- Incercati sa scoateti vehiculul in afara partii carosabile (daca nu exista victime), sa il transportati la un loc sigur pentru a se limita avariile acestuia, posibile daune ulterioare, furturi;

- Incercati pe cat posibil sa nu agravati dauna (ex: griparea motorului dupa scurgerea uleiului din motor datorita spargerii baii de ulei, incendii datorate imprudentei si pornirii motorului cu scurgeri de carburanti, distrugerea unor parti sau piese prin tractarea vehiculului, furturi din autovehicul dupa accident, etc.) deoarece aceste avarii nu sunt despagubite de societatile de asigurare.

- Evitati sa duceti autovehiculul la un service neautorizat deoarece reparatiile nereusite si scaderea de valoare a autovehiculului in urma acestor reparatii nu sunt despagubite de societatile de asigurare.

- Nu este recomandata reparatia autovehiculului inaintea deschiderii dosarului de dauna si de constatare a avariilor de catre inspectorul de dauna.

- In cazul in care constatati in timpul reparatiilor si alte avarii care nu au fost cuprinse in nota de constatare initiala, nu evitati sa solicitati inspectorului de dauna care a efectuat constatarea primara o reconstatare, deoarece riscati ca aceste avarii sa nu fie recunoscute si deci nu vor fi acceptate la plata. (mai mult...)