Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mituri auto
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Daniel82595
V-as ruga sa scrieti ce mituri auto stiti si sa le comentam....de genu' VW face masini bune, diesel-ul e poluant....bla-bla beer.gif
ozz86651
Dieselul E poluant. blink.gif
adi.mitrea
VW FACE mașini bune ca să-ți răspund si eu ca ozz.

Inventarea motorului care folosește apă pentru propulsie, altul decât cel cu aburi. biggrin.gif

Opel e cea mai proastă mașină germană. - mit sau nu, asta nu mai știu! tind să cred că da.

Loganul e "prost". - mit neconfirmat pentru că nimeni nu a definit ce înseamnă prost. blush.gif Până una alta s-a dovedit a fi o mașină fiabilă.

Orice SH made in Germany, la 10.000 de euro e mai bun (a se citi fiabil) decât un Logan nou. - mit nedemonstrat după părerea mea.
Valentin50014
Ai vrut tu sa faci ceva... dar te-ai grabit si ti-a iesit cam prost.

VW face masini bune - nu e mit. Si ei si Reno, Opel sau Toyota fac masini bune. Sunt foarte multi care considera, printre ei ma numar si eu, si Loganul o masina buna.
Cred ca era mai corect sa spui: masinile VW nu se strica ca sunt germane. Sau ca sunt cele mai bune etc. Aici as fi de acord

Diesel e poluant: nu e mit, e realitate. Un eventual mit ar fi acela ca sunt mai fiabile decat benzinarele, nu ca ar fi mai putin poluante.
Daniel82595
eu am dat niste exemple mai "din popor"
ca diesel-ul e mai poluant se stie.
adi ti-a facut asa multe probleme Opel-ul? nu de alta dar aveam o parere cat de cat buna despre Opel....in special cele dupa 2000.
VW face masini bune dar ca orice masina se mai si strica biggrin.gif.
Faptul ca diesel-ul ar fi mai fiabil....pai asta e discutabil, chiar nu stiu ce sa zic. blush.gif Cum o fi oare?
Astept si alte propuneri de mituri>
CatalinKRK
Dieselurile sunt mai fiabile...pe camioane si locomotive, alea sunt dieseluri construite cu un scop (sau 2) sa traga si sa tina.
ozz86651
Corect, dar noi vorbim de dieselurile auto cu turbina, injectii complicate si aproape 100cp/l.
Chestia cu VW e asa si asa: e sigur ca intre masinile bune fac si masini proaste. L-am intrebat pe colegul meu cu Passat daca si-ar mai lua o data si mi-a spus: VW? never again. Asta nu se spune desprte masini bune cu mici lipsuri ci despre o masina care te-a terminat. Am alt coleg cu Jetta care a primit un sac (nu exgerez, are o sacosa mare de corespondenta cu VW) de recalluri. Toate masinile au recalluri, eu am doua la Civic si 2 la Mazda. Da nu un sac.
James Kilowatt
Eu cu vw as formula-o altfel : Sunt mai scumpe decat bune biggrin.gif

Alte mituri auto

-Rezervoarele de GPL sunt mai periculoase decat cele de benzina/motorina
-Masinile japoneze sunt imposibil de reparat
-Cu abs si esp nu poti face accident
-Gipanurile sunt cele mai sigure masini.
-Toti soferii de logan sunt idioti
-Toti posesorii de masini vechi sunt niste ratati frustrati, si toti cu germane de ultim racnet niste "adevarati".
-Masinile din vest sunt mai ingrijite.


Lista continua...
James Kilowatt
- Masinile bine vandute sunt bune. Si invers, cele prost vandute sunt si proaste.
-Soferii "de bucale" sunt cei mai iscusiti. biggrin.gif
HalbaSus
Mda, intr-adevar mituri sunt multe... Pe langa cele enumerate de James Kilowatt as mai adauga:

- Masinile germane sunt fara moarte (sunt aduse exemple deobicei de masini din anii 80-90)
- Masinile japoneze nu se strica niciodata (eu am vazut corolla care nu porneste biggrin.gif)
- Daca turezi masina peste 3000 rpm probabil se va strica.
- Pentru a consuma mai putin scoti masina la punctul mort si o lasi sa mearga din inertie... Apoi accelerezi puternic si iar o scoti la punctul mort (am vazut taximetristi care conduc asa... e drept ca unii si opreau motorul).
ozz86651
Ca orice legenda unele au simburi de adevar biggrin.gif. Asta cu masinile japoneze care nu se repara vine de la faptul ca aveau inca de pe vremuri (acum 15 ani) motorul mai compact si ingramadit si unele chestii greu accesibile. Am un prieten care a trebuit sa scoata o juma de motor pentru o perie la alternator la o acura integra din 91. La alte masini e operatie mult mai simpla.
Dar evident asta nu are neaparat legatura cu japoneala. La Mazda mea ma costa vreo 400$ un schimb de bujii din motivul ca 3 cilindri vin pe sub parbriz (motor transversal) si trebuie scos throtle body samd, e serios de munca acolo ca sa ajungi la bujii. Mazda e japoneza dar motorul nu-i japonez, e motor ford care e folosit pe modele Ford, Mazda si Jaguar. Ca sa ma simt bine ma gindesc si eu ca e la fel pentru aia cu Jaguar smile.gif.
Leone
As adauga la mituri pe asta: masinile germane sunt mai bune decat cele japoneze (de fapt, cele mai bune din lume).....uuups, sper sa nu iasa un topic de combat zone din afirmatia mea! biggrin.gif
Marius30562
Un alt mit : masinile cu cutie automata consuma mult mai mult decat cele identice, dar cu cutie manuala.
Valabil intr-un caz din 10.
In rest, aia "automata" consuma conform cartii/specificatiilor tehnice (care da, sunt mai mari decat in cazul cutiei manuale), in schimb, cele cu cutie manuala consuma conform ... soferului !

Chestia asta se observa cel mai bine in traficul urban.
HalbaSus
QUOTE(Leone)
As adauga la mituri pe asta: masinile germane sunt mai bune decat cele japoneze (de fapt, cele mai bune din lume).....uuups, sper sa nu iasa un topic de combat zone din afirmatia mea! biggrin.gif


Si reciproca e valabila "masinile japoneze sunt mai bune decat cele germane" ambele afirmatii sunt nonsensuri pentru ca se creaza automat o comparatie care include de la corsa si slr pana la aygo si supra.
Leone
QUOTE(HalbaSus)
Si reciproca e valabila "masinile japoneze sunt mai bune decat cele germane" ambele afirmatii sunt nonsensuri pentru ca se creaza automat o comparatie care include de la corsa si slr pana la aygo si supra.


perfect de acord numai ca pe plaiurile mioritice o sa gasesti mai multi sustinatori ai mitului de care vorbeam eu; de altfel, am mai spus si in alta parte masina perfecta nu s-a inventat inca....si nici nu cred ca va exista vreodata.
Tarabostes
Legat de germane si japoneze, mitul pleaca de la unele modele economice de 20-30 de ani: masinile germane si americane erau mai mari, mai scumpe dar mai fiabile, in timp ce modelul economic japonez miza pe masini mai mici, ieftine si mai putin fiabile ( oricum erau ieftine si se putea schimba mai des).
Un alt mit busted e ca dieselurile sunt zgomotoase. Dupa ce am condus un Avensis 2.2 D4D ( care ma asteptam sa faca a tractor) m-am convins personal.
Altul ar fi ca masinile mici sunt mai ieftine la intretinere. Fals, revizia in garantie pt Matiz - valoare 5,5 k euro ( care se mai facea si la 6 luni sau 10k) costa mai mult decat la Corola - valoare 15 k.
James Kilowatt
Unul teribil de raspandit, insa l-am uitat pana cand am dat peste topicul asta
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=13888

"Masinile facute pentru europa de est sunt mai proaste decat cele pentru vestici"
Arheopterix
Unchiul mamei mele, a condus intre 1913-1965 numai mercedes.
Sustinea ca e singura masina,care il poate duce de la Bucuresti la Roma fara probleme majore.
Azi orice masina poate realiza aceasta "performanta" .
fishbone
Cutia automatica e lenesa.
HalbaSus
QUOTE(fishbone)
Cutia automatica e lenesa.

Mitul asta cam sta in picioare... cu exceptia unor DSG-uri 'n stuff cutiile automate sunt mai lenese decat cele manuale. Acum normal ca un SL65AMG nu poate fi numit lenes, dar in majoritatea cazurilor automata e mai lenesa.
fishbone
Ai dreptate, depinde de implementare dar per total in ultimii ani acesta devine un mit tot mai mare. Ce mi-e 0-100 in 5.4 sau 6 secunde sau 1/4 14.2 vs 14.4. Adevarat ca se inregistreaza pierderi prin convertorul de cuplu, dar modul in care reactioneaza si cupleaza treptele, cele de-acum nu se mai compara cu cele de acum cativa ani iar diferentele devin tot mai mici. Am vazut si singur care e diferenta intre un Chrysler Sebring din 2001 si Altima mea din 03 sau Camry cea noua, sau Xtronic CVT-urile noi. Automatica prezinta alte probleme decat manuala, dar ideea ca din momentul in care am calcat-o pana in momentul in care a cuplat treapta potrivita dureaza mult deja e depasita. Pana si Eclipse-ul din 2001 al surorii mele in modul manual le schimba in 1s maxim.
Paul46623
E o mare diferenta intre un CVT si o hidraulica planetara clasica. E adevarat, hidraulicele (relativ) noi in 5-6 viteze sunt net superioare celor vechi in 4. Insa n-au nici eficienta CVT-urilor, nici precizia roboticelor.
fishbone
Cutiile automatice vin in multe ... nuante in ziua de azi. Am primit multe comentarii de genul "degeaba ai tu peste 200cp daca ti-ai luat-o automatica", ca-i lenesa, ca asa si pe dincolo. Ideea e ca "clasicele" hidramate au ajuns in ziua de azi intr-un stadiu in care daca nu schimbi treptele impecabil cu o manuala, ti-o iei. Mai ales cand sunt puse in echipa cu alte electronice precum drive-by-wire, etc. In Europa nu se prea vand deoarece un motor mic care trebuie sa lucreze cu o hidramata e durere. Am avut pe mana mea o Civic noua cateva zile si ma gandeam ca tare as fi vrut sa-l vad pe unul care insista ca manualele sunt net superioare ca schimba vitezele la fel de rapid si fara gres, nu cu smecherii de genul viraj intr-a doua si altele ci in ritm de mers mai mult sau mai putin normal. Personal cel mai bun compromis mi se pare o cutie auto cu mod de schimbare manual, in 5 trepte. Asa depasita tehnologic cum este a mea, in 4 trepte, daca sunt pe autostrada si trebuie doamne fereste sa fac o depasire, in momentul in care pedala a lovit podeaua ea deja e in treapta.
ozz86651
Virajul intr-a doua nu e condus normal? Se invata la scoala de soferi.
O automata buna pe modul manual nu e rea deloc, de fapt te scuteste de socurile in ambreiaj. O automata pe modul automat e nasoala ca nu poate prevedea ce e in fata.
Oricum automatele mai vechi sint naspa rau. Mergi cu manuala o vreme si dupa aia spune-mi cum ti se pare cind se tureaza motorul ca disperatul si masina nu face nimic ca tot se duce in convertorul de cuplu.
fishbone
QUOTE(ozz86651)
Virajul intr-a doua nu e condus normal? Se invata la scoala de soferi.

Attention deficit disorder. De-al meu. Am inceput ideea si n-am terminat-o, ziceam ca in automatica nu poti prezice in ce treapta va fi in acel moment, deci cam ce scriai si tu.
HalbaSus
In locuri civilizate, unde exista mai multe benzi pe sens automata e o alegere destul de buna, in romania, unde exista in general o singura banda pe sens si un timp extrem de limitat pentru a efectua depasirea manuala e in avantaj (deoarece dupa cum ati zis si voi, automatei ii lipseste puterea de previziune). Daca merg cu vre-o 60 la ora in spatele unui camion fumegator cam toate automatele ar fi in treapta a 4-a, in momentul in care as calca-o ar schimba in a 3-a si ar efectua depasirea. Daca as conduce-o eu, cu cateva secunde inainte de a se elibera banda de pe contrasens as baga in a 3-a si cu motorul turat as astepta momentul in care sa sprintez... Diferenta de acceleratie in acest caz ar fi de minim 2 secunde (la masini de putere similara).

Am condus un 330xd in modul automat si efectuam depasirile cam in acelasi ritm cu masina mea de 145 cp, ceea ce nu era rau deloc, dar era mult sub potentialul masinii, masina pornind parca tot timpul de la o treapta superioara decat cea pe care as fi folosit-o eu.
ozz86651
E, pina la urma si asta se invata. Poti previziona si cu automata, chiar daca intradevar tot pierde in convertor. De exemplu te hotarasti ca dupa ce trece asta de pe sensul opus intru in depasire. N-ai decit sa apesi pedala tare cind el e aprope, dar inca in fata, nu dupa ce a trecut. Adica poti accelera din timp. Evident asta presupune sa ai vreo 20 de m pina la ala din fata ca daca stai la 2 metri in spatele lui n-ai unde sa accelerezi. Ideea e sa faci timingul in asa fel incit sa te intilnesti cu cel de pe sensul opus cind mai ai numai citiva metri pina in camionul fumegator si imediat ce a trecut sa iesi pe banda cealalta ca sa depasesti. Dar intradevar e mai comod cu manuala.
James Kilowatt
Figura asta trebuie facuta si cand ai manuala insa nu foarte multi CP.... accelerezi inainte de a iesi in depasire, in asa fel incat sa te intersectezi cu cel de pe sensul opus cand esti in spatele camionului, insa avand deja un surplus de viteza cat mai mare.
Dany_s
QUOTE(ozz86651)
Oricum automatele mai vechi sint naspa rau. Mergi cu manuala o vreme si dupa aia spune-mi cum ti se pare cind se tureaza motorul ca disperatul si masina nu face nimic ca tot se duce in convertorul de cuplu.


mie pe cuvant daca mi-a placut manuala. Cel putin in condus urban m-am enervat groaznic si i-am dus f tare lipsa automatei mele, asa vechi cum e. Ce-i drept , e vorba de manuala de Dacie, dar idea e cam aceeasi.
Turatul ala "in gol" de care vorbesti tu l-am simtit si eu intradevar la unele masini automate, unele cu 4 cilindri. De aia tot timpul am zis ca nu recomand 4cil + auto cu toate ca e posibil sa fi fost doar cazul masinilor testate de mine, nu a oricarui automata cuplata cu motor 4 cil. Insa turatul in gol se poate f bine intampla si la o manuala, daca nu schimbi perfect.
fishbone
Treaba cu pierderile in convertor variaza, depinde de dizain. Am vazut masini cu care poti face torque braking, adicatele stai la semafor cu piciorul pe frana si o poti ridica in ture pana aproape de 2k chiar pana sa simti ca da sa plece. Jenibil. Din nou, la blana cand sare doua trepte in jos motorul urla dar dureaza pana prinde si masina din urma. In acelasi timp am vazut, tot pe cutii hidramate, tot cu 4 trepte, cum la semafor nu reusesti sa o urci nici 400 de ture fara sa simti ca da sa plece, masina tremurand in secunda in care ai atins gazul. De asemenea un dyno spune si mai multe, ce mi-e 198-200 la roti pe auto vs 210 pe manuala. E destul de neglijabil in the bigger picture. Treptele lungi uneori ofera un avantaj in traficul urban, tinand masina in powerband mai mult timp decat o treapta de pe o manuala. Din experienta mea am observat ca masinile americane cu auto au convertoare de cuplu si timpi de reactie net inferoare fata de europene si japoneze. Chestie de dizain, cum ii place la american sa stea ca boerul in masina.
Anyways, am cam lungit-o smile.gif
ozz86651
Poate nici nu prtea-i place asa tare sa stea ca boerul dat fiind ca nu prea mai cumpara americane biggrin.gif. Faptul ca astia de la detroit gindesc tot in termenii anilor 60 despre clientii lor ma face sa cred ca isi merita soarta cu virf si indesat.
Iulian HondaFan
si io sunt mai putin impotriva hidramatelor decat eram odata... as fi ramas si pe TL cu o automata, dar a fost vorba si de limited slip diff care venea numai pe manuala, de faptul ca suspensia la cele automate era sensibil mai moale si de faptul ca automata venea numai in 5 trepte. si io m-am cam saturat sa tot schimb viteze...

automatele pierd la sprint mai ales din cauza ca nu poti pleca turat... adica cu o manuala ambalezi la 4000rpm, ridici ambreiajul cum trebuie la cat te tin gumele si...ai tzasnit... startul asta e ceea ce rupe automatele ( ma rog nu le chiar rupe dar castigi 0.2-0.4 sec si mai castigi tot pe atata daca automata are mai putine trepte pt. ca ai ratii de multiplicare mai mari intreptele inferioare la o cutie cu 1-2 trepte in plus).

practic insa majoritatea plecam de pe loc civilizat si cu manualele, deci avantajul asta este unul de exceptie in utilizarea normala a unei masini... si tot startul asta e si unde AWD are avantaj fata de FWD... adica un AWD manual iti da posibilitatea sa abuzezi ambreiajul la patrat fata de un FWD.... dar mai departe turele sunt la fel la 2 si 4 roti motrice.

asta era defectul si la DSG care nici nu te lasa sa accelerezi si franezi in acelasi timp ( adica cu acceleratia apasata motorul nu se tura pana nu ridicai frana). nu a fost un defect care m-a afectat in vreun fel si as cumpara oricand din nou o masina cu o transmisie de acel tip... kick down-ul in depasiri il facea perfect si in mod automat. daca faceam "pedal to the metal" retrogada cvasi-instantaneu intr-a 3-a si decola glont... depasirile erau o placere (io imi fac majoritatea km pe drum cu 2 benzi). cu Mitzi depasesc tot in modul clasic, adica retrogradez putin inainte de a ma angaja in depasire... masina are oomph, alea- alea dar era mai fun kick-down-ul A3-ului... blush.gif

ca veni vorba de DSG... se pare ca timpii reali de sprint nu sunt mai buni decat la manuala... am citit si in niste review-uri britanice si parca si in Edmunds. GTI-ul manual a iesit la fel sau oleaca mai rapid decat DSG-ul si, dupa cum pleaca DSG-ul, cred ca au dreptate... pentru 0-100km/h ( pe care il atingi intr-a 2-a) manuala cred ca e la fel sau mai buna... DSG-ul o da ceata la sfertul de mila sau 0-120km/h ca are timpii aia de 40 milisecunde pe care nu le poate scoate nici Schumi cu o manuala...
ozz86651
Totusi am vazut cu ochii mei pe youtube un filmulet de la best motoring parca unde era comparat GTI cu DSg vs. manuala condusa de pilot profesionist, si dsg facea sfertul de mila binisor mai repede. Nu-mi explic.
HalbaSus
Pai asta zicea si Iulian, ca la 0-100 km/h avantajul DSG (schimbari aproape instante) nu e semnificativ, ba dimpotriva, avand in vedere ca pana la 100 km/h se schimba viteza o singura data dar startul la manuala poate fi mai "agresiv". In schimb la sfertul de mila unde e nevoie de mai multe schimbari DSG-ul recupereaza si trece in fata... filmuletul ala e postat undeva pe forum, dar mi-e lene sa caut.
Mihai63349
Eu cu automata mea, cand conduc pe DN, 80% din timp stau pe modul manual. In felul asta, cand stau cu 60 in spatele camionului, stau intr-a 2-a. Repriza e foarte buna, cand stai mai turat, nu cred ca e diferenta fata de o cutie manuala clasica. Marele avantaj mi se pare in traficul urban. Si asta mi se pare f. important, pentru ca majoritatea timpului conduc in oras - asta chiar daca 60% din km condusi ii fac afara.

Sa revenim la mituri:

- soferii din Alba si Dambovita sunt cei mai prosti;
- fereste-te de soferii cu palarie;
- dieselul este mai andurant - faci 500000 km fara segmentare - poate cu Merc. 2400 cmc, 72 CP -;
- daca se strica o cutie automata, n-o mai repari - de parca p-aia manuala o mai repari -;
- femeile nu pot parca lateral cu spatele;
- un mit din Germania - traducere aproximativa: "pleci cu ford-ul, vii cu trenul";
_Theo_
cei din Olt conduc cel mai prost , n-am vazut pana acum sofer cu masina cu nr de Olt sa conduca acceptabil...toata lumea ii injura ... fara suparare pt cei din Olt :angel:
HalbaSus
ai facut cunostinta cu toti soferii din olt ? i-ai supus pe toti la un test de conducere auto ? Au picat cu totii ? Daca nu atunci inseamna ca afirmatia ta e una total gratuita si nefondata.
Lucian55
Cu mana pe inima va spun ca am 3 prieteni olteni si conduc exemplar oamenii. Eu ma consider novice pe langa ei, chiar daca am si eu carnet de vreo 20 de ani
TLS-09
Lasa ca in fiecare zona a tarii sint cateva judete "atent selectionate" de judetele din jur. Astfel ca nu doar despre olteni se spune ce se spune ci si despre altii (nu am sa exemplific ca ma v-a "trozni" un coleg de pe alt topic ....nu spui care).
Iulian HondaFan
QUOTE(ozz86651)
Totusi am vazut cu ochii mei pe youtube un filmulet de la best motoring parca unde era comparat GTI cu DSg vs. manuala condusa de pilot profesionist, si dsg facea sfertul de mila binisor mai repede. Nu-mi explic.


sfertu de mila da ca trebuie sa schimbi prob pana intr-a patra... cu dsg odata lansat motorul trage practic continuu. cu manuala ai macar 0.3-0.5 sec pauza de tractiune la fiecare schimb de viteza.
ozz86651
Ala era profesionst si schimba foarte repede. Aoi partea critica la schiimbat e la acceleratia maxima (1-2 si maxim 2-3) dupa aia e din ce in ce mai lejer, pentru ca cuplul la roata e mai mic, deci masina accelereaza mult mai slab. Practic schimbarea critica e exact 1-2.
Soferii cu palarie ... pai mi mi se pare ca nu trebuie mare studiu demografic. Palarie in masina => educatie mai putina => nu stie regulile si legea biggrin.gif
_Theo_
QUOTE(HalbaSus)
ai facut cunostinta cu toti soferii din olt ? i-ai supus pe toti la un test de conducere auto ? Au picat cu totii ? Daca nu atunci inseamna ca afirmatia ta e una total gratuita si nefondata.


parca topicul daca nu ma insel era vorba despre mituri auto...eu am zis un mit...care pana acum mi s-a adeverit...normal ca nu cred ca aia nu au gena condusului in ei ... cat despre replica ta imi cer scuze daca te-ai simtit lezat de afirmatiile mele...poate ai rude din olt sau mai stiu eu ce biggrin.gif
TLS-09
Disputa tinde sa se mute in alta sectiune.De data asta sint alaturi de Theodor. Omul a postat mitul si atat. Ramane de vazut daca-i adevarat sau nu dar asta nu aici.
_Theo_
nu lasa...nu se muta niciunde biggrin.gif omu` asta a inteles ... se intampla ... dar asa se zice prin regiunea asta ca astia din Olt sunt mai speciali biggrin.gif bicycle.gif
HalbaSus
Eu din mesajul lui am inteles ca ar fi catalogat acest mit drept adevarat. Daca intentiona doar sa posteze mitul atunci imi cer scuze... eu am inteles altceva.

P.S: Si nu cunosc pe nimeni din judetul olt smile.gif Oricum despre olteni exista multe mituri/bancuri... deci nu ma mira ca exista si mituri auto legate de olteni.
ozz86651
Legendele au un simbure de adevar?? blink.gif biggrin.gif
_Theo_
QUOTE(HalbaSus)
Eu din mesajul lui am inteles ca ar fi catalogat acest mit drept adevarat. Daca intentiona doar sa posteze mitul atunci imi cer scuze... eu am inteles altceva.

P.S: Si nu cunosc pe nimeni din judetul olt smile.gif Oricum despre olteni exista multe mituri/bancuri... deci nu ma mira ca exista si mituri auto legate de olteni.

aaa si se mai zice ca aia din gorj merg de parca ar avea oua in poala blush.gif
Florin50070
QUOTE(ozz86651)
Legendele au un simbure de adevar?? blink.gif biggrin.gif


Ii chemam pe baietii aia de pe Discovery sa le verifice :wave:
R o b e r t
soferii din Brasov sunt cei mai respectuosi biggrin.gif
repet: soferii, nu taximetristii :minigun:
HalbaSus
Asta e mit sau adevar ?

Hai ca lansez si eu un mit: soferii din oradea au cele mai lente starturi la semafor. Pe bune ca i-as trimite pe toti vre-o 2 luni sa fie claxonati daca se poate inainte de a se face verde... Cand orasul nu era asa aglomerat nu era o problema ca toata lumea pornea cu incetinitorul, dar acum cand aglomeratia o rivalizeaza pe cea din bucuresti (la nr masini/metru patrat) si vezi cum pornesc soferii de aici... te crucesti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.