Help - Search - Members - Calendar
Full Version: evacuare sport
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
andrei27237
Salut.

Caut in zona Baia Mare,satu Mare, Salaj Bistrita ,Maxim, Cluj

Un service profi care poate sa-mi faca o evacuare sport eventual de inox.

stie cineva?
James Kilowatt
Subiect de tuning smile.gif
De fapt si pe mine ma intereseaza daca face cineva evacuare sport din inox pentru orice model.
f1anatic
High Flow Catalytic Converter > Evacuare Sport (Zgomot mai mult doar "poate" si citiva magari jigaritri si obositi).
mike.omega
Despre beneficii sau nu va explica F1anatic, despre cum se fabrica va povestesc eu biggrin.gif
De obicei gasesti cate un nene care sa-ti faca esapament din inox insa lui ii trebuie esapamentul tau actual pentru a avea un punct de plecare(vezi forme si dimensiuni) sau apelati la Borla din Curtea de Arges unde preturile pt esapamentele custom sunt mari, nu ca la nenea de mai sus n-ar fi tongue.gif

Cel mai bine cauta pe net un model de la un tuner si incearca sa importi cumva wink.gif

@James: nu stiu cum ai tu esapamentul dar Borla ofera in RO esapamente din inox pt toata gama daewoo, mai putin a ta daca nu ma insel laugh.gif Vezi "dincolo" :wave:
f1anatic
QUOTE(mike.omega)
Despre beneficii sau nu va explica F1anatic,


Alright
Link One
QUOTE
Turbo Magazine test using a dynamometer to evaluate the performance benefits from a Thermal R&D 3" mandrel bent stainless steel cat-back system.
important conclusions
1) Peak power increased by 5.8hp at a LOWER RPM
+2) The average power gain from 2500-7000 RPM was 5.5 HP.
3) Largest power increase was 8.3 and it occurred at 4000 RPM. Can you say mid-range guts!!!


Holy Shit ! 8 cai putere ! Cam cit ar costa asa ceva pt. un Subaru STi ? Ieftin: 645 de dolari de la un tunerul cu reputatia cea mai solida in lumea Subaru.

Cit cistigi daca scapi de convertoarele catalitice ? La acelasi Subaru STi (care are 2 cred, Legacy GT are 3, acelasi motor).
La STi cistigi + 40 cp si + 70 lb-ft cuplu (la roti, deci la motor adaugi cca 25% din valoare) pentru un cost de 1800 de dolari ( 650 programatorul electronic, restul sint UP-Pipe si DOWN-Pipe cu un High Flow Cat Converter in loc de 2, si bineinteles tevi mai groase). Grafic STi La Legacy, 575 dolari DOWN Pipe [2 convertoare catalitice inlocuite cu o teava mai groasa si High Flow Cat Converter] , 240 dolari Up-Pipe (fara convertor catalitic), 650 de dolari programatorul si rezultatele sint clare in poza Legacy. + 41 cp + 66 lb-ft la roti (la motor, adauga 25% pierderi prin transmisie). pret total spre 1500.

Dar cit sa fie contributia convertoarelor catalitice numai ?
Legacy, ECU tune, cu toate convertoarele catalitice Link + 28 cp + 29 lb-ft la roti. Deci estimam macar 12 cp si 37 lb-ft la roti se datoreaza lipsei convertoarelor.
La STi cu ECU tune si toate convertoarele Link cifrele sint + 17 cp + 33 lb-ft la roti. Deci estimam anularea convertoarelor sa mai adauge + 23 cp si +37 lb-ft cuplu la roti.


In concluzie, pe proprie raspundere, afirm.
1) Masinile turbo nu sint masini normal aspirate si se preteaza mai bine la modificari.
2) Acelasi modificari la o masina turbo cit si la una normal aspirata, vor aduce cresteri de performanta mai mari masinii turbo
3) Daca ai posibilitatea sa faci un cat-back exhaust (evacuare sport) ieftina - fa-o.
4) Dar daca e de dat un ban si vrei sa creasca muschiul la motor - scapa de convertoarele catalitice - sau inlocuieste-le cu unele "high flow".
TLS-09
QUOTE(andrei27237)
Salut.

Caut in zona Baia Mare,satu Mare, Salaj Bistrita ,Maxim, Cluj

Un service profi care poate sa-mi faca o evacuare sport eventual de inox.

stie cineva?


vezi http://www.afaceribaiamare.ro/firma0h.php?...246&nrows=1
James Kilowatt
@Mike
De ce spuneai tu m-am lovit deja.... la forma se potrivesc cele de nubira clasica insa diametrul tevilor la mine e mai mare.

@F1
Nu caut sa rup gura targului nici cu zgomotul nici cu puterea.... trebuie insa oricum ca la un moment dat sa schimb tobele pentru ca sunt duse, asa ca daca tot o fauresc sa bag inox, iar daca intra si 5 caluti lesinati in plus nu strica. Preturile oricum sunt cam aceleasi indiferent ca sunt sport sau standard.

Modificari mai agresive le planuiesc intr-un viitor mai indepartat, cand o sa am o masina noua iar nubira o sa fie rabla pe care decat sa o vand gratis mai bine imi exprim talentul asupra ei pana crapa ceva..... filtru+priza aer rece, galerii alezate, evacuare sport incepand cu "serpisorii", chip, distributie sport, arcuri+amortizoare+bare egalizare dure, etc.... facute eventual cu propria manuta si testate pe circuit. Are oarece potential de "sleeper", adica un aer anost si invechit, sticker cu "GPL", insa suspensii independente si daca in urma modificarilor ar ajunge pe la 140-150CP/tona ar putea surprinde multe diesele cu embleme celebre pe la semafoarele europene biggrin.gif
andrei27237
ce chestie si cu serpisorii astia .... pt masina mea un service din bucuresti mi-a ofertat 1200 ron .... cam mult poate , poate nu .... nu stiu, dar nu ia-si pune decat impreuna cu o evacuare completa ....
James Kilowatt
De acord
Si viceversa.... adica nu are rost sa te bagi la tobe sport fara sa umbli si la serpisori altfel efectul e frectie la picior de lemn. smile.gif
Tarabostes
M-ar tenta o schimbare estetica a tevii de esapament, adica sa schimb partea finala cu una mai ,,altfel,,, cred ca ii zice muffler. Am cautat cate ceva pe net dar nu prea am gasit. Are cineva o idee unde as putea sa fac asta? Masina este un nissan almera.
yoyo11
QUOTE(andrei27237 @ Dec 30 2006, 03:27 PM) *
ce chestie si cu serpisorii astia .... pt masina mea un service din bucuresti mi-a ofertat 1200 ron .... cam mult poate , poate nu .... nu stiu, dar nu ia-si pune decat impreuna cu o evacuare completa ....




NU stiu daca te-ai hotarat in privinta serpisorilor sau a intregului sistem de evacuare dar la cluj este o firma care se ocupa de esapamente si acum are punct de lucru si in baia mare pe str. tineretului nr 8 tel.0730591960;0746105981.
cu intarziere dar poate nu prea tarziu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.