Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PORNIRE DIFICILA OCAZIONAL A4-130cp TDI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
BREBU95115
O problema ciudata, cel putin ptr. mine. Ocazional in timpul zilei cand dadeam la contact imi pornea mai greu(electomotorul invartea de circa 2-3 ori pana sa porneasca), adica din circa 10 porniri 2-3 erau mai greoaie, electomotorul trebuind sa invarta de cel putin 2 ori motoru.AM PUS VAG-COM SI NU A DAT NIMIC.
Acum de cand e mai frig am observat ca face numai cand se raceste motorul(asa mi se pare), adica dupa ce am pornit-o, daca nu o las mult, pornesc de fiecare data la sfert de cheie, insa daca o las mai mult imi porneste la prima cheie dar se aude cum electromotorul invarte de cel putin 2 ori pana sa porneasca. AM PUS DIN NOU VAG-COM, DE MAI MULTE ORI, SI NU DA NICI O DEFECTIUNE. NU STIU CE SA-I MAI FAC!(unii mi-au zis ca poate nu am AMPERAJ la baterie, altii ca sunt BUJIILE uzate cu toate ca nu sunt arse) VOI CE CREDETI CA SE INTAMPLA? VA MULTUMESC ANTICIPAT.


[/b]
BREBU95115
Nu ma ajuta nimeni? Ar putea sa fie bujiile( chiar daca nu sunt arse), bateria(daca nu are amperaj) sau sa traga aer fals pe alimentare(cu toate ca am verificat-o si nu am gasit).
Am mai auzit pe cineva ca ii pornea greu(tot dupa ce elect. invartea de2-3 ori), ocazional, dar nu respecta o regula cald sau rece, si nu a rezolvat-o nici pana in prezent.De exemplu mergea 2-300 km oprea in peco sa alimenteze si cand sa plece ii pornea mai greu decat de obicei(se auzea cum electromotorul invartea de 2 ori pana sa porneasca.Dati-mi un sfat.
Liviu92173
eu zic ca de vina sunt bujiile....adica asta ar fi prumu lucru la care m-as gani in locul tau...
catalin adrian82685
salut. Eu zic ca sa-ti cumperi un logan. Sa vezi ce porneste ala fratioare. Merge ca ceasul si daca te chinui putin il poti si opri dupa ce il pornesti.
BREBU95115
Am verificat bujiile -merg, oricum apareau si pe VAG-COM daca erau duse.Trebuie sa verific si bateria sa vad, multi"specialisti" au zis ca sigur ea e de vina.(azi de dimineata cand am pornit-o a luat-o la sfert, am ajuns la servici, iar cand sa plec dupa 3 ore nu a mai pornit la prima cheie, cu toate ca elect. a invartit, cand am dat a doua oara a pornit la sfert.EXPLICATIE?)MI SE PARE CA NU RESPECTA NICI UN CRITERIU CA E RECE SAU CALD.
Chestia aia"LOGAN" sper ca e o gluma.
danmatyas
eu stiu ca motorul are un senzor de temperatura.poate fi dus acela din cauza aia la cald sa nu porneasca cum trebuie.
BREBU95115
Senzoru de temperatura apare la VAG-COM si nu e deoarece l-am schimbat in urma cu 2 luni(imi dadea eroare temporala) si acum nu imi da nici o eroare.Astept alte sugestii.
ionut83652
daca elctromotorul invarte normal adica cam la fel de repede ca atunci cand porneste normal atunci nu e de la baterie si in cazul asta cel mai probabil ai o problema elctronica temporara (vreu senzor care cad lucreaza cand nu )
oricum ca idei daca bateria e dusa nu mai invarte calumea electromotorul (invarte mai greu)motoru fiind diesel bujile mai putin conteaza la 5-6 grade celsius dieselu proneste fara nici o bujie ff usor
sincer cared ca problema ta vine de undeva de la alimentarea cu conbustibil oricum nu stiu cum e vag comul eu folosesc esi-tronic de la bosch si asta citeste momoria de erori din calc masini si vad care au fost problemele de la ultima resetare ori daca e vreo problemna ar trtebui sa apara in memoria de erori (nu stiu daca vag com face asta)!
BREBU95115
QUOTE(ionut83652)
daca elctromotorul invarte normal adica cam la fel de repede ca atunci cand porneste normal atunci nu e de la baterie si in cazul asta cel mai probabil ai o problema elctronica temporara (vreu senzor care cad lucreaza cand nu )
oricum ca idei daca bateria e dusa nu mai invarte calumea electromotorul (invarte mai greu)motoru fiind diesel bujile mai putin conteaza la 5-6 grade celsius dieselu proneste fara nici o bujie ff usor
sincer cared ca problema ta vine de undeva de la alimentarea cu conbustibil oricum nu stiu cum e vag comul eu folosesc esi-tronic de la bosch si asta citeste momoria de erori din calc masini si vad care au fost problemele de la ultima resetare ori daca e vreo problemna ar trtebui sa apara in memoria de erori (nu stiu daca vag com face asta)!

Asa am verificat-o si eu: a pus testeru pe ea sa citeasca erorile si nu a dat nimic. Alta data cand am pus testeru mi-a dat defectiune temporara la senzorul de temperatura, pe care l-am schimbat si am pus din nou testerul ptr. a reseta eroarea veche iar dupa o zi l-am pus din nou si nu a mai dat nici o eroare.
Acum la sugestia unor prieteni si "specialisti" am fost sa verific bateria, constatand ca e a masinii , adica din 08/2002, ca densitatea e buna=1 28, dar specialistul a zis ca faza de mai sus e din ea, ca bateria e uzata si sa nu umblu la masina.
Un prieten ce are un passat mi-a zis ca in mod asemanator ii facea si lui(din baterie) pana cand bateria la lasat in mers fara sa-i apara ceva in bord-nu i s-a aprins nici un indicator in bord: al de frana, alte pericole,ESP, etc.
Mi-a zis cineva ca daca bateria nu are amperaj suficient nu trimite intotdeauna impuls suficient la senzori si asta ar fi cauza.
Astept un raspuns.
Mersi.
HalbaSus
Daca nu ai amperaj atunci intr-adevar ti se aprind martorii de ABS, ESP, ASR, etc... pentru ca ABS-ul (de care sunt dependente restul de sisteme) are nevoie de un anumit amperaj. Dar daca bateria ar fi dusa atunci ar trebui sa invarta greu electromotorul asa cum a zis si ionut.
S-ar putea sa fie si o problema de al combustibil... respectiv de al filtrul de combustibil. Cand ai facut revizia ?
BREBU95115
QUOTE(HalbaSus)
Daca nu ai amperaj atunci intr-adevar ti se aprind martorii de ABS, ESP, ASR, etc... pentru ca ABS-ul (de care sunt dependente restul de sisteme) are nevoie de un anumit amperaj. Dar daca bateria ar fi dusa atunci ar trebui sa invarta greu electromotorul asa cum a zis si ionut.
S-ar putea sa fie si o problema de al combustibil... respectiv de al filtrul de combustibil. Cand ai facut revizia ?

In urma cu circa o luna am facut revizia(kit distributie, toate filtrele, ulei, placute frana fata, sondata temperatura, antigel, pompa apa, curea alternator si clima=toate le-am schimbat), de atunci am bagat numai motorina euro 5 si cred ca am pus-o pe tester de cel putin 5 ori si nu adat nici o eroare iar in bord nu se aprinde nici un martor. M-ai ramane bateria cand fac rost de bani sau daca chiar e ea si ma lasa o schimb atunci ca nu stiu ce sa-i mai fac.
Mie mi se pare ca nu porneste normal atuci cand face fenta de mai sus, adica electromotorul invarte de 2-3 ori pana sa porneasca si parca mai slabut.
Poate ai alta sugestie?
Mersi.
cristi94865
Am si eu un a4 1.9 tdi 96kw 6viteze din 2004 merge super bine totul este ok dar referitor cu problema ta cu pornirea dificila ocazionala am un amic care se confrunta cu aceiasi problema ca a ta respectivul are un a4 tdi 74kw si in vara a inceput sa-i faca figuri cu pornirea si la cald si la rece a fost pe la service si nu doar la unul si nimic totul i-i era la verificari ok dar pornirea tot greoaie. Intro seara i-a pornit perfect dupa atitea sicanii ce crezi ca era?! A realizat ca intii de a invirtii cheia in contact avea pozitiile aprinse si cu ele porneste la sfert daca le stinge pornire greoaie asa face si acum inainte de pornire.A fost iar la service lea explicat fenomenul ia facut verificare si degeaba tot cu pozitile aprinse inainte de pornire porneste normal.Stimati domni sa nu vi se para ca fac o gluma de prost gust dar dati-va si voi o parere totul este adevarat
Cristi2
figura faza, tine clar de ceva electric...poate incarca prea bine masina. lol.

pentru domnu brebu, eu as ruga un amic sa-mi imprumute o baterie de aceleasi specificatii ca a mea si as testa-o o zi, doua. stiu ca e greu de gasit un asemenea amic, dar poate totusi. si macar ai elimina o varianta.
BREBU95115
QUOTE(cristi94865)
Am si eu un a4 1.9 tdi 96kw 6viteze din 2004 merge super bine totul este ok dar referitor cu problema ta cu pornirea dificila ocazionala am un amic care se confrunta cu aceiasi problema ca a ta respectivul are un a4 tdi 74kw si in vara a inceput sa-i faca figuri cu pornirea si la cald si la rece a fost pe la service si nu doar la unul si nimic totul i-i era la verificari ok dar pornirea tot greoaie. Intro seara i-a pornit perfect dupa atitea sicanii ce crezi ca era?! A realizat ca intii de a invirtii cheia in contact avea pozitiile aprinse si cu ele porneste la sfert daca le stinge pornire greoaie asa face si acum inainte de pornire.A fost iar la service lea explicat fenomenul ia facut verificare si degeaba tot cu pozitile aprinse inainte de pornire porneste normal.Stimati domni sa nu vi se para ca fac o gluma de prost gust dar dati-va si voi o parere totul este adevarat

A SCHIMBAT BATERIA?DE CAND ARE BATERIA? (a mea e originala, a masinii) DACA DA II MAI FACE TOT LA FEL? MERSI.
BREBU95115
QUOTE(Cristi2)
figura faza, tine clar de ceva electric...poate incarca prea bine masina. lol.

pentru domnu brebu, eu as ruga un amic sa-mi imprumute o baterie de aceleasi specificatii ca a mea si as testa-o o zi, doua. stiu ca e greu de gasit un asemenea amic, dar poate totusi. si macar ai elimina o varianta.

La asta m-am gandit si eu, dar nu am gasit un prieten cu o baterie mai noua. O sa merg sa masor si amperajul, cine stie.
Mersi.
cristi94865
Ai icercat totusi si varianta cu pozitile aprinse inainte de a porni motorul poate cine stie o fii aceiasi situatie care ti-am mentionato mai sus
ionut83652
dac pe tester nu aveti erori singurele probleme ar fi de la injectie(trage aer pe undeva)sau daca aveti imibilizator la masina vedeti bateria din telcomanda!sau inmcercati cu a doua cheie!
BREBU95115
QUOTE(cristi94865)
Ai icercat totusi si varianta cu pozitile aprinse inainte de a porni motorul poate cine stie o fii aceiasi situatie care ti-am mentionato mai sus

Am incercat azi, e aceiasi situatie cum ai zis.Am fost la un "meseriasi " care verifica baterii si mi-a zis ca poate sa fie din baterie(la bateriile uzate se depune la baza o pasta, unde sta curentul, si pierde din amperaj, ca pasta face legatura intre elementi, iar cand ai consumatori-se incalzeste- curentu se ridica de la baza si din cauza asta porneste imediat; A mai zis ca a mai intalnit cazuri la baterii uzate care nu porneau din prima iar dupa ce dadeai de mai multe ori la contact isi revenea si pornea imediat).
Prietenul tau a schimbat bateria?
BREBU95115
QUOTE(ionut83652)
dac pe tester nu aveti erori singurele probleme ar fi de la injectie(trage aer pe undeva)sau daca aveti imibilizator la masina vedeti bateria din telcomanda!sau inmcercati cu a doua cheie!

Asta a fost primul lucru pe care l-am facut, am verificat daca trage aer, si nu imi trage aer.Am incercat si cu a doua cheie si tot la fel face, singura varianata mai e cea cu bateria.
Mersi.
BREBU95115
QUOTE(cristi94865)
Am si eu un a4 1.9 tdi 96kw 6viteze din 2004 merge super bine totul este ok dar referitor cu problema ta cu pornirea dificila ocazionala am un amic care se confrunta cu aceiasi problema ca a ta respectivul are un a4 tdi 74kw si in vara a inceput sa-i faca figuri cu pornirea si la cald si la rece a fost pe la service si nu doar la unul si nimic totul i-i era la verificari ok dar pornirea tot greoaie. Intro seara i-a pornit perfect dupa atitea sicanii ce crezi ca era?! A realizat ca intii de a invirtii cheia in contact avea pozitiile aprinse si cu ele porneste la sfert daca le stinge pornire greoaie asa face si acum inainte de pornire.A fost iar la service lea explicat fenomenul ia facut verificare si degeaba tot cu pozitile aprinse inainte de pornire porneste normal.Stimati domni sa nu vi se para ca fac o gluma de prost gust dar dati-va si voi o parere totul este adevarat

1.Trebuie sa schimbe bateria. Cand este uzata la baza bateriei se depune o pasta, care face legatura intre elementi(chiar scurt) si curentul coboara la baza bateriei, iar cand are un consumator incepe sa fiarba-se ridica curentu de la baza, se incalzeste-si porneste.Nu porneste numai daca are pozitiile aprinse, ci si, de exemplu, daca calca frana sau aprinde alti consumatori mai puternici inainte de pornire(casu nu e suficient).
Sa-mi spui daca a functionat.
2.Daca a shimbat bateria inseamna ca are un contact imperfect la "masa" sau ii fura curent-asta mai putin probabil.
BREBU95115
QUOTE(BREBU95115)
QUOTE(cristi94865)
Am si eu un a4 1.9 tdi 96kw 6viteze din 2004 merge super bine totul este ok dar referitor cu problema ta cu pornirea dificila ocazionala am un amic care se confrunta cu aceiasi problema ca a ta respectivul are un a4 tdi 74kw si in vara a inceput sa-i faca figuri cu pornirea si la cald si la rece a fost pe la service si nu doar la unul si nimic totul i-i era la verificari ok dar pornirea tot greoaie. Intro seara i-a pornit perfect dupa atitea sicanii ce crezi ca era?! A realizat ca intii de a invirtii cheia in contact avea pozitiile aprinse si cu ele porneste la sfert daca le stinge pornire greoaie asa face si acum inainte de pornire.A fost iar la service lea explicat fenomenul ia facut verificare si degeaba tot cu pozitile aprinse inainte de pornire porneste normal.Stimati domni sa nu vi se para ca fac o gluma de prost gust dar dati-va si voi o parere totul este adevarat

1.Trebuie sa schimbe bateria. Cand este uzata la baza bateriei se depune o pasta, care face legatura intre elementi(chiar scurt) si curentul coboara la baza bateriei, iar cand are un consumator incepe sa fiarba-se ridica curentu de la baza, se incalzeste-si porneste.Nu porneste numai daca are pozitiile aprinse, ci si, de exemplu, daca calca frana sau aprinde alti consumatori mai puternici inainte de pornire(casu nu e suficient).
Sa-mi spui daca a functionat.

2.Daca a schimbat bateria trebuie sa verifice daca nu are un contact imperfect la "masa" sau poate pierde curent-asta mai putin probabil.
BREBU95115
QUOTE(cristi94865)
Am si eu un a4 1.9 tdi 96kw 6viteze din 2004 merge super bine totul este ok dar referitor cu problema ta cu pornirea dificila ocazionala am un amic care se confrunta cu aceiasi problema ca a ta respectivul are un a4 tdi 74kw si in vara a inceput sa-i faca figuri cu pornirea si la cald si la rece a fost pe la service si nu doar la unul si nimic totul i-i era la verificari ok dar pornirea tot greoaie. Intro seara i-a pornit perfect dupa atitea sicanii ce crezi ca era?! A realizat ca intii de a invirtii cheia in contact avea pozitiile aprinse si cu ele porneste la sfert daca le stinge pornire greoaie asa face si acum inainte de pornire.A fost iar la service lea explicat fenomenul ia facut verificare si degeaba tot cu pozitile aprinse inainte de pornire porneste normal.Stimati domni sa nu vi se para ca fac o gluma de prost gust dar dati-va si voi o parere totul este adevarat

Salut.
A schimbat prietenul tau bateria?
Mai are probleme cu pornirea?
diaconicescu98337
deci !!! nu vreau sa jignesc pe nimeni dar numai prostii am auzit .problema este de la senzorul de temperatura care din pacate se schimba doar la porsche si coste fffffffffffffffffffff mult , cit despre bujii astea sint incandescente si trebuie sa dai de doua trei ori la cheie iarna ca sa ajunga acestea la valoarea optima
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.