florin85222
Feb 25 2007, 12:32 AM
am observat prezenta unei pete de ulei sub plasticul de protectie de pe motor. cineva mi-a zis ca acea piesa la cre fac eu referire se numeste vacum ea fiind din plastic prevazuta cu o furca ce culiseaza.daca misti de ea cand e motorul pornit acesta se opeste. stie cineva ce rol are piesa asta ce reprezinta si daca e normal ca in jurul ei sa se afle ulei???
Traian89565
Mar 8 2007, 05:14 PM
am si eu asa ceva. daca desfaci capacul de la motor si te uiti pe piesa aia de metal (tub, ce kkt e) are o gaurica acolo prin care arunca ulei. din ce mi-a explicat un mecanic, are ceva legatura cu presiunea de la ...ceva... plm, cand e prea mare sau ceva de genul scuipa un pic pe acolo. eu am curatat zona, nu cred ca mai fusese curatata vre-odata si acum vad ca nu mai apare... cred ca daca o tii forjata serios mult timp, cum ar fi sa mergi 100 km cu 200 km/h sunt sanse sa sara pe acolo ulei
florin85222
Mar 8 2007, 06:55 PM
saru mana ca mi-ai raspuns
sa sti ca ai dreptate am observat si eu gaurica aia acum am facut curat acolo sa vad daca mai da.........
cred ca e de la forjat............mi-am pus mintea cu unu cu un bmw si i-am cam dat omor si cred ca de la aia e.........mii de multumiri m-am linistit credeam ca e ceva grav . i-mi era si frica sa ma duc la service ......
Traian89565
Mar 10 2007, 02:35 PM
m-am mai documentat ca sa nu fiu chiar idiot
acolo se afla valva de EGR care recircula cumva gazul de esapament prin motor, sa reduca noxele. deci ce vedem noi acolo este o parte din uleiul ne-ars care iese pe evacuare. din ce am mai citit pe net se pare ca egr-ul asta creeaza probleme in sensul ca se depune o gramada de jeg ion timp, iar motorul nu mai primeste suficient aer pe admisia pe acolo. am vazut ca e foarte recomandat sa cureti admisia cand masina are multi km (100k ar fi destul) ca altfel se simte ca nu mai trage. eu o sa incerc sa vad ce iese. daca tzava aia e obturata de jeg, logic ca arunca si pe langa...
florin85222
Mar 10 2007, 11:55 PM
ai idee si cum se poate face aceasta curatire .....sau trebuie ceva inlocuit........cat e de grav faptul ca scuipa ulei pe acolo
vad ca te documentezi de unde trebuie.............linisteste-ma si pe mine ca sunt stresat de chestia asta
florin85222
Mar 18 2007, 09:39 PM
frate nici un meserias pe aici??
chiar nu se pricepe nimeni in pribleme deastea????
Traian89565
Mar 19 2007, 02:45 PM
QUOTE(florin85222)
frate nici un meserias pe aici??
chiar nu se pricepe nimeni in pribleme deastea????
eu am gasit pe cineva sa curete EGR-ul dar nu am facut inca operatia. cand o fac te anunt rezultatul
relax, ca nu crapa masina
florin85222
Mar 21 2007, 03:01 PM
mersi..................sa nu uiti de mine
Mitu80459
Apr 11 2007, 07:44 AM
Acea piesa este epuratorul de la gazele de ardere. Scopul lui, este de a elimina eventualele urme de ulei care pot ajunge in gazele de ardere. Petele de ulei din zona pot apare atunci cand forjezi masina sau atunci cand motorul incepe sa manance ulei. Asta ar fi primul semn ca trebuie sa ii faci segmentarea
florin85222
Apr 11 2007, 06:28 PM
adevarul e ca am cam forjat-o si dupa aia am observat uleiul acolo cand am mers omeneste nu am observat nimic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.