Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Legacy Spec B vs. Audi 2.0 T Quattro.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Claudiu85800
Sarbatori Fericite si numai bine la toata lumea!!

Subaru Legacy Spec B vs. Audi 2.0 T Quattro 6M. Ce ziceti? Care are sistemul awd mai bun? Motor mai fiabil? Comfort?

Parerea mea: motorul audi mai bun, sistemul awd subaru mai bun, audi are interiorul mai comfortabil

P.S. Cit mai putine accidente pe anul 2007. Daca se poate deloc!
Legionaru'
Aleg Legacy!
Parerea mea este ca Subaru are si motor si awd mai bun decat Audi!
Poate la interior sunt dubii. blush.gif
HalbaSus
Daca stai in US (dupa cum zice locatia ta) atunci legacy.
Dany_s
depinde ce cauti la o masina

La pret si performante (mai ales performante) Legacy Spec B e mult superior.

La orice altceva eu personal prefer A4. Inclusiv la partile subiective.

oricum, e clar ca A4 e o masina mai luxuaosa, si mai prestigioasa, probabil mai confortabila.

Deci depinde ce cauti. Ambele ar fi alegeri bune oricum.
Claudiu85800
Da, locatia mea este USA. Halba, crezi ca un subaru legacy nu ar fi fiabil si pe drumurile noastre din Romania sau te gindesti ca intretinerea unui subaru este mult mai scumpa in Romania fata de un Audi?
f1anatic
Te rog eu sa folosesti cu incredere functia de cautare. S-au dat razboaie puternice pe tema asta.

www.legacygt.com
Vino la noi pe website si te ajutam noi sa te decizi.

Daca ma intrebi pe mine 2007 Subaru Legacy GT Spec B all the way ! Si daca te intereseaza, motorul anului la categoria 2-2.5 L este Subaru nu AUDI. Spec B vine cu Torsen si stability control. Tot ce vei plati la AUDI este prestigiul firmei...dar produsul nu este superior unui Spec B.

Parerea mea este sa intrebi pe posesori, nu neaparat ce parere are fiecare pe acest website. Comparatia Subaru Legacy cu BMW 3 series si Audi A4 este foarte controversata si nu e cazul sa reincepem discutii inutile. Sugerez sa vezi ce zic si cei de pe forumurile AUDI si sa te duci sa le conduci pe fiecare. Daca urmaresti sa modifici masinile, amindoua se preteaza bine la tuning, dar din nou, la Subaru vei plati mai putin.

Am stat 8 zile la Montreal, nu am vazut decit un singur Legacy, si ala non-turbo. Pe de alta parte, conduc unul de aproape 2 ani si sint super multumit. Ultima data cind mi-a facut placere sa o conduc a fost azi cin am pus 80 de mile.

O alta treaba pe care trebuie sa o consideri este urmatoarea. Tu esti in Florida...unde cumperi si vei folosi masina. Ca daca te gindesti sa o duci in Romania...mai bine alegi AUDI. In rest, daca traiesti veacul in USA, Subaru are o reputatie pt. masini foarte fiabile. 25,000 mile mai tirziu, merg la dealer doar ca sa imi cumpar filtrul de ulei. Nu cred ca ai acelasi noroc cu AUDI/VAG.

Iar in priviinta sistemului AWD - alte razboaie puternice. Tot ce pot spune este ca pe gheata cu toate 4 rotile...a fost fun, controlat si masina prindea viteza. Cu Spec B cu alt tip de diferential pe spate si stability control, ar trebui sa fie cel putin la fel de bine :-) Plus, in Florida nu ai nevoie de AWD !

Salutari si An Nou Fericit. Ai intrbari in plus, da-mi PM.

Over and Out.
f1
f1anatic
Nu uita o chestie Claudiu. Oamenii astia de pe website nu au vazut turbo Subaru Legacy GT sau Spec B pe strada niciodata. In schimb A4 cite vrei (mai ales modelele FWD cu turbo diesel). E greu sa convingi pe altii de meritele unei masini pe care nu au vazut-o decit in poze si/sau au aflat despre ea din discutiile cu... mine.

Mai sint citiva baieti de treaba aici pe site cu Subaru, inclusiv un Legacy 2.5 N/A.
ozz86651
In primul rind sa mor daca inteleg ce faci cu AWD in Florida. F1 are parte de zapada si merita, dar pe asfalt uscat e numai o greutate/complexitate carata in plus dupa tine (plus pret/benzina/intretinere). Evident daca te duci cu ea la track poate simti si awd-ul in vreo curba mai sanatoasa sau la o liniuta, dar masinile astea nu prea sint de circuit si distractia e mai mare pe circuit cu una cu tractiune spate.
Daca cumva te gindesti sa o importi in Ro, nu merita din multe motive, dar evident mai bine importi o masina care exista si se vinde.
In rest Lagacy spec B e o masina exceptionala tehnic, in timp ce la Audi banii se duc si in interior, aspect, badge. Nu prea vad comparatia si nu vad cum ai putea fi indecis intre astea 2.
HalbaSus
Ziceam ca in romania nu ar fi o alegere buna subaru deoarece: platesti taxe vamale pentru masinile fabricate in afara UE... impozitul si taxele cresc proportional cu cilindrea iar oferta din europa nu include motorul 2.5 turbo... doar 2.0 normal aspirat, 2.5 normal aspirat si 3.0 normal aspirat.

Intre cele doua Legacy-ul GT e mai performant si are un raport pret/performante mai bun. Audi-ul sta mai bine la interior, finisari si imaginea de marca. Oricum ambele sunt masini bune si suficient de rapide. Si ca sa ma alatur si eu celorlalti: la ce naiba iti trebuie AWD in florida ? Eu m-as orienta clar catre o masina cu tractiune spate: Lexus IS , BMW seria 3, sau ceva de genul asta...
f1anatic
Ca sa fiu sincer, nu prea se merita sa trimiti nici o masina in Ro. Iti dai seama ca i-ai spart la nari cu benzina ! Ambele masini (mai ales Subaru) se incadreaza la o categorie de masini pentru care nu prea exista piata de desfacere in Ro. Da sint entry luxury/near luxury dar sint si foarte performante. Cine are bani de benzina si de masina, isi trage el ceva nemtesc ca asa au baietii cu obraz subtire pe acolo. Iar care nu au bani de ceva atit de "nemtesc" dar si-ar permite un Legacy, sau AUDI turbo ar face un mic soc cind vor afla ca pot goli rezervorul de 60 L in doar 300 km fara sa fi turat motorul peste 3000 rpm. Iar daca vrea sa se sparga in figuri cu oricare, cind arzi 60 L in 2 ore...crede-ma ca nu poti face sportul asta prea des. Nu ti-l permiti nici aici...dar acolo cu benzina de 3 ori mai scumpe.

Daca am mai spus-o atunci ma repet. Pentru sufletul tau, Subaru nu te va dezamagi si recomand masina. Daca esti mai nemtzofil, nici alegerea AUDI nu m-ar dezamagi pe mine. Dar piata pentru Romania pentru oricare din ele...nu e atit de mare ca sa merite sa o trimiti in RO. Atita doar daca o trimiti in RO ca sa fie masina ta de vacante acolo...si good luck cu inmatricularea si alte taxe.
Dany_s
QUOTE(ozz86651)
In primul rind sa mor daca inteleg ce faci cu AWD in Florida. F1 are parte de zapada si merita, dar pe asfalt uscat e numai o greutate/complexitate carata in plus dupa tine (plus pret/benzina/intretinere). Evident daca te duci cu ea la track poate simti si awd-ul in vreo curba mai sanatoasa sau la o liniuta, dar masinile astea nu prea sint de circuit si distractia e mai mare pe circuit cu una cu tractiune spate.
Daca cumva te gindesti sa o importi in Ro, nu merita din multe motive, dar evident mai bine importi o masina care exista si se vinde.
In rest Lagacy spec B e o masina exceptionala tehnic, in timp ce la Audi banii se duc si in interior, aspect, badge. Nu prea vad comparatia si nu vad cum ai putea fi indecis intre astea 2.


Exact la asta ma gandeam si eu

AWd e ok daca mergi des la curse organizate (drag si/sau circuit) dar atunci nu vad de ce ai include Audi-ul, si chiar si Legacy (si nu STI). Deci nu cred ca asta vei face cu masina si atunci de ce awd si nu RWD. IS350/G35 daca vrei sedan sunt ambele alegeri excelente, 335I Coupe daca vrei germana sau/si coupe. Chiar si CTS 3.6 e o alegere excelenta (si se stie ce reduceri da acum GM) daca bugetul e ceva mai mic.
Claudiu85800
Intr-adevar zapada ioc in Fla. Nici sarbatorile nu au efect fara zapada. M-am gindit sa iau o masina aci care sa o folosesc cam 2-3 aci, dupa care sa fac repatrierea sa bag masina pe repatriere sa nu mai platesc taxe vamale, dar platesc restul mi se pare. Legacy GT este o masina ff buna dar cum spuneti si voi o sa rupa la consum si nici nu prea sunt drumuri de alergat in Romania. Audi ar merge in Romania dar platesti prea mult firma..asa ca nu stiu ce ar merge. Am posibilitatea sa fac repartierea sa trimit niste lucruri, printre care si masina, si de aceea ma gindeam sa iau ceva de aci sa fie ok si-n Romania. Recomandati ceva din USA pt Romania? O sa fie luata ca masina de familie si nu sa o vind. Ma gindeam si la un Jeep Grand Cherokee CRD. Problema e ca as vrea un awd. Daca nu, merge si un passat 2.0t cu triptronic.
HalbaSus
In cazul asta eu zic sa alegi legacy GT... si daca dupa ce ajungi in romania o sa ti se para greu de intretinut (consum mare) vii aici si postezi ca o vinzi. Stiu eu cativa clienti garantati biggrin.gif
Dany_s
nu vad de ce ai vrea sa te repatriezi, mai ales din Florida, dar ma rog....

daca masina va ajunge in Ro (prin repatriere scapi de multe taxe) atunci Poti merge pe un Legacy normal (nu GT), A4 merge si el dar depinde cati bani ai, si apoi mai poti sa te gandesti la ce se vinde prin Ro - Volvo, Saab, jaguar, mercedes, bmw, acura tsx, mitsu pajero, outlander, nissan pathfinder, murano, mazdaspeed 6 (asta chiar e o optiune buna daca stai sa te gandesti ca e awd si manuala si puternica), caddy srx.
ozz86651
Cred ca e foarte greu sa aduci masini americane in Ro. Trebuie omologate, deci trebuie sa treaca de RAR. Asta nu e usor tinind cont cit de diferite sint sistemele. Numai gindeste-te ca pina si semnalizarea/stopul de frina e diferit pe masinile pentru USA. Nu mai zic de noxe, etc. O masina care nici nu e fabricata pentru europa cred ca o sa-ti dea batai de cap majore.
Cit despre repatriere, vezi sa stii sigur cum e legislatia asta. In capul meu nu se poate chema repatriere daca ai H1B ci numai daca ai green card. Dar eu nu am citit legea.
Claudiu85800
Oricum cred ca pina la urma un subaru legacy o sa mi iau si daca nu e Spec B sau GT Limited o sa iau un 2.5 aspirat si pun ce mi trebuie pe el. Pina la urma nu mi trebuie 250CP, sunt ok si 170. Oricum Halba in Ro cumpara Subaru cine stie cite ceva de aceasta marca. O sa urmaresc si SH poate rasare ceva Subaru interesant dar tare imi e frica ca Subaru GT second-hand sunt forjate. In urmatoarele 2-3 luni ma decid.
Dany_s
mi-am mai amintit de ceva demn de luat in seama. Volvo si Saab aum programe speciale de livrare europeana unde salvezi si bani si ti-o da in europa. Intereseaza-te despre ele ca s-atr putea sa fie foarte potrivite pt ce vrei tu sa faci! Si ambele firme au masini interesanta - 9.-3 AeroS40 T5 awd, S60 R etc.
Valentin50014
QUOTE(Dany_s)
depinde ce cauti la o masina

La pret si performante (mai ales performante) Legacy Spec B e mult superior.

La orice altceva eu personal prefer A4. Inclusiv la partile subiective.

oricum, e clar ca A4 e o masina mai luxuaosa, si mai prestigioasa, probabil mai confortabila.

Deci depinde ce cauti. Ambele ar fi alegeri bune oricum.


Excelent post insa stai mai subtirel cu argumentele... biggrin.gif

Uite un articol care a mai fost prezentat
A4 2.0 T quattro vs Legacy GT Spec B

Audi castiga devanzand Subaru la slalom, skipad, frane, consum, cutie de viteze, directie, handling, design interior, exterior, scaune si ergonomie... adica la majoritatea capitolelor. blush.gif

Am spus ca desi Audi a avut cel mai slab motor dintre masinile testate si a fost una dintrre cele mai grele masini, a avut cel mai bun comportament datorita transmisiei si a sasiului?

Sunt de acord cu ultima ta fraza, insa ceea ce ai scris mai inainte denota mituri, putin diferite fata de cele de pe aici - e drept, dat tot mituri se numesc
Valentin50014
QUOTE(f1anatic)
Daca ma intrebi pe mine 2007 Subaru Legacy GT Spec B all the way ! Si daca te intereseaza, motorul anului la categoria 2-2.5 L este Subaru nu AUDI.
biggrin.gif
Da, dar Subaru a reusit sa le ia la mustata acest premiu celor de la BMW (la doar 2 puncte). Audi a castigat categoria 1.8-2.0 l la peste 80 puncte avans fata de cei de la Honda (Type-R).

Si inca ceva... in 2005 tot TFSI-ul a fost no. 1 la categoria sa. Primul titlu castigat de Subaru a venit abia in 2006... nu vrei sa stii cate are VAG castigate pana in acest moment blush.gif

Stii de cate ori a castigat Audi numai categoria 1.8-2.0l a Ward's Best Engines of the Year in ultimii 11 ani? de 7 ori
Stii de cate ori a castigat Subaru acelasi premiu? doar o singura data si doar cu un singur motor... cel de 2.5

QUOTE(f1anatic)
Spec B vine cu Torsen si stability control. Tot ce vei plati la AUDI este prestigiul firmei...dar produsul nu este superior unui Spec B.

Ai scris zeci de pagini despre inferioritatea torsenului in fata bunicului tuturor diferentialelor blush.gif ... mult laudatul vascocuplaj. Acum, odata cu cumpararea drepturilor de folosire a torsenului de catre niponi, nu mai contenesti cu laudele la adresa lui. Rusinica stimabile....
Si asta dupa 20 de ani de folosire neintrerupta a torsenului de catre Audi si la aproape 1 an de la anuntarea despartirii nemtilor de batranul torsen

BRAVO pentru stability control. O jucarie complet inutila pentru masina cu un sasiu perfect ca cel al niponilor. De doua ori RUSINICA
Claudiu85800
Multumesc Dany pt info. O sa ma interesez la saab si volvo. Si Mazdaspeed 6 pare interesant....trebuie mers si testat si acest model.
Valentin50014
Mazdaspeed 6 mi se pare cel mai bun compromis posibil intre pret/performante si fiabilitate. Asta daca se poate numi "compromis" blush.gif

Intre cele 3 (cele din urma) eu as alege Mazda
Dany_s
QUOTE(Valentin50014)
QUOTE(Dany_s)
depinde ce cauti la o masina

La pret si performante (mai ales performante) Legacy Spec B e mult superior.

La orice altceva eu personal prefer A4. Inclusiv la partile subiective.

oricum, e clar ca A4 e o masina mai luxuaosa, si mai prestigioasa, probabil mai confortabila.

Deci depinde ce cauti. Ambele ar fi alegeri bune oricum.


Excelent post insa stai mai subtirel cu argumentele... biggrin.gif

Uite un articol care a mai fost prezentat
A4 2.0 T quattro vs Legacy GT Spec B

Audi castiga devanzand Subaru la slalom, skipad, frane, consum, cutie de viteze, directie, handling, design interior, exterior, scaune si ergonomie... adica la majoritatea capitolelor. blush.gif

Am spus ca desi Audi a avut cel mai slab motor dintre masinile testate si a fost una dintrre cele mai grele masini, a avut cel mai bun comportament datorita transmisiei si a sasiului?

Sunt de acord cu ultima ta fraza, insa ceea ce ai scris mai inainte denota mituri, putin diferite fata de cele de pe aici - e drept, dat tot mituri se numesc


e frumos sa nu mentionezi detalii care schimba complet ce zici:

"But several options (such as the $3000 S-Line sport package that includes stiffer suspension and 235/40ZR-18 Dunlop Sport Maxx summer tires) "


"At all times. It finished second only to the Subaru (by 0.3 sec.) on the autocross, posted the fastest slalom time and tied with the Mazdaspeed6 for second-best skidpad. That it did all this with the third-highest curb weight (3690lbs) "

""It's the S-Line suspension that helps the A4 tackle just about anything thrown its way," enthused Wolfkill. "When pushed hard it still feels like an fwd-based system," he continued. "But at the same time, you can feel the rear tires working for you in a corner." "

"If there's a knock against the A4, it's that it's too easy to drive. While it has very high limits, once it gets into an understeering mood it's not as easy to "bring it back" as some. This is very safe, but simply not as much fun as cars like the Subie and G35x that can exhibit a tail-out nature to change direction. It also rides a bit more stiffly than the Lexus and BMW."

A zis cumva autorul topicului ca se uita la un S-Line? ca daca da, n-am prins.
Slalom speed si grip depind ENORM de cauciucuri si suspensii. Cu suspensiii performante si cauciucuri performante poti scoate grip lateral mai bun cu un Civic decat cu un 911.
La diferenta de pret intre A4 si Legacy (6000$), pai se poate echipa Legacy-ul cu coilovers tein reglabile si R-compounds (cauciucuri de curse daca nu stii ce inseamna) care sa distruga in slalom si grip orice Ferrari de fabrica. (poate e o exagerare, dar u get the point).


La acceleratii, Spec B pe 400m e la cateva lungimi de autobuz distanta. de la 13.7 la 15 e cale FOARTE LUNGA. De aici, in principal, am scris ca Subaru este mult mai performant. Demarajul este latura din performanta unei masini cel mai des utilizata de 99.99999 din soferi.

Oricum, diferentele la grip, distante de franare si slalom sunt micutze, asta cu tot cu S-line-ul de pe Audi.

La autocross a castigat Subaru.

in rest ce zic oamenii de la R&D sunt opiniile lor, mai mult sau mai putin relevante, si atata tot. Dupa cum ai vazut chiar am fost de acord cu multe din ele.

Deci hai sa dam cezarului ce-i al cezarului.
Valentin50014
QUOTE(Dany_s)
e frumos sa nu mentionezi detalii care schimba complet ce zici


Am pus linkul, nu are rost sa ma acuzi aiurea

QUOTE(Dany_s)
A zis cumva autorul topicului ca se uita la un S-Line? ca daca da, n-am prins.
Slalom speed si grip depind ENORM de cauciucuri si suspensii. Cu suspensiii performante si cauciucuri performante poti scoate grip lateral mai bun cu un Civic decat cu un 911.
La diferenta de pret intre A4 si Legacy (6000$), pai se poate echipa Legacy-ul cu coilovers tein reglabile si R-compounds (cauciucuri de curse daca nu stii ce inseamna) care sa distruga in slalom si grip orice Ferrari de fabrica. (poate e o exagerare, dar u get the point).

S-Line este un nivel de echipare, daca iti permiti, este foarte usor sa-ti configurezi masina cum iti doreste inima.


6000$ reprezinta diferenta de pret dintre o masina premium si alta alta non-premium. In S-Line (3000$) sunt cuprinse, pe langa suspensia modificata, jante mai cool etc, si o gramada de briz-brizuri mai mult sau mai putin utile
Din cei 3000$, suspensia reprezinta doar 250$. Nu-ti convine sa iei S-Line-ul? Nu-i nimic, cu 250 $ iti iei doar suspensia S-Line.
daca renunti si la bi-xenon si la scaunele cu memorie mai economisesti 1800$. Si uite asa ajungi la 1-2.000$ de Legacy. Ce zici, mai merita?


Cu pneurile si suspensia e clar: cand Subaru are un timp mai bun decat o contracandidata este datorita tractiunii simetrice inteligente, cand este invinsa se datoreaza pneurilor... biggrin.gif
Pai unde este superioritatea evidenta a AWD-ului Subaru in curbe atunci cand transfera cuplul stanga-dreapta, sus-jos si inapoi?

Dupa cate stiu Spec B este cel mai scump model de Legacy, gresesc? este vina celor de la Audi ca suspensia de pe Spec B este un mare fas fata de cea standard?


mai citeste o data articolul si incearca sa acoperi numele masinilor, poate ti se vor schimba preferintele, mai stii? Ai sa vezi ca, per total, A4 este considerat peste... cel putin in acest test
Dany_s
pai si eu prefer A4 una peste alta, n-am zis diferit. Asta pt ca nu as cauta in primul si in primul rand performantele.

doar zic ca asa cum poti echipa Audi cu S-line asa se poate echipa orice alta masina cu jante, cauciucuri, suspensii performante. Si atunci se ajung la discutii interminabile si aiurea de gen "pai si daca mai bag 50 mii in masina, o sa fie mai rapida ca veyron si mai luxoasa ca maybach".

Cu suspensia S, precum zic si cei din articol, se pierde din comfort, care de la bun inceput era un atu al Audi-ului.

Ce vroiam eu sa pun in evidenta este faptul ca aceste elemente pot schimba enorm timpii obtinuti de o masina la un slalom, un circuit etc.

E de ajuns o data sa mergi la un circuit de curse si sa vezi niste masini super slabe, aparent, cum matura pe jos cu niste masini supersportive, fara ca acestea sa fie prost conduse, doar din cauza unor cauciucuri si suspensii. Mie aceste experiente mi-au schimbat foarte mult parerile despre ce inseamna o masina performanta si ce relevanta au tot felul de timpi de circuit , slalom si skidpad date de diferite publicatii.
f1anatic
Oh pretenu poporului: Missta Valentyne care imparte rusinica asa usor dar in a sa livada nu se uita.

2006 Spec B NU este aceeasi masina cu 2007 Spec B. Documenteaza-te singur. Nu am rabdare pt. tine.

QUOTE
Audi castiga devanzand Subaru la slalom, skipad, frane, consum, cutie de viteze, directie, handling, design interior, exterior, scaune si ergonomie... adica la majoritatea capitolelor. blush


Cit bullshit poti spune...nu iti imaginezi nici tu. Cind te uiti in tabel...AUDI invinge cu jumatati de masura.
Slalom 0.9 pt Skidpad 0.7 pt Braking 1.5 pt (average) Handling 0.4 Gearbox 2.8 (alta transmisie in 2007, iar pt. celelalte exista Short Throw Shifter, 100 de dolari). Steering 0.8 Exterior Styling 0.5

Sa mai continui ? Cu punctaje de astea de 0.X diferenta la fiecare categorie...cred ca e greu sa departajezi masinile. Claudiu, tu faci cum crezi, dar atentie la zelosii care continua sa justifice mii de dolari prin jumatati de masura.

Sa fiu in locul tau, da as lua 2007 Spec B pt ca are citeva lucruri in plus nedisponibile pe GT. La vremea cind a fost facut acest test (early 2006) Subaru nu facuse public modelul 2007. Atunci te-as fi sfatuit calduros sa nu cumperi un Spec B ci un GT simplu. Daca esti pasionat de tuning, cu 5-7 mii de dolari o faci racheta, punind cele mai bune/scumpe piese aftermarket de la suspensii reglabile din masina, controlabile din buton, pina la turbo upgrade gen 35R (vezi in forumul de tuning un videoclip) si Car-PC sau Pioneer AVIC-N3. Orice pe masina asta se poate schimba si imbunatati, incepind cu cauciucuri si terminind cu blocul motor modificat de Cosworth (da aia care se jucau si prin Formula Unu) sau Prodrive. Numai ca trebuie sa ai mentalitatea de "tuner" si sa realizezi ca nu tot ce pui sau modifici la masina are si binecuvintarea firmei/dealerului.

Ia asculta Claudiu, tu in fond de ce nu iti cumperi BMW ?
Claudiu85800
Aoleu baieti....nu vreau masina de curse pt ca nu sunt vitezoman, nu intru in curbe cu 90-100km/h ca sa ma intereseze cit de mult deraiaza, nu fac slalom ci pur si simplu ma interesa o masina awd, de cap. cilindrica mica (max. 2 500 cc), care sa fie fiabila pt Ro caci vreau sa o trimit acolo si cm atit. M am gindit la Subaru si la Audi pt ca in opinia mea au cele mai bune awd. Audi ar fi mai bine pt Romania caci e mai populara si ma gindesc ca piesele de schimb ar fi mai usor accesibile si mai ieftine ca la Subaru, dar Subaru e mai pe sufletul meu. Acum daca si diferenta de pret e de 6-7000 dolari in favoarea Subarului este si mai bine, dar ce fac daca ajung cu ea in tara si imi cade ceva mai important si pina vine piesa si mai si costa o caruta de bani....mai bine ma las bagubas.

La BMW nu m am gindit caci nu mi place forma exterioara si e si o caruta de bani. Acura am inteles ca au si ei un sistem awd dar e nou ( comparativ cu Subaru si Audi)asa ca nu se stie cit de bun ar fi. La fel si pt Lexus. Plus ca Lexus si Acura in Ro ma gandesc ca m ar costa o mina si un picior sa le repar.

Ramine sa vad si Mazda.
florin55503
eu zic ca bmw seria 3 coupe e chiar o masina frunoasa. varianta in 4 usi nu e chiar ok daca cea in 2 e cel putin frumoasa.
Claudiu85800
Baietii...am renuntat sa cumpar masina momentan pt ca mi am luat o bucatica de pamint in Ro. Daca ingrop vreo piesa de Subaru pe acolo poate rasare vreo masina Subaru in 2-3 ani.

La Multi Ani si sanatate tuturor!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.