Constantin49238
Jan 22 2007, 05:30 PM
Am o problema la busonul de la baie in sensul ca la un service romanesc (bineinteles) un "meserias" mi-a stricat filetul si acum curge. La ultimul schimb de ulei am pus niste banda de teflon : rezultatul: tot pica, dar nu asa de rau. Ma enerveaza sa merg cu el picurand, parca ar fi tot Dacie. Ce solutie as avea fara sa dau baia de ulei jos. As putea sa-l lipesc si sa aspir uleiul la schimb? Unii zic ca nu este bine ? Voi ce ziceti?
ionut83652
Jan 22 2007, 08:11 PM
poi daca e stricat doar busonu schimbal ceaa ce nu cred ca e dat fiind faptul ca baia e din aluminiu cat despre faza cu aspiratu cam greu nu stiu cate serviceuri din ro pot face asa ceva de fapt chiar nu inteleg cum se poate face asa ceva dar in fine cea mai buna varianta refiletezi baia (la un meserias)si incarci busonu sa se potriveasca noi gauri sau dai baia jos si te duci si o rectifici pe aia care cred ca e si cea mai sigura varianta nu e greu de dat baia jos vre8 suruburi si gata nu pricep de ce nu vrei sa dai baia jos?e cea mai buna varianta!
Constantin49238
Jan 22 2007, 08:39 PM
Filetul din baie este stricat. Daca o dau jos este usor ca se aplica o reductie in baie care sa se potriveasca pe surubul original, propriuzis nici nu se cunoaste. Dar ma gandeam ca daca nu mai etanseaza bine baia dupa, cad in latura aialata nu mai curge la buson curge pe la baie. Dar se pare ca asta e cea mai buna varianta. Referitor la aspirat uleiul, avem noi in oras (Turnu Magurele) la un service o chestie de-asta: baga o sonda pe la joja pana atinge fundul baii si pe acolo scoate uluiul care se duce intr-o masinarie care cica il recicleaza. Asa cere UE acum sa se stranga uleiul....
dragos65846
Jan 25 2007, 06:08 PM
toate reprezentantele au pompa de aspirat, sau cel putin vw skoda si seat. eu stiu ca cei de la skoda valcea schimbau uleiul tot pe la buson pana sa isi dea seama ca in timp se duce filetul si acum le aspira pe toate. deci e o problema generala, daca se tot desface busonul , se duce filetul. bineinteles nu trebuie nici stans pt ca baia e din aluminiu si se duce imediat filetul. eu nu inteleg de ce nu schimbi uleiul la reprezentanta, in cazul asta ce gresesc, ei repara, plus ca mie mi se pare super ieftin. la seat la noi la un schimb, cu uleiul meu imi ia 25 ron. pai sincer asta e pretul la toate service-urile de colt care habar n-au sa schimbe uleiul prin aspirare sau sa verifice masina apoi pe tester caci treebuie resetat si computeru!
ionut83652
Jan 27 2007, 08:42 PM
bine automat schimbi si garnitura la baie si ca sa fii si mai sigur bagi si silicon de la rosu (sau numai de ala) si nai treaba eu am bagat la chiuloasa silicon de ala si nam treaba
cu reductia totusi cred ca ar fi o problema ar trebui sa fie tot din aluminiu ca daca e din alt material cand e cald motorul e k dar cand se raceste sar putea sa piarda ulei si eo am aceiasi problema la o masina cat e calda e k cum sta mai mult incepe sa picure ulei asta datorita unei noi guri de scurgere a uleiului SUDATA DE BAIE dar curge printre aia si buson !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.