eu sunt in craiova pe 31
cat despre cum s-a intamplat nefericitul eveniment ? a trebuit sa ajung undeva fix cand erau drumurile inchise . alaturi de colegul de suferinta airwolf si de un alt samaritean cooptat intr-o benzinarie am purces la drum .
foresterului i-au trebuit vreo 20 de km de mers prin zapda , asfalt , troiene sa il trag pe dreapta (atunci nu sstiam ca e F**T) cand la intoarcere am gasit hatmai troianu' in mijlocul drumului. cu chiu cu vai cei doi bravi (eu eram rupt de dureri , a doua zi faceam analizele si (de fapt in dimineata aia atunci fiind vreo 4 dimineata) iar a doua zi ma operam la genunchi ) au reusit sa ne scoata de acolo.
ce s-a intamplat ? pai in afara de blana prin troiene in linie dreapta si de cateva ori in marsarier cand am ramas suspendat nimic special ! dar chiar nimic special . ce crede lumea ca s-a intamplat ( sunt si eu convins destul de mult acum ) : in moemntul in care purcedeam eu cu chiu cu vai prin zapda , o roata a ramas in aer , si BRUSC a prins apoi aderenta . si de aici poc poc . ca idee eu n-am auzit zgomote sau lucruri speciale nicidecum , si nici a doua zi.
damage : dif spate rupt (sateliti rupti , coroane pilite , tot tacamul ) , dif central , 2 capete de planetare spate ( am luat planetare noi cu totul din state ca erau mai ieftine decat capetele in romania !!! de vreo 2 ori !!! )
oricum : SMT a fost mult mai bine pregatit decat RADACINI de data asta . multumesc roadrunner care a fost de un imens ajutor !
concluzia : am mers prin zapda , nu mai mult decat sa poata duce masina (ziceam eu si restul ) dar a fost mai mult . motivul l-am expus mai sus. in continuare sustin marca subaru , in continuare sustin ca sunt masini foarte ok , doar ca in continuare sustin ca limitele sunt mult mai jos decat cred unii . eu eram in camp si trebuia sa fac ceva , sau poate ca nu , dar concluzia asta ma costa vreo 3500 eur in reparatii acum.
@mircea: atentie la CUSCO ala ca am o vaga impresie ca nu se poate monta pe un 2.0X !