Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Outback 2.5, pareri?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
vlad93356
Am fost la SMT cu Forester-ul de 2.0 in cap si m-am intors cu Outback-ul de 2.5i in minte! Oricum, am renuntat la Skoda 2.0TDI 4x4.
Masina se vrea una polivalenta, atat pentru treaba de zi de zi in Bucuresti+tara cat si de familie (2+1), la mars pana pe drumuri forestiere.
Am facut drive test cu Foresterul de 2 si 2.5T si m-am cam lamurit, dar Outback-ul de 2.5 nu era disponibil pentru drive test si am mers cateva sute de metri cu unul neinmatriculat prin curte. Observ ca si pe forumuri Outback-ul este o masina rara.
Ce mi-a placut la Forester (2.0):
- confortul pe drumuri proaste
- usurinta de condus
- agilitatea la viteze mici
Minusuri:
- cei aproape 160 CP nu prea se vad
- lipsa air-bag-urilor in spate

Despre Outback nu pot spune decat ca are o suspensie mult mai ferma si o inclinare laterala mai mica in curbe. Dar am citit cateva pareri pe diverse forumuri cum ca este submotorizat. Cum puterea este similara cu a Foresterului de 2.0 dar greutatea ceva mai mare, n-ar fi exclus sa fie adevarat. Nu vreau sa fac raliu cu familia, dar nici sa transpir in depasiri.

Ceva pareri, mai ales despre Outback 2.5i? Parca am vazut prin semnaturi unul.... biggrin.gif Inclusiv consumuri reale? Merita Outback-ul banii in plus?
G e o r g e
avem un membru cu un 2.5 sportshift in dotare pe acilea pe forum .

eu am tot motorul de 2.5 care e mai vanos decat cel de 2.0 de pe forum desi sunt la puteri apropiate . diferenta o face cuplul .

oricum nu e o masina care sa te dezamageasca .
CPI
Cu obk de 2,5 nu o sa transpiri in depasiri. Are putere suficienta si cuplu maricel (apropiat de cel al unui diesel de aprox. 100-115 CP). Sta si bine in curbe (nu simti diferente comparativ cu o limuzina). Eu am mers cu cel cu cutie manuala.

Nu am mers cu Forester-ul de 2.0 nou ca sa fac comparatia la demaraj si stabilitate. Despre interior... la Obk e mai mult spatiu pe bancheta din spate decit la forester (si decit la legacy), parca si portbagajul e mai incapator. E si ceva mai scump....
vlad93356
Merci pentru pareri.
OBk-ul mi se pare mai fain (incapator, ambianta, stabilitate,) si probabil ca va ava castig de cauza. Din pacate singura "piele" disponibila este neagra - cred ca vara nu-i o placere blush.gif .
Am observat ca sunt foarte rare, de fapt n-am mai vazut unul de vreo cateva luni. Si cum nu prea se strica, sper sa nu-si fi uitat mecanicii meseria biggrin.gif .
Mihai63349
Na, c-o aparut si membrul lipsa!
Motorul trage liniar, asa ca cei 165 CP ii simti. Ei sunt obtinuti lejer din 2500 cmc. Motorul mi se pare f. reusit daca n-ai pretentii de"mare pilot".
Dar, de pilotat, in adevaratul sens al cuvantului, poti, motorul nu te va dezamagi. Bineinteles ca poate parea submotorizat, daca-l compari cu ala de 245 CP! Vorbim de 50% in plus la aceeasi masa.
Eu mi l-am luat fara piele - nu-mi place -, cu cutie automata Sportshift plus un pachet trapa si scaune incalzite. Total 21800, cu o reducere de 900 euro.
Pentru ce-ti ofera, pretul este excelent.
Zi ce te mai intereseaza, ca-ti raspund cu placere.
vlad93356
Multumesc Mihai pentru informatii.

Intre timp am revenit la Skoda 2.0TDI 4x4 blush.gif , dupa ce am rezistat cu greu tentatiei de a lua un WRX aflat pe stock la Radacini. Recunosc ca a primat consumul, cum fac peste 30.000km/an.
Dar, viitoarea masina va fi cu siguranta un WRX. Pana atunci trebuie sa muncim cu spor.
Mihai63349
Iti doresc sa te bucuri de ea si sa nu ma chemi sa te scot de pe undeva! biggrin.gif
adi50470
ce poti sa spui despre consum , masina este foarte reusita ... am mers cu modelul vechi (an 2001) 2,5 ...156 cp ... excelenta masina ... la cel vechi se oprea undeva la 12l in oras , mers normal ...
Mihai63349
Am mai scris p-aci despre consum. In Cluj, imi ia vreo 15-16, dar nu te lua dupa asta, merg distante destul de scurte si pe aglomeratie mare. Dimineata, cand duc copiii la scoala fac 3 km in vreo 20 min. Cand ma-ntorc acasa, seara, iar e jale. Deci, daca am cateva zile in care fac doar drumurile astea, iti dai seama ca 16 l nici nu-i mult. La drum lung consuma 8-10. Mai mult de 10 n-am reusit, chiar cu AC/DC la maxim in boxe band.gif . Eu consider un consum f. bun, tinand cont ca vorbim de o masina cu o aerodinamica mai slaba, tractiune integrala, motor destul de mare.
adi50470
merci ptr informatie , ma bate un gand sa-mi aduc una din germania , o gasesti pe la 18 - 19.000 euro dar din pacate taxa de prima inmatriculare sare de 3500 ... mai asteptam un pic poate se scoate ...
Cristian85286
Nu prea cunosc multa lume cu Subaru si as vrea sa stiu cum sta la capitolul fiabilitate. Ma intereseaza sa iau aceasta masina pt ca mai merg si pe drumuri de tara care nu sunt asfaltate dar nu au nici cratere de jumatate de metru. Intretinearea e scumpa?
G e o r g e
intretinerea e la fel ca la marcile premium europene.
nu prea pica nimic pe ea .

recomand forester penultimul model care este contruit pe o platforma excelenta.

incepe sa pice cate un pivot sau cate o bucsa pe la 200 000 km ! da ... doua sute de mii primii bani in suspensie si tren de rulare.
Cristian85286
Imi place mai mult Outbackul de aceea l-as alege in locul Foresterului(la modelul vechi ma refer,nu la ultimul model). Despre noul Forester ce stiti?
G e o r g e
la prima atingere mi se pare mai slab facut decat celelalt . ma refer strict la materialele de la interior .

astept sa vad unul mai in detaliu.
Zetics
Mi se pare foarte atragator Outback-ul, ce am vazut in showroom era foarte fain, dar era varianta de varf diesel. Cred ca era pe la 31000E DDP
pista
Am vrut sa incerc OBK diesel la reprezentanta, dar toate sunt vandute, inclusiv masinile de test.
Cum nu se stie cand vine noul transport, m-am hotarat sa merg cu Legacy diesel pentru a compara cu motorul 2.5i din OBK .
Dupa asa zisul drive test am urmatoarea parere personala: (nu vreau sa vorbesc despre datele tehnice binecunoscute)
2.0D
1. intre 2000-4000rpm cuplul de la diesel se simte foarte bine, da mai multa incredere in depasiri.
2. sub 2000rpm, mai ales sub 1500rpm e ca si cum ai avea un motor 1.5 pe benzina. Poate al doilea turbo mic va rezolva situatia.
3. motor foarte silentios, exceptand la relanti, comparabil in mers ca silentiozitate cu 2.5i
2.5i
1. sub 2000rpm 2.5i trage mai bine, e mult mai placut la condus. Intre 4000-6000rpm se simte din plin forta motorului si un pic de sound si feeling rally Subaru.
2. o depasire rapida necesita o retrogradare de 1-2 trepte de viteza, care nu-mi place daca ma grabesc
3. motor extrem de silentios si echilibrat
hdi
QUOTE (pista @ Jan 23 2009, 01:53 PM) *
Am vrut sa incerc OBK diesel la reprezentanta, dar toate sunt vandute, inclusiv masinile de test.
Cum nu se stie cand vine noul transport, m-am hotarat sa merg cu Legacy diesel pentru a compara cu motorul 2.5i din OBK .
Dupa asa zisul drive test am urmatoarea parere personala: (nu vreau sa vorbesc despre datele tehnice binecunoscute)
2.0D
1. intre 2000-4000rpm cuplul de la diesel se simte foarte bine, da mai multa incredere in depasiri.
2. sub 2000rpm, mai ales sub 1500rpm e ca si cum ai avea un motor 1.5 pe benzina. Poate al doilea turbo mic va rezolva situatia.
3. motor foarte silentios, exceptand la relanti, comparabil in mers ca silentiozitate cu 2.5i
2.5i
1. sub 2000rpm 2.5i trage mai bine, e mult mai placut la condus. Intre 4000-6000rpm se simte din plin forta motorului si un pic de sound si feeling rally Subaru.
2. o depasire rapida necesita o retrogradare de 1-2 trepte de viteza, care nu-mi place daca ma grabesc
3. motor extrem de silentios si echilibrat


Ia uite un bi-turbo aici: http://www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/L...OID=-1073816072
Poate doar criza sa intarzie aparitia celei care facea legea candva: Lancia Delta Integrale
Symmetrical AWD vs Integrale vs Quattro...nu cred ca vom pupa prea curand...

Hai Pista, un mic versus diesel 2.0 BMW (stock) - Boxer Diesel....
pista
CITAT(hdi @ Jan 23 2009, 05:34 PM) *
Ia uite un bi-turbo aici: http://www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/L...OID=-1073816072
Poate doar criza sa intarzie aparitia celei care facea legea candva: Lancia Delta Integrale
Symmetrical AWD vs Integrale vs Quattro...nu cred ca vom pupa prea curand...

Hai Pista, un mic versus diesel 2.0 BMW (stock) - Boxer Diesel....


Da, twin turbo e solutia poate cea mai buna la ora actuala.

Apropo de italieni. Prima mea masina fost un Alfa Romeo cu motor boxer 1.35l si 86CP. In 1992 nu era foarte rau. Si sa nu uit ca masina avea in jur de 900kg.
Acum din nou (de 2 ani) tot masina cu motor boxer am.

Nu stiu daca vom vedea in curand Lancia Delta Integrale. Si afirm cu regrete.

Nu doresc sa fac varza si topicul asta cu OBK 2.5.
Luand in considerare faptul ca din iunie nu prea s-a intamplat mare lucru in acest topic, poate daunele nu ar fi foarte mari.
Daca consideri mai potrivit un alt topic scrie te rog. In alte forumuri am vazut topic de genul: Marci concurente.
Aici in schimb e vorba numai despre motor. Mai trebuie sa merg din nou cu boxul pus in pozitia 0. Acum diferentele dinamice sunt mari si 120d e alt gen de masina ca OBK sau chiar Legacy.
Poate ar fi irelevant sa compar ca masini complete, cu totusi ca sunt multe diferente sunt si asemanari izbitoare.

Eu am vrut sa vand OBK 2.5i si sa aduc din State un OBK 2.5XT. N-am reusit. Asa ca am vandut masina sotiei (un WV Polo) si am luat un 120d pentru un pic de adrenalina.
pista
Test comparativ sisteme de tractiune integrala, efectuat in Elvetia pe zapada si gheata.
Poate nu e cel mai adecvat topic, dar Subaru e reprezentat de Outback 2.5i.
http://www.ebneter-ag.ch/Neuigkeiten/AutoBild-7Vergleich.pdf
http://www.ebneter-ag.ch/Neuigkeiten/vergleichstest_allradsysteme.pdf
Mihai p
QUOTE (Mihai63349 @ Dec 16 2006, 06:25 PM) *
Na, c-o aparut si membrul lipsa!
Motorul trage liniar, asa ca cei 165 CP ii simti. Ei sunt obtinuti lejer din 2500 cmc. Motorul mi se pare f. reusit daca n-ai pretentii de"mare pilot".
Dar, de pilotat, in adevaratul sens al cuvantului, poti, motorul nu te va dezamagi. Bineinteles ca poate parea submotorizat, daca-l compari cu ala de 245 CP! Vorbim de 50% in plus la aceeasi masa.
Eu mi l-am luat fara piele - nu-mi place -, cu cutie automata Sportshift plus un pachet trapa si scaune incalzite. Total 21800, cu o reducere de 900 euro.
Pentru ce-ti ofera, pretul este excelent.
Zi ce te mai intereseaza, ca-ti raspund cu placere.

Salut!sunt nou pe forum,si eu am un subaru outback 2.5i care este acum de vanzare!problema este ca nici la 11000 euro nu reusesc sa atrag atentia cuiva!nu vroiam sa o vand dar am schimbat-o pe noul impreza 2.0,150 cp!va pot spune cu mana pe inima ca impreza este mult inferioara outback-ului din toate punctele de vedere!deci daca vreti sa va luati vreodata NU o faceti,va vand eu outback-ul!
rolleyes.gif
andrei5130
QUOTE (Mihai p @ Jun 10 2009, 12:55 PM) *
QUOTE (Mihai63349 @ Dec 16 2006, 06:25 PM) *
Na, c-o aparut si membrul lipsa!
Motorul trage liniar, asa ca cei 165 CP ii simti. Ei sunt obtinuti lejer din 2500 cmc. Motorul mi se pare f. reusit daca n-ai pretentii de"mare pilot".
Dar, de pilotat, in adevaratul sens al cuvantului, poti, motorul nu te va dezamagi. Bineinteles ca poate parea submotorizat, daca-l compari cu ala de 245 CP! Vorbim de 50% in plus la aceeasi masa.
Eu mi l-am luat fara piele - nu-mi place -, cu cutie automata Sportshift plus un pachet trapa si scaune incalzite. Total 21800, cu o reducere de 900 euro.
Pentru ce-ti ofera, pretul este excelent.
Zi ce te mai intereseaza, ca-ti raspund cu placere.

Salut!sunt nou pe forum,si eu am un subaru outback 2.5i care este acum de vanzare!problema este ca nici la 11000 euro nu reusesc sa atrag atentia cuiva!nu vroiam sa o vand dar am schimbat-o pe noul impreza 2.0,150 cp!va pot spune cu mana pe inima ca impreza este mult inferioara outback-ului din toate punctele de vedere!deci daca vreti sa va luati vreodata NU o faceti,va vand eu outback-ul!
rolleyes.gif

salut Mihai, sunt clase de masini diferite care nu suporta comparatie, impreza o iei pentru sportivitate in general si pentru un comportament mai bun in curbe, pentru confort iti alegi un Legacy sau un OBK, mie unu mi-a placut impreza disel drept pentru care este urmatoarea pe lista de prioritati in materie de achizitionat masini....
succes cu vanzarea masinii, incearca sa postezi la aria de vanzari daca nu ai facut asta inca...
pista
Mihai, nu esti cumva din Cluj ? rolleyes.gif
pista
CITAT(rzw75 @ Jun 2 2010, 12:03 PM) *
gata ! l-am luat !

de ieri sunt un f fericit proprietar de Subaru Outback 2,5i albastru, 2005 cu 41.000 km. masina e ca noua. urmeaza si pozele.

intr-un cuvant : masina este mult peste asteptarile mele, cu singura exceptie ca venind de pe un WRX, mi se pare cam lenesa, dar e ok pentru ca am luat-o ca si "family car" smile.gif


Felicitari !

Razvan,
M-am gandit la un schimb dar eram convins ca Outback 2.5i cu 5MT nu e printre preferatele tale. confused.gif
Am crezut ca dupa WRX ar fi parut mult prea lenta la acceleratie si vei alege 3.0R. In plus la masina mea am si sistem GPL (VSI Prins olandez) cu rezervor toroidal in locul rotii de rezerva. Roata de rezerva e in portbagaj si acest lucru nu te-ar fi avantajat.
pista
Razvan,
asta e noua masina ? rolleyes.gif
Click to view attachment

rzw75
QUOTE (pista @ Jun 2 2010, 02:16 PM) *
Razvan,
asta e noua masina ? rolleyes.gif
Click to view attachment

da, asta e.
are cutie automata
G e o r g e
de pe WRX ai trecut pe 2.5i AT ? ohmy.gif WOW WOW WOW ... putin lenes ?
rzw75
QUOTE (G e o r g e @ Jun 2 2010, 03:29 PM) *
de pe WRX ai trecut pe 2.5i AT ? ohmy.gif WOW WOW WOW ... putin lenes ?

e suficient pentru un "family car", ca nu prea mai ies singur din bucuresti, ci doar cu copii si nevasta... si nu imi permit sa fac raliu smile.gif
masina e intr-adevar mai lenesa decat wrx ul, dar nu se simte mult mai lenesa, este un compromis ok. imi place cutia mult de tot, in oras e rasfat total...
si referitor la mortor, ti-am mai zis eu si pe un alt topic... cum e cu consumul la un 3,0i ...
sincer, mie imi place masina asta mai mult decat m-as fi asteptat. luat asa ca si pachet, masina e f ok.

bogcot76
Ha ha ha - v-am spus eu ca WRX-urile astea nu sunt mare sfaraiala. 36182451.gif (e o gluma baieti, sa nu ma luati la bete acuma)
alias
Ha ha ha - v-am spus eu ca Outback-ul de 2 juma e o treaba foarte buna. mai ales AT-ul !
Zetics
Razvane, ceva e putred! whistling.gif Ori vereicsul tau avea probleme ori nu stii tu ce autbec ti-ai luat turned.gif

In cazul asta ti-ar fi placut si Foresterul meu! ninja.gif kiss.gif
alias
cine se ia de Outback are de-a face cu mine!! Am peste suta de mii de km facuti! thumbsup.gif

rzw75
QUOTE (Zetics @ Jun 3 2010, 11:35 AM) *
Razvane, ceva e putred! whistling.gif Ori vereicsul tau avea probleme ori nu stii tu ce autbec ti-ai luat turned.gif

In cazul asta ti-ar fi placut si Foresterul meu! ninja.gif kiss.gif


nu inteleg... fii mai exact te rog.

eu am mers cu forester xt 2,5 turbo (cu vreo 3) si in afara de faptul ca trage mult mai bine (dar nu trage ca wrx ul sa ne intelegem) nu are nici un alt avantaj. am vrut forester xt, dar ma uitam si dupa un outback. cum ala de 3,0 consuma totusi mult prea mult, m-am decis la asta de 2,5.

iar diferenta e mare intre masini (forester vs outback) crede-ma (plusuri pentru outback: spatiu, rafinament, finisare interioara, cutie sportshift automata...)

nu vad nimic "putred"

Outback cu motor: 2.5 i
- Capacitate cilindrica (cmc): 2457
- Cutie de viteze: 4AT
- Putere maxima(CP@RPM): 165@5600
- Cuplu maxim (NM@RPM): 226@4400
- Viteza max (km/h): 199
- Acceleratie 0-100km/h (s): 9.8


GLC120
Demarajul 0-100 este in 10.9 secunde minim. Cel putin asa scria in fisa tehnica de la Outback cand am luat eu masina in dec 2008. La 5MT era 9.8. Si puterea indicata era de 173CP.

Dar nu e nimic putred, important este sa fie clientul multumit. E foarte confortabila si poate fi masina de familie ideala (pentru actionarii Petrom/OMV unsure.gif). 12-15 in Bucuresti. 8-9 afara. 10-12 autostrazi cu portbagaj deasupra.
Dar dupa WRX, mergand si cu familia, mai domol, va parea o masina foarte economica.
rzw75
la mine in carte asa zice 165 cp si 9,8 secunde suta. ma rog... nu am luat outback ca sa-l compar cu wrx ul. repet, asta e compromisul ideal pentru mine.

si niste poze...
pista
E o culoare deosebita, mai rar intalnita. smile.gif

Demarajul 0-100 la 165CP cu cutie manuala e 9,8s la cea automata e 10,9s. Asta si reductorul mic m-au determinat sa aleg varianta cu 5MT. Acum poate as alege 4AT...nu stiu.

In Bucuresti nu stiu cat consuma(din fericire) in schimb extraurban m-am incadrat intre 7,6 - 8,0 l/100km. Pe autostrada nici vorba despre 10 - 12 litrii. blink.gif Cand am adus nou din Germania a consumat pe autostrada 9,0 cu viteze intre 120 - 150 km/h. Intre 120 - 130km/h pe autostrada poti obtine un consum de 8,0 - 8,2 verificate la pompa la penultimul concediu in Croatia (Szeged - Brela - Szeged ~1.900km). thumbsup.gif
GLC120
Consumul pe autostrada 10-12 cu portbagaj deasupra. Ca din intamplare am fost la ski impreuna cu doua bucati Outback 2.5 4AT. Ambele familii au avut portbagaj deasupra. Consum pe computer 10.6 - 11. Real peste 11.
Iarasi ma repet, eu am consumat ceva neuroni sa aranjez bagajele dar am mers mai repede iar la motorina 6.5-6.8 real. BTW: ceva mai putin pe autostrazile lor decat pe soselele noastre.

Nu prea se justifica o masina care consuma mai mult si merge mai incet dar cand vine vorba de confort si de o ocazie speciala, argumentele tehnice mai pierd din greutate.



bogcot76
Asta doar daca le iei cu acelasi pret, insa fii convins ca masina aia a fost luat la un pret extrem de bun, iar de diferenta poate fi pusa benzina sa ajungi si la luna. Plus ca omu a spus ca e fan benzina.
pista
Este un topic despre OBK 2.5 si nu un vs. cu 2.0D.
Dar: la ~12.000Euro si 40.000km nu gasesti OBK diesel si nici 4AT.
Un alt aspect este fiabilitatea motorului 2.5, pe net sunt multe anunturi cu OBK de vanzare ~200.000km. Sa speram ca si boxer diesel va fi la fel de fiabil.(nu ca ambreiajul)
Zetics
Scuze Razvan, glumeam pe seama faptului ca nu ti s-a parut asa de lenesa in comparatie cu wrx-ul smile.gif Si aspiratul meu are cam acelasi demaraj, 9.7s. In rest, intra-devar, OBK este din alt film decat Foresterul. Alegerea este foarte buna si te felicit. Probabil nu toata lumea vrea ca mine, sa-si razuiasca plamanii de pe spatarul scaunului dupa ce coboara din masina! teehee.gif
GLC120
Pista am spus foarte clar ca la ocazii si la astfel de preturi argumentele tehnice conteaza foarte putin. rzw a facut o afacere foarte buna si are toate motivele sa fie incantat.

Cat despre fiabilitate asa este, am vazut si eu multe Subaru cu 200-250,000 km. Toata admiratia, dar pentru cine vrea sa isi cumpere acum benzinare fiabile: mai ales cand faci foarte multi km, cotizatia la pompa acopera foarte multe costuri de intretinere. Mai ales la noi unde benzina este sensibil mai scumpa.

Si vorbind de masina in sine, mai apare taxa de inmatriculare mai mare, RCA mai mare, impozit mai mare.
pista
Da, RCA si impozitul e sensibil mai mare pentru 2,5. Benzina 95 numai cu 3% fata de motorina.
Taxa de inmatriculare nu apare la cele SH din tara.


GLC120
Ai dreptate scapi de taxa daca gasesti o ocazie buna iar acum exista o multime pe piata.

Totusi vezi pretul carburantului. Tu ai pomenit de 4.52. Eu am luat ieri motorina cu 4.25. Scump domne scump.... Dar e 3%?

Este ceva foarte la moda: 3% care sunt de fapt >6% sunt neglijabili, 2-3-4 litri in plus la 100km, sunt neglijabili, 500 sau 1000 RON la impozit sunt neglijabili, 200-500 RON in plus la RCA sunt neglijabili.

CASCO nu mai vorbim desi sunt curios la cat au estimat masina lui rzw. Spre 20,000 Euro ? unsure.gif
Iar supraevaluarea care pentru mine e un dezastru, pentru altii (persoanele de fata se exclud) este o ... mare oportunitate de afaceri.
pista
Nu comparam mere cu pere adica OMW cu Petrom(fara V). Tu ai luat ieri motorina cu 4.25 (4.24?) si acolo benzina e 4.39 . Nu e chiar 3% dar e foarte aproape: 3.5%. Nici vorba de >6%.
Altceva e important: consumul mai mare cu 25 - 45% la aspirata 2.5 fata de 2.0D.

La mine in primul an CASCO a fost calculat dupa factura externa.

rzw75
QUOTE (GLC120 @ Jun 3 2010, 11:27 PM) *
Nu prea se justifica o masina care consuma mai mult si merge mai incet dar cand vine vorba de confort si de o ocazie speciala, argumentele tehnice mai pierd din greutate.

CASCO nu mai vorbim desi sunt curios la cat au estimat masina lui rzw. Spre 20,000 Euro ?



eu am luat o masina pentru familie, ca daca eram doar eu cu nevasta-mea tineam WRXul care e racheta in comparatie cu foarte multe masini... smile.gif

asa ca pentru mine se justifica.

nu te inteleg, care merge mai incet si consuma mai mult? intre ce si ce faceai comparatie?

Casco i-am facut la Omniasig si are valoarea de dauna totala de 13200 euro. ma costa 1005 euro pe an fara franciza la eveniment. e bine?

si da, nu imi plac dizelurile, imi place benzina (asa cum spunea un coleg de forum).

in alta ordine de idei, multumesc tuturor pentru aprecieri (intr-adevar culoarea e mai rara si imi place mult de tot)

niste jenti pe 17 (originale subaru outback) de unde imi iau?
merci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.