Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi-benzina in ulei
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Vasile63123
Salutare. Am si eu o problema destul de grava. Am luat un Mitsubishi 1.8 GDI, benzina, cutie automata, cu 95000 la bord. Problema mea este, ca dupa schimbul de ulei (Castrol Magnatec3 10W40) si filtru aer, pe care am facut acum cu 230 km in urma, am constatat o ridicare de nivel al uleiului cu vreo 12 mm (aproape atata cat diferenta intre nivelul minim si nivelul maxim indicat)pe jorja si miroase tare benzina. Cum ridic capota la motor cald, ma loveste mirosul de benzina. Computerul de bord arata consum in oras 12,5 l/100km, in afara daca merg deja cu 60km/h sau mai mult, atunci consuma 6 litri, sau chiar si mai putin. Interesant e ca pe drumul spre acasa din Germania cca 1800km, nu s-a modificat deloc nivelul uleiului. Ceva miros de benzina tot avea uleiul, dar nu se simtea nimic cand ridicam capota. Cum am inceput sa umblu in oras, cu viteza mica, cum scrie la carte, imediat a aparut diferenta de nivel. E chestie de reglaj, sau injectoarele de benzina au ceva? Tocaie, parca nu-s reglate tachetii, dar alea nu se regleaza, sunt hidraulice, deci doar injectoarele pot fi sursa de tocait. Poate sa aiba legatura cu faptul ca la RAR nebunii aia au turat motorul la maxim? Dupa acest lucru, incetisor, in cca 100km la rolele de intindere a curelelor (servo si distributie) au aparut zgomote specifice rumentilor uzate. La pornire la rece nu prea se aude nimic ingrijorator, eventual ceva frecare mica, dar dupa ce fac 2-3 kilometri, se amplifica mult zgomotele astea si asa mi se pare ce nici nu mai merge asa masina cum a mers inainte.
Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii utile.
Bogdan90772
Salut,

In primul rand, legat strict de problema mirosului de benzina, se pare ca problema este legata de unul din injectoare, cumulat cu probleme de aprindere. La rulajul pe care il are masina trebuie schimbate bujiile. Cea mia buna solutie, mai ales ca masina este echipata cu motor GDI (injectie directa de benzina), este sa mergi la un service autorizat Mitsubishi Motors.
Deasemenea ar trebuiu sa inlocuiesti si kitul de distributi, pentru a nu avea surprize mai mari.

Numai bine
Vasile63123
Intre timp mi-am dat seama ca problema exista doar in timpul functionarii socului automat. Daca nu-l las mult sa-ncalzeasaca pe loc, atunci nu baga. Banuiesc debitmetrul. Asta poate fi de vina si pentru consum. Tester numai peste o luna va fi in orasul meu, atunci vei afla mai multe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.