Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Accord vs. Mazda 6 vs. Toyota Avensis
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Henry90720
M-am gandit sa incercam un "duel" al japonezelor.
Si, pentru ca sa fie un "versus" echitabil, sa incercam sa comparam Honda Accord 2.0 cu Mazda 6 - 2.0i si cu Avensis 2.0 L VVT-i.

Pentru ca, foarte curand, voi deveni un posesor de Accord ... este foarte posibil ca doza de subiectivism sa se faca simtita. Asa ca, pentru inceput, va las pe voi sa va exprimati parerile ...
Ioan Lucian87543
Un astfel de versus mi se pare si mie foarte interesant...
Sper ca cei mai cunoscatori sa aduca vorba inclusiv de costurile de intretinere arigato.gif
Let the replies come blush.gif
Henry90720
Trebuie sa recunosc faptul ca mi-a fost destul de greu sa fac alegerea asta. Optiunile mele finale erau Accord sau Avensis.
Avensis-ul a punctat, in ceea ce ma priveste, in special prin spatiul destul de generos si prin costul bun al service-ului/reviziilor.
Pe de alta parte, Accord-ul este masina in care m-am simtit ca si cum ar fi fost conceputa/fabricata special pentru mine: un aspect exterior mai atragator decat Avensis, un interior parca mai bine finisat si care iti ofera confortul necesar indiferent de distanta/distantele pe care le vei parcurge si, poate cel mai important, un motor care "toarce" altfel decat celelalte doua modele.
Mazda 6 ... desi a punctat la design destul de bine, m-a dezamagit in ceea ce priveste interiorul (in special in privinta materialelor folosite) si...service-ul.
alin94962
Acu' nu stiu sa-ti spun cum e motorizarea de 2.0 de pe avensis, dar cred ca accordul are o tenta mai sportiva si un motor setat mai mult pe performante. Am inteles ca are si un alt sound.
Accordul imi place mult, atat interior cat si exterior. Ma fascineaza luminile si culorile bordului acestei masini. Avensisul este mai cuminte, din toate punctele de vedere.
Despre mazda n-am nici-o parere, nu ma omor dupa modul in care arata.
Costurile de intretinere sunt un punct important de care trebuie tinut cont, pentru ca garantia nu tine la infinit iar candva va trebui sa scoti bani din buzunar ptr. a-ti face reviziile sau reparatiile. Atunci apare adevarata problema. Eu merg pe teoria ca e bine sa cunosti pretul unor repere mai importante, ca sa stii ce te asteapta daca vei avea probleme.
Si ca sa dau un exemplu, mi se pare revoltator ca un set de placute de frana pe fata la noul opel astra sa coste 550 RON, in timp ce la avensis sunt in jur de 200-220 RON.
Asta cred ca spune multe....
alin94962
Rectific, la noul opel corsa.
Scuze!!!
romb
Accord all the way!

Nu cred costurile sa fie o problema tinand cont ca numele honda este sinonim cu fiabilitatea.

Te felicit pentru alegere , da-ne mai multe detalii.
Vlad95335
Accord zic si eu. Avensis-ul este o masina fiabila,si as prefera-o multor alte modele din clasa ei,dar dupa parerea mea honda este peste toyota. atat la capitolul design,performante cat si la pret biggrin.gif (diferenta este considerabila cred) Iar Mazda nici pe mine nu m-a incantat la interior,principalul motiv fiind materialele folosite..
ncristi
Accord.
Legionaru'
Daca nu conteaza pretul de achizitie si costurile ulterioare , mergi pe Accord!
Cso96419
daca vroieai sa fie complet caroul mai intra si Subaru Legacy, dar merge si fara el.
am o pasiune pt Accord, dar ratiunea dicteaza Avensis.
Peste ani voi vedea de care imi voi cumpara, desigur second, ca de nou nu-mi permit. :evil:
Henry90720
Cred ca ai dreptate, CSo. Si Subaru Legacy si-ar fi avut locul aici.
De ce spui ca..."ratiunea dicteaza Avensis"?
MotorHead
QUOTE(Legionaru')
Daca nu conteaza pretul de achizitie si costurile ulterioare , mergi pe Accord!
De ce zici asta? Eu am inteles ca la Accord reviziile se fac la 20000 km si prima revizie e cam 5-600 ron (restul nu stiu).
Cso96419
de ce spun asta, din mai multe motive:
calitate superiora la Toyota
preturi de intretinere
finisaje interiore
spatiu interior
si am auzit faptul ca ar sta cam prost cu fiabilitatea Accord, inainte de facelift, asta am auzit prin Ungaria, mai mult nu stiu, dar de Avensis nu s-a plans numeni.
Henry90720
Ceea ce spui tu Cso este numai din auzite. probabil posesorii de Accord si Avensis ar putea sa dea mai multe detalii in ceea ce priveste, spre exemplu, fiabilitatea masinilor, calitatea materialelor utilizate, etc. In rest, gusturile nu (cred ca) se discuta, nu?
Accord, ca de altfel si Avensis, este o masina fiabiala, chiar foarte fiabila. Intre cele 2 modele nu prea poti sa faci diferente sub acest aspect.
Intervalul de service e destul de mare (20.000 km), mai mare decat la Toyota (15.000 km), iar costurile nu sunt prea mari. Poate, sa zicem, cu 10-20% mai mult decat la Avensis ...
In ceea ce priveste interiorul, te-as contrazice...Accordul nu este in nici un caz, din punct de vedere al calitatii materialelor, sub Avensis si, cu atat mai mult, sub Mazda 6.
Iar chestia cu calitatea superioara...asta ce vrea sa fie? Chiar nu inteleg ... ce vrei sa spui.
Cso96419
eu aici despic firul in 4 pt ca toate aceste modele sunt peste multe europene. eu bag de vina ca de ex, mocheta din portbagaj nu e fixata cum trebuie, am gasit o muchie in torpedou la Accord, in aripa interiora niste capete de suruburi. desiguri acestea sunt observatii, minore pe care un om de rand nu le observa niciodata, dar care totusi exista. nu sunt deranjante, dar exista, sunt foarte mici si depind de gusturile fiecaruia.
de accea am spus ca despic firul in 4.
daca intrebi orice posesor de masina Japoneza, in foarte, foarte multe cazuri acestia sunt satisfacuti de masina.

cat despre calitatea materialeler.........spun ce a simtit mana mea.
volanul la Accord mi-a placut mai mult, dar bordul din Avensis e mai moale si are granule mai fine, la acest lucru m-am referit.
desigur eu nu sunt specialist, doar am spus ceea ce mi-a plucut mie la una si la cealalta.
la zona tehnica nu m-am referit, unde honda are un motor care suna minunat, merge foarte bine, este echilibrat. suspensia este de nota 10. suficient de tare pt mine sa nu se balanseza, dar confostabila totodata sa nu ma scuture. la partea tehnica zic ca e in avantaj honda.
20krpm
daca e sa consider ca avensis e de fapt ce pe-aici trece drept camry, atunci am condus de toate trei si dupa mine ar fi cam asa. honda - finisaje mai bune, mai eleganta si mai distincta, mai multe dotari standard in interior. cred ca e si un pic mai mare ca celelalte. camry - masina zdravana, cu multa experienta, dar cam mult plastic de calitate indoielnica, si toata lumea care n-are imaginatie isi ia una. isi ia ca-i buna, nu de alta. despre mazda 6 poate nu ar trebui sa emit o parere, pentru ca am plecat cu una de inchiriat, si dupa vreo 10km m-am intors si le-am spus sa-mi dea altceva, ca nu puteam s-o tin pe drum de loose ce era. cred ca totusi era ceva dubios cu masina aia... si avea numai vreo 400mi la bord. in aceeasi clasa, si la buget aproximativ echivalent, as alege insa nissan maxima. honda ar fi pe 2, iar toyota pe ultimul loc oricite masini mi-ati da sa aleg smile.gif
Otto73
eu zic tot honda dintre cele 3 mai sus mentionate,dar daca tot e sa fie duel japonez, cred ca ar trebui sa fie intre lexus, infiniti si acura. :wave:
QUOTE(20krpm)
in aceeasi clasa, si la buget aproximativ echivalent, as alege insa nissan maxima. honda ar fi pe 2, iar toyota pe ultimul loc oricite masini mi-ati da sa aleg smile.gif

Aici ar intra toyota avalon in comparatie cu nissan maxima iar totusi accordul de la honda e ceva mai mic si cred ca ar fi mai bine comparat cu nissan altima si mitsubishi galant ralliart. Dar colegii de forum vorbesc de accordul european ceea ce nu are nici o legatura cu honda accord de peste ocean, ci este aceeasi masina cu acura TSX. :wave:
alin94962
QUOTE(20krpm)
daca e sa consider ca avensis e de fapt ce pe-aici trece drept camry, atunci am condus de toate trei si dupa mine ar fi cam asa. honda - finisaje mai bune, mai eleganta si mai distincta, mai multe dotari standard in interior. cred ca e si un pic mai mare ca celelalte. camry - masina zdravana, cu multa experienta, dar cam mult plastic de calitate indoielnica, si toata lumea care n-are imaginatie isi ia una.



Vezi ca faci confuzii mari, mai mari decat distanta intre cele 2 continente.
Pai avensisul nu-i nici de departe camry, basca faptul ca se face in UK, avand un design european(proiectata in Franta).
Ce inseamna plastic de calitate indoielnica?
Cred ca aceeasi confuzie o ai si cu privire la celelalte 2 marci.
Tu ai condus alte masini, ai vazut si pipait cu totul altele decat cele care fac obiectul topicului.
Merita retinuta doar concluzia ta cu privire la clasament.
Clasamentul marcilor si nu al modelelor.
G e o r g e
in aceasta comparatie propun sa intre si subaru legacy . tot clasa medie , tot motorizare de 2.0 tot japoneza.
20krpm
QUOTE(alin94962)
[...]Vezi ca faci confuzii mari[...]

da, posibil. n-am stiut exact in ce clasa e avensis-ul, dac-o fi mai mult ca avalon sau ca camry (sic). multzam de tras de mineca.
QUOTE(alin94962)
Ce inseamna plastic de calitate indoielnica?

ai simtit vreodata cum e bordul de dacie la pipait, comparat cu cel de audi sau de mercedes? la asta ma refeream. si bordul, si butoanele, si interiorul de la usi. la toyota mi s-au parut foarte "plate", pe cind la honda ti-i drag de ele.

oricum, ce ziceam eu e pur din punctul de vedere al utilizatorului, si nu al mecanicului auto. sint departe de a fi un entuziast care stie toate graficele de functionare a motoarelor si calendarele de revizie de la diverse modele, ca sa poata face o comparatie supercompetenta. la mine e o chestie de cit de in siguranta si in control te simti cind conduci, cit e de comoda si placuta e masina inauntru, cit de bine "zvicneste" cind ai nevoie de ea.
20krpm
QUOTE(Otto73)
eu zic tot honda dintre cele 3 mai sus mentionate,dar daca tot e sa fie duel japonez, cred ca ar trebui sa fie intre lexus, infiniti si acura. :wave:
Aici ar intra toyota avalon in comparatie cu nissan maxima iar totusi accordul de la honda e ceva mai mic si cred ca ar fi mai bine comparat cu nissan altima si mitsubishi galant ralliart. Dar colegii de forum vorbesc de accordul european ceea ce nu are nici o legatura cu honda accord de peste ocean, ci este aceeasi masina cu acura TSX. :wave:

em, ok, de-accord cu tine atunci smile.gif categoric, fair ar fi sa compari avalon-u cu maxima, nu camry-ul, dar pe de alta parte cu accord-ul compari maxima, nu altima. cel putin la cum arata lucrurile p-aici. nu stiam ca accord-ul de europa e tsx-ul. in fine, le puneti voi in ordine daca le-am amestecat io smile.gif
Baby Blues
Atat pt cei care nu suntem acomodati cu preturile si dotarile acestor masini, cat si pt gazda topicului, ar fi bine sa posteze cineva si aceste lucruri. Eu chiar sunt foarte curios. La aceste modele conteaza foarte mult si varsta detinatorului. biggrin.gif
CPI
Iata preturile la Accord (fara TVA si de anul asta fara alte taxe biggrin.gif )
Accord
2.0i-VTEC Comfort M/T 15.980
2.0i-VTEC Comfort A/T 16.980
2.0i-VTEC Executive M/T 18.980
2.0i-VTEC Executive A/T 19.980
2.4i-VTEC Executive A/T 22.480
2.2i-CTDi Sport M/T 21.280
2.2i-CTDi Executive M/T 24.180

Dotari din plin :-)
Legionaru'
Nici macar 10%?
Henry90720
Preturile mentionate de CPI cuprind taxele vamale de 10%.
Oricum, ele sunt mult mai mici decat anul trecut atat datorita reducerii taxelor, cat si a pretului CIP.
Accord-ul are o oferta de pret foarta buna incepand cu 01.01.2007, nu?
Legionaru'
Foarte bune preturile. smile.gif
alin94962
QUOTE(Legionaru')
Foarte bune preturile. smile.gif


Pai atunci, ce mai asteptam?
Hai sa....
Mi-am luxat degetele si nu pot continua!
alin94962
QUOTE(20krpm)
ai simtit vreodata cum e bordul de dacie la pipait, comparat cu cel de audi sau de mercedes? la asta ma refeream. si bordul, si butoanele, si interiorul de la usi. la toyota mi s-au parut foarte "plate", pe cind la honda ti-i drag de ele.


Scuza-ma, tu ai pipait un bord de Seat Altea, sa zicem?
Pai ala e bord, alea sunt materiale?
Cu riscul de a-mi ridica in cap posesorii de 407, nici plansa de bord a acestuia nu mi se pare egala calitativ cu cea a Avensisului.
Daca te referi insa la cadranele de bord, aici sunt de-acord cu tine. Avensisul e o masina modesta si cuminte din acest punct de vedere.
Accordul le are mai interesante si mai atractive.
Da' sa spui ca Avensisul are plastice de calitate indoielnica, mi se pare ca o faci intentionat sa ne superi. Eu o iau ca pe o gluma si inchei aci discutia despre calitate.
Tarabostes
Man, nu te supara. M-am dat si eu cu un Avensis cat a fost Corola in service si in afara de motorul 2.2 D4D care e supermisto ( silentios pt un diesel, reprize bune etc) nu am cazut pe spate ( prea tare). Chiar am remarcat ca butonul de inchidere al usii ( si sper ca nu m-am inselat) e la fel ca la Corola. Cat o fi de Avensis si nu zic asa ca sunt strugurii acri, are unele materiale pe la interior ( unele) ca de masina mai ieftina si pe care nu le vezi pe un Passat de aceeasi bani ( nu ca mi-ar placea passatul). Nu vorbim de plastice ieftine ca la Clio sau Logan ci de faptul ca puteau arata mai bine la costul si clasa masinii.
Legionaru'
In perioada asta strugurii sunt acri! blush.gif
Tarabostes
totul e sa nu vrei sa mananci agurida cu french frommage
alin94962
QUOTE(Legionaru')
In perioada asta strugurii sunt acri! blush.gif



Excelent, excelent!!!
Nota 10 la purtare!
MotorHead
Legat de pipaitul materialelor, mi se pare cam ciudat sa iei asa ceva in considerare la alegerea unei masini. De ce ar trebui sa fie bordul placut la atingere, ca doar nu il mangai din 5 in 5 minute? Fetis?
alin94962
Eu renunt la replici si concluzionez direct : da, astazi as lua un Accord, fara sa pipai, fara sa studiez, fara sa ma gandesc la pret. Doar pentru cum arata.
Henry90720
Sunt oameni care au un simt tactil mai dezvoltat, asa ca simt nevoia sa pipaie. Poate pentru unii asta este un criteriu de baza in alegerea masinii.

Pe de alta parte, daca sofezi zilnic in Bucuresti, avand atat timp la dispozitie pana ajungi la destinatie, te poate apuca dorul de pipait ... si cum nici Accord-ul, nici Avensis-ul, Mazda 6 sau Legacy-ul nu sunt atat de ieftine precum fetele de pe centura, iti poti petrece timpul in cauza punandu-ti in practica chiar si cele mai ascunse fantezii. smile.gif

E drept, totusi, ca un material prost deranjeaza la atingere si, cu atat mai mult, privirea. Si cum spatiul interior al unei masini este un spatiu privat, intim intr-o oarecare masura, in care iti petreci destul timp din viata, cred ca ar trebui sa iti dea o senzatie placuta, de relaxare chiar.
MotorHead
Sa deranjeze privirea e altceva, ca il vezi mereu. Tin minte cum un dealer mi-a spus odata sa pipai bordul, sa vad cum e. Pun eu mana, zic "da, e OK", dar el nu s-a multumit cu atat: "Nu, nu doar atins, trebuie apasat!" Cand sunt in masina n-am altceva de facut decat sa apas bordul :bash:
CRG
io nu m-am bagat pana acum in discutie, dar ca veni vorba de calitate materiale bord, ma declar ff multumit de el. Ce nu ma satisface (dar nu mai e valabil la facelift) este partea argintie a acestuia, foarte sensibila la zgarieturi.
Watcher
QUOTE
De ce ar trebui sa fie bordul placut la atingere, ca doar nu il mangai din 5 in 5 minute? Fetis?

E o chestie de preferinte personale. Sunt unii oameni care pot face diferenta intre un ceas de 400RON , unul de 400EUR si unul de 4000EUR, sau intre costume, pantofi, etc. asa sunt si oameni care pot sa faca diferenta intre calitatea plasticelor de bord.

Spre exemplu eu unul prefer un interior luxos unui exterior frumos, pt ca stau inauntru smile.gif

Uite,spre exemplu, noul Mustang e o masina pe care nu as conduce-o no matter what, daca as castiga-o as vinde-o, pt ca motorul, sportivitatea, designul bla bla bla sunt in ochii mei distruse complet de interiorul de Dacia Supernova...
MotorHead
Watcher, ai dreptate cu preferintele, si eu prefer un bord de calitate... problema mea e cu PIPAITUL. Pur si simplu nu inteleg de ce trebuie pipait bordul. Nu simt nicio nevoie sa-l pipai, indiferent de cum arata.
Tarabostes
Citeam pe net, somewhere, ca oamenii ar fi de 3 categorii: vizuali, auditivi si senzitivi. Primii apreciaza forma, stau si privesc masina de afara.., altora le place sa auda motorul, sistemul audio .., iar ultimilor confortul la volan, textura materialelor, asta cu pipaitul probabil.
Baby Blues
QUOTE(Tarabostes)
... Cat o fi de Avensis si nu zic asa ca sunt strugurii acri, are unele materiale pe la interior ( unele) ca de masina mai ieftina si pe care nu le vezi pe un Passat de aceeasi bani ( nu ca mi-ar placea passatul). Nu vorbim de plastice ieftine ca la Clio sau Logan ci de faptul ca puteau arata mai bine la costul si clasa masinii.

Asa e boierule! Sunt perfect de acord.. Cu toata fiabilitatea masinii japoneze , am parerea ca la finisaje si calitatea materialelor , Passatul castiga. ( nu sunt fan Passat biggrin.gif )
Henry90720
Eu ma intreb cum ar fi fost daca geografia ne-ar fi asezat in apropierea Japoniei, Germania fiind la celalalt capat al planetei ...
Probabil VW era o ciudatenie, ceva rar intalnit pe sosele si, poate, ar fi capatat mai multe aprecieri din partea noastra, a posesorilor de japoneze.

Totusi, ce ati zice sa continuam ideea topicului si sa facem comparatie intre cele 3 (sau 4, adaugand Subaru Legacy), sa evitam comparatiile cu alte modele?!
HalbaSus
Eu as porni de la cifre... clasamentul ar fi in opinia mea ceva de genul.

Accord 2.0 155cp - 0-100 km/h - 8.9s v.max: 225 km/h
Legacy 2.0 165 cp - 0-100 km/h - 9.5s v.max: 214 km/h
Avensis 2.0 147cp - 0-100 km/h - 9.4s v.max: 210 km/h
Mazda 6.0 20 147 cp - 0-100 km/h - 9.7s v.max: 211 km/h

Well done Honda ! biggrin.gif

Stiu ca privesc lucrurile prea simplist, dar uneori simplitatea nu strica. Daca ar fi sa aleg eu intre aceste masini as alege intre Legacy si Accord... si mi-ar fi greu de tot pentru ca ambele sunt masini f bune. Legacy-ul are tractiune integrala... dar accordul e mai rapid... though choice... probabil as lua legacy si i-as monta o turbina sa-l fac mai rapid biggrin.gif.
Henry90720
Daca privim din punct de vedere al performantelor, da ... clasamentul tau este un punct de plecare.
Dar cum ar fi daca am face un clasament al costurilor de intretinere, unul al confortului, unul (foarte subiectiv) al design-ului exterior si interior?

Eu as putea incerca clasamentul confortului si pe cel al costurilor de intretinere:

Confort:
1. Avensis;
2. Accord;
3. Legacy;
4. Mazda 6.

Costuri intretinere:
1. Avensis;
2. Accord;
3. Mazda 6;
4. Legacy.

In ceea ce priveste design-ul exterior, le-as pune in urmatoarea ordine:
1. Accord;
2. Mazda 6;
3. Legacy;
4. Avensis.

iar dpdv al celui interior:

1. Accord;
2. Legacy;
3. Avensis;
4. Mazda 6.

Eu am ales...Accord. biggrin.gif
Dan52141
QUOTE(Henry90720)
Daca privim din punct de vedere al performantelor, da ... clasamentul tau este un punct de plecare.
Dar cum ar fi daca am face un clasament al costurilor de intretinere, unul al confortului, unul (foarte subiectiv) al design-ului exterior si interior?

Eu as putea incerca clasamentul confortului si pe cel al costurilor de intretinere:

Confort:
1. Avensis;
2. Accord;
3. Legacy;
4. Mazda 6.

Costuri intretinere:
1. Avensis;
2. Accord;
3. Mazda 6;
4. Legacy.

In ceea ce priveste design-ul exterior, le-as pune in urmatoarea ordine:
1. Accord;
2. Mazda 6;
3. Legacy;
4. Avensis.

iar dpdv al celui interior:

1. Accord;
2. Legacy;
3. Avensis;
4. Mazda 6.

Eu am ales...Accord. biggrin.gif


Pai de ce ai luat Acord ca scorul este 2-2 smile.gif
Din analiza ta reiese ca ai optat pentru designul interior si cel exterior si te-a interesat mai putin confortul si costurile de intretinere smile.gif

Oricum totul este subiectiv pe lumea asta smile.gif
Henry90720
Am ales Accord-ul pentru ca, pur si simplu, imi place. smile.gif
Dar ca sa detaliez un pic, in afara de aspect, am avut in vedere marca, performantele, confortul (am pus Accord-ul pe locul 2, trebuie sa fiu si obiectiv un pic) si chiar si costurile de intretinere, care sunt mai mari decat la Avensis, dar sub costurile pentru celelalte doua modele.

Per ansamblu, clasamantul meu general arata cam asa:
1. Accord;
2. Avensis;
3. Legacy;
4. Mazda 6.

(vad ca m-am specielizat in clasamente. are cineva nevoie de ajutor?
biggrin.gif )
Xalanx
Din punctul meu de vedere "plastic prost" nu are de-a face cu pipaitul. Ci cu rezistenta la zgarieturi. La Almera pe care am avut-o inainte cea mai mica atingere involuntara cu unghia pe fetele usilor produceau o zgarietura.

Clasamentul meu ar fi in felul urmator:

1. Avensis (pentru confort, costuri de intretinere si consum)
2. Honda (pentru design)
3. Legacy (pentru performante si 4x4). Acum hai sa fim seriosi, pe hartie Honda ar fi mai rapida, dar pe Transfagarasan Legacy-ul o lasa in urma clar, ca de altfel pe oricare alta din topul asta.
4. Mazda 6 (pentru ca restul candidatelor au fost mai bune).
M A R I A N
Io, daca as fi Jiji ca sa nu trebuiasca sa ma uit la intretinerea masinii, mi-as lua Legacy 3.0 fara sa ma gandesc. Sau un Lexus.
Dar cred ca gandesc prea departe...totusi... biggrin.gif
20krpm
scuze pentru un raspuns intirziat. am recunoscut de la inceput, din primul meu post, ca nu stiu exact cum e avensis, n-am condus nici una vreodata, asa ca am luat ce-aveam la-ndemina in loc de ea - camry. e foarte posibil ca toyota sa aiba mai multa grija de elegantza modelelor pe care le vinde in europa, dar judecind dupa ce vind in america, ma tem ca oricit de mult s-ar stradui, n-ar reusi cine stie ce. nu era vorba numai de pipaitul bordului, ci de felul cum arata, in general. personal, da, pun pret pe asa ceva, la fel cum prefer o haina sau pantofi de piele unora de vinilin. nu spun definitiv ca avensis pica la capitolul asta, ci mai degraba ca ce am vazut in materie de dotari de bord de la toyota (in general) mi s-a parut (mie) net inferior calitatii si esteticii medii de la honda (in general).
bebelacus
cu accordul incerc si io sa ma dau de vreo 3 ani dar n-am reusit in constanta. arata foarte bine dar nu mi s-a parut peste avensis la calitate sau nu atit de evident. poate acum, dupa facelift sa se fi schimbat. pt mine arata de parca ar fi trebuit sa mai aduge ceva pe consola centrala, nu stiu exact ce, dar parca ii lipsea ceva.
La interior, insa, cel mai mishto e Legacy. un coleg si-a luat unul de 2.0 si 165 cp, piele, trapa etc, dotare full, inclusiv cutie automata. Bord, consola, piele scaune arata mai bine ca avnesis sau accord.
eu am avensis, dar un importante au fost fiabilitatea, pretul comparat si chiar designul. imi place mult avensisul, desi nu e grozav la ergonomie.
am mai vrut si diesel, iar accordul e muuuuult prea scump iar subaru nu are. subaru mai sufera si la spatiu, prtbagaj si inaltime interior.
Sa nu uitam, Subaru a promis un Diesel Boxer pe Legacy, din 2008. Cred ca se va situa pe la vreo 170 cp macar. Atunci va fi interesant.

--------------------------------------------------------------------------------

incercati sa veniti la cta sa va luati masina de la honda. in uk, dealerii honda si service-ul sint cotate ca printre cele mai bune.
in cta au o camera mica de vreo 10m2, de obicei nici o masina expusa sau cite una in care nu prea te lasa sa te urci. de drive-test nu se pune problema. nu exista notiunea asta. mai era o tipa care n-avea nici o treaba, mi-a raspuns la vreo 2 intrebari si paoi a continuat sa stea la masa sa-si manince placinta cu brinza. cu drive-testul mi-a zis mai apoi ca ar putea vorbi cu seful, sa vina cu masina lui, dar ala avea benzina si pt motorina ar vorbi seful cu un client sa ma plimbe ala cu masina lui. iti dai seama cam cum se prezinta. service-ul este un mister total. acum vreun an jumate cind se intimpla toata povestea, fata aia n-a stiut sau n-a vrut sa-mi dea niste detalii precise. parerea mea e ca honda si dealerii nu fac niste eforturi, ceva gen reclame si o politica mai agresiva de promovare a imaginii lor. maisnile sint ok in schimb, nu au nici o vina, dar parca te mai gindesti odata cind vezi ca un dealer e nseimtit si prost pregatit. deci ajung si eu la parerea ta. conteaza si asta. nimeni nu isi ia masina ca sa si-o repare si sa si-o verifice la pitesti sau la iasi. si fara sa vrei ti se induce ideea ca masina parca nu e asa grozava. uitati-va la vw & co. imaginatia lor se reduce la fiabilitatea germana, la seriozitatea nemtilor samd in materie de reclame bat exact acolo unde trebuie si spun publicului ceea ce acesta isi doreste sa auda si oricum stie din folclrul taximetristilor. e chestie verificata ca oamenii au tendinta sa creada ce vad scris in ziare sau la tv decit cele spune altul. degeaba vorbesti despre JD power (who the fuck is JD Power) sau studii de fiabilitate. ar trebui promovate mai mult aceste valori asa cum s-a intimplat cu euroncap si stelel lor. tot romanul stie acum de 5 stele si ca reanult are cele mai sigure masini. ceva de genul asta ar trebui sa faca si japonezii pe piata noastra, in special Honda si Mazda. si sa mai reduca si preturile, in special Honda. vedti modelul civic nou care e mai scump ca accordul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.