Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fabia vs Fiesta vs Polo vs Yaris
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
COSMIN74662
Salut

Dispun de 10500E si vreau sa imi iau o masina (benzina) din clasa mica. Ce sa aleg?
Ce sfaturi imi dati? Stiti de ceva promotii?
schumiallexx
hai sa o luam pe rand, fabia iti merge echiparea tour de france cu motor de 64 cai si e faina, ca am condus una destul de mult. intereseaza-te. daca mai ai rabdare anul asta se lanseaza fabia 2 si atunci sa vezi reduceri la fabia 1.

singurul polo care iti intra la banii astia e un polo happy, fara dotari si mai naspa fara abs (nici macar optional). si inca un secret, fabia e un polo "imbracat altfel" dar mult mai ieftin. motor identic (si cu asta am mers), inauntru diferente marunte dar la fabia iti baga mult mai multe pt banii astia

fiesta, cica nu e rea masinuta, are stil, multe dotari, fereste-te de motorul de 1,25 care e cu probleme (vezi topicul).

yaris, nu stiu ce iti intra la banii astia. nu am mers, nu am vazut, dar ce am auzit e totul de bine.

de ce nu mergi sa le vezi si sa vezi exact ce iti intra la banii astia!
stefan44002
Despre cele 4 ti s-a raspuns foarte bine mai sus. Insa eu m-as uita la noul Opel Corsa - acum exista promotia Edition care include ABS si AC - in banii tai poti lua un 1,2 -8o CP in 5 usi.
De ce spun de Opel Corsa: e un model nou, e ceva mai mare decat concurenta, are motor mai puternic.
Mihai66305
Da, Corsa Edition 1.2 pare alegerea optima si are 5 stele EuroNcap.
De asemenea poti incerca si un Suzuki Swift 1.3, 92 CP. Masina e bine lucrata, personal apreciez si design-ul.
Lucian55
Eu am o fiesta cu motor de 1.25
Nu iti recomand Fiesta nu din cauza motorului care la mine de ex nu are problemele alea ci din cauza altor chestii suparatoare.
De exemplu ca sa intre in marsarier trebuie sa stai cu ambreajul apasat 3 secunde ( ca deh asa scrie la carte ) dupa care cand in sfarsit intra zici ca mai are putin si cade cutia, ca se cam zdruncina.
Consum mare. O prietena spunea ca ii consuma 15 in bucuresti.
ABS-ul nu prea isi face treaba cum trebuie.
Catalin41556
Eu spre exemplu am 1.3i si in oras nu cred ca ia mai mult de 10-11 ca schimb destul de sus. Iar prietena probabil merge cu ea turata aiurea sa subturata (ca asa stiu unele sa conduca). In plus sunt f multumit de fiesta-deci o recomand.In acelasi timp si Opel Corsa modelul nou cred ca se merita datorita noutatii.
Catalin41556
Eu spre exemplu am 1.3i si in oras nu cred ca ia mai mult de 10-11 ca schimb destul de sus. Iar prietena probabil merge cu ea turata aiurea sa subturata (ca asa stiu unele sa conduca). In plus sunt f multumit de fiesta-deci o recomand.In acelasi timp si Opel Corsa modelul nou cred ca se merita datorita noutatii.
COSMIN74662
Am uitat sa includ si noul corsa in titlul topicului.
Imi face cu ochiul, imi place foarte mult, dar fiind un model nou exista riscul pt. defectiunile de fabricatie. Ce stiti de motorul de 80 cp.? Cred ca este unul nou.
Cei care il au ii rog sa posteze impresii despre masina.
M-a gandeam si la fiesta dar vad ca sunt si pareri contra.
Mersi de raspunsuri.
Mihai66305
Fiesta este depasita moral iar materialele sunt de slaba calitate.
Motorul de 1.2 twinport, 16v, 80CP de pe Corsa, era prezent si pe generatia trecuta, deci nu este unul nou. Nu vad de ce ti-ai face totusi probleme legate de calitate, Opel a facut progrese vizibile in ultima vreme, iar Corsa a fost votata masina anului 2007 la noi, si a iesit pe locul 2 in Europa...
adi.mitrea
QUOTE(schumiallexx)
hai sa o luam pe rand, fabia iti merge echiparea tour de france cu motor de 64 cai si e faina, ca am condus una destul de mult.


Ce înțelegi tu prin "fain"? Eu nu am condus mașina asta dar un motor așa mic nu are nici un avantaj. Putere nu, consum mic nu...

Cele mai performante motoare de cilindree mică, la banii de care dispune COSMIN, le au Renault și Opel. Deci un Clio Symbol, O Astra Classic (e vreo 11.000 euro - poți obține discount) și o Corsa intră în ecuație, cu dotări decente.
M A R I A N
Daca cei 10500 sunt DDP si nu CIP, atunci e foarte greu sa iti iei ceva fiabil, cu un mimin de dotari (ABS, aer, servodirectie, macar 4 airbaguri si bancheta spate fractionabila pe bucati). Dupa cum probabil ai mai citit pe forum (si daca te uiti si la emisiunea Top Gear), cele mai fiabile masini (si nu numai pentru clasa mica) sunt Honda si Toyota (Jazz si Yaris sunt modelele lor de clasa mica) dar nu te incadrezi cu banii astia (doar daca mai pui ceva). Yaris-ul este a doua mea masina si e extraordinara.
Daca nu esti din cei care isi fac probleme pentru fiabilitatea masinii in timp, pentru adaptabilitatea lor la soselele (gropile) romanesti si pentru intalnirile mai mult sau mai putin enervante cu mecanicii din unele service-uri (detalii pe forum), eu zic sa faci drive-test cu celelalte masini si sa vezi care ti se potriveste (ca marime, spatiu+modularitate interioara, zgomot interior etc.)Eu de exemplu i-am configurat sotiei (si i-am luat) o Corsa 2006 (modelul vechi) cu aer, geamuri electrice, servodirectie, ABS, EBD, bancheta fractionabila, scut motor in 9500 euro DDP.Motor 1.0 benzina (nu trece de 8 in oras, indiferent de aglomeratie)
COSMIN74662
Cred ca voi merge pe noul Corsa. Dar ma voi duce sa le vad si pe celelalte candidate:Fiesta, Polo, Fabia.
Problema ca permis am de doar cateva luni si nu voi putea testa masina.
Stiu ce cele 2 japoneze sunt superioare dar cum ai zis, banii sunt limitati.
As fi vrut Yaris.
_Constantin_
ba poti testa masina, ideea e sa nu se prinda aia ca nu ai carnet decat de cateva luni. Pe mine nu m-a intrebat nimeni cati ani am sau de cand am permis, si am testat vectra cand aveam permis de o sapt. Importanta e atitudinea.
Tiberiu61940
La firma unde lucreaza nevasta-mea si-au innoit masinile. Vreo 3-4 colegi au mers pe Fiesta, eu am instruit-o bine sa vrea Yaris.
Acum ceilalti o invidiaza, dupa ce au trebuit sa piarda timpul pe la service, cu programari dupa cite 1 luna...
Yaris are si el o problema: cu trecerea timpului amrtizoarele se intaresc, in loc sa se inmoaie... devine din ce in ce mai saltareata la denivelari.
E ok la drum - stabilitate sporita, dar rau in oras, mai ales pe liniile de tramvai.
radu96247
FIESTA
Mihai66305
Vrei sa spui Fiesta NU ! smile.gif
_Constantin_
Mihai lasa-l pe asta in durerea lui.

Yaris la 10.500 nu ai ce sa iei. Nu exista decat modelul cu motor de 1.0 L pentru flote, fara Ac, fara ABS, fara nimic.

Iei masina cash? Eu personal as merge pe Accent sau Aveo. Sunt un compromis bun. Fabia ... deja a aparut generatia noua, Fiesta mi-se pare ok dar nu mi-as cumpara din motive de service, astra classic... prea veche, polo e prea chel la banii astia.
Mihai66305
Deci ramane Corsa 1.2 16v, 80CP, Edition, echipata decent*, in 5 usi, la 10700DDP smile.gif

*
•Aer condiționat
• Radio CD30 cu CD player
• Airbag-uri frontale șofer și pasager
• ABS
• Închidere centralizată
• Oglinzi reglabile electric
• Servodirecție
• Bandouri laterale de protecție de culoare neagră
• Jante din oțel de 14œ cu pneuri 185/70 R 14
• Sistem ISOFIX, scaune laterale spate
• Sistem de iluminare Follow-me-home
_Constantin_
QUOTE(Mihai66305)
Deci ramane Corsa 1.2 16v, 80CP, Edition, echipata decent*, in 5 usi, la 10700DDP smile.gif

*
•Aer condiționat
• Radio CD30 cu CD player
• Airbag-uri frontale șofer și pasager
• ABS
• Închidere centralizată
• Oglinzi reglabile electric
• Servodirecție
• Bandouri laterale de protecție de culoare neagră
• Jante din oțel de 14œ cu pneuri 185/70 R 14
• Sistem ISOFIX, scaune laterale spate
• Sistem de iluminare Follow-me-home


Subscriu si eu. Daca pretul este cel afisat oferta este excelenta iar Corsa este un model foarte nou si destul de apreciat. Sa sperm ca nu va dezamagi.
M A R I A N
Eu zic sa nu te scumpesti si sa iti pui si scut metalic si bancheta fractionabila. Nu costa mult.O sa imi multumesti mai tarziu.
gabi63320
Daca Corsa are pretul asta la dotarile scrise, atunci nu are concurenta.
Acum 4 luni am mers cu fratele meu si am cautat o masina din aceasta categorie. Am vazut si probat in 3 zile Fabia, Polo, Punto Clasico, C3, Ibiza, Peugeot 206, Fiesta, Renault Clio III si Corsa veche. ca cea noua nu era disponibila. Banii erau in jur de 11.000, cu efort 12.000. Am fi vrut si diesel. Toate au plusuri si minusuri. La 22 ani vroia o masina cat de cat fitzoasa, dar care sa consume putin, sa fie sprintena si usor de intretinut. Ca imagine Ibiza de 1,2 cu super dotari era exact 12.000 si era cea mai macho (pneuri de 195R15, eleron, spoiler ssport etc..), iar fabia 1.2 htp cea mai accesibila, la 10.000 avea cam tot ce trebuie pe ea. Polo mi s-a parut prea cheala si anosta in varianta sub 11.000 euro (1,2 htp) - desi ea a fost capul de afis, prima tinta. Punto clasico avea avantajul ca la 11600 era diesel in varianta full, dar materialele din interior m-au dezamagit+depasita moral. C3 era super faina, dar varianta diesel ajungea pe la 12500 - 13.000, la fel si Fiesta diesel care mi s-a parut cea mai buna la spatiu interior pentru locurile din fata. Clio III 1,2 foarte bine echipat 11900, a fost o optiune interesanta, dar la drive test fratelui meu i s-a parut moale tare, adica sprinta doar peste 4000 de ture si prieten fiind cu vanzatorul si-a permis s-o calce la maxim. La Renault spatiul interior este cel mai bun si masina merita dar cu alt motor si fireste mai scump. Corsa veche la drive test s-a comportat bine cu motorul de 1,2 care parea cam cel mai sprinten dintre benzinare, dar nu a fost aleasa din motive subiective. A mai ramas 206 hdi care a fost aleasa pe motiv de pret bun pentru un motor sprinten si foarte economicos. 206 are si puncte slabe, dar in alegere a contat foarte mult consumul, faptul ca uleiul se schimba la 20.000 km si masina era disponibila pe loc (pentru altele trebuia sa astepte si 2 luni). Nu stiu daca a fost cea mai buna alegere, dar el este multumit de ea in primii 10.000 km si de usurinta cu care se descurca in traficul urban dar si in afara unde merge cam la maxim, 160-170. daca ar fi fost bani mai multi, Ibiza 1,4 tdi era alegerea cea mai faina.

Mult succes.
Mandula
QUOTE(gabi63320)
Daca Corsa are pretul asta la dotarile scrise, atunci nu are concurenta.


Subscriu, insa conform siteurilor dealerilor Opel nu este 10500 ddp cu dotarile respective (aer, ABS, inchidere, radio cd, oglinzi elecrice, etc, bate cam catre 11.500-12.000.


LE: greseala mea, intr-adevar, Corsa new Edition de 1.2 80 cp cu dotarile prezentate face 10.700 ddp. La motorul 1.3 cdti 75 cp varianta asta de echipare face 11.600 ddp.

Insa cu optionalele/pachetele pe care o sa vrei sa le mai pui pe ea, tot catre 11.500-12000 ajungi. Doar nu o sa o iei cu geamuri actionate manual :evil:
Mandula
QUOTE(gabi63320)
A mai ramas 206 hdi care a fost aleasa pe motiv de pret bun pentru un motor sprinten si foarte economicos.


La ce pret a fost si cu ce dotari principale ?
Mandula
QUOTE(gabi63320)
A mai ramas 206 hdi care a fost aleasa pe motiv de pret bun pentru un motor sprinten si foarte economicos.


La ce pret a fost si cu ce dotari principale ?
gabi63320
11800 euro pentru peugeot 206 hdi, cu aer cond, inchidere centralizata, alarma, geamuri electrice fata, cd player
dezavantaj important..... lipsa abs;
super masinuta pe drumuri virajate, consum fantastic chiar si sub 4%
turbina se simte de la 1900 - 2000 rpm si masina zboara efectiv pana la 80km/h si ceva mai greu peste, dar ajunge relativ usor la 160, iar daca tragi de ea te plafonezi la 170-175
naspa pe drumuri mai accidentate din cauza garzii la sol mici
unele materiale plastice destul de proaste
pozitia soferului necesita acomodare

Noul Corsa pare mult mai atractiv. Daca fratele ar mai fi avut rabdare sigur Corsa isi lua, nu 206.
M A R I A N
Abs-ul, ca si EBD-ul sau AFU/BA-ul sunt lucruri fara de care eu nu cumpar o masina. Iar in ultimul timp, cred cu tarie ca prezenta esp-ului ar duce la scaderea numarului accidentelor, dupa cum am citit eu istoricul unora dintre acestea. Daca ai bani limitati si vrei neaparat diesel, atunci sunt de parere ca trebuie sa renunti la echipamente gen geamuri si oglinzi electrice, incalzire in scaune, magazie de CD-uri, ornamente cromate, clima (in loc de aer manual) etc. Eu mi-as lua aceste echipamente de maxima siguranta, chiar daca ar trebui sa renunt la cateva airbag-uri (in afara de cele frontale)
Cine zice ca "Lasa domne' da' pe vremea lu' Ceausescu aveai Dacie cu Abs?!" cred ca este un tampit care ori e sofer de weekend, ori a intrat in puscarie inainte de 89 si a iesit cand am devenit membri UE.
Mandula
Si eu cred ca un minimum de echipare a masinii presupune ABS, airbaguri fata, aer cond. si servodirectie (primele pentru siguranta, urmatoarele doua pentru confort). De restul m-as putea lipsi, la nevoie (chiar daca nu mi-ar placea), dar de astea nu m-as lipsi sub nicio forma.
Adrian70064
QUOTE(Marian67562)
Daca cei 10500 sunt DDP si nu CIP, atunci e foarte greu sa iti iei ceva fiabil, cu un mimin de dotari (ABS, aer, servodirectie, macar 4 airbaguri si bancheta spate fractionabila pe bucati). Dupa cum probabil ai mai citit pe forum (si daca te uiti si la emisiunea Top Gear), cele mai fiabile masini (si nu numai pentru clasa mica) sunt Honda si Toyota (Jazz si Yaris sunt modelele lor de clasa mica) dar nu te incadrezi cu banii astia (doar daca mai pui ceva). Yaris-ul este a doua mea masina si e extraordinara.
Daca nu esti din cei care isi fac probleme pentru fiabilitatea masinii in timp, pentru adaptabilitatea lor la soselele (gropile) romanesti si pentru intalnirile mai mult sau mai putin enervante cu mecanicii din unele service-uri (detalii pe forum), eu zic sa faci drive-test cu celelalte masini si sa vezi care ti se potriveste (ca marime, spatiu+modularitate interioara, zgomot interior etc.)Eu de exemplu i-am configurat sotiei (si i-am luat) o Corsa 2006 (modelul vechi) cu aer, geamuri electrice, servodirectie, ABS, EBD, bancheta fractionabila, scut motor in 9500 euro DDP.Motor 1.0 benzina (nu trece de 8 in oras, indiferent de aglomeratie)


Mai sunt si alte masini japoneze care se incadreaza in 10.500 DDP. Exemplu: Suzuki Swift 1.3 GLX 8.500 CIP in promotie la SARA Motors. E echipata foarte bine si merita banii. Ar mai fi la banii astia masinile koreene, foarte fiabile dar extrem de urate (parere personala). Enumar aici: Hyundai Accent, Kia Rio, Chevrolet Aveo.
Adrian70064
QUOTE(Marian67562)
Abs-ul, ca si EBD-ul sau AFU/BA-ul sunt lucruri fara de care eu nu cumpar o masina. Iar in ultimul timp, cred cu tarie ca prezenta esp-ului ar duce la scaderea numarului accidentelor, dupa cum am citit eu istoricul unora dintre acestea. Daca ai bani limitati si vrei neaparat diesel, atunci sunt de parere ca trebuie sa renunti la echipamente gen geamuri si oglinzi electrice, incalzire in scaune, magazie de CD-uri, ornamente cromate, clima (in loc de aer manual) etc. Eu mi-as lua aceste echipamente de maxima siguranta, chiar daca ar trebui sa renunt la cateva airbag-uri (in afara de cele frontale)
Cine zice ca "Lasa domne' da' pe vremea lu' Ceausescu aveai Dacie cu Abs?!" cred ca este un tampit care ori e sofer de weekend, ori a intrat in puscarie inainte de 89 si a iesit cand am devenit membri UE.


Subscriu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.