Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Catalizator Octavia 1
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Mariacu
Am si eu o nelamurire cu privire la catalizatorul de pe Skoda. Ieri, venind spre Bucuresti dinspre Buzau, am ramas la un moment dat fara putere la masina, nu mai tragea deloc si nu puteam sa trec de 3,000 rpm. Ajuns la Bucuresti, mecanicul mi-a spus ca s-a spart catalizatorul si mi-a blocat evacuarea.

Acum, nu stiu ce sa fac, catalizatorul l-am schimbat acum 2 ani, dupa ce l-am spart si pe precedentul, si ma gandeam ca in loc sa dau cateva sute de euro pe altul si sa patesc la fel peste ceva timp, mai bine il scot de tot. Ceea ce nu stiu este ce se poate intampla, exceptand problema legata de ITP!? Poate sa afecteze mersul motorului sau calculatorul masinii?

Multumesc! beer.gif
Mariacu
S-a rezolvat, pana la urma l-am scos de tot, masina merge chiar mai bine fara el.

Puteti sa inchideti topicul.
eddie
Ai grija la ITP acum !
DORU
Valeriu, exista o alternativa la catalizatorul srock: unul rezistent si mai performant pe care il monteaza cei de la PILOT Tuning ! Costa rezonabil si iti aduce si un mic surplus de preformanta.
Mariacu
Multumesc Doru, am cautat si eu diverse inlocuitoare pentru catalizatorul stock, unele chiar rezonabile la pret, asa cum ai spus si tu, dar de cand l-am scos de tot masina si-a ameliorat foarte mult mersul. Inainte aveam probleme la ralanti, intrerupere de putere in mers, trosnituri si pocnituri in esapament, acum merge ca unsa! biggrin.gif M-am ingrozit cand am vazut catalizatorul, este ars, topit, rupt in zeci de bucati....nu stiu cum am putut merge cu el in halul asta....

Sincer, nu ma intereseaza un surplus de putere, vreau doar sa pot merge cu ea fara probleme.

Cu ITP-ul o rezolv....chiar luna viitoare sunt programat!
DORU
BAFTA LA ITP !!!

Daca esti deja la al doilea catalizator distrus, ceva e in nregula. Sau a fost doar ghinion sa le lovesti fizic pe amandoua ?!
Mariacu
Sa fie! biggrin.gif

Este al treilea catalizator distrus, ceva sigur este neinregula pentru ca stiu sigur ca nu le-am lovit. O sa incerc sa fac niste poze la ultimul, arata jalnic! Nici un mecanic nu i-a dat de cap, si decat sa continui sa arunc cu banii prefer sa merg fara.
Alexandru
QUOTE(Mariacu)
Am si eu o nelamurire cu privire la catalizatorul de pe Skoda. Ieri, venind spre Bucuresti dinspre Buzau, am ramas la un moment dat fara putere la masina, nu mai tragea deloc si nu puteam sa trec de 3,000 rpm. Ajuns la Bucuresti, mecanicul mi-a spus ca s-a spart catalizatorul si mi-a blocat evacuarea.

Acum, nu stiu ce sa fac, catalizatorul l-am schimbat acum 2 ani, dupa ce l-am spart si pe precedentul, si ma gandeam ca in loc sa dau cateva sute de euro pe altul si sa patesc la fel peste ceva timp, mai bine il scot de tot. Ceea ce nu stiu este ce se poate intampla, exceptand problema legata de ITP!? Poate sa afecteze mersul motorului sau calculatorul masinii?

Multumesc! beer.gif


Daca ai Diesel poti scoate catalizatorul fara probleme...va creste doar nivelul noxelor, dar motorul va trage mai bine pentru ca nu va mai intampina rezistenta pe evacuare.
La un motor pe benzina, daca scoti catalizatorul ar trebui sa "pacalesti" si calculatorul cu un asa-zis simulator de sonda lambda care sa dea o tensiune constanta de 0.4V...asta doar pentru functionarea corecta a motorului, pentru ca nivelul noxelor va creste oricum
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.