Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pornire greoaie dimineata
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
matei67174
:evil: pt toate mintile luminate de pe forum am o rugaminte daca puteti sa ma ajutati.am o lada1200 cu 45000km reali si dimineata porneste foarte freu desi iam schimbat fise,bujii,platina,aprindere electronica,iam curatat carburatorul si tot la fel porneste.de ex i trag socu dimineata si dau cheie fara sai dau vreun sprit inainte si porneste parca in 2 sau 3 cilindrii se misca maneta de la schimbator calumea.trebe sai dau numai sprituri si dupaia merge normal.eu nu stiu ce sai mai fac dupa ce am pornito prima oara nu mai face nici o problema tot restul zilei.am crezut ca se dezamorseaza carbul dar intro dimineata mam apucat si lam desfacut si avea benzina suficienta ca sai dau foc masinii :evil: bicycle.gif deci nu stiu de ce porneste asa de greu si balbait,datimi o sugestie caci altfel cred co vand simi iau un diesel desi masina e impecabila.recent iam pus instalkatie gpl si 5 trepte si merge super dar pornirea dimineata...mentionez ca la jiglerul ala nituit a fost umblat de mosu care a avuto si nu stiu cate ture trebe sa aiba
andrei27237
de cand ai lada? te intreb pt ca are un mod mai special de pornire...

daca sti, nubaga de seama ce zic daca nu, poate ede folos.

La rece motoarele de lada, indiferent ca e iarna sau vara trebuie pornite cu socul tras la maxim, si FARA sa calci acceleratia ... pe masura ce se incalzeste o tot bagi la loc.... treptat
Daniel82595
pai jigloru ala doar un carbotest il mai face inapoi.....dc e ala care cred yo :angel:
matei67174
andrei am lada de 6 ani si asta e a 5 lada pe care o am si stiu carbul pe derost dar numi dau seama de ce porneste greu.prima oara am crezut ca cele 2 gaurele de sub clapeta sunt infundate si aia ar fii cauza,leam curatat si la fel se manifesta.am un carburator de lada nova nou nout si cred cal pun pe ala sa vad daca e vreo modificare sau nu.oricum mersi de ajutor.multa bafta
matei67174
toate carburatoarele care leam vazut aveau jiglerul ala nituit strans la maxim,te uiti un pic la tine cum este?daca e sigilat dai capacul de la filtru jos si se vede prin conul divfuzor iesind un varf ascutit,atunci e strans la maxim si la tine.mersi
Marcel73386
Nu complicati lucrurile ... trage socul la maxim, da vreo 5-10 pedale de acceleratie, ambreiajul calcat cat mai mult timp, si in timp ce isi mai intra in normal mai dai niste talpi nu la maxim ca sa simti motorul .. impingi treptat socul poti si pleca cu ea incet vreo 100 de m in treapta de viteza mica pana impingi socul cu totul .. o sa-ti spuna motorul ce tre sa faci.
Dar in principiu 5-10 talpi, socul la maxim si ambreiajul tinut calcat, daca e frig rau pt fericirea motorului si angrenajelor ... da cateva manivele si tre sa porneasca la rpima cheie ... eu asha procedez si de cand ma stiu daca nu am avut bateria slaba .. daca nu din prima cheie .. la adoua nu a dat gresh. Precizez totusi ca tre sa-i gasesti punctul in care tre sa te opresti cu nr de pedale .. ca sa nu ineci motorul, dar 5 poti sa-i dai linistit ...Drum bun !
Horia49540
nici un surub de reglaj din carburator nu trebuie strans la maxim!!!
felicitari Marcel pentru faza cu manivela, pe frig mare asta ajuta enorm, si salveaza si bateria biggrin.gif
la tine tot din reglaje e
de fapt la toate masinile vechi cu carburator si aprindere clasica, daca nu rupt ceva dar masina totusi merge prost e din reglaje :wave:
matei67174
horia am incercat tot felul de reglage dar degeaba cum scade temp sub -2grade face figuri porneste foarte greu cam 4 chei,si cand porneste imping socu jumate si o ajut cu sprituri pana ajunge so mearga regulat dar dupaia tot restul zxilei nu mai face figuri,ma gandesc sa nu fie delcoul dus dar vreau sai pun alt carburator sa vad daca la fel face
Horia49540
dupa ce pornesti mai lasa socul tras cel putin cateva minute
si ai incercat sa shimbi bujiile?
matei67174
horia am schimbat cred ca vreo 5 seturi de bujii asa am crezut si eu,totusi schim carbul pana la urma si am terminat.oricum mersi
eugen93201
QUOTE(matei67174)
... dimineata porneste foarte freu desi iam schimbat fise,bujii,platina,aprindere electronica ...

"Parerea mea" este ca ai aruncat banii pe apa sambetei. Daca schimb tot si nu se remediaza nimic, se spune ca am facut un lucru manual !!!
QUOTE(matei67174)
... am lada de 6 ani si asta e a 5 lada pe care o am ...

"Sfatul meu" : daca ai avut 5 ladite pana acum poti s-o arunci si pe asta si cumparati alta !!(sa nu uiti sa-mi comunici unde ai aruncat-o). Pana aici am glumit !!!!
Din ce am citit pana acum (am citit doar 50% din subiecte) ma pune serios pe ganduri (sa nu devin gandac !!!). Ori piesele sunt facute intre doua porturi (printre trei valuri si o furtuna), ori mecanicii sunt ciuperci rasarite dupa ploaie !!! Am fost la un magazin si am cerut o piesa. Patronul mi-a spus ca are aceasta piesa produsa de nemti, italieni si francezi; deci erau trei preturi (de la 1.000.000 - 3.000.000 lei). Imi recomanda producatorul cu pretul cel mai mare ! Il intreb de garantie si imi spune ca nu-mi poate da, pentru ca nici producatorul nu-i da. Atunci pun intrebarea : ce cumparam ??????? Ce punem pe masini : piese noi sau rebuturi noi ?????
matei67174
nus masini rele lazile sa stii eu sunt multumit de ele iar daca am avut 6 nu inseramna ca erau jafuri,ci ma plictiseam de ele dar asta chiasr imi place.cum ziceai si tu piesele sunt de cacat in ziua de azi nu stii ce sa cumperi,iar lka masinile mele mecanicii nau pus mana ca nam incredere,poate intelegi ce spun.dimineata porneste greu ca si cum nu sar alimenta aia e buba ei in rest nam cei sai reprosez desi e mai mare ca mine ladita
eugen93201
QUOTE(eugen93201)
QUOTE(matei67174)
... am lada de 6 ani si asta e a 5 lada pe care o am ...

"Sfatul meu" : daca ai avut 5 ladite pana acum poti s-o arunci si pe asta si cumparati alta !!(sa nu uiti sa-mi comunici unde ai aruncat-o). Pana aici am glumit !!!!

Am glumit Matei !!! "Sfatul meu" : ... si apoi am specificat : "pana aici am glumit !!!!".
AA95475
cine are un carburator de lada 1200? Pret? Date de contact? vanilla_lights@yahoo.com Buc
matei67174
nu mam suparat horia numai ca ma enerveaza caci porneste de parca ar fii inecata scoate si un pic fum negru adica benzina nearsa.primul minut merge neregulat caci dupaia isi revine si nai treaba cu ea decat cand sa racit se repeta aceeasi faza,azi inca e craciunul dar maine nu mai scapa i pun carb nou de 1500.totusi sfatul meu e sa nu lasati pe nimeni sa umble in carb caci al meu mergea beton pana miam pus gpl,dar nu am observat ca umbla meseriasul ala sa regleze gpl din caburator,iar cand am observat era tarziu deja
matei67174
am scos bijiile si surpriza sunt caramizii aproape rosii,deci avansul si carbul sunt ok,dar nu inteleg de ce porneste greu,abia dupa 4-5 chei si cand o ia scoate fum negru.a patit vreunu asa ceva?
eugen93201
Matei, culoarea bujiei imi spune modul de functionare a motorului. Cand capul izolatorului are culoarea brun-roscata, cand electrozii au culoarea gri : motorul functioneaza normal, carburatorul si aprinderea sunt bine reglate, iar bujia corespunde din punctul de vedere al valorii termice.
Daca (intotdeauna mai este un daca !) ai probleme la compresie, oare cum arata bujia ? Daca ai probleme la compresie si mergi vreo 20 km cu 70 km/h, oare cum arata bujia ? Asta e intrebarea ?
matei67174
mam gandit si eu la asta,am mers cu motorul cam 15km subturat sau mai bine zis nam depasit 2000ture si bujiile sunt la fel,caramizii.moturul aree compresie 8,5 deci e super oricumn are numai 45ooo km,totusi mai incarc o varianta,eu am ulei de vara sai pun un ulei subtire ca sa invarta mai puternic bateria,sai dea un impuls puternic poate merge.daca nu o sa schimb delcoul.nu mai stiu ce sai fac :evil: dupa ce a pornit dimineata nu mai ai treaba merge ok toata ziua.eu in vara am schimbat axul cu came sa fii gresit ceva tatae oare,dar daca gresea nu mai mergea motorul bine dar totusi merge,o sa ma duc la carbotest dar cred ca dau aiurea banii si tot nimic
matei67174
am gasit buba nici mie numi vine sa cred,desi capacaul de delcou este nou este un gunoi.am scos fisa centrala si am puso la masa dand la automat,scateie de omori si un bou,dar dupa ce am puso in capac si am pus fisa cu bujie la masa,surpriza scanteia o cautai cu lupa.conclkuzie nu imparte scanteia la bujii,cand scos carbunele surpriza mare arcul de la carbune nu avea prin ce sa faca contact cu fisa centrala.greseala de fabricatie stratul de cupru din capac era acoperit cu ebonita si avea o singura fisura pe unde transmitea curentul la carbune.deci se intampla si la rusi cu piese proaste nu numai la noi
Daniel82595
stai linisitit ca nu e nici prima si nici ultima piesa "ruseasca" care dezamageste :bash:
dan54198
Tu pe ce pornesti? Gaz sau benzina. Nu omori masina degeaba ca aceeasi pb. o am si eu de 4 ani de cind am pus GPL. T-as spune si cum s-o rezolvi dar ai sa razi cit de simplu este, si nu-i pre recomandata de specialisti solutia mea dar eu am 4 ani si cam 50000 km de cind o pun in practica si inca merge.
matei67174
mam bucurat degeaba ca iam pus alt capac si la fel porneste dar cred ca cand mia schimbat axul cu came nu mia pus distributia la punct bine mosu si luni dau jos capacul sa vad daca e ok caci nu mai stiu ce sai fac
eugen93201
Matei, ridica capacul si vei gasi un MP. Citeste-l si raspunde !
Matei93575
Salut Matei eu iti dau un sfat.Nu stiu ce meserias ti-a pus GPL nu ar fii trebuit sa umble la carburator...Doar sa monteze vaporizatorul.Incearca sa pornesti pe gaz si dimineata nu e frig ia sa vezi ce face daca merge bine inseamna ca carburatorul de vina si trebuie reglata.Daca tot nu merge e undeva in alta parte buba desi ma indoiesc uita-tei daca socul se actioneaza cand tragi de ea.De ex nici a mea nu porneste prea bine pe benzina si daca o pornesc pe gaz porneste.Oricum sunt 2 instalatii de alimentare diferite carbul si GPL asa ca daca la ambele face figuri e de altundeva problema daca nu undeva la carb.Asta e parerea mea sper sa te ajute Salutare :wave:
matei67174
nu merge deloc iam schimbat si delcoul si alt carburator si degeaba,mam hotarat vand masina asa ca care vrea cutie in 5 trepte zicetimi.dimineata o las pe benzina si porneste foarte greu parca porneste in 3 in 4 nu stiu ce sai mai fac.solutia e las targ cu ea mai are ragaz o saptamana daca nu la revedere.care stiti vreo metoda zicetimi cva incerc
matei67174
inainte sami pun gaz mergea super masina dar cum am pus gaz parca a luato naiba,mie mia gaurit carburatorul in conul difuzor ca sami puna diuzele de gaz.socul merge ok dar pe gaz no chinui ca stiu ca no ia dar o sa incerc sa vad poate sa razgandit
Matei93575
Salut ar fii pacat s-o vinzi daca totusi vrei zimi un pret sau daca ai poze despre masina.Nu exista probleme fara solutie.Am iuncercat sa te adaug in lista mea de messenger dar nu ma lasa....SAlut
Matei93575
In mers cum merge cu GPL?
Nu o chinui daca o pornesti cu gaz asa o ponrnesc si eu inca nu e frig.La mine nu au gaurit carb-ul au pus vaporizatorul pe carb.
Nu inteleg ce a putut sa-ti faca acel "mester" :argue:
Horia49540
frate, n-o vinde pt asa o prostioara
se rezolva
daca nu ti-a distrus ala de tot carburatorul, ti-o fac eu
ori dac aai drum pana in Bucuresti, ori daca nu eu prin primavara oricum trec prin Brasov
iarna acum nu mai vin, ca iar imi ud adidasii prin zapada voastra ha ha
daca e de reglaj se face in 1 ora max.
da' nu stii daca nu ti-a umblat ala si la avans? ca lu Madalin ii umblase, si de-aia nu mai mergea nici ca un Lastun:)
stii sa-ti faci avansul? daca avansul e bun tre sa porneasca bine pe benzina :wave:
matei67174
horia iti multumesc pt sfat si ajutor,avansul e reglat pe aparat ce am observat este ca cand dai la cheie dimineata si are socul tras curge benzina pe la teava aia de sub carburator la surplus si deci porneste inecata si maine desfac din nou sa vad cauza.in rest pe gpl merge mai bine decat pe bewnzina uneori e mai puturoasa la deal dar la drum merge mai fain chiar e mai silentioasa,pe gpl nu face figuri cand e rece ca si cum sa dea in nas ca pe benzina dacas o calci brusc.am zis ca o vand daca iuntro saptamananui dau de cap si lu ala care io dau i dau toate piesele de lada ce am,si linistit depasesc 20mil piese noi,dar am si din dezmembrari piese.vreau sami ia samara e modelu in 2 usi si este din 94,totusi imi pare rau de batrana asta ca arata super eu am avut grija de ea mai mult ca de femeie,si eu sunt al doilea proprietar na avut cine so distruga acum are 46000km la bord eu am luato la 27000km practic era noua multe piese erau uzate moral,de stat cum au fost pompa de frana de ambreaj,cilindrii,etriere,furtune...bucsi intelegi tu,cum am inceput sa merg zilnic cu ea au inceput sa cedeze caci erau imbatranite dar leam rezolvat pe taoate.duminica o sai fac niste poze si o sa le pun pe forum dar trebe so spal cai murdara si parca mie mie scarba sa ma plimb asa cu ea si azi o spal caci este programata.mai vb si multumesc tuturor pt sfaturi
Horia49540
mamaaaaaaa, nici sa nu te gandesti sa o dai la 46000 km!!!
mai bine ii pui un carb nou , renunti la rpostia aia de gaze si o duce mult si bine masina
de samara nu cred ca o sa fii asa multumit
parerea mea...eu daca as avea o lada la 46 000 nu as da-o... :wave:
matei67174
horica inca nus hotarat 100% so dau faza e ca samara o iau de la un preten nu iau o oarecare,si sa stii cas foarte multumit de ladita mea numai ca ma dispera pornirea dimineata in rest nu are treaba si vb aia cand stai in camasa si afara e ger si vezi unu cu megan langa tine in plovar pe gat ca se uita mirat la tine parca esti mult mai mandru de ea,nu?voi nati patit deastea?iar motorul la 1200cc te uimesti ce poate face cum poate trage,am fost acum 2 sapt la buc iar pe la ploiesti iam dat 140-150 ca nu statea nimic in cale si nici nu ziceai sa se fii obosit parca cerea tr6 dar de unde cutie cu 6?numai la pasat,rusii au ramas in urma cu 5tr
Horia49540
biggrin.gif
pai tocmai de-aia tine-o, rezolva-i carburatorul intr-un fel (tie ti l-a stricat desteptul ala cu gazul...)
mai ales daca ai si cutie cu 5 trepte...e bolid :boxing: biggrin.gif :wave:
gabriel cretu
mai baieti mie nu-mi vine sa cred faza asta cu caldura........lada mea nu face cald.......ce-o avea nu stiu,ca am spalat instalatia,am deschis robinetul de sub bord,dar eu nu vad caldura sa ma dea afara........e drept ca nici nu merg iarna,poate doar la intalniri,si astea cum sunt rare..........,dar inca o data LADA MEA NU FACE CALD........ biggrin.gif
matei67174
gabi baga mana sub bord sa vezi daca radiatorul este fiebinte daca da este ok,atunci tie clapeta de aer este blocata adica prima parchie de caldura din bord.eu am patit odata.deschizi capota si bagi mana acolo unde esteinchizatoarea de capota sub acea tabla si gasesti o clapeta pe care o tragi in sus sa fie deschisa.nu stiu cum sati explic dar sper cai inteles ceva.
gabriel cretu
multumesc mult..........sa stii ca ai dreptare cu parghiile alea din bord.......nu merg asa cum ar trebui,eu am pus-o pe seama faptului ca s-au intepenit daca nu s-a prea umblat la ele .....in fine am sa incerc sa urmez pasii descrisi de tine sa vad ce iese,noroc ca e frumos afara si merge sa dau o tura ,doua ca altfel la cat de infofolita e....... biggrin.gif
Chestia nasoala e ca iar nu mi-am facut rca si asta e expirat din octombrie (sincer habar n-aveam) te pomenesti ca mi-au radiat-o astia biggrin.gif nu de alta dar eu sunt patit cu d-astea.......in orice caz de pe 15 intru in legalitate..........multumesc inca o data pentru sfaturi........ :wave:
matei67174
cu placere gabi,oricand pt un ladist un sfat e bine venit.totusi baeti la mine e buba din aprindere oare sa fie fisele intrerupte desi sunt siliconice si nau decat o luna,ati patit sa luati fise noi si sa nu fie bune?caci ma gandesc sa iau altele dar nu stiu,merge intrerupt la relantii si pe gaz si pe benzina indiferent de ce ai regla,si eu cand am schimbat delcoul si carburatorul tot cu fisele astea am pus si tot la fel facea?oare astea sa fie?eu mas bucura ca nu stiu daca as mai vindeo.
matei67174
am facut ladita merge bine acum,porneste usor nu mai are treaba,dar oricum o vand desi masina este intro stare foarte buna acum are 47000km,am zis cai ultima din generatia 1200 si 1500 nu mai cumpar cas deja invechite indiferent daca au fost sau intretinute,vreau sa evoluez caci astel o sa ajung la 30 de ani sa am lada1200 si atunci o sa fie o vechitura.intrun fel imi pare rau co dau dar daca o dau la unu pasionat stiu co so duca bine cel putin cativa ani.samara care vreau so iau este din 94 dar are si asta deja ani la activ,oricum anu asta vreau sami iau o niva cel putin din 2000 dar imi mai trebe bani asa ca sar la samara si dupaia la niva.multa bafta va urez fratilor la ladite sa aveti parte de ele dar eu sunt hotartat sa numi mai iau modele deastea cas conceptie anii 70 desi au rezistat si inca mai rezista si azi,dar nu renunt la lada imi iau alta generatie de lada biggrin.gif
matei67174
sa pun niste poze so vedeti pe rusoaica
Horia49540
sa fie intr-un ceas bun alegerea !!! beer.gif

dar, daca imi permiti...o lada 1200-1500 din 82 e cel putin la fel de beton ca o samara din 94 :boxing:

dar tot e bine ca treci apoi la niva, care e super-conceptie din anii'70 beer.gif

succes :wave:
gabriel cretu
eu raman la parerea ca cele mai bine construite Ladite au fost cele din vremea CCCP........am vazut 2105 2107 mai noi cu 10 ani si facute praf la tabla ......caroseria nu se compara ......mai mult un 2107 este cu 50 kg mai usoara ca un 1500.......mai e nevoie sa ne intrebam de unde o fi minusul de greutate ???? e adevarat ca probabil sunt mai performante (5 trepte,stergatoare la faruri,alt aspect,fara crom,alte scaune,alte centuri,etc)
In ceea ce priveste Niva......cred ca la o masina de teren cel mai bine se preteaza motorul diesel........daca si toyota si land rover au aplicat dieseluri pe masinile lor care fac legea atat in jungla cat si in desert de atatia ani........or sti ei ce-or sti......asadar o Niva diesel ar fi cum ar fi dar pe benzina......... :wave:
ionita56403
Gabita la ce geruri sunt la ei iti dai seama de ce fac inca multe motoare pe benzina de abia acum ultimele de jeepuri de la ei au motoare diesel nu stiu daca ai vazut cum se face motorina cand ingheata mie mi s-a intamplat ca la o duba cu motoruna de iarna de la petrom sa imi inghete acum 3 ani in cluj cand erau -25grade. si mai e o chestie pe ei ii cam doare undeva de benzina smile.gif)
Horia49540
cea mai buna dovada ca lada 1200-1500 sunt super-robuste este ca pe baza lor (fara super-ranforsari etc.) este facuta Niva
si chiar si pe benzina, Niva e ...Niva ! :boxing:

da' acuma nu suparati omul...mie imi place samara, in Moldova n-am putut sa ma tin dupa nicio Samara, iar in Bulgaria am vazut una super, era ca NOUA, si bieninteles ca fiind in aceasta stare apartinea unui tip in varsta

asa ca ia-o frate si plimb-o mult si repede
:wave:
Dragos56563
Alegerea omului. Taicule, fa cum crezi ca iti e mai bine. Bine ca totusi nu renunti la Lada. biggrin.gif

:wave:
gabriel cretu
e drept cu motorina am avut un mercedes 200 diesel si am patit si eu nenorocirea asta cu motorina,nu numai ca era aproape "marmelada" biggrin.gif dar avea si ace de gheata......asta de la apa cred........ biggrin.gif si asta se facuse in bidonul din portbagaj......in fine asta se petrecea acum 7-8 ani,ma gandesc ca acum s-au schimbat lucrurile......
ca masura de precautie la un plin (eheee....ce vremuri erau atunci cu motorina..... biggrin.gif ) ii puneam un pet de benzina....nu stiu daca faceam bine dar mergea masina de n-avea treaba......sunt sigur ca vor fi unii care vir "sari ca arsi" dar masina avea 140 000 si eu am "dus-o" pana pe la 190 000 si n-avea nici pe devil.gif ..... biggrin.gif
matei67174
fratilor multumesc de sfaturi cum a zis si gabi sunt masini tari robuste ceea ce ma face sa nu renunt la lada desi am avut si vw si bmw si mercedez si din acerste 3 marci vestice singura care bate lada este mercedesu.oricum samara este net superioara 1200 si 1500,iar de 2104 si 2107 sa nu mai vorbim cas ca si daciile,am un preten care are un 2104 din 87 si i crge rugina din ea si cu cei mai buna fata de 1200 a mea carei din 80?ca are al;t bord?alt far cu stergator?alt scaun?degeaba ca el cade din ea dar eu stau linistit desi e mai veche.chiar daca o sa ma mai gandesc la varianta samara cert este ca vreau sami iau samara si 1200 il vand.am vrut sa pun niste poze dar nam reusit dar o sa mai incerc
Georgian40398
QUOTE(matei67174)
samara este net superioara 1200 si 1500


la ce te referi ? beer.gif la viteza mai mare atinsa ? despre ce comparatie e vorba, samara dupa '90 versus 1200/1500 din '80 ? beer.gif
matei67174
nu ma refer la viteza care o ia 1200 si care o ia samara si la mecanica celor 2 modele,de exemplu la samara schimb un pivot fara sa ma murdaresc pe maini iar la 1200 fara ciocan nam ce face,1200 are 4 pivoti si capete de bara cu duiumu iar samara are 2 pivoti si 2 capete de bara si multe alte diferente totusi este o generatie mai noua ceea ce 1200 sunt comuniste dar au rezistat cu brio deaia le si respect
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.