Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Intrebare consum logan Ambition 1.6
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Mihai98152
Am cumparat un Logan Ambition 1.6mpi in noiembrie 2006, SH, (masina este din octombrie 2005 si are 21.000 Km). Pana acum nu am iesit din oras cu ea, dar am constatat ca are un consum indicat de CB, de 10 - 10.7 in oras. Sunt sofer incepator nu merg cu viteza mai mare de 50km/h in oras, evit semafoarele, vi se pare un consum exagerat sau ma insel eu?
Pana acum am alimentat numai benzina E-fix. Imi recomandati sa folosesc alt tip de benzina( 98?).
As mai avea o intrebare: masina are garantie inca pana in aprilie a.c.; faptul ca s-a schimbat proprietarul are vreo importanta?
Pot sa merg mai devreme de 30.000km sa-i faca o verificare la Dacia Service? In momentul in care ma asez pe scaun se aude un scartait dar nu de la scaun pentru ca am verificat

Va multumesc :wave:
RUE
daca e 1,6 mpi si nu o ai de mult timp uneori consumul tine si de obisnuinta cu noua masina.
de ex mergand cu 50-60 prin oras in treapta 4 a am obs consumul era peste 9 (1,4 mpi).
mergand cu 3 a in acelasi regim a coborat sub 9. aici e o concluzie.
a 4 a e utila peste 60 kmh pt a aduce si economie si a nu forta motorul, sub aceasta viteza e bine in a 3 a.
alimentez numai 95 (petrom, omv, mol mai rar).
mai da ceva search pe forum si afla mai multe.

scartaitul, si eu aveam uneori sub mine asa ceva. cand stau la volanul loganului. apare si dispare.
Ionut-35
Nu stiu ce stil de condus ai, dar pentru oras trebuie sa ti seama de semafoare, mergersul in trepte mici de viteza cu motorul turat sau in trepte mari cu el subturat, aglomeratie etc. Incearca sa gasesti o plaja de turatii la care motorul sa se simta lejer, unde sa nu iti sara in cap ca-i prea turat si sa nu-ti dardaie ca-i subturat.