Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme cu motorul Audi A 2001
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
traian94056
Salut numele meu este Traian si am o mare problema care pur si simplu ma dispera si anume: am un Audi A4 1,6i din 2001 iar problema este ca m-i se opreste motorul in mers si nu mai porneste dacat dupa 30 de minute (daca nu incerc sa o pornesc intre timp )mai merge un pic si iar se opreste si are aceleasi simptome.Am fost la vreo 4 service-uril care au facut si diagnoza la primul service a iesit debitmetrul de aer si sonda lamda la al doilea a iesit debitmetru si egr-ul iar la ultimele diagnoze nu a mai iesit nici o eroare dar totusi masina se comporta la fel am ajuns sa ma duc pe jos la serviciu cu toate ca am o masina destul de scumpa.Mentionez ca diagnozele sau facut cu vag-com si toti mecanicii nu mi-au dat nici o solutie toti au zis ca nu poate sa fie de la debitmetru sau de la egr dar ca nu poate identifica defectul decat in momentul in care masina se opreste si anaibii masina daca sa oprit ea vreodata cand am fost cu ea la mecanici nu are nici o logica sau o fregventa pur si simplu se opreste cand vrea ea dar destul de des ,cam atat de des incat nu pot sa o folosesc,sunt pur si simplu disperat.Mai are un simptom daca nu se opreste si tr sa o opresc eu pt o scurta perioada (15 min.)ex la spalatorie nu mai porneste decat dupa cel putin 30 min in cazurile fericite.
cer ajutorul unui service sau unui membru al acestui forum cu un sfat sau cu ceva
lucian48759
In mod natural un defect poate fi reperat numai cind el survine. Altfel, testerul nu-l vede; atunci cind survine defectul incearca sa stabilesti de ce natura este, respectiv lipsa aprindere si/sau lipsa benzina. Asta pentru a restringe aria de cautare. Asadar verifica atunci cind nu-ti porneste daca are scinteie, scoti o fisa pui in ea o bujie si dai la automat atingind o masa, evident cu corpul bujiei. Daca ai atunci ramine ca benzina nu ajunge in poarta supapelor de admisie, responsabile de asta fiind fuel pump sau ECU.
Din experienta , acest defect "misterios" e datorat unei lipituri reci, fereasca sa fie un driver de injectoare!
Gaseste un om cu echipamentul necesar identificarii defectului dispus sa ajunga la tine in cele 30 de minute cit masina chiar are un defect!
James Kilowatt
Un mecanic destept poate depista o neregularitate din citirea parametrilor.... insa astia sunt putini. Majoritatea citesc doar codurile de eroare. Daca n-ai engine check aprins, n-ai cod de eroare si multi dau din umeri...
traian94056
De mentionat ca nu m-i se aprinde nici un martor la bord cand se opreste .Daca stie cineva un service cara crede ca ar putea rezolva problema mea va rog scrieti-mi.Apropo ce inseamna ECU?
James Kilowatt
ECU=Electronic Control Unit
ECM=Electronic Control Module (cam acelasi lucru)
OBD=OnBoard Diagnostic.
marius95832
am dat de aceeasi problema de cateva ori. era firul de la pompa de benzina. cineva a demontat alarma(care intrerupe pompa de benzina) si a legat firele impreuna fara sudura(lipire). porneste la rece, dar dupa un timp firul se incalzeste din cauza contactului slab, iar atunci nu mai trece curentul necesar functionarii pompei de benzina. dupa ce se raceste, merge iar.
verifica si contactele de la baterie. poate fi si acolo. dupa ce rulezi putin verifica daca nu se incalzesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.