Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schimbare lichid frina golf 4
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
dan50382
Masina mea Golf4 Variant 1,9TDI a implinit 4 ani si nu i s-a schimbat licidul de frina.Deoarece in planul de service scrie ca se schimba la 2 ani va rog sa-mi dati sfaturi ce lichid trebuie, cit de dificila este schimbarea, daca trebuie scule sau dispozitive speciale.
Multumesc
marius96537
tipul lichidului este trecut pe capacul de la rezervorul de lichid si in carte!de obicei este dot-3!este destul de simplu si cu ajutorul unui prieten poti face si tu operatia.desfaci surubul de aierisire de la franele din spate si lasi sa curga tot lichidul.pui cel nou si mai lasi sa curga si din el un pic ca sa se curete complet.apoi trebuie aierisita frana exact ca la orice masina.daca crezi ca ca e complicat mergi la un service ca totusi este vorba de FRANA!!bafta
Dinu33295
nu bag mana-n foc dar stiam ca (de obicei) e DOT4. DOT3 parca mergea la Dacia

"DOT3 is the basic brake fluid. DOT 4 is a higher standard and both of these fluids absorb water - they are hydroscopic but DOT4 fluid contains additives which prevent water affecting the fluids performance to the same degree. DOT 5 was originally formulated for silicone based brake fluid although there is now a new DOT5.1 standard for glycol based fluid which has some of the desirable properties of silicone fluids. Both types - glycol based and silicone have different pros and cons though."
Diferenta e printre altele si punctul de 'fiebere' care la DOT3 e mai jos decat la DOT4. vezi mai multe aici : http://www.h-e-l.co.uk/HEL_Performance_Mot..._Doctor_FAQ.htm
In alta ordine de idei, vezi in manual desi continui sa cred ca ai nevoie de DOT4
dan50382
In manualul de reparatii scrieca se utilizeaza DOT 4 conform MVSS 116 .
Eu ma refeream la producatorul lichidului.
mirela93061
eu zic sa stai linistit cu aerisirea din pedala si dind drumul la aerisitoare.am si eu problema asta si trebuie facuta in service neaparat,fiindca e o instalatie cu un cilindru in care se pune lichidul ,apoi se baga aer sub presiune pina cind se inlocuieste tot lichidul,printr-o legatura etansa facuta in locul busonului de la rezervorul pompei de frina,oricum e ceva mai ''dichisita ''treaba,iti spun sigurfiindca m-am interesat si costa in jur de 60 -70ron la un service din reteaua vw.
Alex72641
Du-te la service. O s ate coste in jur de 130 cu tot cu lichid. In banii astia intra si testarea pe bancul de frana. Dupa cum spunea si Mirela, nu o sa scoti tot aerul din instalatie cu metode empirice niciodata. Cilindrul care extrage lichidul si-l introduce pe partea cealalta tocmai asta face: nu permite aerului sa intre. Aerul duce la oxidarea in timp a instalatiei.

Bafta
malin34426
daca ai ASR sau ESP , este necesara purjarea (aerisirea) cu ajutorul testerului pentru a deschide valvele de control presiune ale sistemului, altfel randamentul operatiei este f. mic.
dan50382
Va multumesc pt sfaturi. Orcum mergeam la service. Sunt programat vineri. Eu intrebam de producatorul lichidului de frina. La service au spus ca pun DOT 4 LUCAS. Este bun?
Adrian90853
Pune-i lichid de frana Bosch
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.