Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Impreza
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Impreza
M i h a i
E adevarat ca placutele la impreza costa 90 milioane si se schimba la 60.000?...am auzit si eu de la un mecanic Daewoo dar parca nu-mi vine sa cred :rock:
G e o r g e
IMPOSIBIL! o sa intreb la service ca m-ai dat pe spate.
M i h a i
...si cica sunt ecologice si late de 2 degete...am uitat sa zic
dar dupa ce ridici de pe spate smile.gif zi-mi si mie (noua) ceva din experinta ta cu subaru, respectiv daca i-ai testat limitele: vit. max., turatie maxima, serpentine pe la munte ceva....intelegi tu
G e o r g e
fac poze si pun maine biggrin.gif

masina se comporta superb , desi uneori doresc sa fi fost STI ul :cry:

motorul trage nemaipomenit in ture si are un sound demential .
pe serpentine nu am fost inca , dar sunt sigur ca se comporta fara cusur. in schimb asta iarna pe zapada am fost KING of THE ROAD :headbang:
plus ca o ora m-am jucat in zapada pe 24 in parcarea de la BILLA :smt025

mai nou am o atmosfera semi galbena in interior : volan , schimbator si tetiere .

am pus cauciucuri nokian NRZi 225 45 R17 :thumbleft:
Rai
Apropo de caucicuri sunt de iarna sau de vara?Si oricum la marimea lor nu sunt de drumuri rele mai mult de piste si autostrazi.Si foarte indicate la consum caci la pretul de damping din Ro poti sa consumi cat vrei ce conteaza 12-15 l la 100 de km.Nu?
G e o r g e
cauciucurile le-am schimbat eu si am pus de vara nokian nrzi si de iarna nokian hakkappellitta 2.
consumul se mentine pana in 15%.
G e o r g e
pozna 7
zi engin' biggrin.gif

a se observa motorul de tip boxer !!!
cu cate 2 cilindri diametral opusi
aceasta solutie tehnica aducand cu sine o stabilitate crescuta a autovehiculului prin coborarea centrului de greutate. aceasta coraborata (ietete ca stiu si cuvinte din dex , eu si politistii) cu o transmisie 25% pe fiecare roata face ca masina sa aibe o stabilitate de invidiat .
Rai
Pozele arata bine,dar si e aceel dar mai bine nu comentez.
Cat costa in Ro masina care o ai cu taxe cu tot?
G e o r g e
nu stiu ca e luata in leasing.
M i h a i
nice nice...dar tii o astfel de masina in fata blocului, nu ai garaj?
mergeau mai multe poze cu interiorul tongue.gif
Oricum, ai grija sa pleci cu camera la tine cand ii vei da de la 200km/h in sus....sa salivez si eu :roll:
G e o r g e
cu tinutul in fata blocului e mai complicat si mai mult de explicat.

si eu astept tongue.gif
si ma bucur ca va place. o sa -i mai fac poze din interior.
Rai
Nu mi se pare mai inalta ca un Golf 4 dar eu m-am uita pe aici putin daca as avea un Subaru m-ar costa intretinerea pe an evident sa o vand dupa 3-4 ani ca altfel piesele si reparatile ma omoara.
Calculul arata cam asa 1000 euro mai mult pentru benzina 1000 euro cel putin asigurarea mai multa si vreo 200 mai mult pentru schimburi service etc.
Daca ma gandesc ca costa mai mult cu vreo 2000 euro ca un Golf plus ca pierd in 3-4 ani inca 2000 euro mai mult si daca le pun la 4 ani am aruncat cel putin 10.000 euro ca sa ma plimb pe autostrada 4x4.Asta e de ce nu prea se vand masinile pe aici din fericire in Ro sunt alte conditii.
Si sigur ca aici sunt si multe masini ce ofera 4x4.
Dar sa stii ca ai o masina buna eu sunt un mare admirator 4x4 dar eu ma si duc pe munte si urc.Daca as sta in Ro as cumpara ceva ieftin ca asa sau asa se strica strazile,revizile si multi alti factori lasa de dorit.
G e o r g e
QUOTE(M a r i u s)
Pozele arata bine,dar si e aceel dar mai bine nu comentez.
Cat costa in Ro masina care o ai cu taxe cu tot?


http://www.subaru.ro/index.php?c=modele&am...impreza_preturi
si pt STI
http://www.subaru.ro/index.php?c=modele&am...eza_sti_preturi
G e o r g e
facut revizie de 10k , in fine de 8.8k .
10 mil cu totul . problema a fost la filtrul de polen care a costat nici mai mult nici mai putin decat 4.1 mil :shock:
Rai
Eu am scris de Subaru din Germania nu pot sa fac o comparatie acolo fiindca nu prea sunt in Ro dar cred ca pentru un om mai normal cu 1.000-1.500 euro pe luna net e mai scump ca un Golf la intretinere si altele si e si normal technica e pe 4 roti.Dar George tu nu prea faci parte din oameni normali la bani si asa ca ce conteaza.Si un adevar in Ro e si multa zapada drumuri mult mai rele si necuratate si neingrijite asa ca cred ca o masina 4x4 e ideala.Si un adevar e una dintre singurele masini Japoneze care imi plac atat technic cat si asa. tongue.gif
G e o r g e
mihai , atata timp cat nu fur, nu dau in cap la oameni si imi muncesc banii cinstit macar asa bucurie sa am si eu. masina dupa cum ai vazut arata impecabil , nu vreau sa stric bucuria nimanui dar ca bani este mai ieftina decat jumatate din masinile de pe strazi poate mai bine. ca sa zic asa modelul meu este la pret de un megane II sau o octavia . so i dont care i like it like this. este o masina buna si fiabila. asta iarna 4x4 ne-a scos din multe belele , sa vezi distractie pe gheata si zapada , te joci de nu-ti mai vine sa te opresti.

masina mea e o supernova , subaru este al tatalui meu asta ca sa clarificam biggrin.gif
Rai
George eu eram nu Mihai poate m-am exprimat gresit si daca te-am facut sa crezi altceva"scuze" eu sunt un om normal si gandesc si asa dar multe lucruri ce se intampla acolo nu le voi intelege probabil niciodata.
Cat despre masinile 4x4 stiu f multe am concurat la zeci de competiti adevarate.Si tatal meu folosea pe vremuri Audi Quatro erau anii 80 cand multi inca nu stiau de Subaru si Audi castiga tot ce se putea castiga la vremea respectiva.Inca odata sper sa nu ma intelegi gresit nu as vrea sa-ti faci o impresie cine stie ce.
G e o r g e
tot timpul va incurc cand ma grabesc sa scriu ceva :oops:
stai linistit ca te inteleg acum.
M i h a i
tot trecand in fiecare zi pe la marasesti, am constata ca mai mereu in curtea service-ului de acolo se afla o masina subaru...de cele mai multe ori impreza. Avand in vedere cat de putine sunt masinile subaru pe la noi, probabilitatea de a vedea una in serive ar trebui sa fie mica. Oare sa aibe mereu probelme sau care sa fie cauza?
G e o r g e
vei vedea doar STI uri. pe care conducatorii ori le proptesc in vreun copac ori le ard ambreiajele . acestea sunt singurele motive pt care sunt masinile alea in service.

forester sunt mai multe % vorbid, dar nu vezi in service atatea nu?
M i h a i
ce-i drept n-am vazut decat un forester restul impreza, probabil STI cum zici tu...ok m-am lamurit
andrei27237
ma bag si eu ca musca in lapte.... ambreiajele se ard pt ca avind 4x4 mai greu rupe aderenta rotile,nu?si atunci... ramane ambreiajul sa se uzeze!
G e o r g e
ambreiajele se ard pt ca se pleaca cu ele patinat si la 265 cp se duc draq dupa vreo 50 de plecari dn astea laugh.gif
andrei27237
patineaza toate 4 rotile pe asfalt,la o pornire serioasa?!?!sau mai mult fata ca se elibereaza de greutae....? :roll:
G e o r g e
ca sa faca scartz se tureaza la maxim si se da drumul la ambreiaj cat se poate de repede. rotile pierd aderenta pt o fractiune de sec si pe urma ghiulea in fata biggrin.gif :cheers:
andrei27237
se simte tare diferenta intre "zona" in care turbina are efect si cea in care nu are?de la cat baga presiune turbina?
andrei27237
eu am condus un bmw 525 tds si eram intr-a 2-a ,pe la 1000 rpm si am pus pedala jos...... lainceput,sa mor io daca nu e mai sprintenao dacie.... dar dela 2000 rpm ..... frate in cateva sec a fost pe zona rosie,am dat 3 si a cazut turometrul pe la 3 mi si ceva... si iarzona rosie... si eram peste suta cu mult... f interesant...
G e o r g e
pai normal ca din turbo isi trage puterea .este exact cum ai descris. :bounce:
andrei27237
auzi,tu trebuie sa sti mai bine,care sunt diferentele importante intre evo si impreza,lasind la o parte pretul.si costuri de intretinere.....
mie personal ,la design imi place mai mult evo,dar stiu cum suna boxeru' pe subaru..... uh! :bounce: si tocmai de aia as alege subaru...
G e o r g e
am mai postat undeva pe aici

per ansamblu mai buna este impreza. de ce ? uite argumentele dpmv:

impreza STI :
+demaraj 5.5
+6 trepte - cutie de viteze prodrive
+centru de greutate mai scazut
-vit max 243


lancer evo VIII
+program pentru diferentialul central setabil pt : asfalt : griblura zapada
+suport sporit al scaunului in zona superioara
+vit max 245
- cutie 5 trepte
-demaraj 6.1
Iulian HondaFan
am prins ideea mosule. s-o stapanesti sanatos. motorul matale este 2.5 H4 sau 2turbo? ce an de fabricatie?

daca nu stii pretul cand o iei cum stii daca rata la leasing e OK si nu te trage dealerul in piept? aici trebuie sa negociezi pretul masinii cu dealerul apoi sunt liste cu valoarea reziduala a masinii dupa 3 sau cati ani vrei sa leasezi obiectul ( unde din nou trebuie sa verifici singur ca dealerul iti poate baga pe gat o valoare reziduala mai mica decat media pietii) apoi scazi din pret valoarea reziduala, aplici dobanda si imparti la cate luni vei tine masina si ai rata lunara. buba este ca daca depasesti numarul de mile (12000-20000 pe an in functie de contract) baietii te ard cu 50-60 centi pe mila facuta in plus si de asemenea te taxeaza daca ai patat tapiteria sau daca sunt alte, reale sau scornite, probleme la masina peste ce e considerat uzura normala. Toate chitibusurile astea fac leasing-ul mai putin atractiv aici decat cumparatul.
Iulian HondaFan
motoarele turbo functioneaza optim la turatii peste 2000rpm la care turbina intra in regimul maxim. la multe dintre ele poti auzi suieratul caracteristic exact in perioada de tranzitie, care la 1.8T este 1500-2000rpm. odata ce am trecut de 2000 rpm suieratul se estompeaza, dar invie scurt daca ii bagi o repriza de acceleratie brusca.
daca le tii sub turatia eficace a turbinii ai doar putere mica si consum mare deoarece injectia se face oricum in exces chiar daca este catva redusa electronic, iar cilindrul primeste putin aer si arderea este incompleta. am observat la 1.8T, mai ales iarna, cand motorul merge la relanti ca gazele de esapament au un miros pronuntat de benzina ( desigur ca nu simti asta decat daca stai cu nasul aproape de tevile de esapament.
de aceea ai pornit motorul si ai pornit si de pe loc. in general eu il tin tot timpul peste 2000rpm in mers.

Golf IV 2003 GTI 1.8T
G e o r g e
a mea e 2.0 . 2.5 nu e disponibil pt europa decat pe legacy
Iulian HondaFan
costul la impreza wrx este maricel si aici chiar cu subventionarea de catre unchiu' sam a benzinei. impreza wrx cu H4T de 2l pentru 5 ani si 120000km costa estimativ 35000$ ( incluzand pret, intretinere, asigurare, benzina).

Comparind cu Honda Civic/Toyota Corolla care pe aceeasi perioada si uz costa 24-25000$.

Hyundai Accent/ Kia Rio, care sunt cele mai ieftine masini noi de pe piata costa 24500$ pe 5 ani, de unde se vede ca nu tot ce e ieftin e si economic.

Golf 1.9 TDI 27500$ ( ceea ce explica de ce in general putini se excita la ideea de motoare diesel in tara asta), Golf GTI 1.8T 30000$.
G e o r g e
la noi in bani de golf 1.8T gasesti WRX . sincer care l-ai alege ? :bounce:
Iulian HondaFan
as alege wrx, mi se pare evident, cu toate ca asigurarea si consumul ar fi mai mari aici.

imi place ideea de Subaru si mie dar nu s-a potrivit pe cazul meu concret.

aveam un accent 2001 si un civic 2002, aveam o fetita de 1 an si nu imi venea sa o las pe nevasta-mea cu copilul in Accent ( printre cele mai mici masini de pe sosea aici si cu crash testing marginal) dar nici sa raman eu cu Accentul. comfortul a fost la fel de important in alegere ca si acceleratia pentru ca petrec cel putin o ora pe zi in masina zilnic.

aici intre gti si wrx e vorba de 5000$: 20000 vs 25000$ fara taxe ( in indiana taxele sunt 6.5% din pret). WRX-ul ar fi mai scump de tinut. as lua un WRX chiar STI ca masina a 3-a de uz recreational, dar sa-l toc pe rutina zilnica nu m-ar lasa inima. nevasta-mea ar face un atac de nervi daca ridic problema acum, pentru ca in ultimii 4 ani am cumparat cate o masina pe an.

impreza 2.5l aspirata cu 165cp si 215Nm nu m-a impresionat comparativ cu GTI-ul, ar fi fost mai puturoasa (0-100 in 10 sec la fel ca si civicul nostru) si cu un consum mai mare. Aici sunt drumuri bune, dezapezirea e relativ prompta si nu am la ce folosi 4x4 permanent.

e drept 4x4 + un motor puternic inseamna tractiune la patrat, mai ales cu cauciucuri corespunzatoare.

de aceea m-am orientat spre FWD:

alternative considerate au fost Ford Focus SVT cu un motor de 2l si 170cp si 189Nm si 0-100 in 8.5 sec (aici focusul este masina compacta cu cel mai bun handling, adica a fost ca tocmai a aparut mazda 3 care e pe platforma urmatoarei generatii de focus)

si Honda Civic Si cu un motor tot de 2l dar 160cp, cuplu in jur de 172Nm, 0-100 in 8.5 sec. c

cum spuneam GTi-ul are 180cp si 277Nm dar sta tot in jur de 8 sec pentru ca e mai greu, motorul este mai economicos decat 2l al Fordului si la fel cu cel al Civicului Si. In plus interiorul la VW este mult mai ingrijit.

preturile au fost apropriate Civicul si Focusul fiind marginal mai ieftine, dar GTI-ul a fost mai bun pe ansamblu.

plus aici Golful este o aparitie rara si imi place designul mai mult decat al tuturor alternativelor de mai sus.

nu sunt un fan VW decat in masura in care cred ca VW are masini de calitate mai buna decat concurenta.

sunt un fan al solutiilor tehnice originale si rafinate, de aceea Subaru mi-a fost intotdeauna simpatic.
G e o r g e
multumesc pt sinceritate. uite cum a stat situatia la mine :
am avut un golf IV 1.4 -75cp .
plusuri:
+masina ingrijit lucrate
+frane bune
+stabilitate buna

minusuri
-cost de achizitie ridicat ( costa fara taxe cat un subaru impreza 1.6)
-service f f f prost
-garda la sol prea mica(am rupt 3 scuturi , de metal!, in 2 ani)
-motor muuult prea mic

nu cred sa fie diferente in tinuta de drum sau in garda la sol fata de modelul tau.

impreza:
+4x4:iarna la noi dezapezitul este o mare problema
+apartie inedita: la noi e plin de VW
+frane bune
+stabilitate f buna
+sta excelent pe curbe (AWD ul)

-costuri de intretinere mai mari(inca 1/3 din costurile de la VW)

cam asta ar fi :bounce:
cristianc
Azi am vazut si eu o Subaru Imprezza STI WRX neagra B 902XX - M-a impresionat! Am cautat repede si pretul: CCP EURO 29.950.
G e o r g e
pretul CIP este 28950 a scazut cu 1000 E de cand a parut EVO VIII :cheers:
Iulian HondaFan
tot e mai ieftina decat 35000$+ aici, dar george zicea ca motorul e mai slabutz decat ce au astia aici.
Iulian HondaFan
chestia cu scutul tine de specificul romanesc al drumurilor.
garda la sol este 12.5cm intr-adevar, dar jos e bine pentru jivinele de asfalt.
G e o r g e
da sef , e f bine , dar daca ai un motor boxer care-ti coboara centrul de greutate obtii acelasi lucru cu o garda la sol mai coborata dar cu o configuratie obisnuita tongue.gif
Iulian HondaFan
no objection here.
garbacea61756
QUOTE(G e o r g e)
pretul CIP este 28950 a scazut cu 1000 E de cand a parut EVO VIII :cheers:






exista vreun fun club SUBARU?
G e o r g e
forum.subaru.ro
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.