Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ralanti instabil la rece y17dt
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
DAN63291
Salutare tuturor ! Problema mea este ralantiul motorului y17dt din dotare care in special dimineata la prima pornire prezinta o turatie instabila. Variaza aleatoriu intre 700 si 900 rpm. Acest lucru conduce la niste vibratii si zgomote neplacute ale intregii masini. Daca accelerez usor, pot mentine turatia la 1000 rpm, lucru pe care il fac in mod curent. Dupa plecarea de pe loc, cand motorul se tureaza, totul e normal cu toate ca simt o usoara lipsa de forta la turatii mici, lucru care probabil e generat de acceasi cauza. Inca un amanunt este ca in mers, in timpul franarii (pe liber), turatia sta undeva la 1000 rpm pana in momentul in care se opresc de tot rotile. Dupa acest moment incepe iar ralantiul instabil. Pornirea este foarte usoara chiar si la -12 grade. Odata ajuns motorul la temperatura nominala de functionare, simptomul este aproape insesizabil, variatiile sunt foarte mici. Am schimbat toate filtrele, am curatat injectoarele cu solutie winn`s insa fara nici un rezultat. Tensiunea pe bornele bateriei este foarte stabila si corecta ca valoare. Stiu ca turatia este influientata de tensiunea de alimentare. In rest motorul are forta, se duce in turatie (am ajuns la 170 pe ceas) si functioneaza foarte bine.
Va rog daca ati mai intanlit asa ceva si aveti idei sa ma ajutati.
Multumesc anticipat !
sofer
injectoare infundate.daca ai turnat solutie in rezervor toata mizeria s-a dus in injectoare.verifica cum merg injectoarele si da-le o curatare cu ultrasunete.
DAN63291
Curatarea injectoarelor nu am facut-o prin turnare de aditiv in rezervor. Am fost la un service si au folosit o instalatie speciala. A injectat solutia in turul pompei de injectie returul fiind deasemenea conectat la instalatie. Motorul a functionat doua reprize a cate 20-25 min la ralanti.
ionut83652
din pacate daca porneste usor nu e problema injectia ci volantul cu masa dubla care echipeaza masina e al dracului de scump si nu ai ce repara la el !alte simptome ar fi tremuratu volanului la relanti a usi soferului cand e deschisa si a pedalei de ambreiaj cand incepe sa cupleze (opresti pedela)
de stricat o sa se strice intrun final dar mai intai incepe sa croncane la pornire oprire apoi la plecare de pe loc la schimbarea treptelor

sau daca nai testato inca (calculator) mai poate fi senzorul de relanti sau modului de aceleratie dar cel mai probabil daca dupa ce se incalzeste nu mai face e din volant (se intind arcurile)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.