Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Preturi germania vs preturi romania
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Eduard RO
Am intrat pe configuratorul vw din germania si am constat cu stupoare ca masinile sunt cam cu 3000 de EURO mai scumpe decat in Romania. blink.gif N-ar trebui sa fie mai ieftine??Care e faza? :wtf:
Baby Blues
Banuiesc ca si piata face preturile. Si eu am fost la o reprezentanta Renault in Spania si mi s-a parut ca un Clio standard era la 1000 eur mai mult decat in Romania. Hai sa zicem ca transportul pana in Spania este mai scump din Franta biggrin.gif
lucian39835
QUOTE(Eduard RO)
Am intrat pe configuratorul vw din germania si am constat cu stupoare ca masinile sunt cam cu 3000 de EURO mai scumpe decat in Romania. blink.gif N-ar trebui sa fie mai ieftine??Care e faza? :wtf:


Depinde de model si de an. Masinile mai noi au preturi apropiate sau chiar mai mari decat in Romania. Uite-te la preturile pentru Skoda si Seat si ai sa constati ca e mult mai rentabil sa le iei din tara decat din Germania.
James Kilowatt
Germania nu e cea mai iefinta tara la masini. In Spania de exemplu sunt sensibil mai ieftine, inclusiv vw e mai ieftin decat in Germania sau Reno mai ieftin decat in Franta. In Franta exista firme care importa Renouri din Spania si cu toate taxele si comisioanele lor tot ies cam 10% sub preturile din Franta.
Italia e iarasi ieftina.
Taxele sunt inca diferite in diverse tari. De exemplu prin Danemarca sunt criminale....
Preturile Reno in Romania e un caz particular.
Razvan89309
Bineinteles ca sunt mai scumpe cele noi afara... pt ca se tine cont de puterea economica a fiecarei tari si de puterea de cumparare... d-aia la noi sunt mai ieftine... altfel nu mai vindeau astia mare lucru la noi sau in tarile sarace. Nu stiu in tarile mai sarace decat noi ( dak exista :harhar: ) ce preturi au masinile noi...
Eduard RO
Era vorba de masini noi.Ma gendeam ca fabrica le vinde la reprezentante cu acelasi pret.Iar diferentele de taxare(care nu sunt asa de mari) nu acopera diferenta de 3000 de euro aproximativ. blink.gif
marius68582
Bine ati venit in UE! biggrin.gif
Faptul ca preturile masinilor noi pot avea diferente majore de la o tara la alta este cunoscut de multa vreme,marii si iubitii conducatori ai UE nu au reusit inca sa armonizeze in interiorul pietii comune felul cum fiecare guvern gaseste de masura sa taxeze autovehiculele.In Irlanda de exemplu,masinile noi sunt in medie cu 30% mai scumpe decat pe continent.
Mihai63349
Nu astea sunt motivele. In principal, motivele sunt pur subiective. Preturile de lista sunt mai mari, ca sa aiba loc dealerii sa se joace cu discounturile. In plus, conteaza cand o vinzi. Zici ca a fost 30000 noua, pt ca atat e pretul de lista. Dar tu ai luat-o cu 26-27000, depinde cat ai stiut sa negociezi. Dealerii nu au toti acelasi discount de la producator. Depinde de istoricul fiecaruia in vanzari, depinde ce zona acopera si, nu in ultimul rand, depinde cate masini comanda pe stoc. Asta-i f important pt producator: cate masini iti comanda dealerul cu banii jos. Discountul poate merge pana la 30%, deci acel dealer obtine un pret mai bun decat dealerul din Cluj. Se stie, in Germania te duci la ala care are 2-300 masini in stoc. Acolo obtii 10% din start.
Am un cunoscut in Germania care lua cate 40-50 de Renault-uri, declarand ca le inchiriaza. Obtinea atfel 30% discount. Le inchiria 6 luni - max 20000 km cu 500 euro/luna, dupa care le vindea pe net. Ce e interesant este ca frate-su era dealerul local de Renault si avea doar 20%. Se pare ca era o politica a Renault - Germania sa stimuleze cumpararea de masini in vederea inchirierii.
Mihai63349
In raspunsul de mai sus m-am referit exclusiv la Germania.
In restul Europei, intr-adevar, sunt diferente de pret de la o tara la alta si de la un producator la altul, functie de interesul producatorului in tara respectiva. De pilda, am cumparat o revista din Italia unde am gasit un articol care le indica italienilor de unde sa-si cumpere FIAT mai ieftin decat in tara lor. Prin Scandinavia gaseai FIAT si cu 30% mai ieftin decat in Italia. Probabil ca vand atat de multe p-acolo, ca nu-i intereseaza cat castiga sau cat pierd, sa vanda numai ceva.
Marian94033
Intreb si eu ca un (ne)cunoscator al situatiei noastre vis a vis de politica de preturi pentru europa de est..
Oare faptul ca anumite marci sunt mai scumpe afara, nu se reflecta si in calitatea materialelor folosite la fabricare masinii..?
Nu de alta, dar tot pe acest forum se discuta despre "diferentele" intre o masina noua luata din tzara si una second de afara..

Sunt anumite marci de masini care de noi sunt sub unele de afara

Anyone..?

--------------------------------------------------------
AZAZEL
QUOTE(Marian94033)
Intreb si eu ca un (ne)cunoscator al situatiei noastre vis a vis de politica de preturi pentru europa de est..
Oare faptul ca anumite marci sunt mai scumpe afara, nu se reflecta si in calitatea materialelor folosite la fabricare masinii..?
Nu de alta, dar tot pe acest forum se discuta despre "diferentele" intre o masina noua luata din tzara si una second de afara..

Sunt anumite marci de masini care de noi sunt sub unele de afara

Anyone..?


posibil sa fie asa!!!

o alta situatie este data de faptul ca importatorul din fiecare tara decide dotarile autoturismelor la diferite nivele de echipare.

de exemplu : un VW touareg are anumite dotari standard in romania si altele in germania. de aici difera si pretul.

insa cel mai important factor este piata de desfacere. in sensul ca acelasi produs va avea un pret mai mic in albania decat in elvetia. asta nu datorita taxelor. vorbim de pretul cip.
un producator hotaraste ca in elvetia sa vanda mai scump, pt ca elvetienii au bani, si in albnia sa vanda mai ieftin, pt ca acestia sunt saraci , si pt ca isi doresc ca aiba si acolo piata de desfacere. asta o spun din surse sigure.
Cso96419
Preturile difera pt ca exista diferente intre masinile vandute in germania si in romania, nu ma refer la diferente de ordin calitativ ci mai mult de echipare.
Ex: in germania se pune mare pret pe siguranta si din acest motiv, bateria de aibaguri deobicei este completa alaturi de toate sistemele electronice de stabilitate de gen esp, ebd.
in romania aceste lucruri sunt mai putin importante, (asa considera unii), shi se renunta la o parte din ele in favoarea unui pret mai accesibil.
gabi63320
diferentele de preturi le-am observat de mult si dupa ce am vizitat show-room -uri de afara am inteles de ce acolo sunt mai scumpe: 1. costurile de prezentare si salariile angajatilor sunt mult mai mari (una e sa platesti 400-500 euro un vanzator bun la noi si alta sa-i dai 3000); 2. dotarile sunt foarte schimbate (de exemplu Laguna mea care in Romania e 17000 in Germania e 20000 din simplu motiv ca la baza (adica cea mai cheala) are dotari mult mai multe - am vazut dotari la Renault care in Romania nu sunt disponibile - tapiterii si gadgeturi care nu figureaza nici intr-un catalog de la noi); 3 - exista diferite taxe si politici de vanzare (exemplu Finlanda unde o masina, din cauza anumitor taxe si a nivelului lor de impozitare si trai e cu 30% mai scumpa ca in Germania;

si asa tot ca un exemplu, un Megane 1,9 dci ful in Italia 22500 si la noi nu cred ca depaseste 18000

eu sunt unul dintre aceia care nu crede ca masinile facute pentru Romania sunt mai proaste ca si tren de rulare, motoare sau caroserii, dar am constatat totusi ca unele materiale de interior si accesorii difera destul de mult, adica sunt mai proaste pentru a face atractive preturile in tari semipapuase.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.