Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motor DOHC , usurarea volantei si cutie in 5 = 180 CP!!?!?!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
george89641
Am citit pe un site ca un rus si-a facut masina in felul asta , totusi nu cred ca a ajuns la 180 CP dar se poate face si eu chiar vreau sa incerc dar nu stiu de unde sa incep smile.gif suna aiurea da sa faci o modificare la masina cere o anumita responsabilitate deci daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi ...... AM NEVOIE :cry: Chiar am pus o poza ( de la un alt topic ) cu poza motorului cu DOHC dar nust daca se vede .... aaaaaaaa , si erea sa uit.... INJECTIE :angel: daca are cineva o chelioasa de 1500 DOHC de vanzare sa imi lase si mie un mesaj aci ca poate , poate . Ms si astept sugestii.
Horia49540
ce a facut rusul ala faceau romanii la dacii cu ajutorul unei mici uzine, atelier etc.
noi aici nu avem asa ceva pt lada, trebuie o documentatie tehnica super, dupa ureche ai maroi sanse sa strici tot...
abia se gaseste un amarat demecanic sa regleze un carburator sau o prindere ca lumea...
asa ca mai bine las-o asa
daca gresesti la echilibrarea volantei chiar si cu putin o poti arunbca la gunoi...
dar daca esti intr-adevar pasionat si te pricepi poate iesi ceva frumos...
rpin usurarea volantei vei castiga urcare in ture mai rapida, dar un cuplu mai mic la turatii joase...

ps - sorry pt tonul mai "dur", dar eu zic ca am dreptate in ce spun :wave:
Ionut45405
Cam ai dreptate, usurarea volantei nu creste puterea si trebuie echilibrata dinamic dupa.
1500 nu e DOHC, e 1.6, 1.8 si 2.0 si se poate scoate puterea dar cu alte axe cu came. Gasesti pe afara de toate, dar la scoruri adevarate. Motorul de Croma are 115 CP (parca) stock si e DOHC de 2l. Eu am vrut sa fac pt o Niva de curse dar nu au fost finante... Daca nu ai cunostintele necesare si ceva logistica nu ai sanse! Asa ceva se poate face numai cu mana proprie, "pe soba in garaj"!
Horia49540
totusi daca vrei sa-ti faci o lada bolid mai bine iei un motor stock puternic si-l adaptezi impreuna cu cutia lui
avea cineva mai demult (era pe forum omul) o lada neagra, cu jante late, cu motor de bmw , eu am vazut-o si era super :boxing:
si cred ca asa iesi mai ieftin decat daca modifici tu motorul, si oricum e mai sigur...
dar spunea omul ca se cam rupeau flansele de la cardan...
dar e interesant de realizat asa ceva :wave:
tzo99516
am citit mesajele voastre de aici si poate vo pot ajuta si eu cu ceva sfaturi,sper.Daca te intereseaza sa maresti puterea motorului o poti face si prin simpla modificare a respiratiei motorului(filtru de aer sport si ceva modificari la ecavuare)alta metoda pri care o poti mari(puterea) e prin schimbarea cabruratorului,sau adaugarea a inca unuia:D;acu nustu daca poti trece si de omologare cu alt motor,dar mai sunt metode:de umblat prin motor,ce ii poti face e sa-i modifici axa cu came,adica sa=i mai ascuti camele,asta faciliteaza la deschiderea lor mai rapida si mai mare,deci intra mai mult aer in motor,intradevar daca umbli la volanta si o usurezi maresti puterea motorului,prin obtinerea de turatii mari in timp scurt,dar mai e o varianta de usurat,poti incerca sa umbli si la contragreutatile vibrochenului,ala daca nu il nimeresti bate.Alta metoda e sa pui 2 garnituri de chiuloasa,asta mareste capacitatea:Ddar nu cu mult,si inco o varianta e sa schimb pistoanele,incearca de fiat ca ar trebui sa cada.Oricum variante sunt o gramada




P.S ala cu lada cu motor de bmw acea si cutie si cardan si grup de bmw,ca nu prea cade cardanu de lada pe cutia de bmw
tzo99516
era sa uit,cutia cu 5 trepte nu are cum sati mareasca putereqa motorului,decat daca are pinioamele din ea mai mici decat cele normale,si daca sunt mai mici faciliteaza cresterea vitezei mai repede,atata.Oricum e o regula nescrisa in mecanica si in marirea puteri motoarelor: cai multi = consum mare
Ionut45405
Daca pui 2 garnituri de chiulasa scade compresia si puterea... Chestia cu usurat vilbrochen si volanta contribuie la "sprinteneala" dar sunt fineturi care cer multa pricepere si utilaje.
Filtrul si evacuarea aduc mai mult sound decat putere!
tzo99516
eu unu am vazut dacie 1400 care a mers cu 200,inafara de 2 carb care le avea,umblase si la vibrochen si l-a usurat,fara multe utilaje,ci doac cu o bormasina,multi nu or sa creada dar asta e purul adevar;iar daca umbli la respiratie,cu soudul pe care il scoate evacueaza si mai repede gazele care pot ramane pe esapamen si pot ajunge dinou in camera de ardere.
ia incearca ioane sa mergi fara filtru de aer sa vezi diferenta,inafara de cea de la consum sa vezi cum e
mike.omega
Voi sunteti constienti ca sfaturile si parerile expuse in acest topic pot diminua drastic viata motorului si a cutiei?! De siguranta soferului nu mai zic smile.gif
Ionut45405
Daca lustruiesti si usurezi nu se diminueaza nik, din contra! Acu' siguranta e alta treaba, marind compresia cresc solicitarile in motor dar daca nu exagerezi merge mult si bine, bineinteles daca ai totul OK si ulei bun. Eu unul am modificat destule masini si inca sunt intreg (la mansarda mai am ceva probleme)!
Omu', las-o mai moale cu Dacia cu 200, poate pe un bord super-optimist! Mi-am mai pus niste confrati de forum in cap explicandu-le ca la viteza aia trebuie mai multa putere decat are masina doar pt a invinge rezistenta aerului... Fara filtru am mers cand tu nu stiu ce faceai, chiar cu admisie dinamica, si am facut teste si masuratori si e asa cum iti povestesc, daca s-ar gasi CP pe toate drumurile... Merg zilnic cu o masina de 80 CP, ~1200 kg si mai aerodinamica decat Dacia si maxim pe GPS e 170 +/- 2 sau 3 km, si bag si 2000 km pe saptamana. Ca pe bord arata 190 e alta poveste! Sunt niste legi ale fizicii care ale draq nu se pot incalca asa usor ca altele!
Iar vilbrochenul ala usurat cu bormasina vreau si eu sa-l vad! Stii cam ce dezechilibru maxim e permis ca sa nu "scoata piciorul" bielele prin bloc? Sau cate masini de echilibrat arbori exista in Ro?
Popescu91011
http://www.tuning.cz/ladaauto/wankel.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.