Help - Search - Members - Calendar
Full Version: prezenta subaru in romania
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
G e o r g e
ma bucura faptul ca incep sa vad marca subaru mediatizata si in romania , doar ca , ca iubitor al acestei marci de-a lungul timpului am citit si m-am documentat destul de mult , si nu imi place catusi de putin sa vad ca pregatirea celor ce prezinta modelele subaru lasa de dorit .

oricine poate sa citeasca o fisa tehnica a producatorului , dar sa vezi un anume domn de la importatorul oficial prezentand un legacy la emisiunea AUTOMOBILE (ca fapt divers nu il suport pe domnul prezentator al emisiunii, nu are ce cauta , dar am inghitit in sec doar sa vad masina ) si respectivul nestiind decat sa citeasca fisa tehnica mi se face lehamite . dar cum sa va zic, nici macar greutatea nu a reusit sa o nimereasca , domnul meu , legacy 2.0 are 1365 kg in varianta 5mt si 1385kg in varianta 4AT. cu o greutate maxima admisa de 1910 respectiv 1930.

sa mai zic ca atunci cand a venit vorba de transmisia awd a aburit-o RAU DE TOT ?
prezentator : masina stim ca este cu tractiune integrala ... si masina asta are diferential central ? ? ?
invitat (reprezentant importator) : da. are un diferential central ce are si un rol de LSD , un fel de vascocuplaj ...
la faza asta m-ai lasat PAFFFF ... pe cuvantul meu , am ramas mut pai hotaraste-te cum sta treaba mai intai bine ca ai stiut ce inseamna LSD .

domnilor importatori , cat platiti sa va prezint eu masinile , nu de alta , dar am un sentiment ca va fac praf oamenii de la sales in orice moment . scuza de anul trecut ca suntem noi , inca nu avem experienta , nu prea mai tine . imi pare rau sa vad ca marca care o iubesc este prezentata de niste afoni !

chiar imi pare rau ca nu am prins emisunea de la inceput , de obicei nu o urmaresc ca nu pot sa-l inghit pe acel wanna be prezentator, gazda de emisiunea , producator si atot stiutor .

s-a mai vorbit de materialele compozite folosite pe legacy ... pai sa va spun eu : inginerii de la subaru au construit " carcasa " legacyului din panouri metalice si compozite de DIFERITE grosimi pentru a se pastra rigiditatea dar in acelasi timp a se scadea greutatea masinii .

nu am auzit nimic de sasiul realizat prin hidroformare . nici n-am auzit de tipurile DIFERITE de diferentiale prezente pe gama legacy . nici de trasmisiile by prodrive de pe 3.0 , nici de diferentele intre un model normal si un spec.B ... doar ceva de motor cum ca ar fi cel de pe tribeca , un pic modificat ...

hmmm ... RUSINE !!! nu pot sa zic altceva , sunt total dezamagit . v-am spus , oricine poate sa citeasca un pdf de la producator ... le gasiti pe orice site , dar un salesman trebuie sa-si cunoasca marfa mult mai in detaliu .
Legionaru'
Prezentatorul ala de la AUTOMOBILE nu are nicio treaba cu domeniul auto.Vorbeste de parca ar avea prune in gura ,incurca specificatiile, cat despre cei de la Subaru, nu sunt singurii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.