Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfat achizitie Cielo korean 75CP versus Cielo korean 90CP
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Dan97343
Am folosit functie Search,si sincer sa fiu nu am gasit mai nimic legat de acest subiect.
Doresc sa imi cumpar un Cielo korean(1995-1999),iar dilema mea este intre cele 2 modele:cel de 75CP sau cel cu 90CP,dar care are ABS si airbag.
Vroiam sa stiu cam ce diferente sunt la consumul urban de benzina si daca merita un Cielo 90CP cu ABS si Airbag 4400 euro.
Va multumesc .
James Kilowatt
Subiect la versus smile.gif

PS Exista cielo cu ABS? Sau e Nexia? Oricare ar fi, daca ai de gand sa-l tii mai mult de 2-3 ani merita sa-l pui pe gaz.
Dan97343
Imi pare rau ca ai mutat Postul la Versus.Dupa parerea mea,trebuia sa ramana la capitolul Daewoo,unde l-am si postat.Am procedat in acest fel,deoarece am cerut o parere a unor membrii care detin asa ceva sau cel putin au habar despre acesta discutie.
Multumesc oricum.
James Kilowatt
Exista in continuare acolo "umbra" mesajului, asa ca cei care bantuie pe acolo il vor vedea si iti vor putea raspunde. Daca vrei, il mut inapoi.... no problem smile.gif
Dan97343
Nu`i nici o problema.Mersi oricum.
gabi63320
Cielo cu abs si airbag la Craiova nu s-a fabricat si nu se fabrica. Variantele de motorizare sunt 1,5 ohc, 1,5 e-tec, 1,5 dohc, cu puteri reale de 75, 78 si 86 cp. In Romania s-au comercializat cielo Korea pana in 1996. Din 1997 toate sunt facute la Craiova. Variantele cu abs au fost fabricate in Korea si Polonia si au fost oferite pietei din vest, sub denumirea de Nexia. La noi in tara exista foarte putine dintre acestea. Eu personal am vazut doar un cielo cu abs (nexia), dar multe la vanzare in germania, varianta cu 3 si 5 usi.

Daca ai de ales intre 1,5 de 80 (78 real) si cel de 90 (86 real), diferenta este substantiala la consum dar si la performante, in special demaraj. 1,5 dohc este foarte bun, dar consuma mult.
ALBERT29134
Consumul la dohc 16 supape este:
1. la condus sportiv: in oras 11-12%; afara - peste 140 km/h. - 8,5-9%
2. condus economic: in oras pana in 10%, afara, la 110-120 km/h. - 8-8.5%
Calulele de mai sus le-am facut intr-o medie de 16.000 km. fara aer conditionat.

E un motor robust, puternic, pe care ti-l recomand, necunoscandu-l totusi pe celalat.
ALBERT29134
Foarte important!

Ai uitat sa-ti spun mai sus:

Exista diferente MARI intre componente principale , intre cele doua modele: de exemplu discurile de frana la DOHC sunt duble ventilate si mai mari decat SOHC, discul de ambreiaj este mai mare in diametru cu aprox 5 cm. , etriere de frana mai mari, Euro 3 in loc de 2 (diferenta majora) etc. sunt lucruri de care habar nu aveam si le-am aflat in service la revizii. sunt convins ca exista mai multe diferente, in favoarea DOHC.

cat te costa cel din 1999 de 90cp?

retine totusi ca, desi cele coreene se stiu ca fiind superioare celor asamblate in Romania, din 1995 pana acum sunt 12 ani si probabil vreo 150 mii km diferenta, care cantaresc destul de greu.

deci, eu cred ca merita cel din 1999 , iar diferentele de consum dintre ele nu sunt semnificative. (cred ca difera cu 1-2 litri%).
succes!
gabi63320
Albert, motorul DOHC are euro II, e-tec-ul facut la noi dupa 2004 are euro 3.

Eu tot nu m-am lamurit de unde vrea sa cumpere cielo korean 1999? Poate din alta tara mai occidentala, ca la noi nu prea sunt. Cei care vand la noi cielo Korea 1997-2000 sunt de fapt facute la noi si motoarele sunt SOHC.
Dan97343
QUOTE(gabi63320)
Albert, motorul DOHC are euro II, e-tec-ul facut la noi dupa 2004 are euro 3.

Eu tot nu m-am lamurit de unde vrea sa cumpere cielo korean 1999? Poate din alta tara mai occidentala, ca la noi nu prea sunt. Cei care vand la noi cielo Korea 1997-2000 sunt de fapt facute la noi si motoarele sunt SOHC.


Imi cer scuze ca raspund greu,dar am avut cateva examene dificile.
Cielo pe care l-am gasit si vreau sa il achizitionez este de fapt Nexia(model GLXi ),an 1996,motor Dohc,euro 2,aer conditionat,ABS,Airbag sofer.Masina are 130.000 km si este bine intretinuta si costa 4500 euro(nu este masina din capitala)in jur la 4300euro.
Dan97343
QUOTE(ALBERT29134)
Foarte important!

Ai uitat sa-ti spun mai sus:

Exista diferente MARI intre componente principale , intre cele doua modele: de exemplu discurile de frana la DOHC sunt duble ventilate si mai mari decat SOHC, discul de ambreiaj este mai mare in diametru cu aprox 5 cm. , etriere de frana mai mari, Euro 3 in loc de 2 (diferenta majora) etc. sunt lucruri de care habar nu aveam si le-am aflat in service la revizii. sunt convins ca exista mai multe diferente, in favoarea DOHC.

cat te costa cel din 1999 de 90cp?

retine totusi ca, desi cele coreene se stiu ca fiind superioare celor asamblate in Romania, din 1995 pana acum sunt 12 ani si probabil vreo 150 mii km diferenta, care cantaresc destul de greu.

deci, eu cred ca merita cel din 1999 , iar diferentele de consum dintre ele nu sunt semnificative. (cred ca difera cu 1-2 litri%).
succes!


Iti multumes foarte mult Albert pt amabilitatea de a ma sfatui si a-mi da cateva detalii foarte importante pt mine.Tot respectul si toate cele bune.
gabi63320
Eu zic ca merita banii, avand si abs si airbag sofer. Cielo este o masina care inca are un pret de revanzare bun. Un prieten al meu a dat un cielo 1997 care a facut taxi, cu 380.000 km, cam varzuit cu 3300 euro, iar altul din 2001, cu 210.000 km cu 4.500 euro. Mai ales ca nu o sa se renunte la taxa de prima inmatriculare, masinile deja s-au scumpit.
James Kilowatt
Pe de alta parte, daca se va renunta la taxele de inmatriculare, Nexia respectiva poate fi luata cu mai putin de jumatate din pret rulata in strainatate si pretul de revanzare va scadea dramatic. Desi nu cred ca pretul de revanzare mai conteaza la o masina care deja are 11 ani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.