Help - Search - Members - Calendar
Full Version: face lift opel astra
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
florin55503
Opel i-a oferit un facelift si motoare mai puternice modelului sau de clasa compacta. In plus, a lansat si versiunea de caroserie in trei volume.





Unul dintre cei mai seriosi competitori din clasa compacta a trecut pe la croitor si pe la sala de forta. Astra, modelul vedeta al constructorului Opel, a primit, la doi ani si jumatate de la lansarea actualei generatii, haine mai stralucitoare si o infuzie de energie.

Deja atragatorul Astra, ales din martie 2004 pana acum de peste 1,2 milioane de cumparatori, etaleaza din aceasta luna tuse proaspete de design si mai multe motoare. In plus, saptamana trecuta si-a facut debutul noua varianta de caroserie, in trei volume, cu un portbagaj de 500 de litri. Dealerii Opel din tara primesc deja comenzi pentru Astra cu facelift si Astra sedan. Primele vor fi onorate la inceputul anului viitor.

Crom din plin

Cei care nu gaseau Astra sclipitoare, vor fi desigur vexati la vederea noilor detalii cromate de pe grila radiatorului si capota portbagajului. Varianta break (caravan) si cea cu cinci usi etaleaza acum o bagheta metalica mai mare, cu logoul Opel integrat. Intreaga grila a radiatorului e garnisita cu crom, intr-o cantitate aproape obscena.

Proiectoarele de ceata cu contur agresiv integreaza bara de protectie mai aerodinamica. Carcasele farurilor au si ele un aspect cromat (fumuriu, la versiunea Sport). Lampile spate prezinta un design 3D. Astra GTC (in trei usi) vine cu o interesanta grila in forma de fagure, care o individualizeaza inca si mai bine de restul gamei.

Si la interior totul straluceste. Sau e excesiv de lucios. Inele cromate in jurul comenzilor instalatiei de climatizare. Acelasi tratament si pentru butoanele care comanda radio-CD-ul. Echiparea Cosmo are consola centrala si o parte a volanului acoperite cu un plastic lacuit care va produce angoase celor care isi exerseaza la o scara redusa obsesia pentru impecabilitate stergand in nestire telefonul mobil de urme mai mult sau mai putin imaginare.

Motoare pentru toate gusturile

Alegerea motorizarii tinde sa devina o mica problema la Astra. Din cauza ofertei largi. Opel a pregatit 12 motoare pentru Astra, de la 90 la 240 de cai-putere. Noutatile sunt doua propulsoare pe benzina, de 1.6 litri, si doua unitati turbo-diesel common-rail, de 1.7 litri. Din motorul pe benzina ECOTEC de 1.6 litri s-a dezvoltat o versiune care „scoate” 115 CP. Ea se alatura liderului la vanzari, TWINPORT 1.6 105 CP. Tot 1.6 l are si noul turbo de 180 CP, care il inlocuieste pe cel de 2.0 l si 170 CP.

Amatorii de motorina au acum doua unitati CDTI de 1.7 litri, care dezvolta 110 CP si 125 CP, cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte. La inceputul anului viitor, se va renunta la propulsoarele CDTI de 1.9 litri cu 100 CP si 120 CP. Pretul de intrare in gama, pentru Astra 1.4 l 90 CP, a ramas putin peste 14.000 de euro cu toate taxele incluse.
adrian81563
daca tot ai dat copy/paste din ziare te inteb si pe tine cum l-am intrebat pe cel care a scris articolul : cat costa astra sedan? ca daca primesc comenzi presupun ca este cunoscut pretul
florin55503
am fost si eu si am intrebat la di bas. mi-au spus ca nu se iau comenzi inca si ca preturile vor fi asemanatoare cu cele ale variantei in 5 usi. nedumerit l-am intrebat pe respectivul dacasigur e asa pt ca ma gandesc ca ar trebui sa fie mai scump totusi. el mi-a spus ca masina o sa fie fabricata in polonia special pentru europa de est. si de aici probabil ma gandesc ca nu va avea aceiasi calitate cu cele produsein germania vezi astra classic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.