Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce marci de automobile de incredere cunoasteti?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
sorin37756
Exista ideea preconceputa ca daca stringi 10-12.000 Euro si ii dai definitiv si irecuperabil pe o masina asa zis moderna, vei scapa o perioada nedeterminata de defectiuni tehnice la motor etc.

Dezamagirea mare si care ma face sa ma indoiesc de faptul ca investirea banilor in masina este cea mai buna decizie, in afara de faptul ca pretul masinii tinde catre zero cu fiecare an, chiar daca sta doar in garaj, este aceea ca masinile asa-zis moderne, cu injectie, abs, computer s.a nu sunt intotdeauna mai fiabile ca cele ce au intrat pe soselele Europei in perioada 1960-1990, sa zicem, ba chiar sunt o mare pacoste pentru timpul liber, buget etc.

A se vedea postarile de pe www.carsurvey.org la masini cum sunt punto, kia, polo, octoavia si in general cam tot ce este pe piata, dupa cateva zeci de mii de km.

Ce marci de automobile de incredere cunoasteti, care sa coste 10-14.000 de Euro si sa mearga doar cu benzina, ulei si consumabile 3-400.000 km, si care sa nu rugineasca dupa doar cativa ani ?
air_wolf
nici una. la toate trebuie sa schimbi o distributie, niste bujii...

exista unele la care astea se fac la vreo 200.000km - toyota LC HDJ80 sau HJ60/61, codurile de motor H - diesel aspirat.
dar sint masini considerate vechi biggrin.gif
James Kilowatt
Acum nici una nu mai rugineste dupa cativa ani. smile.gif

Personal stiu un tip cu golf 3 sdi din '94 care are peste 300.000km si motorul e ok. Insa nu stiu daca sdi-ul actual si cel din '94 e acelasi. Tot diesel aspirat....

Problema e ca dintre modelele actuale nu prea a avut nimeni cum sa faca 400.000 ca sa poata sa-ti raspunda.
Costanza86138
@Sorin, ceea ce cauti tu nu se gaseste si in nici un caz nu gasesti la 14.000 de euro! Masina, ca si frigideru, mixeru si alte alea e un bun de consum! Sunt masini care te tin 400.000 de km, dar pentru asta trebuie sa cunosti pe de rost manualul masinii si sa respecti in tocmai ce scrie acolo! Sa faci revizii la timp si cu piese de calitate, sa conduci cu grija, sa nu dormi noaptea sa cobori s-o invelesti, etc!

masini fiabile sunt IN GENERAL cele japoneze! asta poti sa vezi si singur citind topicurile de pe forumu asta! Oricum, indiferent de ce masina cumperi, NU AI CUM sa pui DOAR benzina si sa te astepti sa dea totul si sa si mearga 400.000!
adi.mitrea
QUOTE(James Kilowatt)
Problema e ca dintre modelele actuale nu prea a avut nimeni cum sa faca 400.000 ca sa poata sa-ti raspunda.


Evident că nu sunt. Mașinile SH aduse "din afară" la 120.000 de kilometri... cam câți kilometri crezi că au?

Eu am empirica impresie că mașinile din ziua de azi țin mai mult decât credem noi. Treaba cu injectoare, turbină, picate la Audi A4 cu 160.000 km la bord eu nu prea o cred. Poate acei 160.000 sunt de fapt 360.000...

Un lucru mi-e clar, o mașină de care ai grijă, îi pui ulei, îi schimbi piesele la timp, mergi cu ea pe drumuri bune, nu are de ce să nu țină sute de mii de kilometri.
James Kilowatt
Alea cu '120.000km' nu mai sunt modele actuale wink.gif

Iar alea care fac in 3-4 ani 400.000km nu sunt un esantion reprezentativ pentru fiabilitate. Sunt masini de firma foite de soferi multi care trag de ele cu dintii ca tot nu-s ale lor.
Cso96419
ex: mercedes w124, prima generatie E, daca ii dai ce-i trebuie treieste mai mult de cat tine. daca se poate diesel aspirat cu electronica 0, totul mecanic.
eventual taxi pt ca subansamblele suspensiei sunt mai rezistente, echipare mai bogata.
Seri
Viitorul Mercedes C klasse a parcurs deja 24 de milioane de kilometri in teste foarte dure, mai mult decat orice alt Mercedes si presupun ca mai mult decat orice alta masina. Oare va putea imbunatati reputatia slaba a lui Merceds din ultimii ani?
James Kilowatt
Nu sunt convins ca exista o legatura cauza-efect intre celebrele teste de milioane de km de la Mercedes si fiabilitate. Acum mai bine de 10 ani am citit un articol similar tot despre Mercedes si declinul a continuat. E vorba de un declin relativ fata de ceilalti constructori (care nu s-au laudat cu asemenea teste), poate fiabilitatea la modul absolut a crescut. smile.gif
gabriel cretu
Intrebarea ar fi,de ca sa te tina 400 000 de km o masina? daca e de uz personal,nu cred ca faci km astia mai devreme de 10 ani.........sunt 10 ani gandeste-te.......te saturi de o nevasta in 10 ani d'apai de o masina biggrin.gif .......uite ti-as da un exemplu eu am o Lada 1500 extrem de bine intretinuta,garaj incalzit,fara mers iarna,are 50 000 km in 30 de ani......garantat tabla te mai tine 10 15 ani,motorul este super,pe noxele mele a trecut unul CU UN MONDEO !!!!!!!!!!......ma rog nu vreau sa ma mai laud ca nu-i frumos......ce vreau sa spun este ca acum 30 de ani era un fel de Mercedes, mai stateai un an daca optai pt ea (dupa ce statusesi 5 la dacie) si mai puneai destui bani......deci masina e aproape in starea in care era atunci cand era noua,cu toate astea nevasta-mea nu se mai urca in ea de multi ani,ca e veche , ca se face de ras,ca numai tiganii mai au astfel de masini etc.......intre timp avem un polo si un matiz de servici,care sincer nu-ti produc nici un fel de incantare la condus(mie cel putin) pana si taica-miu care se apropie de 70 de ani a optat pentru un Audi......ce sa mai zic ?
Deci ideea este ca motoarele actuale sunt foarte performante,tin 400 000 dupa parerea mea fara probleme,aditivii de asemenea foarte buni,drumurile vor fi din ce in ce mai bune .......insa ce folos ???? uita-te ca se scot modele si de cate doua ori pe an de la aceeasi marca.......crezi ca dupa 10 ani indiferent cat de frumoasa scumpa buna si bine intretinuta masina vei avea fie si pentru faptul ca se va uza moral vei dori sa o schimbi.........si daca nu tu,sigur te vei insura......... biggrin.gif
AZAZEL
cu riscul de a fi acuzat din nou ca vorbesc prostii, va povestesc o intamplare.

in luna noiembrie am fost la un curs la bergamo: 75 km de milano.

la aeroport(milano) ne-a asteptat un tip care avea o mica firmulita de taxiuri , vreo 7 la numar, dintre care cateva erau mercedes E klasse. se ocupa cu transportul vizitatorilor la cateva fabrici din nordul italiei din zona bergamo.

primul lucru care mi-a sarit in ochi cand am urcat in masina a fost kilometrajul. 460.000 km in noiembrie 2006 la o masina din iunie 2002. am ramas socat.

masina era mercedes E klasse 220CDI generatia anterioara celei actuale.
la ora 7 seara in acea zi, era cea de a treia cursa pe care masina respectiva o facea la aeroportul din milano. in medie , masina facea aprox 10000 km pe luna.
masina functiona si arata IMPECABIL. intretinere la zi. spunea tipul ca o mai tine 2 -3 ani si apoi o vinde.
in 2009 de ex, masina respectiva va avea peste 700.000. va veni in romania la un prost care va crede ca are 120.000 km.

asta este. dai bani dar iti cumperi mercedes nou.
asa ca sorine, cat platesti atat ai.

ps. am vrut acum 2 luni sa povestesc acest lucru la un topic dedicat masinilor cu km multi (fiecare povestea mi se pare cati km a vazut la o masina), insa nu l-am gasit. stiu doar ca s-a discutat.
James Kilowatt
Mai e un aspect. Conteaza si cum e exploatata. O masina care merge non-stop face fara probleme mult mai multi km fata de una care merge o data la doua zile. Cel putin pentru motor cel mai nasol moment e pornirea si mersul la rece. Din motivul asta una care merge non-stop (eventual pe autostrada) o duce un numar mult mai mare de km fata de una care porneste, face 15km (eventual intr-o ora), se opreste, sta 8 ore (si se raceste), apoi iar porneste si face inca 15km. Se spune ca cei 30km facuti in felul asta sunt echivalentul a vreo 800km facuti pe autostrada. (am citit undeva ca in medie pornirea+primele minute echivaleaza la uzura cu 400km de mers pe autostrada).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.