marius100385
Feb 26 2007, 09:28 PM
am luat si io un opel astra din 94 facut cu spoilere tobe ... dar am o problema.. cand pornesc masina turatziile la relanti stau la 1000 .. iar dupa ce merg cu ea .. in loc sa scada .. turatziile de la relanti cresc la 1500
( pllzz help
malin34426
Feb 26 2007, 10:48 PM
Cauta un meserias. Se pare ca ai luat o plasa .
air_wolf
Feb 27 2007, 02:48 AM
pare un senzor defect.
ctin64461
Feb 27 2007, 11:22 AM
incearca sa inlocuiesti motorasul pas cu pas, am avut aceeasi problema, problema e ca unul SH nu rezolva mai nimic. mai verifica si toate conexiunile intre filtrul de aer si motor sa nu iti traga aer fals.
Mihai98076
Apr 26 2007, 11:17 AM
aer fals sau TPS-ul.Cel putin asa se numeste la Ford.Adica senzorul care citeste desciderea clapetei de aer.Daca acesta se strica,exista niste setari din fabrica ale motorului,care intra automat,astfel incit sa poti sa mergi mai departe cu masina pina ajungi sa o repari.Poate e de la asta
James Kilowatt
Apr 26 2007, 10:51 PM
Incearca sa vezi daca nu cumva trebuie facut idle learn. Motorasul pas cu pas e comandat de ECM. Motorul s-ar putea sa fie foarte inrudit cu cele de la Daewoo, la care procedura de idle learn e explicata in manual. Merita incercata inainte sa te apuci sa schimbi piese la intamplare, mai ales ca nu costa nimic
Daca nu merge mergi la un service cu scanner, iti poate depista un senzor aiurit.
Vlad102610
Apr 27 2007, 11:39 AM
Daca creste aleator la stop, curata Iac-ul. E pe langa clapeta de acceleratie, unde se termina furtul gros de la admisie si intra in partea de metal a admisiei. Ori e murdar rau, si daca nu se rezolva problema se schimba. Eu am avut cielo si asta era comportamentul cand se strica sau era murdar iac-ul.
James Kilowatt
Apr 27 2007, 06:59 PM
Vezi intai daca nu are furtunul de la ventilarea carterului inaintea iac-ului, pe circuitul de admisie.... daca e cazul degeaba il cureti, in 10 minute e murdar la loc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.