m-ar interesa in ce masura tuning-ul afecteaza buna functionare a mototului si cum se realizeaza ea.
pur si simplu prin simpla modificare a setarilor calculatorului sau prin adaugarea unui dispozitiv care functioneaza independent.
in plus va intreb asta deoarece am auzit de la un prieten ca daca pe masina ai instalatia electrica pt. 90 CP aceasta nu rezista la marirea puterii pana la 127(8) CP nu stiu exact cat poate fi marita puterea la maxim la acest tip de motor.
o alta chestiune ar fi ca in momentul cand am achizitionat masina cei de la porche romania s-au oferit sa-mi mareasca puterea pana la 118 CP pentru suma relativ modica de 200 EURO (ceea ce mi s-a parut destul de putin) fara pierderea garantiei dar in acelasi timp mi-au spus ca poate ceda placa de presiune. intrebarea este: exista un alt dispozitiv ambreaj-placa de presiune pe modelele care au motorul de putere mai mare.
a treia chestiune - am un prieten care lucreaza la dealer-ul din craiova si care mi-a spus ca aproape toate masinile care au suferit tuning la motor au venit cu probleme.
de aceea sunt un pic circumspect la aceasta chestiune.
as dori lamuriri concrete.
cu respect