Help - Search - Members - Calendar
Full Version: NU-I DAU DE CAP
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
gheorghe96177
- :bash: ,,Maricica"asa o cheama pe iubita mea patrupeda o DACIOARA 1310 TX,de un timp (o luna) a cam inceput sa se inece sau sa nu-i mai ajunga cei dau.
am cheltuit ceva roni,de am schimbat oarece piese,carburator,bujii,fise,vacum,filtru aer,platina+alte reglaje la debitare.
-SE OPRESTE LA TURATIE MARE, DUPA CE ELIBEREZ PEDALA DE ACCELERATIE MOTORUL SE OPRESTE AUTOMAT AVAND NECAZURI MARI IN TRAFIC.
VA ROG, VREAU UN SFAT PENTRU CA NU AM BANI DE SERVIS.
MULTUMESC ANTICIPAT. :wave:
TLS-09
Alimentarea probabil.Asadar verifica sa deschida cuiul ponto si eventual desfa si curata pompa de benzina.Sau desfa furtunul de alimentare (cu grija sa nu sara benzina pe partile incinse: galerii etc sau pe instalatie electrica).Baga furtulul intr-o sticla de plastic si porneste masina fara sa o turezi( dupa care poti sa o accelerezi manual) urmand ca in felul asta sa vezi cum stai cu alimrntarea.
gheorghe96177
-AM SCHIMBAT CARBURATORUL,AM CURATAT SITELE DE LA PAHAR SI POMPA.
---REZULTAT<> MOTORUL PORNESTE LA SECUNDA,LA RELANTY MERGE FOARTE BINE--IN SCHIMB LA MOMENTUL ACCELERARII ,IN LOC SA PRINDA TURATIE ,PUR SI SIMPLU SE OPRESTE.
AR PUTEA CUMVA SA FIE VREO DEFECTIUNE ELECTRICA.
MULTUMESC ANTICIPAT.
James Kilowatt
Adica, moare cand accelerezi brusc?
Da rateuri pe evacuare sau admisie?
gheorghe96177
DA ,IMEDIAT DIN PRIMA PEDALA ,IAR RATEURILE MI LE DA IN EVACUARE
James Kilowatt
Suna a probleme de aprindere. Avans dereglat, fie cel static, fie cel vacuumatic. Joaca-te singur cu cel static, si vezi daca ajuta. Incearca sa vezi ce se intampla daca scoti furtunul de la vacuumatic si-l obturezi cu degetul... vezi daca merge mai bine, mai prost sau la fel.
stelian61244
scote-i filtrul de aer din carburator si accelereaza usor , observa daca sufla amestecul in sus din carburator ,daca da inseamna ca e sarita de la punct,dar inainte de asta verifica daca culbutorii sint reglati corect.
air_wolf
poate fi din avans sau din carburator.

vezi ca jiclorul de pe fundul carburatorului trebuie sa aibe o gaurica mica de retur. daca nu o are pe aia, asa face.
gheorghe96177
-ASTAZI sambata AM MAI TRAS UN PUI DE FRIG PE LANGA EA, DUPA CE AM FOST CU CARBURATORUL LA CONTROL,LA MAMA LUI (CARFIL) AICI IN BRASOV. (surpriza)
- DUPA CE LAM MONTAT, AM AVUT ALTA SURPRIZA SI MAI AIUREA ,MOTORUL SE INVARTEA BINE DAR NU MAI PORNEA DELOC,NICI MACAR RATEURI, + CA AM OBSERVAT CA PICURA BENZINA PE LAGA AXUL DE LA ACCELERATIE PE TAVITA DE PE GALERIA DE ADMISIE.
-AM SCHIMBAT MEMBRANELE LA POMPE,NOI,CUI PONTON,NOU,BOBINA DE INDUCTIE ,NOUA,LA PINIONUL DE LA DELCOU NU AM UMBLAT NICI ODATA.
-DUPA CUM VAM EXPLICAT ,ABSOLUT TOT CE APARTINE DE APRINDERE SI ALIMENTARE SUNT NOI
-CU TOT RESPECTUL.
James Kilowatt
Nu mai scrie cu majuscule, e enervant pentru cei care citesc.

Figura cu picatura de benzina s-ar putea sa insemne fie ca nivelul e mult prea mare fie ca cuiul nu etanseaza cum trebuie si se ineaca. A patit-o si subsemnatul cu carburator de dacie pus pe Moskwich. Din cate stiu la dacie distanta la plutitor (masurata fata de "tavanul" camerei, adica daca micsorezi distanta nivelul creste) trebuie sa fie 6mm, adica grosimea unui creion hexagonal, insa mai bine citeste in manual valoarea corecta. Cand nu mai etanseaza se opreste din mers si nu mai porneste nici batuta. Unii batrani il freaca cu tutun ca sa etanseze, personal nu am verificat mitul asta smile.gif. Unele cuie+plutitoare sunt proaste de noi :bash: ....

De avans tot n-ai spus daca l-ai verificat.... Rateuri in evacuare inseama foarte foarte des probleme de aprindere. Degeaba ai toata aprinderea noua daca distanta la platini, gapul la bujii sau avansul la e tot aiurea.
gheorghe96177
La avans nu am prea umblat, e in aceeasi pozitie de cand mergea foarte bine,doar al miscam foarte putin stanga-dreapta
Platinile sunt reglate cu lera de 0.40 cum explica manualul,iar la bujii nu am umblat ca asa vin din fabrica.
Cred ca aseara tarziu,sa fi reusit ,nu stiu, oricum va anunt
-Va multumesc pentru intelegere si rabdare.
James Kilowatt
Bujiile nu vin intotdeauna reglate la valoarea corecta pentru masina ta. De exemplu la Nubira mea nu vin niciodata prereglate la cat scrie in manual.

Poti umbla si la avans. La urma urmei iti faci un semn unde era si incerci modificari mai barbare. Daca ai schimbat mai multe pe la aprindere e posibil a pozitia sa nu mai fie aceeasi. De exemplu alta cama care actioneaza platinile va face ruperea in alt moment, deci vechiul reglaj al avansului nu mai sta in picioare. Am patit-o si eu la Moskwich, ca sa mearga bine avansul era intr-o pozitie complet anormala (furtunul de la vacuumatic aproape atingea galeriile de evacuare incat a trebuit sa-l invelesc in staniol si sa-l leg cu sarma sa nu le atinga)

Si verifica figura cu vacuumaticul, ca nu ia decat 5 minute si iti iei de-o grija wink.gif Exact aceleasi simptome le-a avut un amic cu Aro jumate Carpati la care modulul de la vacuumatic era defect, cand accelera brusc si se misca membrana face un scurt si ramanea fara scanteie. Nu trebuie decat sa scoti furtunul, pui degetul pe el si accelerezi si vezi daca mai face figuri.

Rateurile in evacuare inseamna ca benzina fie se aprinde foarte tarziu (avans prea mic) fie deloc (inecata sau scanteie pierduta)

O problema de reglaj al carburatorului carburator ar trebui sa aiba alte simptome. Un amestec prea bogat -> fum negru. Un amestec prea sarac -> rateuri + flama in galeria de admisie/carburator.
Chestia cu picatura de benzina nu e o problema de reglaj, ci o defectiune.
gheorghe96177
-Scuzatimi intarzierea,dar am avut probleme cu conexiunea,in sfarsit, am reusit sa o pun la punct,---Nu pot sa nu apreciez ,ajutorul pe care mi lati acordat ,tin foarte mult sa va multumesc.
-Urman-d intocmai sfaturile pe care mi le-ati dat,+manualul auto +banii ( nevasta mi-a spus ca numi mai da bani de benzina pe 6 luni)am reusit sa-i pun motorul la punct, ascult cum toarce atat de frumos si parca numi vine a crede ce am realizat.
=Inca o data va multumesc din suflet si va doresc multa sanatate ,dar fara necazuri de orce natura.
TLS-09
Si pana la urma cum ai rezolvat si ce avea?
gheorghe96177
-Buna. cred ca pana la urma a fost cate un pic din toate ,atat pe alimentare cu combustibil ,cat si pe partea electrica,cat si pe partea cu unele piese uzate ,care au dus incet incet la dereglari majore.
Inlocuidu-le,am facut pas cu pas ,reglandu-le,atat cu cartea in mana, cat si dupa indicatiile primite din partea domniilor voastre ,pentru care ma repet ,va multumesc foarte mult.
-Sa stiti ca nu mi-a fost tocmai usor,mai ales ca nu stieam cu care sa incep si am anceput cu carburatorul,cui ponton ,reglat plutitor stas,suflat toate galeriile cu presiune de aer,membrana de la aceleratie,pipa, jigloarele toate,reglaje la culbutori,aprinderea, avansul,schimbul de ulei cu filtrul aferent.
-Am lucrat cu o atentie de meserias si cu o rabdare fantastica ,sunt foarte multumit de ce am realizat ,daca ma credeti ma bucur ca un copil.
Dar sa va spun una hazlie ,ce mi s-a antamplat astazi.-Ma deplasam cu masina undeva prin centru brasovului,am fost tras pe dreapta de un domn agent de politie si ma luat la purificat de toate si mi-a gasit ca vezi doamne --TRIUNGHIUL--nu are pe el acea panza reflectorizanta,drept care mi-a oprit actele si ma trimis sa-mi cumpar triunghi ca el ma steapta acolo,am umblat 2 ore prin tot orasul sa caut triunghi cu panza reflectorizanta,am gasit ,ma-m intors ,lam aratat ,mi-a inapoiat actele ,mi-a replicat ca am avut noroc astazi ,mi-a urat o zi buna eu la fel e-am raspuns si am plecat acasa cu matele gheorain-d de foame.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.