Aho aho copii si frati, stati putin si nu dadeati
...aici sunt, dar stiti cum e zilele astea....cu alte treburi...alea, alea....ne pregatim sa incheiem anu cum se cuvine, nu?
Deci, TLs-ule....poate tu esti obisnuit sa bagi mana (nu spui unde) si sa pipai (nu spui ce)...
, dar iti zic io ca la Opel nu tine faza asta....astia is oameni seriosi, trebuie sa lucrezi daca vrei sa demontezi ceva! :bash: Deci, io la Omega nu stiu exact cum e bordul...iti pot spune doar cum e la Vectra: mai intai se dau jos capacele alea de plastic dintre volan si bord (2-3 suruburi, probabil mascate si ceva cleme), apoi apar suruburile cu care e prins bordul (ceasurile)...vreo 3-4 suruburi...se desfac si alea si apoi vine bordul cu totul afara, dar nu mult, doar atat cat sa bagi mana pe langa el si sa scoti mufele ceasurilor (2 mari si late la Vectra....acolo chiar ca e pe pipaite, cum ii place consateanului meu) si - atentie - cablul de kilometraj....asta are o siguranta metalica la intrarea in ceas, care trebuie apasata si in acelasi timp tras de el (din pacate, tot pe pipaite)....ar putea fi destul de intepenit, daca n-a mai fost scos niciodata....apoi vei putea scoate tot bordul....si cu ocazia asta il duci in casa, il mai cureti si tu, mai verifici sa nu ai becuri arse etc.... Cablul va ramane acolo in bord si poti sa faci o tura asa fara bord, ca sa vezi daca se invarte! Daca nu se invarte, e clar: e din cutie baiu si acolo intreaba si tu orice mecanic, ca-ti spune imediat unde este locul in care intra cablul in cutie si cum se desface...ar trebui sa fie un surub sau o piulita mare, care o desfaci cu mana (asa e la mine)! Dar intai scoate tu bordul si fa o tura si sa ne zici si noua daca se invarte cablul asa lasat liber sau nu, ok? Succes! :wave: