Help - Search - Members - Calendar
Full Version: a mai patit cineva?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2
octavian67510
...am incurcat-o cred ca de la benzina..sau e motorul prea sensibil...
..mi s-a aprins ledul galben care indica avarii la evacuare...
..ca simptome am un tremurici..pe care il simt cel mai bine cand tin mana pe schimbator
...am luat legatura cu un service..au zis ca..cunosc problema..e de la benzina..cica e un lot de motoare sensibile..pe care le afecteaza benzina proasta de la noi...si apare depunerea de calamina...
..ce solutii dau ei...sa imi schimbe in prima faza bujiile..pe banii mei..m-ar costa cam 120 ron...si daca mai persista ...sa desfaca chiuloasa si sa scoata calamina...
..cica acest procedeu(cu desfacerea chiuloasei)..nu mai creaza alte probleme ulterioare...
...a mai patit cineva?...ce ati face voi in locul meu....?..ati mai incerca faza cu bujiile sau direct cu chiuloasa...? bicycle.gif
Otto73
check engine se aprinde cand sunt si probleme cu partea electrica (vezi bujiile, etc)
Vezi daca-ti merg bujiile , le cureti sau le schimbi
chevy
Nu inteleg de ce sa le schimbi pe banii tai? Masina nu este in garantie? Ce vina ai tu?
Dan-399
Bujiile sunt consumabile - ca si filtrele, cauciucurile - etc.
octavian67510
...otto..pai asta mi-au spus in prima faza...ca sa schimb bujiile...deci e bine de incercat si asta...
...cu toate ca in carte..scrie ca acel bec se aprinde daca sunt probleme la evacuare si ca echipamente conexe legate de asha ceva
...e periculos daca merg prin orash cu ea asha..pana ajung la reprezentanta(reprezentanta cea mai aproape e la 60km) :minigun:
Eugen60134
Nu ai spus ce masina ai. Spune și care este stilul tău de mers, ce regim de turații folosești și eventual ce benzină pui.

Lasă-mă să ghicesc: ai un Chevrolet Kalos și mergi la turații mici, numai în oraș, pe drumuri foarte scurte (3-4km).

Pune-i un aditiv de curățat injectoare și du-te la drum întins la 3000-4000 rpm vreo 100 km. Când te întorci spune-ne ce ai rezolvat. S-ar putea ca până la service să ai surpriza că nu mai face.
chevy
Mai, de unde ati scos-o pasta cu turatii mici = probleme motor. Cu ce turatii sa mergi prin oras? Dupa 1500 de rpm masina accelereaza constant. Ca sa ajungi la 3000-4000 de turatii in oras trebuie sa mergi numai cu treapta intai sau a doua. Ca sa ajungi la 3000-4000 de turatii trebuie sa ai cam 150 km/h (vb. de Kalos 1.4 16V). Unde mergi 100 de km cu viteza asta? Eu merg intre 1500 si 2000 in oras si in 70.000 de km nu am avut astfel de probleme. Du-te frate peste aia din service si ia-te de ei. Este o problema tehnica si intra in garantie. Ce daca trebuiesc schimbate bujiile. Sa le suporte. Vezi ca a fost probleme cu un lot de Kalos din cauza supapelor.
octavian67510
...repet...s-a aprins beculetul galben...si masina are cateodata un tremurat...pe care il simt bine la schimbatorul de viteza...si care nu e permanent...dar ledul este aprins permanent...
...am sunat la service...si mi-au zis ca ei cunosc problema ca e de la benzina...si ca trebuie sa incerce prima varianta pe banii mei..schimb de bujii...daca nu reuseste sa dea jos chiulasa si sa curete de calamina...

...adevarul e ca daca ar fi de la benzina..nu tine de garantie...
..sau daca o iau pe alta parte sunt prea sensibile...parca ar fi diesel...sau benzina din romania e prea proasta...
..culmea e ca eu laudam efix 95 de la rompetrol..si tocmai cand am pus din aia mi s-a intamplat..cred ca era mai bine sa pun numai un anumit tip de benzina si sa nu o schimb mereu..eu puneam benzina doar de la luk , rompetrol si petrom...
.....am un aveo de 1.4...am facut 4000 km...si conduc 90%in orash si doar un drum lung in weeck-end.. bicycle.gif
chevy
Sa stii ca nu avem benzina proasta (motorina da). Eu merg numai cu Petrom (mai pun Mol sau OMV) in functie de plasamentul statiei. Insist sa te iei de ei. Cum adica isi dau ei cu parerea ca este de la benzina si ca trebuie sa suporti tu cheltuielile. Sa-ti dea scris asa ceva. Eu am avut mari probleme cu service-urile Chevrolet. Cat timp masina este in garantie cauta tot felul de motive sa ti-o repare pe banii tai. Nu se poate defecta asa repede din cauza benzinei. Du-te si iate cu ei de gat! Scrie in carnetul de service: GARANTIE 3 ANI sau 100.000 de km. Iar, Chevrolet isi asuma raspunderea. La ce service te duci?
Eugen60134
Exact problema pe care o are acum Octavian am avut-o și eu, și am vorbit despre asta câteva titluri mai jos, http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=10800. Numai că la mine îmi dădea urât în nas în timpul mersului. Când mi s-a aprins becul în bord, am dat telefon la service și mi-au spus că nu este nici o problemă dacă merg în continuare cu mașina. S-a rezolvat de la sine exact așa cum i-am recomandat lui Octavian: aditiv și talpă.

Nu este obligatoriu să mergi cu a 5-a la 4000 rpm. Du-te la service la Bacău, și până acolo mergi cu a 2-a sau a 3-a în localități și a 4-a în afară și ține-o mai turată, peste 3000 și nu e nevoie să mergi cu mai mult decât viteza legală.

Problema este aprig dezbătută pe forumul daewooclub, pe cca 70 de pagini de discuții. Octavian, ți-am trimis un PM cu adresa forumului ca să te lămurești.
octavian67510
eugene...din ce am citit la topicul tau...ai rezolvat doar problema cu lumina din bord...dar nu cu tremuratul masinii..sau cum ii zici..balbaiala...
...cu ce ma incanta pe mine ca se stinge becul dar masina sa aiba tremurici?
..adica eu sunt dispus sa iau un aditiv dar sa scap si de tremurat..
...ce aditiv sa cer ?
Eugen60134
La Spark-ul meu sunt două probleme. Una din naștere, care nu seamănă cu a ta și una dobândită, identică cu a ta, zic eu. Pe a doua am rezolvat-o cu aditiv, pe prima nu am rezolvat-o nici cu service. Dacă ai citit linkul trimis pe PM ai văzut că motoarele Chevrolet sunt predispuse să facă depuneri de calamină, iar soluția este mersul puțin mai turat, care mai degrabă face bine motorului decât dăunează. Acolo se recomandă să nu mergi sub 2000rpm și sunt mulți care preventiv o calcă din când în când. Sub 2000rpm motorul merge cam rece și permite depunerile. Peste 2000, la temperatură normală de regim, se produce o autocurățare a bujiilor și supapelor. Așa este Chevrolet. Mie îmi place să merg la turație mai mică, cu Hyundaiul așa merg și nu a avut niciodată vreo problemă și cu Sparkul mergeam la fel, dar de când am avut buba merg spre 3000 și în oraș și nu am mai avut probleme. Nici consumul nu a crescut.

La tine, CRED că este vorba de a doua problemă, cel mai bine este să o rezolvi fără service. Dacă nu se rezolvă cu aditiv, abia atunci te duci peste ei. Și nu-ți fie teamă, aditivul nu dăunează cu nimic motorului.
Eugen60134
QUOTE(Iulian74637)
Sa stii ca nu avem benzina proasta (motorina da). Eu merg numai cu Petrom


Petrom 95 e bună, dar să știi că este euro2, adică are de 10 ori mai mult sulf decât benzina euro4. Dacă pui Petrom pune măcar 99+ că este euro4.
Dan-399
Nu stiu daca cea de '95 e euro II - intr-adevar vad la ei pe site una "COR 95/500ppm" care este asa cum zici - dar ia verifica:

Carrera '95
http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...arrera%2095.pdf

Top Premium '99
http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...REMIUM%2099.pdf

Sulful? Aceeasi cantitate - nu mai puneti ce e mai scump ca nu v-ati luat ce e mai scump. ( parerea mea )

Iar daca va uitati aici http://www.molromania.ro/ro/produse/carbur...mpo_plus_95_98/ veti vedea ca 50ppm sulf este conform cu Euro4.
Eugen60134
Petrom 95 este euro2, am întrebat și la casă și mi-au confirmat. Carera este de la OMV, se vinde și la PetromV și este euro4.
octavian67510
...am mers mai turat fara sa pun aditiv...si s-a rezolvat de la sine...
..becul s-a stins..si culmea e ca acum merge ft bine..fara tremurat...si zboara..cum nu a mai mers nicidata..
....am folosit petrom 95...asta e benzina care mie mi-a placut cel mai mult...
...EUGEN[/b] ai condus banuiesc si aveo sau kalos...dar ai si hiunday...ne poti face o comparatie intre ele?...
...ce zici...e posibil sa se mai repete problema asta..daca merg turat?...
Eugen60134
Am Chevrolet Spark, nu am condus Kalos, sau Aveo și nu am cum să fac comparație Aveo/Accent. Cu Accentul merg cam subturat, dar nu se supără (și cu 1500, chiar și cu 1000rpm), dar dacă vreau să demarez, merg în deal sau mașina este grea, nu mai merg deloc subturat, dacă am nevoie de un demaraj mai tare ajung și în 4500rpm (rareori) după care revin la stilul de mers obișnuit.
La Spark, recomandările altora cu mersul mai turat le-am urmat și eu și sunt ok. Nu am mai avut probleme de atunci, deși mașina merge numai în oraș (mica bâlbâială din naștere i-a rămas, e defect de fabricație). Sub 50km/h nu mai merg cu a 4-a nici măcar la viteză constantă, ca regulă, am grijă să nu scad sub 2000rpm și mi-am învățat și soția să facă la fel, chiar dacă nu îi place.
A existat un lot de Kaloși cu probleme ale supapelor acum vreo 2 ani dar au rezolvat asta. Este foarte posibil să nu mai ai nici o problemă de acum înainte, dar tot îți recomand ca măcar de data asta să bagi un aditiv de curățat injectoare și să o calci la drum întins.
Să conduci mai turat nu înseamnă obligatoriu să conduci mai sportiv. Este foarte posibil ca mergând în jurul turației de 2500 să ai consum mai mic decât în jurul lui 1500 în oraș. Cei care au computer de bord remarcă asta la demaraje, iar diferența este mare. În plus, benefiezi de un plus mare de putere, cum ai remarcat.
octavian67510
...am computer de bord..dar mie nu-mi arata consumul acolo...
..deci pana la urmacum fac consumul?
..cica la alte masini arata consumul mediu..pe computer bicycle.gif
Eugen60134
Consumul se calculează între două plinuri. Recomand să faci ambele plinuri la exact aceeași pompă, cu mașina goală (fără bagaje, fără persoane).
1. Faci plinul până se oprește singură pompa și nu mai insiști.
2. Resetezi contorul de km și îl aduci la 0 (sau notezi nr. curent de km de pe bord).
3. Mergi un număr de km, recomand peste 200 ca să obții o eroare cât mai mică.
4 Faci din nou plinul la aceeași pomă, exact ca la 1.
5. Vezi câți K km ai mers de la ultimul plin, câtă B benzină ai pus la punctul 4 și faci calculul consumului mediu C=100*B/K.

De exemplu, dacă între cele două plinuri ai mers 328km și la al doilea plin ai pus 19,35L benzină, formula consumului este C=1935/328 care dă 5,9L/100km.
octavian67510
...ok..merci eugen..asta e metoda clasica...care o faceam oermanent..ma gandeam ca e vreo metoda cu ajutorul comp de bord..ca doar de aia e computer...dar vad ca americanii nu prea tin cont de asta...
..am intrat in petrom si am vazut o multime de produse americane pt curatat injectoarele..ba chiar si de marire a cifrei octanice...daca ai vreun produs sa-mi recomanzi iti multumesc anticipat...macar sa-i descrii culoarea la recipient..nici io nu am notat inca..dar stiu ca erau vreo 5 produse..aditivi... arigato.gif
Eugen60134
Injector cleaner am folosit și CASITE și MASTER și 2+2. Mi-e greu să spun că e vreunul mai bun ca altul. Octane Buster (Buzz) am folosit numai CASITE și diferența de putere se simte foarte plăcut, e ca un drog, nu mai vrei fără. Numai să nu pui mai mult de un flacon la un rezervor.
Otto73
ca sa fi sigur ca e o problema cu check engine scoti bornele bateriei si le pui inapoi in 5 minute si atunci sigur becul se stinge. Poate sa fie si o eroare a calculatorului. Daca apare si a doua oara dupa ce parcurgi un nr de km pana in 1000 atunci sigur ai ceva sitrebuie sa mergi la un diagnostic. :wave:
octavian67510
...dar s-a stins becul cand ...
octavian67510
...cand am repornit...nu in timpul mersului
b
octavian67510
...acum merge bien..numai ca obligatoriu tre sa-i pun un aditiv...si sa-i fac un consum....b
catalin99051
...am postat si la topicul aveo vs albea... problema cu becul galben din bord este de la supape si o sa se reaprinda pana cand o sa mergi service sa iti curete supapele . Recomdarea mea e sa stai pe capul lor sa le schimbe pentru ca e defect din fabricatie si nu inchid cum trebuie.Mai mult mie mi s-a stricat si supapa de gaze( EGR ) , aceiasi solutie - inlocuirea( nu pica in plasa lor, masina este in GARANTIE ).La fel am incercat sieu cu aditivi dar in afara de ceva putere in plus nu rezolvi nimic, totul e temporar(foloseam aditiv care marea cifra octanica cu 10 puncte).Am fost la service de nenumarate ori inainte de a schimba supapele cu aceiasi problema , becul aprins, tremura toata, nu tragea bine, iar cei de acolo "ce benzina bagati...aa...nu mai bagati de aia bagati de la 98 in sus".Dupa treaba cu supapele trebuie reglati foarte exact parametri din calculator( sa fie un mecanic care stie despre ce e vorba nu cum am intalnit eu prima dat "se-nvarte roata deci e ok").Sunt destul de exigent cu masina cu care merg zi de zi(e de la firma), dar acum pot sa spun ca sunt foarte multumit de ea - ca motor, ca mai sunt si alte bube( aveo berlina, 1.2 72 cp, fabr. mai 2006, acum 21000 km 80 % din ei in bucuresti)
octavian67510
.ma faci sa fiu disperat...asha e...a mai aparut odata..apoi am pus benzina buna..si aditiv..acum e ok
chiar i-am facut consumul la drum lung
..am mers apros 140 km..si a cionsumat 6,3 %...drumul piatra neamt vaslui...o dedia de am folosit AC doar 10% din drum...mers in orash doar piatra neamt,,,roman si vaslui..in rest drum intins....
florin55503
problemele voastre sunt de la mersul subturat. din cauza asta apare calamina pe injectore.schimbati pe la 3000 de rpm, nu la 2000
octavian67510
asha e...am inteles ca e de la mersul subturat..si in plus..de la plecatul cu masina rece dimineata...cum patesc io...
octavian67510
...vreau sa intreb daca pot pune jumate din solutia de curatat injectoarele..la o juma de rezervor?


..pe cutie spune sa pun toata solutia la 40-45 litri
catalin99051
o data ce desigilezi flaconul trebuie sa-l pui pe tot pt ca altfel isi pierde proprietatile, dar in schimb poti sa-l pui si la 30 l n-are nici o treaba.......in legatura cu mersul subturat nu are legatura cu supapele, poti sa schimbi numai in 1500 de ture n-are voie sa nu inchida bine supapele ...e defect din fabricatie...cum iti explici ca la mine dupa ce le-au schimbat merge excelent si asta in conditiile in care stilul de condus este acelesi....
octavian67510
...inca mi se mai aprinde becul de defectiuni la evacuare....de obicei cand plec de pe loc si nu e incalzit motorul..
..apoi ca sa dispara..imi trebuie 2 zile in sensul ca tre sa merg turat...
..credeti ca e si din setari?...din senzori electronici?..
catalin99051
nu mai sta pe ganduri...mergi la service si fa-ti supapele, dupa aceea trebuie reglati parametrii din calculator si mai vorbim dupa...eu am facut-o la radacini pe timisoara dar repet dupa mai multe drumuri si batai de cap cu multi mecanici de ocazie de la radacini
catalin99051
eu trebuie sa merg cu ea acum pt ca imi bat articulatiile de pe fata foarte tare si am doar 22000 km si presimt ca iar o sa-i bag in ... pe aia de la service
Eugen60134
Daca se aprinde sistematic becul în bord, eu zic să mergi repejor la service. Computerul memorează distanța parcursă din momentul în care s-a aprins becul iar service-ul ar putea să-ți facă surprize neplăcute cu garanția.
catalin99051
corect eugen
octavian67510
..naspa..nu prea am timp...
Eugen60134
Măcar mai resetează computerul să uite tot.
octavian67510
...CUM O FAC?
..PARCA ERA CEVA CU SCOATEREA BORNELOR...DAR NU MAI GASESC PE FORUM...
Eugen60134
Scoti borna minus pentru cateva minute, eventual lași o lumină pornită să descarce orice circuit ar putea rămâne încărcat.
octavian67510
...multumesc..
octavian67510
..am fost in vacanta asta de paste la service...cu problema mea...
..a rezolvat-o in 1h si jumate...stia problema...a zis ca e de la benzina...a folosit un spray la o anumita turatie si la o anumita temperatura..nu a scris nimik in caiet...nu mai am tremurici..nu se mai aprinde led galben...nu se mai opreste motorul cand e rece...acum pot zice ca merge ca inainte..a.dica bine...
...am facut un drum cu ea de 600km..dupa 150 km am facut iar consumul..cam 5,5%...iar dupa tot concediu a iesit cam 9%
ngz103477
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.

Ce ti-au recomandat cei de la service pentru a evita pe viitor astfel de probleme? Si cum au motivat faptul ca nu au consemnat nimic in documente ?
Cristi32424
QUOTE(octavian67510)
...am incurcat-o cred ca de la benzina..sau e motorul prea sensibil...
..mi s-a aprins ledul galben care indica avarii la evacuare...
..ca simptome am un tremurici..pe care il simt cel mai bine cand tin mana pe schimbator
...am luat legatura cu un service..au zis ca..cunosc problema..e de la benzina..cica e un lot de motoare sensibile..pe care le afecteaza benzina proasta de la noi...si apare depunerea de calamina...
..ce solutii dau ei...sa imi schimbe in prima faza bujiile..pe banii mei..m-ar costa cam 120 ron...si daca mai persista ...sa desfaca chiuloasa si sa scoata calamina...
..cica acest procedeu(cu desfacerea chiuloasei)..nu mai creaza alte probleme ulterioare...
...a mai patit cineva?...ce ati face voi in locul meu....?..ati mai incerca faza cu bujiile sau direct cu chiuloasa...? bicycle.gif


Daca pui benzina de la statii "renumite" (Petrom, Mol, Agip, LukOil, OMV) chestia cu "benzina proasta de la noi" e o tampenie... Nu am avut niciodata probleme cu benzina nici cand aveam Dacie si benzinariile erau mult mai primitive, acum 10 ani...
octavian67510
1. nu au motivat nimik
2. nu mi-au recomandat nimik..au zis ca e posibil sa mai faca probleme pe la 15 mii km..acum am 6mii
3.nici io nu am mai avut probleme cu benzina..la celelalte masini...
4.e singura masina care am avut-o cu computer de bord
.5. adevarul e ca ce nu mi s-a parut mie in regula fata de masina asta..e ca dimineta ..iarna..nu am lasat-o sa se incalzeasca...desi la alte masini...nu o faceam..dar am senszatia..ca asta ar fi vrut asha ceva...
sincer imi doresc o masina care ...sa nu vrea incalzita dimineata..cand e sub 0 grade...in acest sens...pot sa laud motorul de clio de pe supernova...
Eugen60134
Felicitări Octavian, și eu am băgat Sparkul în service cu aceeași problemă azi. Începuse să dea în nas de mă înnebunea.
ngz103477
Octavian, faptul ca cei de la service ti-au spus ca la 15000 km este posibil sa reapara problema nu mi se pare linistitor. De aceea mi s-ar parea foarte important sa putem trage o concluzie in ceea ce priveste cauza depunerilor de calamina pe supape.
Din cate am citit, principalele motive care pot genera un astfel de defect sunt:
- benzina de proasta calitate;
- mers subturat;
- un defect de fabricatie.
Tu care ai trait evenimentul ce parere ai ? Care crezi ca a fost cauza ?
Valeria87672
Buna seara baieti
Am mai intrat si eu pe forumul asta si am vazut noua problema pe care o dezbateti
Am un Aveo(4 usi) si acum cateva saptamani mi s-a aprins pe bord acelasi beculet galben(nabadaios bec din cate am citit de la voi)
Bineinteles ca primul instinct a fost de a-i suna pe cei de la service(culmea a 2-a zi la ora 8.30 m-au si programat..de mirat avand in vedere ca e in Bucuresti)
Cand am ajuns acolo si dupa inspectia lor raspunsul a fost urmatorul: becul s-a aprins pentru ca nu folosesc benzina corespunzatoare( ei mi-au recomandat 98 de la rompetrol, eu folosind pana atunci efix 95 tot de la rompetrol) si sa schimb vitezele pe la 2500 de turatii/min(eu schimbandu-le pana atunci cam pe la 2000-2200)
Am facut cum mi-au zis si pana acum vad ca nu au mai aparut probleme
Sper sa nici nu mai apara
ciao
octavian67510
...am mai zis...nu am lasat masina sa se incalzeasca...
..am pus benzina de 95 din mai multe locatii.
...subturare...

..cred ca valeriei o sa-i mai apara...asha am patit eu...chiar daca apoi am turat-o
daca vreti il pot suna pe inginer..sa-i cer detalii de ce mi-a zis ca o sa mai apara pe la 15000...
ngz103477
As dori foarte mult sa aflu o parere autorizata in privinta depunerilor de calamina, asa ca te-as ruga sa-l suni pe inginerul de la service.
Iti multumesc anticipat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.