Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme la gestionarea electronica a motorului Y DTI 1.7
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Nicolae95850
La pornirea motorului daca becul ramine stins( cum este normal) motorul n-are putere.
Daca se aprinde si arde in continuu, masina merge normal.
Daca scot steckerul de la debitmetru, becul arde tot timpul si masina merge bine.
Ce sfaturi imi poate da un specialist, sau care a avut asemenea probleme.
Masina este un opel astra 1.7 dti fabricat in 2000 martie.

Altceva: se poate suspenda racitorul de ulei, un furtun care sa nu mai duca apa prin el ?
mihai79646
incercati sa spalati debitmetrul in alcool izopropilic dar cred ca urmeaza inlocuire
se poate suspenda racitorul,punind dopuri sa nu iasa ulei si facind strap intre cele 2 furtune de cauciuc (adica unind cele 2)dar cred ca mai degraba e un incalzitor ce aduce uleiul la aceeasi temp cu apa,reducind uzura (uleiul se incalzeste mult mai greu ca apa) si in timp creste uzura,asa ca mai bine il schimbati,zic eu,daca pastrati masina,ca nu e pus degeaba
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.