Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorina e-fix de la Rompetrol
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
octavian90591
Am vazut ca a aparut din decembrie la peco; intrebarea este ,chiar isi face treaba cum spun ei? adica chestia de curatare a supapelor ,etc ; in plus la pompa respectiva era trecut euro 4 pe ea ,nicidecum euro 5, n-am prea inteles chestia asta ( adica daca e un combustibil nou,de ce nu este direct euro 5)
de la cine am luat masina, baga omv euro 5 in ea ( punto 1,3 multijet din 2005 ) Deci, o intrebare pt cei cu acest motor,ce folosesc, ce au vazut ca e ok pt el? teoretic ,la motor euro 4 bagi combustibil euro 4 si 5.
astept opiniile celor cu motoare asemanatoare
Skywalker
Eu am bagat motorina asta in Ford Transit 2,4TCi si nu simt nicio diferenta intre Rompetrol, MOL, OMV, Petrom si Lukoil. Poate din cauza ca e prea noua masina, are doar 13.000km acum.
octavian90591
Pai da, la asta ma refeream ,in principiu; daca motorul este de conceptie mai noua ( euro 4 sau 5 ) iar masina are km putini, proprietarul a bagat in ea numai motorina buna ( euro 4 si/sau 5) cum e si normal cand ai masina noua; teoretic nu vad de ce s-ar observa vreo schimbare in bine.
Totusi,am citit pareri pe forum,cum ca,motorina euro 5 ( de la mol ,sa zicem) se 'duce mai repede' decat una euro 4 ( ma refer la un motor euro 4)
Deci... ideea este, daca nu sunt schimbari in comportamentul motorului la funct. cu motorina euro 4 e-fix, inseamna ca este ok, de sa sa bag euro 5 de la mol sau omv ?
iar e-fixul asta ,trebuie sa aiba niste aditivi mai speciali in ea, inteleg ca e vorba si de publicitate,dar ceva adevar trebuie sa existe, ce credeti?
ce nu inteleg,este de ce nu au bagat austriecii sau ungurii primii asa ceva pe piata,ca in domeniul asta ( aditivi),banuiesc ca au o experienta mai mare...
Skywalker
Poate ca are vreun efect in interiorul motorului si il pastreaza mai curat, in rest nu prea face mare lucru la motoarele noi, ma gandesc ca Efix-ul a fost creat pentru motoare vechi vreme cand nu existau atatia aditivi in combustibili cum sunt acum. Vectra mea se simte mult mai bine cu benzina Efix decat cu alti producatori de la care am incercat tot in materie de benzina.
TLS-09
QUOTE(Skywalker)
Poate ca are vreun efect in interiorul motorului si il pastreaza mai curat, in rest nu prea face mare lucru la motoarele noi................


He!He! pe exterior nu le curata.Am spus eu ca nu-i buna. biggrin.gif Ne vedem in 27 .Salut!
costea98547
e-fix e mai ieftina ca euro5 de la rompetrol.cred ca e doar imagine!
eu zic ca motorina buna e nordic diesel de la petrom!si nu are nici pret dala de euro 5 de la omv!eu sunt multumit de ea!am bagat si e-fix si nimk...deocamdata!poate pe la interior!
Eren
eu numai de la rompetrol(hei) pun efix euro 4 ... nush poate din obisnuinta poate ca este la mine in cartier aici .. si sunt multumit de ea .. nu stiu daca chiar face ceva special
in schimb am pus de la nush ce benzinarie acum ca nu era nimic in preajma si parca e mai puturoasa masina .. o sa revin pe rompetrol smile.gif
stiu multa lume care alimenteaza la mol si tot o ridica in slavi .. nu stiu de ce smile.gif
TLS-09
QUOTE(Eren87333)
stiu multa lume care alimenteaza la mol si tot o ridica in slavi .. nu stiu de ce smile.gif

Poate pentru ca-i mai buna Eren.
Nu stiu ce sa zic, in orice caz, pe mine e-fix de Rompetrol nu ma multumeste.Nu zic ca-i rea dar exista motorina mai buna decat e-fix si cred ca in cazul asteia reclama este prea indepartata de calitatile si posibilitatile reale.
Cso96419
Eu zic ca e mai mult placebo, si vrajeala de marketing. pana OMV si Petrom apartin aceleiasi companii, motorina nu poate fi alta. o vand sub alt nume si le fac reclama diferentiata.

in peste 10000 de km parcursi am alimentat de la pompa in total de 3 ori, in total mai putin de 25 de litri.
in rest numai ceea ce primeam de la prieteni soferi. masina e un golf IV si nu prea simt nici o diferenta, intre cel de la petrom, OMW, MOL, LUKOIL. am primit de toate, diferentele de performante sunt extrem de mici, insa se pot observa diferente majore la miros si la cantitatea de fum, care iese pe teava de esapament.

nu am avut nici o problema pana acum, din cauza calitatii, doar odata am incurcat canistrele si am bagat motorina de vara cand afar erau -20 de grade si nu a mai pornit motorul. am asteptat caldura+niste aditiv si gata. (asta se intampla cu fosta masina, un Ford Mondeo). schimb mai des filtrul de motorina, si strecor de 2 ori motorina inainte de a baga-o in rezervor.

ati fi foarte mirati cata mizerie va intre voua in rezervor la alimentarile de la benzinarii. (stiu ca motorina ce o bag eu nu provine din rezervoarele Rabelor si tractoarelor, ci direct din pompa in canistra mea) si vad cata mizerie vine cu motorina.

am observat ca mai multa mizerie vine cu motorina de LUKOIL, cele mai curate sunt OMV&Petrom.

va sfatuiesc si pe voi pe cat posibil sa va strecurati motorina inca odata inainte de a baga-o in rezervor, daca se poate, bineinteles
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.