Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Prius
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
Penca
Exista pe forum un posesor de Prius ?

Ma bate gindul sa trec pe un hibrid. Am vazut ca din 2007 vine si Camry in RO. Nu stiu daca va veni si cu modelul hibrid. Oricum, Priusul ma prinde si ca forma si ca specificatii tehnice.

Ma poate lumina cineva despre masina asta ?
S O R I N
In Pitesti sunt 2 vandute...una am vazut o recent,de cealalta mi a spus

dealerul.

Au si in shoroom prius.

Am facut si niste poze...
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
S O R I N
smile.gif
Legionaru'
O masina care constiuie un punct de plecare in cadrul tehnologiei hibride.

Ca o paralela, la o emisiune auto a fost prezentat un model Peugeot 207 sau 307 hibrid, dar ziceau cei de la Peugeot ca inca nu il lanseaza pe piata, mai asteapta pana cand si celelalte marci vor crea asa ceva.Nu inteleg de ce.
vio
oare smile.gif
Penca
Chiar ma intereseaza daca exista pe forum un posesor de Prius. Eu vreau sa-mi cumpar unul si ma intereseaza citeva parerei de "posesor"
guerilla
Penca, nu vreau sa fiu rautacios, da tu te-ai urcat in Prius?? blink.gif
venind de pe Avensis, va fi un downgrade la toate aspectele - confort, calitate materiale, etc. singurul upgrade va fi la pret biggrin.gif poate si la spatiu depozitare sa castigi ceva, dar pt banii pe care ii cer pe aceasta masina, eu nu cred sa se merite.
DAN
blush.gif biggrin.gif mai bine mergi pe un lexus hibrid...
_Constantin_
Yeeeeeee, a revenit guerilla. band.gif
Penca
QUOTE(guerilla)
Penca, nu vreau sa fiu rautacios, da tu te-ai urcat in Prius?? blink.gif
venind de pe Avensis, va fi un downgrade la toate aspectele - confort, calitate materiale, etc. singurul upgrade va fi la pret biggrin.gif poate si la spatiu depozitare sa castigi ceva, dar pt banii pe care ii cer pe aceasta masina, eu nu cred sa se merite.



Oameni buni. Eu locuiesc in Bucuresti.

A trebuit, la data respectiva sa-mi cumpar Avensis Combi. A trebuit este doar pentru Combi....

Nu mai pot rezista cu Combi in Bucuresti. Imi trebuie o masina mica, care sa ocupe putin spatiu in parcari. Si imi place ideea ca ajut, cu putin, la racirea Terrei.

Intr-adevar, este un downgrade. Mi-as fi luat Corolla dar nu au ceea ce-mi doresc foarte mult: automatic, piele, navigatie
Penca
QUOTE(guerilla)
Penca, nu vreau sa fiu rautacios, da tu te-ai urcat in Prius?? blink.gif
venind de pe Avensis, va fi un downgrade la toate aspectele - confort, calitate materiale, etc. singurul upgrade va fi la pret biggrin.gif poate si la spatiu depozitare sa castigi ceva, dar pt banii pe care ii cer pe aceasta masina, eu nu cred sa se merite.



Oameni buni. Eu locuiesc in Bucuresti.

A trebuit, la data respectiva sa-mi cumpar Avensis Combi. A trebuit este doar pentru Combi....

Nu mai pot rezista cu Combi in Bucuresti. Imi trebuie o masina mica, care sa ocupe putin spatiu in parcari. Si imi place ideea ca ajut, cu putin, la racirea Terrei.

Intr-adevar, este un downgrade. Mi-as fi luat Corolla dar nu au ceea ce-mi doresc foarte mult: automatic, piele, navigatie
Clauss92942
e tare hibridul...se conduce extrem de simplu si relaxant
M A R I A N
QUOTE(DAN)
blush.gif biggrin.gif mai bine mergi pe un lexus hibrid...


Care este si cat costa cel mai ieftin Lexus hibrid?
DAN
QUOTE(Marian67562)
QUOTE(DAN)
blush.gif biggrin.gif mai bine mergi pe un lexus hibrid...


Care este si cat costa cel mai ieftin Lexus hibrid?

GS450h~50.000 euro CIP
RX400h~67.000 DDP...
Cipp
[quote="Penca"][quote=guerilla]Si imi place ideea ca ajut, cu putin, la racirea Terrei.
[/quote]
La racirea Terrei nu ai cum sa mai contribui, poate cel mult la amanarea sfarsitului... Referitor la Peugeot hibrid vreau sa va anunt ca tehnlogia motoarelor hibrid este de multa vreme patentata insa mai marii Planetei au interzis cu desavarsire uzinarea lor fiindca mai au cate ceva de impartit in orientul mijlociu si inca nu s-au epuizat zacamintele de petrol din lume. Pai cat se castiga in ziua de azi din vanzarea combustibililor. Ca energie electrica are toata lumea, fara santaj, fara razboaie, fara "democratie militara" . Corect?
Clauss92942
de ce sa cumperi Lexus hibrid cand ai Prius la 23000 euro?
Pretul este sub un avensis si ai consum de 4,3 mixt, iar pt. oras e chiar cea mai buna alegere avand in vedere ca merge mai tot timpul pe electric
DAN
QUOTE(Clauss92942)
de ce sa cumperi Lexus hibrid cand ai Prius la 23000 euro?
Pretul este sub un avensis si ai consum de 4,3 mixt, iar pt. oras e chiar cea mai buna alegere avand in vedere ca merge mai tot timpul pe electric

Pentru ca Penca ar fi vrut ceva peste avensis,nu sub avensis ca si confort,finisaje....
Clauss92942
eeeeeeee.....atunci merita, bani sa ai
chevy
Imi pare rau ca va dezamagesc, dar Honda Civic Hybrid a fost declarata cea mai "verde" masina. Urmata de Prius.
Clauss92942
Noi nu o comparam cu alte hibride aparute ulterior...doar discutam despre Toyota Prius,...cum va evolua pe viitor Priusul, vom vedea...asteptam cea de-a treia generatie.
Prius are un pret corect de 23000...Honda hibrid nu stiu cat face...poate ne ajuti...
Clauss92942
aaaa ...stai ca nu e disponibila in Romania...scuze
zagado26
Acum e, 19.980 CIP si 23.776 DDP.
FAR EASTERN
QUOTE
Exista pe forum un posesor de Prius ?

Ma bate gindul sa trec pe un hibrid. Am vazut ca din 2007 vine si Camry in RO. Nu stiu daca va veni si cu modelul hibrid. Oricum, Priusul ma prinde si ca forma si ca specificatii tehnice.

Ma poate lumina cineva despre masina asta ?


Penca, te mai intereseaza informatiile?
22nst
da, da, da... eu sunt interesat de prius smile.gif
te rog, spune-mi cum este... cum te descurci cu el in viata de zi cu zi, cum este in oras (consum)
eu am facut un test drive cu prius smile.gif am ramas cu gandul la el... super masina smile.gif
vio
ia ca scrie Tudor
T u d o r
Si eu, sincer. M-ar interesa si Civic-ul Hybrid, dar nici pe forumul Honda nu sunt cine stie ce informatii despre model. Se pare ca romanul nu e mare amator de hibride. smile.gif

Vio, multumit de raspuns? tongue.gif Decat sa-i dau lui Tariceanu banii de campanie, prefer sa contribui la inverzirea planetei, na! biggrin.gif
22nst
eu zic prius biggrin.gif este mai performat decat civicul biggrin.gif
T u d o r
AM vszut si eu, e o diferente de vreo secunda pana la suta intre ele. Dar Civicul arata muuuult mai bine, Prius e cam urat. smile.gif La pret sunt cam la fel acum, inainte Prius era scump rau fata de Civic.
vio
nooooo .. marea dif intre ele este ca Priusu e hybris , iar civicu mai mult mashina normala .. te am vazut ca postezi Tudor de aia am scris smile.gif)
22nst
eee... nu e chiar asa... biggrin.gif

honda are motor de 1.3 de 95 cp la 6000 rpm si cuplu 123 nm la 4000 rpm
cel electric are 20 cp la 2000 rpm si 103 nm de la 0 la 1160 rpm
v max 185 km/h
si de la 0 la 100 km/h in 12.1 sec biggrin.gif
pret 23776 euro

toyo are motorul de 1.5 cu 78 cp la 5000 rpm si 115 nm la 4000
electricul are 68 cp de la 1200 la 1540 rpm si cuplu 400 nm de la 0 la 1200 rpm smile.gif super cuplu biggrin.gif
v max 170 km/h si 0 - 100 km/h in 10.9 sec tongue.gif
pretul 25500 euro

eu votez cu priusul !!!
T u d o r
Prius poate merge doar in mod electric, Civic merge cu amandoua de-odata. Diferenta de conceptie, dar nu cred ca are mare importanta asta. Nu am mers cu niciuna, n=am nici cea mai mica idee ce senzatie iti dau. MA gandesc totusi ca, din obisnuinta, ai prefera sa auzi un motor totusi... care sa nu faca precum un mixer. biggrin.gif
M A R I A N
QUOTE( T u d o r @ Jan 30 2008, 05:53 PM) *
Prius poate merge doar in mod electric, Civic merge cu amandoua de-odata. Diferenta de conceptie, dar nu cred ca are mare importanta asta. Nu am mers cu niciuna, n=am nici cea mai mica idee ce senzatie iti dau. MA gandesc totusi ca, din obisnuinta, ai prefera sa auzi un motor totusi... care sa nu faca precum un mixer. biggrin.gif


Tudor, stii cat de mult imi place Civicul Sedan dar aici te-as contrazice.

Ia fa matale un drum in Bucuresti, de exemplu din Drumul Taberei pana in Voluntari, la o ora de varf. Nu ti-ar conveni sa mergi numai electric atunci cand stai la 6-7 semafoare ca sa traversezi o amarata de intersectie?
Hoinar
QUOTE( T u d o r @ Jan 30 2008, 11:53 PM) *
Prius poate merge doar in mod electric, Civic merge cu amandoua de-odata. Diferenta de conceptie, dar nu cred ca are mare importanta asta. Nu am mers cu niciuna, n=am nici cea mai mica idee ce senzatie iti dau. MA gandesc totusi ca, din obisnuinta, ai prefera sa auzi un motor totusi... care sa nu faca precum un mixer. biggrin.gif


Din cate imi aduc aminte din pliante, Priusul porneste pe electric, si pana la o anumita viteza consuma doar bateriile, mai apoi intrand motorul pe benzina. La Civic parca era exact invers, porneste pe motorul pe benzina, si in momentele in care o turezi mai tare intra si motorul electric si da un surplus de putere.
Am un coleg de facultate cu un Civic hibrid, da' nu-l mai vad asa de des, ca s-a mutat cu serviciul in Bucuresti si nu ne mai vedem decat in sesiune, el era destul de multumit de masina (mai ales de faptul ca avea cutie automata ca il omora traficul de capitala smile.gif). Oricum o sa-l mai intreb pe el sa vad ce parere are despre masina, ca deja are vreo 2 luni cu ea.

ps: motorul de la prius chiar nu face ca un mixer tongue.gif....de fapt cand mergi la viteze mici ai impresia ca nu face nimic,atat e de silentios.
T u d o r
Sigur ca da, din punctul de vedere al economiei. smile.gif Pana la urma, alegerea trebuie sa fie facuta din toate punctele de vedere, asta incercam sa spun. Prius, la 2000 euro in plus, iti da si sistem audio JBL parca, si navi (useless la noi). Nu mai stiu de piele, dar ne lumineaza acusica Far Eastern. biggrin.gif

LE: respunsul e pentru Marian. smile.gif

Hoinare, pune mana pe telefon si pune-l sa scrie aici impresiile, ca unii "e" doritori de informatii. biggrin.gif
FAR EASTERN
Promit ca voi reveni cat de repede cu info. Acu e cam tarziu........ si scriu pe intuneric.......
Va propun ceva (asta pentru ca nu stiu cu ce sa incep):
Sa se faca o lista cu ce se doreste a se afla si voi incerca sa dau raspunsurile pe rand. Asta in masura in care le am, pentru ca masina o detin din 7 dec 07.
Read you. Pe maine.
DAN
QUOTE( T u d o r @ Jan 30 2008, 11:53 PM) *
Prius poate merge doar in mod electric, Civic merge cu amandoua de-odata. Diferenta de conceptie, dar nu cred ca are mare importanta asta. Nu am mers cu niciuna, n=am nici cea mai mica idee ce senzatie iti dau. MA gandesc totusi ca, din obisnuinta, ai prefera sa auzi un motor totusi... care sa nu faca precum un mixer. biggrin.gif

Este exact invers.....Civicul merge ori pe motorul termic, ori pe cel electri..pe cand Prius-ul poate merge fie pe cel termic, fie pe cel electric..fie pe amandoua...
FAR EASTERN
Dan are dreptate!
Ca sa lamurim acesta problema, voi incerca sa explic eu. Sper sa fie luat de bun ce va spun, daca tot conduc un Prius.
Pentru a porni masina, sunt posibile mai multe variante(de fapt doua), si ma refer aici la modelul global al masinii, si nu la cel disponibil in Ro. Deci, ori ai cheie cu Smart Start sau Keyless ori fara. In primul caz, daca este activa (poti opta pentru asta apasand un comutator), Doar apesi START cu cheia in buzunar. In cel de-al doilea introduci cheia in slot. Si acum, Trecand direct in statusul READY, sistemul hybrid este activat. Din momemtul acesta nu trebiue sa-ti mai faci griji despre: viteze, turatii, etc. Ceea ce se scrie prin presa si in discutiile libere neavizate este destul de departe de realitate. Nu exista o distanta fixa pe care s-o parcurgi numai cu motorul electric, asa cum nu exista un consum fix. Datele din fisa tehnica s-au obtinut in conditii ideale de utilizare, lucru valabil pentru orice vehicul. Totul depinde de numerosi factori (lucru care este precizat de nenumarate ori de Toyota in manualul utilizatorului), si anume: - conditiile de mediu, - stilul de condus, - relieful, - conditiile de trafic si starea cailor de rulare, - conditia motoarelor si statusul acumulatorilor, si cred ca mai sunt.
In consecinta, la start poti porni numai cu electric sau direct cu benzina, poti sa mergi si la 100km/h numai pe electric(daca conditiile o permit), Practi motoarele se completeaza sau functioneaza separat in functie de ce considera sistemul ca e nevoie.
Pe mine ma distreaza la culme reactia celor din jur cand dau cu spatele..... biggrin.gif Intodeauna mersul inapoi se va face pe electric pentru ca este mai eficient.

Sunt sigur ca nu am reusit sa explic tot asa cum sigur am scris si despre ce mai stiati.
Hai ca mai vorbim.
Dan52141
QUOTE(FAR EASTERN @ Jan 31 2008, 10:06 AM) *
Dan are dreptate!
Ca sa lamurim acesta problema, voi incerca sa explic eu. Sper sa fie luat de bun ce va spun, daca tot conduc un Prius.
Pentru a porni masina, sunt posibile mai multe variante(de fapt doua), si ma refer aici la modelul global al masinii, si nu la cel disponibil in Ro. Deci, ori ai cheie cu Smart Start sau Keyless ori fara. In primul caz, daca este activa (poti opta pentru asta apasand un comutator), Doar apesi START cu cheia in buzunar. In cel de-al doilea introduci cheia in slot. Si acum, Trecand direct in statusul READY, sistemul hybrid este activat. Din momemtul acesta nu trebiue sa-ti mai faci griji despre: viteze, turatii, etc. Ceea ce se scrie prin presa si in discutiile libere neavizate este destul de departe de realitate. Nu exista o distanta fixa pe care s-o parcurgi numai cu motorul electric, asa cum nu exista un consum fix. Datele din fisa tehnica s-au obtinut in conditii ideale de utilizare, lucru valabil pentru orice vehicul. Totul depinde de numerosi factori (lucru care este precizat de nenumarate ori de Toyota in manualul utilizatorului), si anume: - conditiile de mediu, - stilul de condus, - relieful, - conditiile de trafic si starea cailor de rulare, - conditia motoarelor si statusul acumulatorilor, si cred ca mai sunt.
In consecinta, la start poti porni numai cu electric sau direct cu benzina, poti sa mergi si la 100km/h numai pe electric(daca conditiile o permit), Practi motoarele se completeaza sau functioneaza separat in functie de ce considera sistemul ca e nevoie.
Pe mine ma distreaza la culme reactia celor din jur cand dau cu spatele..... biggrin.gif Intodeauna mersul inapoi se va face pe electric pentru ca este mai eficient.

Sunt sigur ca nu am reusit sa explic tot asa cum sigur am scris si despre ce mai stiati.
Hai ca mai vorbim.


Eu am mers de curand cu un taxi ... prius in stockholm si ce m-a frapat in primul rand este capacitatea de accelerare intre 40,50 si 120 km/h excelent.
Pe displayul de la bord arata permanent cum se face transferul de la electric la benzina si invers si de asemeni momentele in care se incarca bateria la franari, nu am observat nici o regula, in functie de conditiile de trafic mergea cand pe electric cand pe benzina. Spatiul interior mi s-a parut mare finisarile insa si materialele mai slabe calitativ.
T u d o r
Din ce stiu eu, Civic-ul hybrid nu merge doar cu electric sau doar cu benzina, ci mixt, tot timpul. Asta am incercat sa spun, nu m-ati inteles. Despre Prius asta am zis, ca poate merge in mod DOAR electric, atunci cand se poate. smile.gif Ceea ce e un avantaj in privinta poluarii, adica a reducerii poluarii. biggrin.gif

Ma intereseaza acceleratiile, vitezele "confortabile" de croaziera, consumul real (ca nici in ruptul capului nu cred aia 4,x%), cum nu cred nici la hdi-ul meu povestile despre consumul declarat de producator. biggrin.gif
Ma intereseaza reprizele in mod special, nu acceleratia de la 0 la suta, ca nu fac liniute. Ma intereseaza cum e interiorul, cat de ergonomic e, cum se aude instalatia audio, cat spatiu ai in spate, cat de mari sunt scaunele.
FAR EASTERN
QUOTE( T u d o r @ Jan 31 2008, 11:02 AM) *
Ma intereseaza acceleratiile, vitezele "confortabile" de croaziera, consumul real (ca nici in ruptul capului nu cred aia 4,x%), cum nu cred nici la hdi-ul meu povestile despre consumul declarat de producator. biggrin.gif
Ma intereseaza reprizele in mod special, nu acceleratia de la 0 la suta, ca nu fac liniute. Ma intereseaza cum e interiorul, cat de ergonomic e, cum se aude instalatia audio, cat spatiu ai in spate, cat de mari sunt scaunele.


OOOOOOOOk.
-Este recomandat ca vehiculul sa fie adus la viteza dorita cat mai repede, chiar daca consumul instant este mai mare, durata consumului fiind mai mica, e mai eficient. Din experienta va recomand sa incercati si voi stilul "pana" (s-ar pute sa-l fi lolost deja), adica apasarea pe pedala de acceleratie atat cat sa se mentina viteza constanta(asta daca nu aveti cruise control). Acceleratia este foarte buna atunci cand e nevoie si nu trebuie decat sa apesi pedala.
-Mai am pana sa testez si sa stabilesc cam care ar fi vitezele de croaziera. Oricum,se pare ca eficienta maxima se obtine in jurul vitezei de 95km/ora. Cred ca ma voi putea exprima mai exact dupa ce fac un an de testare/conducere, sa vad ce se intampla si in alte conditii de mediu.
-Consumul......ce sa zic. Am prins momentu cel mai nepotrivit sa-mi fac o idee. Adica sa ma obisnuiesc cu masina iarna. Deja se cunoaste o diferenta majora chiar de la al doilea plin de rezervor. Concret: cu primul rezervor am facut vreo 350 km cu un consum mediu de 11,5%(circulat in oras foarte mult si cu deplasari scurte, caz in care motorul nu ajunge la conditiile optime de functionare). In momentul de fata am facuti 395 km, 40 % din rezervor plin si o medie de 7,5%. Si e in scadere. De tinut cont faprul ca trebuie sa comparam cu un vehicul asemanator constructiv, si nu cu masina care consuma cel mai putin dintre toate.
-Interiorul este foarte confortabil, nu numai ca spatiu ci si din punct de vedere al perceperii mediului extern al masinii (antifonare, vizibilitate,etc.). Chiar si finisajele din varianta de echipare de baza sunt foarte bune. Spatiu este mai mult decat suficient pentru 5 persoane adulte(pe scaune, in inaltime si la picioare). Instrumentele sint foarte accesibile, mai ales datorita comenzilor de pe volan. Sistemul audio poate fi Toyota(6 boxe) sau JBL(9 boxe, asa am eu), care se aude foarte bine. Spatiu in portbagaj berechet, ca sa nu mai zic de posibilitatea rabatarii 06/40 a banchetelor.


T u d o r
Hmmm... 11,5% in Botosani? Adica un oras cu o circulatie cam ca la mine? ermm.gif Cel de 7.5 pare ok, mult mai aproape de posibila realitate si inca departe de cel specificat de constructor. Fiind rece, si drumuri scurte... e bine. Cred ca eu urc peste 10% in oras, dar vara scade semnificativ. Probabil si la tine va fi la fel.

Tinuta de drum cum e? Manevrabilitatea? Daca poti, te rog incearca sa compari cu ceva cunoscut. smile.gif

O sa caut si eu o Prius la vreun dealer prin Bucuresti, sa vad daca pot sa fac un test, dar informatiile tale sunt foarte binevenite.
FAR EASTERN
QUOTE( T u d o r @ Jan 31 2008, 12:32 PM) *
Hmmm... 11,5% in Botosani? Adica un oras cu o circulatie cam ca la mine? ermm.gif Cel de 7.5 pare ok, mult mai aproape de posibila realitate si inca departe de cel specificat de constructor. Fiind rece, si drumuri scurte... e bine. Cred ca eu urc peste 10% in oras, dar vara scade semnificativ. Probabil si la tine va fi la fel.

Tinuta de drum cum e? Manevrabilitatea? Daca poti, te rog incearca sa compari cu ceva cunoscut. smile.gif

O sa caut si eu o Prius la vreun dealer prin Bucuresti, sa vad daca pot sa fac un test, dar informatiile tale sunt foarte binevenite.


-Am precizat ca a fost si perioada de acomodare cu masina. Si crezi ca Botosaniul nu are potential? Va invit intro vizita la noi, sa vedeti cam cum e. La trafic se adauga si nenumaratele lucrari de reabilitare a drumurilor, etc. Nu vreau sa zic ca e un lucru bun da cred ca conducem sau cel outin suntem in top cu nr. de masini de lux pe cap de locuitor(masini care nu sunt conduse neaparat de oameni responsabili si/sau respectabili). Eu spun ca nu e de colo o diferenta deja de 4% la consum. Si cea mai buna apreciere a consumului unui vehicul este cel calculat pe "lifetime".
-La drum sta foate bine, cel putin din punctul meu de vedere. Cei de la TopGear au facut o comparatie cu Lotus Elisse, care e si pe YouTube. Dar fata de Logan, care are dimensiuni pe aproape, nu se compara. Sau cu Renault Megane Scenic. Design-ul este conceput special pentru ca toti coeficientii(drag, aerodinamicitate, stabilitate)sa se regaseasca in eficienta autovehiculului.
-Interesant e ca, afisarea informatiilor despre consum si monitorizarea energiilor, te face face sa-ti schimbi foarte mult stilul de a conduce. Singura solutie e sa inchizi dispay-ul. Sau sa nu te uiti la el, ceea ce e destul de greu, pentru ca, indiferent in ce sectiune ai fi(audio, climate, telephone, mai putin navigatie), dupa ceva timp se schimba in unul din cele doua: conum sau monitor energie.
vio
in Iashi e cel mai misto, te simti ca si cum ai fi un shoarec si sari din gaura in gaura intr-o roata de shvaitzer smile.gif)))
DAN
QUOTE(vio @ Jan 31 2008, 03:00 PM) *
in Iashi e cel mai misto, te simti ca si cum ai fi un shoarec si sari din gaura in gaura intr-o roata de shvaitzer smile.gif)))

Bine ca aveti voi mah drumuri bune in Bucale! whistling.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.