Ciprian97848
Jan 27 2007, 04:26 PM
Buna, am si eu urmatoarea problema.
Am un WV Polo din 2003 (2004), motor 1900 TDI, 101 Cp (pompe duze), 60 000 km.
Problema a aparut recent cand mi s-a aprins (la inceput cu intermitenta) la bord senzorul de la electro servo (un volanel galben).
Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca problema ar fi probabil oxidarea contactelor de la senzorul servo. Au desfacut si au curatat. La bord becul nu s-a aprins pe loc dar imediat problema a revenit. Pe testerul lor aparea senzorul servo ca fiind vinovat asa ca l-au schimbat. Dar problema nu s-a rezolvat.
Acum mi-au spus ca ar trebui sa inlocuiesc tot motorasul servo (cam la 800 euro). L-au dat jos pe acesta sa-l curete (credeau ca poate se rezolva problema) dar tot nici o rezolvare.
1. As dori sa stiu daca ar putea fi si alte cauze (alternator, vreo siguranta, etc) (ca sa nu patesc ca si cu senzorul - sa il cumpar si apoi sa vad ca ar fi altceva).
2. Pot circula cu masina asa macar o perioada pina cand se rezolva problema (volanul merge, dar parca un pic mai greu - dar nici foarte greu)? (cei de la service mi-au spus ca nu e nici o problema)
Multumesc anticipat tuturor celor care mi-ar putea oferi raspuns la aceste probleme!
nedelcu57566
Jan 27 2007, 09:40 PM
poate fi si de la alternator; a patit o problema asemanatoare cineva cu un opel 1,7dti, iar problema s-a remediat de la alternator!
Ciprian97848
Jan 28 2007, 05:52 PM
Multumesc ptr. raspuns. Am vazut si eu ca ar putea fi aceasta problema din topicurile afisate. Sper sa fie alternatorul pentru ca banuiesc ca as iesi mai ieftin. Nici nu mai stiu ce sa cred. Ma intreb totusi, daca au pus testerul pe ea, nu ar fi trebuit sa apara vreo eroare la alternator? Eu unul recunosc ca nu ma prea pricep, dar inclin sa cred ca poate fi si alternatorul pentru ca am observat si alte simptome. Radioul functioneaza dubios (butoanele merg altfel, trebuie sa-l pornesc eu, pe cand inainte pornea automat cand porneam masina), climatronicul merge si el aiurea (il dau pe treapta 3 si el se duce automat pe 4 sau coboara pe 2, pe 1, trece de unul singur pe auto), iar martorul din bord pentru servo se mai si stinge cateodata (daca ar fi motorasul servo ar trebui sa nu se stinga de loc, nu?). Ar putea fi bateria slaba? Sau alternatorul?
Ciprian97848
Jan 30 2007, 07:53 AM
Nici o idee? Nimic? :argue:
florian92589
Jan 30 2007, 09:18 AM
trebuiesc verificate in ordine:
- acumulatorul
- incarcarea
- alternatorul
- alti consumatori
daca totusi problema este de la pompa gasesti pompa cu maxim 450 eur
Pentru detalii 0744-512696
Ciprian97848
Jan 31 2007, 10:58 AM
Multumesc! ... :wave: poate mai am o sansa!
cat despre pompa... nu stiu daca e vorba de vreo pompa la servo electric (aici e vorba de un motoras electric - dar care e drept am inteles ca ar putea fi gasit si pe la vreo 600 euro)