Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pe ceata cu GPS-ul
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
M A R I A N
Duminica, Oradea-Bucuresti, ceata groasa, mers cu 40 km/h in spatele tirurilor. Sunt cu un prieten intr-un Mert Sprinter, eu pasager in dreapta.Avem GPS pentru ca drumul nu il stim pe zi iar pe ceata riscam sa ajungem in Bulgaria. biggrin.gif Cum depasim pe vizibilitate sub 10 m pe noapte?Vedem ca tot drumul nu e nici urma de caruta sau biciclist si cand GPS-ul ne arata drum drept pe o distanta suficienta, ne bagam in depasire ca nebunii (sperand ca fiind linie dreapta vom vedea la timp farurile masinii din sens opus) si trecem de tiruri.
La un moment dat, ne depaseste lent singura masina care avea dreptul sa se angajeze intr-o depasire pe o astfel de vreme:un S-klasse.De ce singura?Pentru ca am avut timp sa zarim in bord ecranul pe care se putea vedea clar (ca ziua)drumul.Evident masina era dotata cu acea camera cu infrarosii existenta ca optiune pe ultimul model.
Intrebarea mea este:Se poate monta o astfel de camera (sau alt dispozitiv) pe o alta masina/marca sau sa-mi cumpar un radar din dotarea politiei rutiere?
HalbaSus
Pai exista camere video care au infrarosu... o iei, o pui in masina si gata... sau daca vrei o solutie mai eleganta un electrician mai dibaci ar putea sa o integreze cumva in bord... eventual sa schimbe si ecranul LCD cu unul mai mare...
ozz86651
Iti trebuie de infrarosu indepartat cred, ceea ce e alta mincare de peste si foarte scumpa (citeva mii de $, plus un senzor maricel).
marius68582
Mariane tata sper sa nu te superi prea tare pe mine dar pretenaru' tau soferul profesionist este un inconstient care nu are ce cauta pe drumuri publice.
Iar faptul ca un mare mahar isi permite sireacu' sa isi cumpere Mertan de ultima generatie nu inseamna ca are si dreptul sa depaseasca in acele conditii descrise,cu toata tehnologia lui cu tot.Nu incerc sa neg avantajele unui sistem night-vision,dar multe accidente se intampla in ziua de azi din cauza increderii prea mari pe care automobilele de ultima generatie le-o inspira proprietarilor.
_Theo_
QUOTE(marius68582)
Mariane tata sper sa nu te superi prea tare pe mine dar pretenaru' tau soferul profesionist este un inconstient care nu are ce cauta pe drumuri publice.
Iar faptul ca un mare mahar isi permite sireacu' sa isi cumpere Mertan de ultima generatie nu inseamna ca are si dreptul sa depaseasca in acele conditii descrise,cu toata tehnologia lui cu tot.Nu incerc sa neg avantajele unui sistem night-vision,dar multe accidente se intampla in ziua de azi din cauza increderii prea mari pe care automobilele de ultima generatie le-o inspira proprietarilor.

cam asa gandesc si eu...prietenul tau a fost inconstient rau de tot...:| eu sunt incepator si zic asta:|
M A R I A N
Este adevarat, depasirile facute uitandu-te cu un ochi la GPS si cu altul la drum sunt riscante dar cele facute de proprietarul lui S-klasse (care statea probabil numai cu ochii in ecran) cred ca sunt ok pentru ca obiectele se vad mult mai clar pe orice vreme, indiferent daca ai faruri cu halogen sau cu descarcare in xenon.
Referitor la montarea unei camere simple de luat vederi, am incercat cu propria camera cu infrarosu dar raza fascicolului este probabil prea scurta (pana in doi metri) si nu prea ai ce face cu ea.
Se pare ca a aparut (si in Romania) un sistem in genul senzorilor de parcare care te avertizeaza asupra distantelor fata de masinile din jurul tau dar iar nu stiu daca raza bate destul de departe.
Oricum, problema cetii si imposibilitatii de a depasi cred ca preocupa mai multa lume, insa pana acum, cu exceptia camerei cu infrarosii de la S-klasse, nu cunosc alta rezolvare a situatiei.
f1anatic
Daca un kolega muta topicul unde trebe, as aprecia.

Si da...eu incerc sa fac asa ceva pe masina proprie. detalii cind incep sa montez sistemul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.