Dorule, nu stiu ce sa zic... Nu ma refeream la calitatile de "bruta mica" ale Fabiei, ci doar la faptul ca Fabia se va innoi in primavara. Era o aluzie la argumentul tau cum ca Fiesta e invechita...
In rest, sigur, nu am condus o Fabia cu motorul ala, dar am mers cu una cu 1.4 mpi. Nu vreau sa fac comparatii idioate despre motorizari, e clar ca e altceva. Dar m-a hurducait masinuta aia de mi-a dislocat 3 rinichi...
Este extrem de seaca in amortizare, in rest iti da senzatia de indestructibil, ca orice masina de sorginte teutona. Sincer nu mi-a placut, eu pe vremea aia aveam o Solenza si-ti spun ca in urma testului nu m-a convins deloc.
Cum RS-ul ar trebui teoretic sa fie mai joasa cu cativa cm si mai dura in amortizare, rezulta o chestie care pe drumurile noastre va juca dintr-o groapa in alta si calitatile ei de racer nu prea vor putea fi puse in valoare decat pe autostrada sau pe cele cateva drumuri foarte bune. Sau poate la o liniuta la vreun semafor, dar cu conditia sa nu fie intersectie cu tramvai sau alte hopuri.
Cum un astfel de comportament sportiv nu caracterizeaza decat, sa zicem, intre 10% si 25% din totalul timpului petrecut la volan, raman restul de procente in care te vei "bucura" de suspensia foarte rigida si de garda la sol de cart. Ca sa nu mai spun si ca, in comparatie cu Golful, e si mult mai mica, si mai lipsita de confort, si mai proasta calitativ.
Cu toate argumentele motorului brutal sau cum i-oti mai zice voi, eu din aceasta comparatie as alege Golf-ul fara sa clipesc.