Dane, sã lãmurim ceva, cã m-ai bãgat în ceaþã mai mult decât pe colegul Cristi adicã TLS-09:
QUOTE
Am schimbat la un etrier de pe spate garniturile, l-am aerisit apoi ºi l-am montat la loc. Problema e cã atunci cand l-am aerisit s-a dus tot lichidul din vas, fãrã sã-mi dau seama. Când am dat sa plec cu maºina am constatat ca n-am ambreiaj (ambreiajul e servo)
Deci tu ai umblat la instalaþia de frânare (etrier), ai pierdut tot lichidul din vas (mã gândesc cã din vasul lichidului de frânã, nu ? ) ºi, la plecare n-aveai ambreiaj.
Ce legãturã este între lichidul instalaþiei de frânã ºi circuitul ambreiajului ?
Apoi,
QUOTE
s-a aprins becul de pe bord ... deºi vasul e plin cu lichid
ai reumplut vasul cu lichid de frânã ?
Acum, rãspunsul meu:
- intervenþii la circuitul de frânã, dacã se fac "în spatele blocului", se fac cu urmãrirea nivelului lichidului din vas. Ceea ce tu nu ai fãcut :bash: ;
- dacã a intrat aer la pompa de frânã, dupã reumplerea vasului, operaþia se executã în doi ºi constã în aerisirea circuitului pe la un aerisitor de la o roatã, fãrã pierderea lichidului de frânã
. E o treabã prea complicatã pentru tine, pãrerea mea. Dacã ºtii, trebuie s-o faci;
-
QUOTE
O fi intrat aer la ABS???
Tu ºtii ce-i ABS-ul ? La roatã ai un senzor ºi o electrovalvã. Ce treabã are aerul cu ABS-ul ? ;
Fii te rog mai concis pentru a putea primi rãspunsuri pertinente