Help - Search - Members - Calendar
Full Version: sa cumpar avensis de 1,6-de 1,8 sau corolla?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
cristian98736
salutare pt. toti forumistii si fanii toyota. vreau sa va spun ca de citeva luni mi s-a pus pata sa-mi vind masina pe care o am doar de un an , care si asta a fost noua (marca nu conteaza ) si sa-mi achizitionez o toyota.Pt. asta am si eu citeva intrebari si nelamuriri pt detinatorii de toyote.
1-merita sa cumpar o masina toyota--sau nu?
2-sa-mi iau avensis sau corola?
3-avensis de 1,6 sau avensis de 1,8
4-sunt persoane care mi-au spus ca motorul de 1,6 este prea mic pt. caroseria lui avensis si nu se comporta chiar asa bine. este adevarat?
5-m-ar multumi avensis de 1,6 sau trebuie sa ma indrept spre 1,8
6-sa aleg avensisul acum sau sa astept noua corola
7-avensisul este destul de spatioasa pt un tip de 2 metrii?
cam asta a fost. astept cu nerabdare raspunsuri de la voi cu precizari si sper sa intru cit mai repede in grupul posesorilor de toyota din craiova.oricum sunt multi mai multi posesor de toyota decit va asteptati voi.numai eu am 4 prieteni care au toyota.aa si uitasem---o revizie si consumabilele pt un avensis la cit ma duc?
_Constantin_
Salutare cristiane, bine ai venit pe forum. In primul rand esti primit in clubul nostru cu sau fara Toyota, nu vrem sa fie ceva exclusivist, nu un fan club ci mai mult un grup de oameni cu o pasiune comuna... masinile.

O sa incerc sa-ti raspund punctual la intrebari incercand sa fiu cat pot de subiectiv, eu am 1,6 avensis, Legioanru ( bun prieten cu mine) are 1.8 deci merg des cu amandoua.

1. Normal ca merita sa iei Toyota, e o marca serioasa care se bucura de pareri bune peste tot in lume fiind de ani de zile pe locul 1 in topurile de calitate si satisfactie a clientului JD Power, etc.
2. Daca ai 2m mai bine iei avensis, in corolla scaunul va sta mai in spate si deci nu va mai putea sta nimeni in spatele tau.
3. 1.6 nu e deloc mic pt caroseria asta, ca exemplu noi avem 110 cp si 1260 kg iar o octavia II 1.6 mpi are 102 cp si 1400 kg deci ... Motorul de 1.8 insa e foarte reusit si avantajul de putere este notabil, se simte si in mers domol si in mers sportiv. Daca ai banii merita facut efortul pana la 1.8, daca nu ... 1.6 isi face treaba onorabil. In plus la 1.8 vei primi jante, TRC si VSC.
5. Defineste multumi? Daca masina actuala are 200 cp normal ca vei vrea o masina mai puternica, in orice caz iti garantez... 1.6 vvti e unul din cele mai reusite motoare de capacitatea asta iar cel de 1.8 e depasit poate doar de 1.8 de pe Honda Civic, sunt motoare de turatie, puterea vine undeva sus dupa 3500 rpm. Concluzia este... daca nu sunt o problema cei aprox 2000 euro mergi pe cel de 1.8, daca nu nici cel de 1.6 nu te va dezamagi.
6. Pentru noi toti toyotistii noua corolla este o dezamagire, ca preturi, ca motorizari, ca dotari si materiale. Avensis e mai stabila, mai spatioasa, mai eleganta.
7. Ca spatiu... eu am 1.84 si Legionaru e mai inalt ca mine si in spatele nostru poate sta fara probleme inca un adult de talia noastra deci... da spatiu este destul.
8. O revizie normala, schimb ulei, filtre nu depaseste in mod normal 3.5-4.5 milioane. Distributie nu se schimba, deci pe parcurs se vor schimba placutele care costa aprox 6 mil fata+spate( daca le cumperi din service, dar poti sa le iei la 3-4 mil daca le iei din magazin si le montezi), bujiile au intervale mari de schimbare, la fel si filtrul de benzina. Intretinerea e foarte ieftina iar serviceul e foarte flexibil la nevoile clientului.

Ai fost deja la showroom? Pot sa-ti recomand pe cineva? Te rog da-mi MP sa-ti dau niste detalii. Numai bine. beer.gif
guerilla
QUOTE(_Constantin_)
2. Daca ai 2m mai bine iei avensis, in corolla scaunul va sta mai in spate si deci nu va mai putea sta nimeni in spatele tau.

incorect. se sta bine si in corolla. totul e sa nu dai scaunul la maxim in spate. volanul este reglabil ca si la avensis.

QUOTE(_Constantin_)
5. [..]sunt motoare de turatie, puterea vine undeva sus dupa 3500 rpm.

poate vrei sa zici peste 6000rpm smile.gif

QUOTE(_Constantin_)
6. Pentru noi toti toyotistii noua corolla este o dezamagire, ca preturi, ca motorizari, ca dotari si materiale. Avensis e mai stabila, mai spatioasa, mai eleganta.

corect biggrin.gif
M A R I A N
Bine ai venit printre noi!
In ceea ce priveste punctele 6 si 8, eu am de facut unele obiectii.Cred ca (virgula) Constantin a dorit sa spuna ca pentru cei cu Avensis noua Corolla Sedan este o dezamagire.Pentru mine (am o Yaris model nou dar conduc frecvent si o Corolla hatch 1.4) noua Corolla Sedan e o masina foarte corecta d.p.d.v. al pretului si al dotarilor.De ex., la 18648 ddp ai varianta full (sol) cu 9 airbaguri, ABS, EBD, BA si VSC (ESP) dar si cruise controll si senzori de lumina, de ploaie etc.+un motor pe benzina care pare a fi revolutionar (1.6 dual vvti si 124cp)
Avensis mai stabila? La noul Sedan garda la sol e mai mica si suspensia intarita, asa incat nu vad de ce Avensisul e mai stabil.Sedanul e mai scurt cu 9 cm, deci diferente prea mari intre ele nu sunt.
Cat priveste spatiul, se pare ca doar pe locurile din spate se sta mai bine in Avensis.
Mai eleganta Avensis?Dupa parerea mea, lookul ei e la fel de batranesc cu vechea generatie Corolla hatch si Sedan.Pentru mine noul Sedan aduce mult cu Lexus si Accord sau Civic Sedan.
Revizii in valoare de 3,5-4,5 milioane cu uleiu si filtrele scimbate??? Vezi ca e un topic special pentru revizii unde vei afla ca eu am platit la Toyo Motors Center Bucuresti peste 6 milioane la revizia de 15000 km cu ulei, filtru de ulei, de aer si polen schimbate. Solutia este, asa cum spunea si Constantin, sa-ti schimbi doar uleiul si filtrul de ulei la ei si restul pieselor ti le cumperi tu si le schimbi in alte parti.
Cu celelalte puncte sunt de acord.
Legionaru'
Cristian mergi pe 1.8 VVT-i.
Dar de 2.0 VVT-i ce zici?Nu te coafeaza? biggrin.gif
_Constantin_
Marian... nu stiu ce sa zic.. mie Avensis mi-se pare eleganta fata de corolla si fata de toate masinile din calsa lui avensis. Aste e o chestie de gust si ca de obicei nu se discuta.

Referitor la revizii... stiu cat ai platit, urmaresc foarte atent orice se scrie aici la toyota, dar la noi la craiova atat costa, ulei+filtru ulei+filtru aer =3.5 milioane. Filtrul de polen dupa cum am mai recomandat se poate cumpara si de la magazin si sa-l pui singur, dureaza 3 min si scutesti cel putin 1 milion. Totodata la noi daca dureaza 1 ora, atat iti cer, chiar daca scrie ca o revizie standard dureaza 2 ore, asa sunt baietii nostri, foarte corecti.

Vorbesti despre sedan de parca ai avea masina de 2 ani, e masina de clasa compacta, oricat ar fi lucrat japonezii nu sunt idioti sa se concureze singuri, nimeni de aici din cate stiu nu a mers cu masina sau cel putin nu a declarat astfel, in afara de Clauss si el am eu o banuiala ca e dealer, altfel nu avea cum sa mearga cu ea asa devreme.

Avensis 2007 este un model matur tehnic, la care s-au revizuit majoritatea problemelor aparute de-al lungul celor 3 ani, Corolla e un model nou care poate suferi de bolile copilariei. Pana la urma asta e diferenta intre noi( oameni informati) si nea Ghita din deal, e riscant sa cumperi un model la inceputul vietii din cel putin 2 motive: risti sa ai probleme si sa invete mecanicii pe masina ta, nu beneficiezi de nici un avantaj.

Eu in privinta 1.6 124cp ma abtin pana nu merg cu el, am mai avut pareri despre motoare care pe hartie par super dar in viata reala sunt greu "digerabile" si invers.

In concluzie, orice argumente ar aduce cineva, in momentul de fata pentru un om care cauta o masina de familie, japoneza, fara taxe, la 20.000 ddp cea mai inteleapta alegere e Avensis 1.8 Luna. E cel mai bun compromis intre sportivitate, confort, design si fiabilitate.

Inca o chestie ... look batranesc... normal ca nu arata ca Yaris, nici nu mi-as dori, Yaris e masina clasa mica si trebuie sa aiba caracteristici care sa atraga mai mult femeile si tinerii, deci sa fie un model de design, iar faptul ca noul Auris seamana cu Yaris ma dezamageste, ii lipseste sportivitatea. O berlina de clasa medie se adrseaza barbatului peste 30 ani sau repului care e nevoit sa faca multi km pe autostrada in conditii bune si care vrea sa beneficieze de o imagine rezervata. Eu nu vreau sa merg pe strada si sa atrag privirile adolescentelor si pustilor, am trecut de faza aia, vreau confort si liniste la volan. Si cand vine vorba de asa ceva Avensis straluceste, mai puternic decat Corolla.
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
1. Normal ca merita sa iei Toyota, e o marca serioasa care se bucura de pareri bune peste tot in lume fiind de ani de zile pe locul 1 in topurile de calitate si satisfactie a clientului JD Power, etc.

adevarat smile.gif
QUOTE(_Constantin_)
2. Daca ai 2m mai bine iei avensis, in corolla scaunul va sta mai in spate si deci nu va mai putea sta nimeni in spatele tau.

Este adevarat ca avensisul este mai spatios decat actuala generatie corolla in schimb nu cred ca este vre-o diferenta notabila fata de varianta noua unde diferenta este de doar 9cm si unde sustin cei de la toyota s-a lucrat mult la spatiul interior.
QUOTE(_Constantin_)
3. 1.6 nu e deloc mic pt caroseria asta, ca exemplu noi avem 110 cp si 1260 kg iar o octavia II 1.6 mpi are 102 cp si 1400 kg deci ... Motorul de 1.8 insa e foarte reusit si avantajul de putere este notabil, se simte si in mers domol si in mers sportiv. Daca ai banii merita facut efortul pana la 1.8, daca nu ... 1.6 isi face treaba onorabil. In plus la 1.8 vei primi jante, TRC si VSC.

Subscriu ... daca vrei avensis si iti permite bugetul mergi pe motorizarea de 1.8, este un motor foarte reusit si in plus o sa beneficiezi si de TRC, VSC

QUOTE(_Constantin_)
6. Pentru noi toti toyotistii noua corolla este o dezamagire, ca preturi, ca motorizari, ca dotari si materiale. Avensis e mai stabila, mai spatioasa, mai eleganta.

smile.gif care noi toti toyotistii ? smile.gif Constantin cred ca aici ai exagerat putin smile.gif, pentru mine care vin de pe corolla 1.6 dupa 4 ani modelul nou este cu certitudine din punct de vedere tehnic un salt inainte si o sa amintesc numai cateva: spatiu interior mult marit (nici in actuala corolla nu am dus niciodata lipsa de spatiu si toti care se urcau in ea exclamau ceva de genul wauu ... de afara pare mica, nu credeam ca este asa spatioasa la interior smile.gif ) design interior mult mai ergonomic cu mai multe spatii de depozitare gandite mai bine, plansa de bord mai high tech smile.gif , izolare fonica f buna (daca o sa urmariti declaratiile celor de la toyota o sa vedeti ca s-a lucrat foarte mult la izolarea fonica a habitaclului si se afirma ca aceasta izolare fonica rivalizeaza si chiar depaseste modele din clasa superioara ... asta ramane de vazut smile.gif ), noul si laudatul motor 1,6 dual vvti (iarasi ramane de confirmat la drive test), suspensii noi, stabilitate mai buna, posibilitatea de a opta pentru TRC, VSC, cruise control ... 9 airbaguri, design oarecum mai sportiv la exterior, transmisie MultiMode pentru cine isi doreste acest lucru ..... deci in concluzie o multime de lucruri noi si interesante

QUOTE(_Constantin_)
confort si liniste la volan. Si cand vine vorba de asa ceva Avensis straluceste, mai puternic decat Corolla.

N-as spune smile.gif vezi ce se prezinta in comunicatele toyota despre izolarea fonica a noii corolla unde s-a lucrat foarte mult, nu m-ar mira daca depaseste actuala generatie de avensis .... iar despre confort iarsi nu as fi asa categoric, am vazut pe acest foarum foarte multi posesori de avensis care se plangeau de confortul nesatisfacator oferit la drum lung ... scaunele foarte incomode, eu in corolla nu am simtit niciodata acest lucru

A nu se crede ca sustin superioritatea corollei fata de Avensis, sunt doua masini din clase diferite, Avensisul dupa mine are mai multa distinctie si cu siguranta materialele folosite si finisarea sunt mai bune fata de corolla
_Constantin_
Dane, sa nu crezi ca mie corolla actuala nu imi place dar ma asteptam la mult mai mult, avand in vedere lunga traditie, modeulul anterior, ca al tau HB era foarte interesant, cu multe unghiuri sportive, actuala generatie e un Yaris marit si asta nu mai e cool.

E foarte posibil ca noua Corolla sa fie peste Avensis desi ma indoiesc, numai timpul si multe multe teste ma vor convinge. Pe mine vechea generatie m-a impresionat la drive-test, 1.6, mai sprinten decat a mea si parca mai "legat", a se intelege compact. Era o reteta buna, care daca era imbunatatita cu inca cel putin 2 motoare si 2 variante era perfecta. Adica are loc 2.2 D-CAT dar un 2.0 vvti nu au putut sa puna? 126 cp e limita superioara de putere? Da-o naiba ca o depaseste orice compacta cu al doilea motor din lista, asta e problema.

O fi bine aintifonata dar nu avem cum sa recomandam cuiva o masina pe care nu am condus-o, sunt de acord ca au lucrat mult la ea dar pana in prezent revistele auto prestigioase nu vad nimic spectaculos, nu o lauda excesiv la vreun capitol si eu raman sceptic pana nu merg cu ea.
Dan52141
Categoric masina trebuie vazuta si simtita smile.gif, referitor la motorizari hmmm ... nu stiu ce sa spun, pe sedanul meu actual 1,6 vvti cum am spus isi face treaba super bine, nu am simtit niciodata lipsa de "sportivitate", ma astept ca motorul nou de 1.6 sa aiba mai multa vana ... acum hai sa fim seriosi o performanta de 10.4s pentru 0-100km/h este chiar ok si oricum nu faci liniute zilnic intre doua semafoare, oricum indiferent ce masina o sa ai se va gasi cu siguranta unul care sa aiba ceva si mai grozav decat tine.
Cam toate modelele din clasa asta compacta au oarecum aceleasi performante, trebuie sa ne cunoastem masina sa stim ce si cum putem scoate de la ea.
Daca ajungi la o anumita varsta si intelepciune smile.gif nu te mai gandesti sa faci liniute te gandesti mai mult la confort si facilitati gen TRC, VSC, cruise control ... si spun asta doar in nume propriu smile.gif
Pe mine unul motorul de 1,6 de pe corolla ma multumeste pe deplin, ofera un compromis destul de bun intre caracteristici tehnice si cost.
A nu se intelege ca daca ar fi in oferta si un 1.8 dual vvti nu as opta pentru el smile.gif dar repet la ce se ofera 1,6 este un compromis foarte bun.
_Constantin_
QUOTE
Cam toate modelele din clasa asta compacta au oarecum aceleasi performante, trebuie sa ne cunoastem masina sa stim ce si cum putem scoate de la ea.


Eu nu sunt de acord aici. Toate compactele ofera un motor pe benzina pese 150cp, tot grupul VAG, toate frnatuzoaicele, inclusiv Civic si Mazada 3. Numai corolla considera ca 126 cp sunt arhisuficienti.

Pe mine nu ma intereseaza cat de repede ajung de la 0 la 100 kmh ci de la 50-150 si pentru asta ai nevoie de mai multi cp si mai mult cuplu. Cum ramane cu varianta dopata corolla T sport... banala la infatisare cu un motor excelent care s-a vandut foarte prost in comparatie cu concurenta.

E atat de greu sa urmeze tendintele actuale? Toti ne dorim o vers super-sport a masinii noastre de la Aygo la Avensis. E atat de mare deranjul sa puna un motor de 200-250 cp pe Avensis , sa-i puna 4x4 si sa-i umfle putin aripile, scaune rosii si pedalier de aluminiu, o pereche de jante de 18 si ai o masina de 30.000 euro care sa se poata bate de la egal cu Passat R36, ST220, MPS, Acord 2.4 samd. Nu poti sa pretinzi numarul 1 mondial cand cel mai puternic model al tau are 126 cp, in clasa compacta si 177 in clasa medie si unde mai pui ca e si diesel.
vio
_Constantin_ a fost si Corolla Sport nu TS( asta a fost decat in 3 ) in 5 ushi dar daca nu sa vandut... ce vrei acum ... de ce sa si ia romanu Corolla de 192 cand isi ia Sear sau VW sau alte dinastea si era la un pretz bun 20 -21 mii euro ... in afara sa vandut bine la noi nu prea Oricum cand iti iei o Toyota indiferent de ce mashina este ti - ai luat o mashina buna per total . nu numai motor sau numai interior sau exterior ... totushi sunt cei mai fiabili din lume ..... si in germania la tzara automobil Corolla conducea si la vanzari si la fiabilitate in top la compacte, asta zice ceva totushi
guerilla
QUOTE(vio70407)
si in germania la tzara automobil Corolla conducea si la vanzari si la fiabilitate in top la compacte, asta zice ceva totushi


hai sa nu parasim incinta, da? smile.gif n-a condus corolla la vanzari in europa vreodata!
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE
Cam toate modelele din clasa asta compacta au oarecum aceleasi performante, trebuie sa ne cunoastem masina sa stim ce si cum putem scoate de la ea.


Eu nu sunt de acord aici. Toate compactele ofera un motor pe benzina pese 150cp, tot grupul VAG, toate frnatuzoaicele, inclusiv Civic si Mazada 3. Numai corolla considera ca 126 cp sunt arhisuficienti.

Pe mine nu ma intereseaza cat de repede ajung de la 0 la 100 kmh ci de la 50-150 si pentru asta ai nevoie de mai multi cp si mai mult cuplu. Cum ramane cu varianta dopata corolla T sport... banala la infatisare cu un motor excelent care s-a vandut foarte prost in comparatie cu concurenta.

E atat de greu sa urmeze tendintele actuale? Toti ne dorim o vers super-sport a masinii noastre de la Aygo la Avensis. E atat de mare deranjul sa puna un motor de 200-250 cp pe Avensis , sa-i puna 4x4 si sa-i umfle putin aripile, scaune rosii si pedalier de aluminiu, o pereche de jante de 18 si ai o masina de 30.000 euro care sa se poata bate de la egal cu Passat R36, ST220, MPS, Acord 2.4 samd. Nu poti sa pretinzi numarul 1 mondial cand cel mai puternic model al tau are 126 cp, in clasa compacta si 177 in clasa medie si unde mai pui ca e si diesel.


Este adevarat am cam exagerat spunand ca toate modelele au aceleasi performante dar ma refeream la viata de zi cu zi, real life ... si eu si unul cu Passat R36 stam la aceiasi coada la semafor ... si el face tot o ora din militari pana in piata victoriei cand pleaca dimineata la serviciu ... Buc - Predeal tot o ora si ceva face, poate ajunge cu 10 min mai devreme,pana la urma este vorba de viteza de deplasare, si eu pot sa merg cu 160 destul de safe cu actuala corolla, ce-o sa faca o sa mearga el cu 180 blush.gif pe soselelel patriei ... este adevarat ca ai o anumita satisfactie stiind ca ai la indemana o putere mai mare si poti sa te bucuri de ea daca te enerveaza vre-unul smile.gif dar alfel eu m-am linistit cu chestiile astea, important este sa am un anumit confort (atat cat imi permite bugetul) si un motor care sa-si faca treaba (1,6 sau 1,8)

Totul depinde pana la urma de buget si compromisuri.
_Constantin_
Suntem de mult offtopic dar mai am ceva de zis si gata, revin la subiect.

E normal ca si Corolla merge cu 160 bine dar nu tot globul se invarte in jurul aglomeratiei din bucuresti sau rutei Buc-Predeal. Alea sunt cele mai aglomerate sosele din tara. La noi aici in provincie drumurile sunt goale sau foarte putin aglomerate si poti sa te bucuri de puterea unui motor mai mare chiar daca esti peste limiat legala de mult. In al doilea rand, as intelege daca nu s-ar vinde asa ceva in Romania dar nici in restul europei nu se vinde si acolo sunt locuri destule unde poti merge repede.

In teorie Aygo e arhisuficenta pentru ca atinge si mentine fara probleme viteza maxima legala oriunde in lume dar nu e de ajuns, nu? Eu nu am nevoie de 200 cai ca sa ma incur cand ma enerveaa cineva, sau cand ma loveste orgoliul ca a trecut un passat R36 pe langa mine, imi plac masinile si iubesc viteza, imi place sa accelerez si sa franez, sa abordez curbele una dupa alta cu sentimentul ca orice s-ar intampla... eu sunt in control. Asta e natura umana, cautam cu toata fiinta sa impingem limitele, chiar daca suna a advertising asta e realitatea.

Toyota e o marca suficienta, nu-i lipseste nimic dar nici nu are nimic in plus.
Legionaru'
QUOTE(_Constantin_)
Toyota e o marca suficienta, nu-i lipseste nimic dar nici nu are nimic in plus.


Are ceva in plus. Posesori cultivati , inteligenti si educati. :1:
Eu am mai sarit calul! :doh: no.gif
M A R I A N
Constantin, imi amintesc de alta discutie de-a noastra cand iti spuneam ca tare m-as duce sa fac reviziile la Budapesta, Viena sau Salonic, ca sa nu ma mai jecmaneasca astia cu preturile si tu ziceai ca nu ai face o asemenea distanta cu masina. Si atunci, pentru ce iti trebuie 200 CP la Avensis pe soselele patriei noastre? Pe cuvantul meu daca ma mai simteam in siguranta la 180 km/h cu Corolla pe Autostrada Soarelui! Cred ca daca chiar doreai un motor mai mare pe Avensis, ti-ai fi luat deja existentul 2.0 l? Insa tu ai ales 1.6. De ce cei mai multi dintre cei cu Avensis benzina au ales motorul de 1.8 si nu de 2l? (nu vorbim de fanii diesel aici) Pentru ca se potriveste cel mai bine cu masina si probabil ca produce cuplul si puterea optima pentru gabaritul, suspensiile, aerodinamica etc. acestei masini.
Inca ceva. Eu sunt absolut sigur ca Toyota nu (mai) doreste masini superluxoase sau supersportive la superpreturi. Pentru asta se pot alege Lexus/Honda/Subaru. Toyota nu vrea probabil sa iasa in evidenta cu asa ceva.
_Constantin_
Primul rand Toyota e in aceiasi clasa cu Honda si Subaru. Lexus e in clasa cu Acura( divizia de lux Honda) iar subaru din cate stiu nu are asa ceva si sincer sa-ti spun nu am mai intalnit pe cineva care sa spuna ca subaru e luxos... ma rog .. fiecare cu parerile lui.

Te-ai gandit ca poate nu am avut bani de 1.8 sau 2.0? Nu cred ca cineva daca are bani de 1.8 sau 2.0 alege 1.6 pentru ca e mai bun? blink.gif Iei ce e mai scump si mai puternic. In legatura cu Corolla... nu stiu la mine la 180 nu e chiar asa nesigur, sau cel putin eu nu-mi simt amenintata viata.

Vrei sa imi spui ca daca nu mergi in afara tarii nu ai ce face cu 200 cp in Romania? Pai atunci nu ai ce face cu 200 cai niciunde in lume, sunt oameni care considera 100 cp maximul accetabil, pentru mine 110 cat are avensis sau 127 sau 150 sunt insuficienti. Nu am spus niciodata ca nu as face o distanta asa lunga cu masina ci, nu as face >1000 km ca sa fac revizia, sunt lucruri total diferite.

Nu cred ca si-a luat cineva 1.8 chiar daca a avut bani de 2.0. Nu cred ca cineva isi ia modelul cel mai slab pentru ca, considera ca e suficient. Vreau sa vad pe cineva care intra la Toyota cu 23.000 euro si alege 1.8 sau 1.6 ca se potrivesc mai bine cu masina... hai sa fim seriosi... iei maximul de cat ai bani.
vio
plus ca se ia in calcul si consumul motorului si ce necesitatzi are omu , ca daca nu alearga sau nu vrea sport de ce sa dea cu banii asa decat ca sa aiba cai putere acolo degeaba ?? !!!
_Constantin_
Ca sa poata beneficia de piele si xenon si navi pe care nu le are decat la vers cu motoare mari. Asta ar fi un motiv. Hai sa fim seriosi.. intre 1.6, 1.8 si 2.0 sunt convins ca diferentele reale de consum sunt de maxim 1.5 L. La diesel diferenta intre 2.0 si 2.2 e si mai mica deci... poate unii sunt speriati de ideea de a avea un 2,0 benzina si de aici poate o mica reticenta dar adevarul este ca in viata de zi cu zi intre un 1.6 benzina si 2.0 pe avensis diferenta de consum e aproape insesizabila.
vio
ideea ciudata la toyota este ca motorul ala de 1,6 nu isi mai are rostul odata ce ala de 1,8 consuma si mai putin in orash si e si mai potent ....
M A R I A N
Care este diferenta de taxa intre modelul de 1.6 si la cel de 2.0? Dar la consumabile cum sta situatia?
Cineva spunea ca motorul de 1.4 turbo de vreo 150 cp (nu sunt sigur) de la VW este cea mai buna modalitate de "a frauda" statul! biggrin.gif
Eu nu mi-as lua motor mai mare de 150 cp in Romania!
M A R I A N
Care este diferenta de taxa intre modelul de 1.6 si la cel de 2.0? Dar la consumabile cum sta situatia?
Cineva spunea ca motorul de 1.4 turbo de vreo 150 cp (nu sunt sigur) de la VW este cea mai buna modalitate de "a frauda" statul! biggrin.gif
Eu nu mi-as lua motor mai mare de 150 cp in Romania!
_Constantin_
Consumabilele sunt aceleasi la toate modelele pe benzina, filtre, placute iar diferenta de impozit este de 2 clase. Adica 1.6 intra in categ pana in 1600 iar 2.0 in cea 1800-2000. Din ce am inteles de la drabisan impozitul e vreo 2-3 milioane deci o suma derizorie. 1.4 de la VW are 170 cp dar pana acum parerile sunt impartite, eu cred ca e un motor dopat care va avea grave probleme de fiabilitate in primii ani de viata. Vom vedea.
cristian98736
Va multumesc tuturor pentru sfaturile si explicatiile date . M-ati convins sa-mi achizitionez o toyota si mai mult ca sigur aceea va fi Avensis .Cred ca in zilele noare masina nu mai reprezinta un lux si un moft .Reprezinta o necesitate . Eu unul pun mare accent si pret pe siguranta, stabilitate si comfort .Nu sunt un vitezoman inrait deci nu caut masini super puternice .Alegerea intre 1.6 si 1,8 o voi face in momentul cind voi intra in sowroom si voi vedea ce bani am in buzunar biggrin.gif dar tind spre cea de 1,8. As mai avea o intrebare totusi pentru oltenii mei : in cit timp mi-a duc gagii masina?
P.S. PT.CONSTANTIN :Chiar as avea nevoie de o persoana de incredere la sowroom sa nu ma duc ca bula acolo si sa iau unul la nimereala---ti-as fi recunoscator pt. o persoana de contact.La inceputul lunii Apr. voi ajunge la Craiova si ma voi opri la TOYOTA .
_Constantin_
Cristian ma bucur ca ai les Toyota, masina de obicei daca e benzina vine mai repede, maxim 1 luna. Mie si la multi din craiova ne-a venit in 2 sapt +/- cateva zile. Un lucru frumos e ca nu-ti livreaza masina oricum... ci spalata si cu benzina in ea, inclusiv splatata in interior, cu presuri si cam tot ce ai nevoie sa pleci imediat la drum. Tot ei te pot ajuta cu asigurarea, adica sa o ai facuta inainte sa vina masina. Ce sa mai din punctul de vedere al oamenilor din showroom Craiova are o bila alba la mine, profesionisti si informati, plus ca nu incearca sa iti vare pe gat ceva daca nu vrei, te statuiesc prieteneste. arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.