAULT si este excelent, mai ales ca s-a schimbat tot sistemul de injectie de origine LUCAS-DELPHI cu altul SIEMENS de generatie noua, la 1600 bari si injectoare PIEZOELECTRICE".

Um... deci de-asta mi-a placut mie asa mult... biggrin.gif
Han.solo
Oare asa sa fie?
Potrivit http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsi...tion-commences:
,,Piezoelectric technology supplied by Bosch gives fast, very precise control"
Dar ma rog, asta e un amanunt.
Cred ca interiorul pare cam anost, mai ales indicatoarele. Exteriorul e OK si sunt convins ca pentru cruising e suficient si motorul de 1.5.
Fata de Avensis cum ti s-a parut spatiul interior?
simpson
Atunci am decis in unanimitate si unilateral ca e cea mai beton masina din toate segmentele. Putin obiectivitate din partea celor implicati in reprezentante,va rog.
Xalanx
Acum, Avensis e printre cele mai mari ca spatiu interior in clasa medie. Iar Qashqai nu se apropie prea mult. Este ceva intre Golf si Avensis spatiul de acolo. Pentru o familie consider ca e suficient. N-o sa ai confortul de la Avensis, cu siguranta.

Bordul nu l-am cercetat in amanuntime, dar in afara de cazul in care ar fi hidos de-a binelea, pe mine nu cred ca m-ar deranja prea mult. Mai putin decat aspectul exterior, cu siguranta. Tocmai am vizionat o Tribeca acum si trebuie sa spun ca pe cat de hidoasa, respingatoare, brrr... e pe dinafara, pe atat de faina e pe dinauntru. Mi-a placut pe loc bordul ala SF.
Xalanx
Simpson, nu e nici pe departe cea mai buna din cele doua segmente. E un compromis. Care incearca sa-i satisfaca in egala masura pe adeptii hatchback-urilor precum si pe cei ai SUV-urilor. Cat va reusi, nu se stie. Cert este ca va fi probabil un numar insemnat de cetateni care vor fi multumiti sa renunte la sportivitatea autentica a unui hatch gen Golf pentru anumite calitati offroad si spatiu.
Eu am nevoie ocazional de 4x4, mi-as dori sa nu trebuiasca sa negociez fiecare denivelare de pe drumul de tara sau sa-mi calculez avantul pe care trebuie sa-l am cu Avensis-ul ca sa urc prin noroi o portiune de cativa zeci de metri. As fi multumit sa renunt la confortul desavarsit (pentru mine) pe care-l ofera Ave, pentru 4x4.

Iar Qashqai la o prima evaluare pare o masina teribil de interesanta. Imi place noul si conceptul asta de mini-SUV sau cum i se va mai spune mi se pare foarte atragator.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.