Salutare. Am si eu o problema destul de grava. Am luat un Mitsubishi 1.8 GDI, benzina, cutie automata, cu 95000 la bord. Problema mea este, ca dupa schimbul de ulei (Castrol Magnatec3 10W40) si filtru aer, pe care am facut acum cu 230 km in urma, am constatat o ridicare de nivel al uleiului cu vreo 12 mm (aproape atata cat diferenta intre nivelul minim si nivelul maxim indicat)pe jorja si miroase tare benzina. Cum ridic capota la motor cald, ma loveste mirosul de benzina. Computerul de bord arata consum in oras 12,5 l/100km, in afara daca merg deja cu 60km/h sau mai mult, atunci consuma 6 litri, sau chiar si mai putin. Interesant e ca pe drumul spre acasa din Germania cca 1800km, nu s-a modificat deloc nivelul uleiului. Ceva miros de benzina tot avea uleiul, dar nu se simtea nimic cand ridicam capota. Cum am inceput sa umblu in oras, cu viteza mica, cum scrie la carte, imediat a aparut diferenta de nivel. E chestie de reglaj, sau injectoarele de benzina au ceva? Tocaie, parca nu-s reglate tachetii, dar alea nu se regleaza, sunt hidraulice, deci doar injectoarele pot fi sursa de tocait. Poate sa aiba legatura cu faptul ca la RAR nebunii aia au turat motorul la maxim? Dupa acest lucru, incetisor, in cca 100km la rolele de intindere a curelelor (servo si distributie) au aparut zgomote specifice rumentilor uzate. La pornire la rece nu prea se aude nimic ingrijorator, eventual ceva frecare mica, dar dupa ce fac 2-3 kilometri, se amplifica mult zgomotele astea si asa mi se pare ce nici nu mai merge asa masina cum a mers inainte.
Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii utile.