Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service Toyo Motor
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Dan94878
Sunt posesorul unei toyota corolla si vreau sa va povestesc despre mult laudatul service Toyo Motor.
Acum aproximativ doua luni am mers in service la ei pentru o dauna (cateva zgarieturi). Masina a fost programata in service cu o luna inainte. La receptie mi s-a sugerat ca in 2 zile sa sun pentru ca reparatia nu v-a dura mai mult de atat. Mi s-a cerut numarul de kilometri, benzina in rezervor...Dupa cateva zile am revenit cu un telefon si mi s-a spus ca masina nu este gata si nici nu v-a fi gata saptamana respectiva pt ca vopsitorii sunt raciti, nu sunt oamenii disponibili...motive pe care nu le-am inghitit si am cerut ca masina sa fie gata pentru ca aveam mare nevoie de ea. Pana la urma a fost gata dupa cinci zile.
Am venit sa o iau si am constatat ca masina avea cu aprox 50 km mai mult decat atunci cand am lasat-o in service.
Acelasi lucru mi se intamplase si la revizie dar atunci am trecut peste asta. Le-am cerut explicatii...si au spus ca nu sunt singurul care a reclamat lucrul asta si ca sa fac o sesizare in scris ca voi fi contactat sa mi se dea mai multe relatii deoarece au camere video peste tot si persoana care baga masina in service isi noteza nr de km samd.
Bineinteles ca nimeni nu m-a contactat, si apoi de fiecare data cand ii sun incearca sa se eschiveze si m-au pasat de la unul la altul..si nici pana acum nu am nici un raspuns de la ei. Ba mai mult ..ultima replica a lor a fost...50km nu mi se pare mult..nu vad de ce insistati. Am vorbit cu cel putin 5 persoane de la service, receptie, reclamati...aceeasi nepasare, indiferenta si neprofesionalism.
_Constantin_
Daca lasi chestia asta fara sa faci scandal esti fraier. Du-te in fiecare zi la ei pana recunosc, ameninta cu politia si protectia consumatorului, chiar daca pt ei 50 km nu e mare lucru eu zic ca astfel de practici sunt absolut inadmisibile. Nu-i lasa.
vio
biggrin.gif mda . nush de ce te duci la un service care e la un delear ....... probabilca sau dus si ti au luat vopseaua si alte rahaturi ce au avut ei nevoie smile.gif))
sofer
"....... probabilca sau dus si ti au luat vopseaua si alte rahaturi ce au avut ei nevoie"
chiar daca s-au dus dupa materiale tot nu justifica faptul ca ti-au folosit masina.sa-ti plateasca chirie la ea...
Fiindca tu tot insisti sa-ti explice ce s-a intamplat cu kilometrajul,ei bine,data viitoare vor da kilometrajul inapoi ca sa nu mai existe discutii...
Daca si cei la TOyo (masina fiabila,bla ,bla) fac rahaturi din astea cel mai bine este sa ne cumparam renouri sau logane.macar stii la ce sa te astepti.Iti cumperi toyota gandind ca nu o sa ia probleme si constati ca ai.Atunci cel mai bine cumparti logan pentru ca toata lumea stie ca service-ul e jalnic,dar stii din statrt si te duci pregatit ,nu te ia nimeni prin surprindere.
CatalinKRK
Mie mi se pare anormal faptul ca vor sa lasi masina cu actele in original cu tot. Ce alt motiv ar avea sa le lasi talonul in original in afara de faptul ca poata sa plece fara nicio grija cu masina. Pentru datele masini sa faca o copie iar ca s-o duca din parcare in service nu le trebuie talonul.
_Constantin_
QUOTE(CatalinKRK)
Mie mi se pare anormal faptul ca vor sa lasi masina cu actele in original cu tot. Ce alt motiv ar avea sa le lasi talonul in original in afara de faptul ca poata sa plece fara nicio grija cu masina. Pentru datele masini sa faca o copie iar ca s-o duca din parcare in service nu le trebuie talonul.

Corect, nu am lasat niciodata actele masinii. Si de unde ma rog se duc sa ia vopsea? De ce trebuie sa ia vopsea cu masina mea? E si mai grav asa? Pai in pretul care il platim pt reparatie nu intrea cumva si aprovizionarea magazinului sau si aia se face din banii nostri?
vio
eu mi am explimat o ipoteza nu ca asa ar fi sau asa sa intamplat ...
_Constantin_
QUOTE(vio70407)
eu mi am explimat o ipoteza nu ca asa ar fi sau asa sa intamplat ...


Vio eu eram ironic, in orice caz nici o reparatie nu justifica km in plus la masina ta, daca vor sa faca proba pot sa o faca cu tine, nu sa se plimbe tot serviceul cu masina mea. :boxing:
drabisan
Spune ca ai cea mai mica dovada pentru kilometrii aia in plus!
Si daca da omoara-i! Reclamatii oriunde iti trece prin minte!
Si daca nu, vezi care Contantin in postul de Avensis o sugestie perfecta despre colectia de bilute care absorb mirosul de tutun! E o metoda geniala!
Dan94878
Nu m-ar fi deranjat lucrul asta daca s-ar fi intamplat doar o data. Dar am impresia ca masina mea a fost folosita pe post de masina de serviciu pentru ei...ceea mi se pare o mare nesimtire si asta ma scoate din sarite.
_Constantin_
fii sigur ca nu pt asta au folosit-o. S-au dus si baietii in oras cu Avensis ca doar nu sunt fraieri sa mearga cu taxi. pt treburile serviceului sunt convins ca au masina.
Florin48575
Salut! Urmeaza sa fac revizia la 15000km si cred ca o sa dau o fuga la Brasov pentru asta. Sper sa gasesc oameni mai seriosi p-acolo... Din cate am auzit si citesc pe forumuri in Bucuresti e dezastru cu service-ul..
Andrei55037
Eu am facut revizia de 30.000 km la Toyo Motor chiar ieri. S-au comportat foarte bine la 12.30 am dus masina si al 17 cand au spus ca e gata chiar a fost gata. Revizia a costat cu totul 970 lei. Mie personal mi s-au parut profesionisti. S-au comportat civilizat si au lucrat f curat la masina. Nu vreau sa le fac reclama dar mai mult decat au facut nu cred ca se poate cere de la un service.
M A R I A N
Andrei, te rog, spune-mi si mie, dupa revizie ti-au lasat cumva in portbagaj consumabilele schimbate (filtrele) in cutiile celor noi si bidonul de la uleiul schimbat?
Si am inca o rugaminte:crezi ca ai putea sa verifici cu joja ce culoare are uleiul tau proaspat schimbat? Multumesc!
Andrei55037
Da mi-au lasat toate filtrele schimbate in cutiile celor noi in porbagaj. Acest aspect mi l-au spus de la inceput ca o sa-mi lase tot ce este schimbat in masina.
La culoarea uleiului nu m-am uitat dar am sa verific si am sa revin cu informatii.
Andrei55037
Am verificat uleiul si acesta era la nivelul maxim. Nu inteleg ce importanta are culoarea uleiului.
_Constantin_
Uleiul are 2 functii in motor: LUBRIFIERE SI CURATIRE. Daca e tot aceiasi culoare cum l-ai pus inseamna ca una din functii nu o face bine. La o benzinara uleiul excesic de curat e semn de ingrijorare. Depinde bineinteles si nr de km care s-au facut cu uleiul ala.
Andrei55037
Uleiul este intr-adevar curat si mult mai deschis la culoare decat cel pe care l-am schimbat.
M A R I A N
Mersi Andrei pt. raspunsuri si Constantin pentru explicatii! Atunci, ce sa zic...stai linistit ca totul e in regula si bravo, Toyo! :clapping:
_Constantin_
QUOTE(Andrei55037)
Uleiul este intr-adevar curat si mult mai deschis la culoare decat cel pe care l-am schimbat.


Cati km au trecut de la revizie? Eu am 5500 si nici pana acum nu si-a schimbat culoarea radical.
vio
_Constantin_ culoare uleiului depinde si de cum mergi cu mashina , racing sau normal wink.gif io de ex la Corolla am 8000 de km de la revizie si e ca nou uleiul wink.gif poate s sintetic poate e mineral .......depinde cand sia luat mashina ...
mortzy
haideti sa va povestesc si eu ceva despre mult vestitul si laudatul service toyo motors.
programarea pentru o comanda de o bara dureaza 2 luni - asta in conditiile in care dovada mea este eliberata in data de 20 decembrie si termenul de 60 de zile ar fi fost depasit ... m-au programat dragii de ei in a 60-a zi fix.

stiti cat dureaza sa schimbi o bara la "pomul laudat"?? o saptamana, dupa care inca o zi o domnisoara foarte mieroasa la voce, dealtfel, "lucreaza" la factura de la ora 9 pana la 3 dupa-amiaza, ca n-o doare pe ea niciunde ca eu stau ca pe jar si ca am nevoie de masina ... (cred ca trebuie sa ai altceva in loc de cap ce serveste unora de pe acolo ca sa faci o factura in 6 ore ... biggrin.gif)
si sa va mai vand un pont ... daca aveti impresia ca aveti cunostinte la ei si va bazati ca vor putea pune o vorba buna lasati-o balta ca n-aveti nici o sansa ...
sunt imposibili, si credeti-ma ca fac un efort teribil sa nu le trag cateva injuraturi ... se vede clar ca nu au chef sa-ti vorbeasca. sintagma cu "clientul nostru stapanul nostru" a fost de mult schimbata la ei. secretara intreaba in telefon "domnul ..., director economic???" ... "zic da, dl. ...." dar tonul ei spunea ... ai tu fata de dl director economic??????
iar incheierea va va distra ... fac si eu, ca tot omul comanda la taxi, suparat ca mi-am lasat masina acolo pentru destul de multe zile si intreb portarul ce splai este acolo ... imi raspunde INPEDENDENTEI. O iau de buna si transmit duduiei de la taxi ... ca in urmatoarele 30 sec ma face cu ou si cu otet ca nu stiu unde sunt ... ca toyo motors e pe splaiul unirii, nu pe independentei.
Imi este teama sa ma gandesc, Doamne fereste, cand voi avea probleme la motor ... ce "meseriasi" isi vor baga nasul sub capota masinii mele.
Concluzia: dupa o saptamana masina mea este inca la ei pt ca duduia cu factura nu a terminat inca de "lucrat" la factura ... imi pare rau ca n-am numarat apelurile pe care le-am dat la ei ... CA SA SCHIMB O BARA biggrin.gif
Legionaru'
Fratilor, astia isi bat joc de voi!
vio
mda ... nasol . urata experientza .... oricum ca sa te astepti ca un arab sa ti faca treaba buna .... tre sa fi putin naiv , ce sa mai . oricum am impresia ca vor sa ii inchida pe toyo motors
Han.solo
Concluzia: nici unul nu e bun!
Ce ma amuza e ca X sau Y lauda un service ca s-a purtat frumos cand de fapt nu a avut decat de schimbat uleiul+filtrele, chestie care dupa 1 zi de instruire si un pusti de 6 ani o face cu ochii inchisi.
Dar cand e sa ai probleme...
@vio, esti senzational, de unde ai informatia asta cu inchisul Toyomotors? Hai ca am si eu un amic destul de sus la Toyota si poate ne intalnim cu el sa ne spuna mai multe...
M A R I A N
Cine sa inchida Toyomotor Center? Poate cineva sa-i inchida pur si simplu? Ne dai mai multe amanunte?
guerilla
poa sa-i inchida patronu biggrin.gif din cate mai tin minte avea ceva probleme cu nevasta, copil scos din tara si alte lucruri din astea.
mai da-i naibii pe toti. sfat: nu va mai luati masini pentru calitatea service-urilor. toate sint de doi bani. grija fata de clienti este de a le suti banu din buzunare mai mult decat atunci cand au facut achizitia masinii. daca se poate prost si scump, cu atat mai bine.

atatea cluburi si clubulete, pe marci, branduri, pana si pe modele. si toti o apa si-un pamant. n-am vazut unu sa se faca club cu acte in regula si sa lupte pentru drepturile lor. lehamite, letargie si prostie. mie sila si de forumurile astea auto pana peste cap.
_Constantin_
Si de al nostru? blink.gif In legatura cu service ... parerea mea e aceiasi ca si pana acum ... sunt incompetenti si insuficient instruiti in schimb isi dau aere de mari mecanici. Imi pare rau sa o spun dar ... Doamne fereste sa ai nevoie de reparatii serioase in Romania, eu am patit-o pe pielea mea.
Han.solo
Poate cel mai important criteriu la alegerea masinii a fost acela de a nu vedea fata service-ului decat la revizii. Din pacate uneori chiar si cu o masina buna mai poti avea probleme; ce sa spunem de mici busituri din traficul nostru...
Probabil sunt foarte prost platiti mecanicii/electricienii, altfel nu-mi explic cum dupa un manual de service cat se poate de clar poti sa te incurci.
Iar problema stocurilor de piese... oricat m-as stradui imi vine greu sa inteleg acest fenomen.
mortzy, spune-mi te rog, au trecut bara pe cartea de service? Daca nu se prefigureaza ceva urat... care a mai fost vazut si la alte brand-uri: schimbarea unei piese prin reparare la negru (si instalare la un prieten) biggrin.gif
_Constantin_
Han.Solo .... in Craiova salariile din service sunt mici, cam 7-9 mil dar pana la urma asta e nivelul din Romania, nu poti sa platesti un mecanic cu 30 mil cand un profesor sau un medic de abia trec de 10 mil( nu pun aici banii suplimentari din spagi si meditatii ca pana la urma si mecanicii fac ciubucuri).
Legionaru'
Costache unii profesori au 700 lei! biggrin.gif
Si nici nu fac meditatie!
mortzy
cartea de service este imaculata.
n am trecut nici macar schimbul la ulei de la 7500 km pentru piticul meu.
factura nu a fost emisa.
am scos masina cu interventii si scandal. probabil domnisoara blonda inca mai lucreaza la factura mea. ultima gaselnita a fost ieri ca nu primise devizul pentru vopsitorie smile.gif.
M A R I A N
Pai cum ai scos masina, asa, fara bara? Si cu asiguratorul care si-a dat acceptul probabil pentru ca aceasta lucrare sa fie efectuata la Toyo Motors Center?
mortzy
masina a fost terminata vineri. dar vineri nu era vopseaua uscata complet asa ca peste week end i am lasat in pace. luni insa la 6 am luat o urmand ca ieri sa mi dea factura.
nici azi n am primit vre un telefon de la ei. probabil n au nevoie de bani si nu conteaza cand plateste asiguratorul.
M A R I A N
Pai asta e service-ul ideal ca n-are nevoie de bani si iti repara tot pe datorie! biggrin.gif
mortzy
aveti idee ce se ntampla daca eu busesc masina inainte de a factura ei contravaloarea daunei?

binenteles ca asiguratorul nu si a dat inca acordul (nu are pe ce, nici factura nici deviz)

am ajuns sa ma rog de service sa mi dea factura ca este nerabdator asiguratorul sa inchida dosarul smile.gif). in 5 min ei imi dau acordul smile.gif.
Han.solo
QUOTE(_Constantin_)
Han.Solo .... in Craiova salariile din service sunt mici, cam 7-9 mil dar pana la urma asta e nivelul din Romania, nu poti sa platesti un mecanic cu 30 mil cand un profesor sau un medic de abia trec de 10 mil.

Off-topic: Constantin, nu-mi vorbi de salariile medicilor ca sunt cu securea la picior si poate babardesc un presar care nu are altceva de facut decat sa vada spaga de 5lei a unui amarat care a muncit 6 ani+rezidentiat pentru 5 milioane (cum a fost si azi o stire).
On-topic: mortzy, iti dau un sfat: cere-le sa treaca obligatoriu pe cartea de service ce s-a schimbat. Daca chiar nu vor cere-le sa treaca intr-un document stampilat.
Cand nu se trec piese pe documente inseamna fie ca au fost reparatii imaginare, fie au fost pe bune, dar nu la tine.
Cat despre asigurari si bani, stai linistit ca probabil intelegerea intre ei deja s-a facut si poate si asiguratorul nu asteapta banii.
Kata
ma mira totusi problemele semnalate vis-a-vis de toyo motors.
noi avem masina de la ei, luata acum 1 an si jumatate. a trecut printr-o revizie si prin 4 mici reparatii in urma unor tamponari usoare.
s-au purtat exemplar mereu. m-au ajutat in relatia cu asiguratorii, au facut totul in termenele promise.
nu avem pile la ei si i-am cunoscut pe toti doar la fata locului, la nevoie.
ce sa zic.. nu ma indoiesc ca unii au patit-o, altfel n-ar fi nebuni sa scrie aici. poate ca acele cazuri semnalate au fost totusi miscommunication (lipsa de comunicare)? oamenii chiar sunt foarte amabili.
cosmin102349
eu ce pot sa zic este despre baietii de la bv.

Povestea e asa:
Azi am luat masina(aia din semnatura) m-am plimbat vreo 120-130 Km ... am ajuns acasa... am parcat. A 2-a zi sa ma laud si eu cu masina la un cunoscut smile.gif .... ajungem la masina ... povestim... si.... iese abur din masca masinii(semana cu fumul de tigara).
Mai trebuie sa zic cat de tare mi-a picat fata?
Am mers la service... au urcat astia pe stand masina ... am tinut-o turata vreo jumate de ora ... s-a comportat normal(nu a trecut de jumate martorul de temp) ... a marcat tipul nivelul la lichidul de racire si a zis... daca scade sub semn ... telefon si pana ajung in service am radiator nou.
Ideea e ca nu a scazut pana acum (9700Km) dar impresia in service a fost ok(nu m-au tinut prea mult degeaba acolo ... la revizia aia de inceput iar au fost ok). Sper sa nu fie nici de acu probleme
Au ajuns ei la concluzia ca era ceva surplus de pe la aerul conditionat... si se tot evapora.

Cam astea sunt impresiile pana acum. In rest sper sa ma intalnesc cu ei numai la revizii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.