Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jenti Mitsubishi
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Cauciucuri/Roti
Vasile63123
Buna. Am un Mitsubishi Spacestar din 2001 cu roti 195/65/15, 6j, 46, K1. Astazi am prins o groapa mare la viteza de 60km/h si a indoit geanta de aluminiu si o taiat cauciucul. Am luat decizia sa pun jenti de otel, macar de iarna, sa nu mai patesc asa, pacat si de jeanta de aliaj si de cauciuc. Problema mea este ca pe janta originala scrie la distanta de gauri 46, iar pe roata de rezerva ET44, H2. Poate fi o greseala de poansonare sau exista asa joc mare sa potriveasca roata de 44? Roata de rezerva are locas de prezoane obisnuite, adic o gaura cu un guler rotund si cu asta adio. Geanta originala de aliaj are gaura mai mare si piulita are doua diametre. Diametrul mai mic este un pic conic si are varful rotunjit, diametrul mai mare se sfarseste intr-un frontal lat. Piulita strange pe frontal, nu pe varf. acum, cum am pus roata de rezerva piulita strange pe varful rotunjit, care se culca pe gulerul rotund. Asa ma gandesc ca nu e bine, si cu jenti cu tot, trebuie sa fac rost si de piulite potrivitoare sau sa strunjesc distantiere adaptoare. Daca cumpar genti de otel trebuie sa tin cont de ceva in afara de dimensiuni? Ce inseamna K1, H2? are vreo semnificatie referitoare la rezistenta gentii?
Marty
La Mitsubishi, distanta intre prezoane e de 114 mm. Acu' , in functie de cite prezoane ai pe roata (4 sau 5) ai informatia necesara.
44 si 46 reprezinta ET-ul sau off-set-ul jantei, nu are legatura cu prezoanele, are legatura cu altceva.

L.E.: Mai multe detalii gasesti in imaginea asta, prin amabilitatea colegului noatru de forum
Bogdan104277
Asa sunt in general toate prezoanele petru jantele de aliaj - realizeaza strangerea pe suprafata plata.
Cele pentru jante de otel realizeaza strangerea pe con.

Daca le schimbi de pe un tip de janta pe altul distrugi suprafetele de strangere si e cam nasol, mai ales la aluminiu - arunci janta.
spydy
QUOTE (Vasile63123 @ Dec 26 2006, 08:38 PM) *
Buna. Am un Mitsubishi Spacestar din 2001 cu roti 195/65/15, 6j, 46, K1. Astazi am prins o groapa mare la viteza de 60km/h si a indoit geanta de aluminiu si o taiat cauciucul. Am luat decizia sa pun jenti de otel, macar de iarna, sa nu mai patesc asa, pacat si de jeanta de aliaj si de cauciuc. Problema mea este ca pe janta originala scrie la distanta de gauri 46, iar pe roata de rezerva ET44, H2. Poate fi o greseala de poansonare sau exista asa joc mare sa potriveasca roata de 44? Roata de rezerva are locas de prezoane obisnuite, adic o gaura cu un guler rotund si cu asta adio. Geanta originala de aliaj are gaura mai mare si piulita are doua diametre. Diametrul mai mic este un pic conic si are varful rotunjit, diametrul mai mare se sfarseste intr-un frontal lat. Piulita strange pe frontal, nu pe varf. acum, cum am pus roata de rezerva piulita strange pe varful rotunjit, care se culca pe gulerul rotund. Asa ma gandesc ca nu e bine, si cu jenti cu tot, trebuie sa fac rost si de piulite potrivitoare sau sa strunjesc distantiere adaptoare. Daca cumpar genti de otel trebuie sa tin cont de ceva in afara de dimensiuni? Ce inseamna K1, H2? are vreo semnificatie referitoare la rezistenta gentii?

salut.am si eu o intrebare,am un mitsubishi space star din 2001 motor 1.9 di-d si pe cartea lui scrie ca are jenti pe 14/185/65 dar eu am cumparato din Austria cu jenti aliaj pe 15 de mitsubishi , intrebarea este daca se poate circula cu ele asa ..mersii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.